مطلب فعلی :

آموزش اضافه کردن و گذاشتن آهنگ روی بیو پروفایل اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش اضافه کردن و گذاشتن آهنگ روی بیو پروفایل اینستاگرام

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش اضافه کردن و گذاشتن آهنگ روی بیو پروفایل اینستاگرام

آموزش اضافه کردن و گذاشتن آهنگ روی بیو پروفایل اینستاگرام

در سال‌های اخیر اینستاگرام با اضافه کردن قابلیت های متنوع و سرگرم کننده باعث جذاب‌تر شدن این شبکه اجتماعی شده است. یکی از جالب‌ترین امکاناتی که به تازگی به این برنامه اضافه شده است، اضافه کردن آهنگ به بیو اینستاگرام است. 🎶 انجام این کار میتواند فواید زیادی برای بازدیدهای پیج و تمایز شدن کار شما داشته باشد. به همین دلیل در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش اضافه کردن و گذاشتن آهنگ روی بیو پروفایل اینستاگرام میپردازیم.

گذاشتن آهنگ در بیو پیج اینستاگرام

Add a Song to your Instagram Profile

به طور خلاصه برای قرار دادن آهنگ بیو پیج اینستاگرام میتوانید این روش‌ها را امتحان کنید:

  • آپدیت کردن اینستاگرام به آخرین نسخه ← باز کردن صفحه پروفایل← گزینه Edit profile← بخش Music← انتخاب آهنگ مورد نظر و تایید آن
  • قرار دادن لینک آهنگ یا آلبوم با استفاده از ابزارهای Multi Link in bio مانند زیلینک و..
  • اشتراک گذاری لینک آهنگ ها از طریق سرویس‌های پخش موسیقی مثل اسپاتیفای یا ساندکلود

این امکان جدید در اواسط سال ۲۰۲۴ به اینستاگرام اضافه شد و به صورت آزمایشی در اختیار برخی از کشورهای اروپایی و آمریکا قرار گرفت. برحسب ادعای این پلتفرم گذاشتن آهنگ روی بیو پروفایل اینستاگرام قابلیت جدیدی است که به زودی برای همه کاربران فراهم خواهد شد.

کاربردهای اضافه کردن آهنگ به پروفایل اینستاگرام چیست؟

اضافه کردن آهنگ به بیو میتواند یک ابزار عالی برای خوشامد گویی به بازدیدکنندگان جدید پیجتان باشد. همانطور که میدانید بایو اینستاگرام بخش مهمی از هویت یک برند و پیج کاری است به همین دلیل محتوای قرار شده در این بخش بسیار مورد توجه قرار میگیرد. همانند پین کردن پست به پروفایل اینستاگرام، اضافه کردن آهنگ به پروفایل نیز میتواند توجه افراد را به محتوای خاص شما جلب کند و نشان دهنده حال و هوا و تم کاری شما باشد.

۱- اضافه کردن آهنگ در بیو با تنظیمات اینستاگرام

توجه داشته باشید که این امکان ممکن است همچنان برای همه دستگاه‌ها یا تمامی نسخه های اینستاگرام فعال نشده باشد. پس ممکن است هنوز گزینه های مربوط به آن را در تنظیمات اینستاگرامتان نداشته باشید. بهتر است برای استفاده از این قابلیت پیج شما روی حالت Professional یا Business باشد.

ابتدا بهترین کار پیش از شروع این فرایند بروز رسانی اینستاگرام از طریق گوگل پلی یا اپ استور است. به این صورت میتوانید به همه امکانات به طور کامل دسترسی داشته باشید. پس از بروز رسانی برنامه را باز کنید و ادامه مراحل را انجام دهید.

روی تصویر کاربری از سمت راست، نوار پایین بزنید تا صفحه مربوط به پروفایلتان باز شود. سپس روی دکمه Edit profile بزنید. و بخش Music را انتخاب کنید.

اضافه کردن آهنگ بیو پیج اینستاگرام

حال در این قسمت آیکون (+) را از بخش انتخاب آهنگ بزنید. برای پیدا کردن آهنگ مورد نظرتان میتوانید از قسمت جستجو استفاده کنید یا آهنگی که از قبل انتخاب کرده اید را قرار دهید. پس از انتخاب آهنگ آن را برش دهید و روی علامت تیک در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

گذاشتن آهنگ روی بیو پروفایل اینستاگرام

حال دوباره به صفحه پروفایل برگردید و خواهید دید که آهنگی که انتخاب کرده اید به بیو پیج اضافه شده است. این یکی از ساده‌ترین روش‌هایی است که متیوتنید با استفاده از آن گزینه موزیک در پروفایل اینستاگرام در اندروید و آیفون فعال کنید. شما به سادگی میتوانید هر موزیک دیگری را که میخواهید جایگزین و تنظیم کنید.

۲- قرار دادن لینک موسیقی در اینستاگرام با Pushbio

در صورتی که موفق به انجام اینکار از طریق اینستاگرام و روش قبلی نشدید، میتوانید از ابزارهای قرار دادن لینک در بیو استفاده کنید. با این روش افراد میتوانند با کلیک کردن بر روی لینک، موسیقی مورد نظر شما یا حتی چندین آهنگ مدنظرتان را بشنوند. اینستاگرام به افراد اجازه میدهد که تا ۵ لینک را در بخش بیو به اشتراک بگذارند پس شما میتوانید یکی از آنها را برای آهنگ در نظر بگیرید.

قبلا در کلاسیک وب به صورت کامل ۷ روش گذاشتن چند لینک در یک لینک را توسط سرویس های ایرانی آموزش داده ایم.

مراحل قرار دادن لینک در بایو اینستاگرام

برای گذاشتن آهنگ روی بیو پروفایل اینستاگرام، ابتدا به صفحه اصلی پروفایلتان بروید و روی گزینه Edit profile بزنید. حال لازم است که وارد بخش Add Link شوید تا بتوانید لینک مورد نظر را قرار دهید.

قرار دان لینک آهنگ در بایو اینستاگرام

در مرحله بعد لازم است که لینک مورد نظر را در بخش URL قرار دهید و در بخش Title هم عنوان مربوط به لینک را بنویسید و علامت تیک سمت راست بالای صفحه را بزنید.

اضافه کردن لینک آهنگ به اینستاگرام

۳- استفاده از لینک پلتفرم‌های پخش موسیقی

یکی دیگر از روش‌های موثر برای اضافه کردن لینک موسیقی به بیو پروفایل، کمک گرفتن از سرویس‌های پخش موسیقی است. افراد از این طریق میتوانند به سادگی با کلیک روی لینک مستقیما آهنگ را از طریق سرویس گوش کنند و از آن لذت ببرند.

برای اینکار همانند روش قبلی به صفحه پروفایل بروید و روی گزینه Edit profile بزنید. سپس Link را انتخاب کنید و لینک صفحه آهنگ مورد نظرتان را که کپی کرده اید، در قسمت URL پیست کنید. شما میتوانید برای اینکار از پلتفرم های مختلفی همچون رادیو جوان، Soundcloud، Spotify،Apple Music و… استفاده کنید.

گذاشتن آهنگ روی بیو پروفایل اینستاگرام

سوالات متداول

آیا قابلیت قرار دادن آهنگ در بیو پروفایل اینستاگرام رایگان است؟

بله این قابلیت کاملا رایگان است و در صورت فعال سازی میتوانید بدون پرداخت هزینه به اینستاگرام از آن استفاده کنید. همچنین شما برای اینکار نیاز به خرید آهنگ‌های موجود در لیست هم ندارید.

دلیل نبودن گزینه موزیک در پروفایل اینستاگرام در چیست؟

اینستاگرام به تازگی این امکان جدید را رونمایی کرده است و نسخه های اولیه آن در حال حاضر تنها برای آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی فعال شده. برای اطمینان از اجرا شدن این قابلیت میتوانید برنامه را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

چگونه موزیک پیچ اینستاگرام را فعال کنیم؟

برای فعال کردن این قابلیت میتوانید ابتدا اینستاگرام را بروز رسانی کنید یا برای بررسی دلیل فعال نبودن بخش Music از طریق پشتیبانی برنامه و تنظیمات Help این مسئله را گزارش دهید.

آیا آهنگ قرار داده شده در پروفایل، به محض وارد شدن به صورت اتوماتیک پخش میشود؟

خیر با قرار دادن آهنگ در بخش بیو آیکون مربوط به آن در پروفایل نمایش داد میشوند و افراد میتوانند با زدن روی دکمه پخش موسیقی انتخاب شده را بشنوند.

چرا موزیک در بخش اطلاعات پیج اینستاگرام نیست؟

اگر هنوز نمیتوانید از قابلیت های جدید اینستاگرام در بخش اطلاعات یا بیو پروفایل استفاده کنید، احتمالا هنوز این امکان در ایران فعال نشده است. پس میتوانید لینک موزیک مورد نظرتان را از طریق بیو به اشتراک بگذارید.

جمع بندی

در حال حاضر شما برای گزینه موزیک در پروفایل اینستاگرام در آیفون یا اندروید میتوانید از تنظیمات خود اینستاگرام در این زمینه و قرار دادن لینک در بیو روش استفاده کنید. به دلیل جدید بودن این قابلیت، ممکن است نتوانید از این آپشن به طور کامل استفاده کنید. اما برای بررس این موضوع ابتدا برنامه را بروز رسانی کنید و سپس به صفحه اصلی پروفایل بروید و روی گزینه Edit profile بزنید. در صورتی که در این منو توانستید بخش Music را پیدا کنید، این قابلیت برای شما فعال شده است.

به خاطر داشته باشید که پروفایل های کاری (Business) یا Creator معمولا قابلیت های بیشتری در اختیار دارند بنابراین در صورتی که حساب کاربری شما در این حالت ها باشد شانس بیشتری برای استفاده از امکان گذاشتن آهنگ روی بیو پروفایل اینستاگرام دارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا گزینه Music در تنظیمات پروفایل اینستاگرام شما فعال شده است؟ به نظر شما از این قابلیت به چه صورت میتوان استفاده کرد و این مورد تا چه حد در افزایش بازدیدهای پروفایل اینستاگرام تاثیرگذار است؟ لطفا نظرات و تجربیات خودتان را در این زمنیه با ما در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب