مطلب فعلی :

آموزش ابزار ویرایش ویدیو حرفه ای MiniTool MovieMaker

رفتن به بالا

آموزش ابزار ویرایش ویدیو حرفه ای MiniTool MovieMaker

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش ابزار ویرایش ویدیو حرفه ای MiniTool MovieMaker

آموزش ابزار ویرایش ویدیو حرفه ای MiniTool MovieMaker

ویرایش ویدیو در کامپیوتر همیشه یکی از چالش های مهم ساخت فیلم بوده است و شما برای اینکار به یک ابزار حرفه ای دارید که قابلیت هایی نظیر اضافه کردن افکت، متن، اجزا گرافیکی، موزیک، برش ، اصلاح رنگ و.. داشته باشد. در ادامه به معرفی نرم افزار ویرایش ویدیو MiniTool MovieMaker می پردازیم که قابلیت های معرفی شده را به صورت رایگان و حرفه ای در اختیار شما قرار میدهد.

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم رایگان MiniTool MovieMaker

Download Free Video Editing Software

MiniTool MovieMaker یک نرم افزار ویرایش ویدیو بدون واترمارک برای مبتدیان و افراد حرفه ای است. این برنامه با رابط کاربری و ویژگی های غنی مانند پیوستن/ترکیب/ادغام فایل های ویدئویی بدون افت کیفیت، ویدیو شما را به یک اثر هنری تبدیل می کند و ظاهری خیره کننده به ویدیو می بخشد! ویدیو ساخته شده با این نرم افزار باعث درخشش مطالب شما می شود.

این ویرایشگر ویدیویی رایگان بدون واترمارک برای کامپیوتر تمام ویژگی های اصلی ویرایش ویدیو، درجه بندی رنگ و ویرایش ویدیو را پوشش می دهد.

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم رایگان MiniTool MovieMaker

این برنامه از بسیاری از فرمت های ویدئویی، از جمله .۳gp، .mov، .avi، .flv، mkv.mp4، .mpg، .vob، .wmv و غیره پشتیبانی می کند. شما میتوانید فایل های MP4 را با ادغام، برش، تقسیم، اضافه کردن زیرنویس و غیره ویرایش کنید. تغییر فرمت ویدیو و همچنین تغییر وضوح ویدیو به صورت رایگان انجام دهید. موسیقی را به ویدیو اضافه کنید، با ابزار ویرایش موزیک مانند محو کردن ابتدا یا محو کردن انتها موسیقی فایل صوتی مدنظر خود را ویرایش کنید یا حتی چندین فایل صوتی را به راحتی ادغام کنید.

این برنامه قالب های مختلف فیلم از جمله ساخت تریلر فیلم را ارائه می دهد تا به شما کمک کند به راحتی و به سرعت فیلم های جالب و به سبک هالیوودی را بدون هیچ مشکلی بسازید. بسیاری از جلوه های انتقال ویدیوی جالب را ارائه می دهد تا نمایش اسلاید یا فیلم شما خوب و چشمگیر به نظر برسد.

MiniTool MovieMaker قادر است به راحتی و به سرعت رنگ فیلم را تغییر دهد همچنین نه تنها می‌تواند ویدیوهای بزرگ را به قسمت‌های مختلف تقسیم کند، بلکه می‌تواند ویدیو را برای حذف قسمت‌های ابتدایی و انتهایی برش دهد.

برخی از قابلیت های کلیدی دیگر این نرم افزار شامل موارد زیر است:

تجربه ویرایش ویدیو با یک کلیک

با قالب‌های ویدئویی تعبیه‌شده، می‌توانید آزادانه چندین فیلم و عکس را برای تولید فیلم‌های شیک صادر کنید. این فیلم ساز ویندوز کل فرآیند ویرایش را ساده می کند و به خصوص برای مبتدیان کاربر پسند است.

الهام ببخش برای رشد خلاقیت شما

با پایگاه داده غنی از منابع مختلف عناصری را که به ویرایش ویدیوی شما نزدیک هستند، پیدا کنید، آنها را انتخاب کرده و در ویدیو قرار دهید تا در رندر پایانی به ویدیو اضافه شود.

آماده برای همه صحنه ها

MiniTool MovieMaker بهترین عملکرد را برای همه افراد علاقه مند ارائه می دهد. با استفاده از این ویرایشگر فیلم ویندوز، تولید ویدیوهای vlog، آلبوم های الکترونیکی، ویدیوهای تفسیر بازی، دوره های آنلاین و غیره آسان است.

ویدیوهای ۱۰۸۰P را بدون واترمارک خروجی بگیرید

MiniTool MovieMaker می‌تواند تقریباً تمام فرمت‌های ویدیو/تصویر را به برنامه وارد کند و ویدیوهای شما را با کیفیت استاندارد یا HD ذخیره کند. مهمتر از همه، اجازه می دهد تا ویدیوهای تا ۱۰۸۰P را بدون واترمارک خروجی بگیرید و این رایگان است!

حداقل مشخصات فنی برای اجرا نرم افزار

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز ۸٫۱، ویندوز ۱۰، ویندوز ۱۱
  • CPU: Intel i5 یا بهتر، ۲GHz+. (اینتل ۶th Gen یا جدیدتر توصیه می شود).
  • رم: ۸ گیگابایت رم
  • فضا: ۱۰ گیگابایت فضای خالی هارد دیسک (SSD توصیه می شود).
  • پردازنده گرافیکی: Intel HD Graphics 5000 یا بالاتر. NVIDIA GeForce GTX 700 یا جدیدتر؛ AMD Radeon R5 یا بالاتر.

بخش های کاربردی نرم افزار MiniTool MovieMaker

دانلود و نصب این برنامه آسان و بدون دردسر است و همانطور که در بالا مشاهده کردید بر روی اکثر ویندوز ها قابل اجرا است پس از نصب نرم افزار، در صفحه اصلی با چندین تب مواجه خواهید شد که در ادامه چند مورد آن را معرفی میکنیم:

بخش Media

در این بخش شما میتوانید ویدیو ، فایل موزیک ، عکس و.. خود را با هر فرمتی وارد نرم افزار کنید، همچنین امکان اضافه کردن و دانلود ویدیو از یوتیوب نیز در برنامه فراهم شده است. در قسمت پایینی نرم افزار نیز پس از اضافه کردن ویدیو .. فریم و لاین ها مختلف  فیلم، موزیک و.. نیز قابل مشاهده هستند.

بخش های کاربردی نرم افزار MiniTool MovieMaker

بخش Transition

در این بخش شما میتوانید از میان چندین افکت انتقال و جابجایی فریم ها، افکت مورد نظر خود را برای اعمال بر روی فایل ویدیویی انتخاب کنید.

بخش Transition

بخش Effects

در این بخش نیز افکت های گوناگون و جالبی برای اضافه کردن به ویدیو وجود دارد. به طور مثال در قسمت Instagram Like میتوانید افکت هایی ویدیویی اینستاگرام را در کامپیوتر بدون دردسر بر روی ویدیو خود اعمال کنید و در نهایت خروجی بگیرید.

بخش Effects

این نرم افزار شامل امکانات و بخش های دیگر مانند Text برای اضافه کردن متن با حالت های مختلف ، المنت های گوناگون و بخش موشن است که هر کدام از آنها شامل منابع مورد قبول و کاربردی برای ویرایش ویدیو شما هستند.

پیشنهاد و تجربه شما؟

پس از بررسی امکانات و قابلیت های کاربردی نرم افزار MiniTool MovieMaker خوشحال میشویم تجربه کار خود با این برنامه و نکات مهم در هنگام استفاده با آن را با ما و دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب