مطلب فعلی :

آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble

رفتن به بالا

آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble

نوشته admin

8 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble

آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble

بامیل یکی از شناخته ترین برنامه های دوست یابی است. 🐝 بامبل این امکان را به شما می دهد تا با میلیون ها نفر آشنا شوید. در واقع محلی برای قرار ملاقات با افراد است. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble می پردازیم.

نحوه استفاده از Bumble

How to use Bumble?

برنامه قرار ملاقات یا دوست یابی های آنلاین به افراد کمک می کند تا با هم در فضای مجازی آشنا شوند. برنامه بامبل یکی از محبوب ترین و بهترین ها در زمینه دوست یابی است. با توجه به تعداد زیاد برنامه های دوستی های آنلاین، چرا بامبل محبوب تر است؟ در این مطلب از کلاسیک وب نگاهی به عملکرد این برنامه خواهیم کرد. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble

اکثر برنامه های دوست یابی بر اساس رساندن مجردها به هم کار می کنند. بامبل هم بر همین اساس کار می کند. اما کمی پیچ و تاب اضافه دارد. شما در این برنامه مجموعه ای از پروفایل ها را پیدا می کنید. افراد برای لایک کردن آنها پروفایل آنها را به سمت راست می کشند. همچنین برای رد کردن آنها پروفایل آنها را به سمت چپ بکشید. همچنین کاربران می توانند علاوه بر لایک کردن روی افراد Super swipe انجام دهند. این به این معنی است که کاربر پروفایل شما را دوست داشته است.

استفاده از Bumble

بامبل علاوه بر جایی برای قرار ملاقاتهای مجردی، حالت BFF و BIZZ را دارد. هر کدام از این حالت ها ویژگی های خاصی دارند که در ادامه مطلب با آنها آشنا خواهیم شد. بامبل یک برنامه دوست یابی فمینیستی است. همواره به نحوی تمرکز خاصی بر روی زنان دارد.

در حالت Bumble’s Date، زنان این امکان را دارند که شروع کننده مکالمات باشند. به این ترتیب که در بعد از مسابقه دوست یابی زنان باید ظرف ۲۴ ساعت به فرد مورد علاقه خود پیام دهند. مرد طرف مقابل هم باید ظرف ۲۴ ساعت پاسخ دهد. در صورت انجام این کار مکالمات روال عادی به خود خواهند گرفت. در واقع محدودیت زمانی برداشته می شود.

آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble

بامبل با اجازه دادن به زنان برای شروع مکالمات کنترل بیشتری بر فرآیند دوستی به زنان می دهد. فضای دوست یابی امن تری را ایجاد می کند. همچنین از احتمال دریافت عکس های زننده، پیام ها و نظرات بد برای زنان جلوگیری می کند.

اپلیکیشن Bumble

آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble

شاید بعضی از زنان اعتماد به نفس لازم برای شروع یک ملاقات را نداشته باشند. بامبل به این موضوع هم فکر کرده. این برنامه سرویس های خلاقانه ای را طراحی کرده مثل GIF ها و بازی های پرسشی که می توانند برای طرف مقابل برای دوست یابی بفرستند. بنابراین می توانند شروع کننده یک مکالمه باشند.

آموزش تصویری استفاده از بامبلBumble

دانلود برنامه بامبل برای آیفون

نسبت به دستگاهی که دارید می توانید برنامه بامبل را دانلود کنید. می توانید برای دستگاه آیفون از Apple’s App Store آن را دانلود کنید. طریقه نصب و راه اندازی در همه دستگاهها یکی است.

دانلود Bumble برای اندروید

برای استفاده از بامبل Bumble شما می توانید آن را از Google’s Play Store دانلود کنید.

روش استفاده از Bumble

بعد از نصب برنامه بر روی دستگاه خود، شما باید یک اکانت برای خودتان بسازید. می توانید با حساب فیس بوک، شماره تلفن و یا Apple ID این کار را انجام دهید. اگر با حساب فیس بوک خود ثبت نام می کنید باید به پروفایل فیس بوک، تاریخ تولد و سایر جزییات آن اجازه دسترسی بدهید. اگر با شماره تلفن خود ثبت نام می کنید یک کد تایید دریافت خواهید کرد. همچنین باید یک تعهد نامه را تایید کنید که رفتار خوبی داشته باشید. یک ایمیل بازیابی نیز برای اکانت خود معرفی کنید.

تنظیمات بامبل

اسم خودتان را وارد کنید. حتما آنچه را بامبل از شما می خواهد انجام دهید. زیرا بعد از ذخیره شدن اطلاعات نمی توانید آن ها را تغییر دهید.

آموزش استفاده از بامبل Bumble

چند عکس باید اضافه کنید. حداقل ۲ عکس و حداکثر ۳ عکس را وارد کنید. باید توجه کنید که باید در همان لحظه از خودتان سلفی بگیرید تا بامبل بتواند هویت شما را تایید کند. توجه کنید ابتدا شما از خودتان عکسی را آپلود می کنید. سپس بامبل از شما می خواهد یک عکس سلفی با شرایطی که می خواهد را آپلود کنید.

آموزش استفاده از بامبل Bumble

بعد از تایید شما یک نشان آبی دریافت می کنید که نشان دهنده تایید شما توسط بامبل است.

تاریخ تولد خودتان را وارد کنید. توجه کنید فقط کاربران بالای ۱۸ سال مجاز به ثبت نام هستند.

جنسیت خود را انتخاب کنید. همچنین برای دیدن هویت های بیشتر می توانید More gender options را بزنید.

برای استفاده از بامیل Bumble حالا حالت برنامه را انتخاب کنید. در اینجا سه حالت برای شما وجود دارد. Date, BFF و Bizz

آموزش استفاده تصویری از بامبل Bumble

این مرحله را می توانید بعدا هم تغییر دهید. در مرحله بعد جنسیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید. که سه حالت مردان و زنان و همه وجود دارد. کار تکمیل پروفایل تان که تمام شود بلافاصله با توجه به پروفایل شما مورد هایی که با شما منطبق هستند برایتان نمایش داده می شوند. شما می توانید با کشیدن عکس پروفایل آنها به سمت چپ یا راست آنها را تایید کنید.

نکاتی برای طریقه استفاده از برنامه Bumble

اگر شما کاربر جدید بامبل هستید به این نکات توجه کنید. شما نباید در مدت زمان کوتاهی که پروفایل شما تشکیل شد همه پروفایل ها را به سمت راست بکشید. در این حالت بامبل شما را یک ربات یا کلاهبردار تصور می کند ممکن است پروفایل شما را پرچم گذاری یا shadowban کند.

آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble

همچنین این برنامه پروفایل هایی را برای شما نمایش می دهد که پروفایل شما را به سمت راست swiped کرده اند. به همین دلیل مواردی که با شما مطابقت داشته باشند بیشتر خواهد بود. اگر شما مسابقه ایی برای مطابقت پروفایل ها با خودتان شروع کرده باشید نماد چت در پایین سمت راست صفحه بامبل نمایش داده می شود. اگر شما از نسخه Premium استفاده می کنید آن Beeline خواهد بود.

آموزش تصویری استفاده از بامبلbumble

 

Beeline در واقع لیستی از افرادی است که شما را لایک کرده اند یا به سمت راست swiped کرده اند اما شما آنها را لایک نکرده اید. توجه کنید در این برنامه اگر کسی عکس پروفایل نداشته باشد امکان فعالیت نخواهد داشت.

هر درخواست دوست یابی در مدت ۲۴ ساعت تمام می شود.

بامبل در ایران

اکثر برنامه های دوست یابی در ایران فیلتر هستند. بامبل هم از طرف خود شرکت دارای محدودیت در ایران هست. شما نمی توانید اشتراک بخرید. این مشکل برنامه Bumble در ایران است. اپلیکیشن بامبل دارای تبلیغ نیست. اما برای دسترسی به بعضی از ویژگی های آن باید نسخه پرمیوم بامبل را تهیه کنید. در این صورت در زمان نصب اجازه دسترسی بهموقعیت مکانی را می خواهد. که ایران جزو کدهای تعریف شده برای این اپلیکیشن نیست. بنابراین در ایران فعال نمی شود.

آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble

حالت BFF در بامبل چیست؟

آموزش ستفاده از بامبل Bumble

برای استفاده از بامبل Bumble شما ۳ انتخاب دارید. Bumble Date حالت اصلی برنامه است. این برنامه به زنان اجازه می دهد که برای دوست یابی اولین پیام را بدهند. به طور کلی نسبت به سایر برنامه های دوست یابی محیط دوستانه تری دارد. حالت Bumble For Friend یا BFF حالتی است که می توانید دوستانی پیدا کنید که علایق مشترکی با شما دارند. در این حالت شما ویژگی های بیشتری از زندگی خودتان را مشخص می کنید. بنابراین افراد که ویژگی های رفتاری و زندگی شما را می بینند خودشان را با شما مطابقت می کنند. پس روابط بهتری شکل می گیرد.

معایب و مزایای Bumble

مزایای استفاده از بامبل رایگان بودن آن است. البته دسترسی به برخی از امکانات فقط در نسخه پرمیوم آن امکان پذیر است. در برنامه بامبل زنان شروع کننده ملاقات ها برای دوست یابی هستند. هر درخواست فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد. بامبل فیلترهای زیادی در مورد انواع علایق شما دارد. البته که شما فقط ۲ مورد را می توانید انتخاب کنید مگر اینکه نسخه پرمیوم آن را داشته باشید. بامبل برای شروع مکالمات سرگرمی های جالبی را دارد. Bumble BFF می تواند به دوستان صمیمی و نزدیک شما اضافه کند.

نسخه اصلی بامبل در حالت Bumble Boost هزینه اشتراک زیادی در حدود ۱۶٫۹۹ دلار را دارد. امکان دوستی مردان با مردان بسیار کم است زیرا مردان نمی تواند اولین پیام را بدهند. اگر هر دو طرف ظرف مدت ۲۴ ساعت پیام را جواب ندهند آن قرار ملاقات و دوست یابی از بین می رود. شما فقط می توانید از یک حالت بامیل BFF یا Biz یا Date به طور همزمان استفاده کنید.

نظرات و پیشنهاد های شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش تصویری استفاده از بامبل Bumble پرداختیم. استفاده از بامبل Bumble در ایران دارای محدودیت هایی است. شما با وجود این محدودیت ها از این برنامه استفاده می کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 8 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب