مطلب فعلی :

آموزش تصویری بازیابی رمز ایمیل یاهو فراموش شده بدون شماره ، سوال امنیتی و..

رفتن به بالا

آموزش تصویری بازیابی رمز ایمیل یاهو فراموش شده بدون شماره ، سوال امنیتی و..

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها

آموزش تصویری بازیابی رمز ایمیل یاهو فراموش شده بدون شماره ، سوال امنیتی و..

تعداد زیادی از افراد از ایمیل یاهو برای انجام کار های خود استفاده می کنند. اگر شما رمز ورود به ایمیل خود را فراموش کرده اید، راه های مختلفی برای بازیابی پسورد و دسترسی به حساب خود را خواهید داشت که امروز در کلاسیک وب به آموزش تصویری روش های بازیابی رمز ایمیل یاهو خواهیم پرداخت.

نحوه بازیابی پسورد ایمیل یاهو با شماره تلفن ، سوال امنیتی و.. به صورت تضمینی

How To Recover Your Yahoo Mail Account

ما قبلا در کلاسیک وب به صورت کامل روش دسترسی به اکانت هک،قفل و فراموش شده یاهو را به شما آموزش دادیم با مرور زمان و بروزرسانی های این سرویس تصمیم داریم شیوه جدید بازیابی رمز ایمیل Yahoo را بررسی کنیم. اگر رمز ایمیل خود را فراموش کرده اید، خیلی جای نگرانی نیست، زیرا می توانید با استفاده از روش هایی آن را بازیابی کنید. البته توجه داشته باشید که یاهو حساب هایی را که در ۱۲ ماه هیچ فعالیتی را نداشته باشند در لیست حذف کردن قرار خواهد داد. ایمیل هایی که از سرور حذف شوند، دیگر قابل بازیابی نیستند.

فراموشی ایدی یاهو

اگر علاوه بر پسورد، حتی ایدی یاهو خود را نیز فراموش کرده اید، دستور العمل های مرحله به مرحله یاهو برای بازیابی اطلاعات ایمیل یاهو خود را دنبال کنید تا بتوانید ایدی خود را پیدا کنید.

بازیابی رمز عبر فراموش شده ایمیل حساب های پارتنر

یاهو جهت دسترسی مجدد به اکانت یاهو برای دستیابی به اکانت فراموش شده را تعیین کرده است. برای این کار شما می توانید راهنمای ورود به حساب ایمیل یاهو استفاده کنید. بسته به امنیت های تعیین شده حساب شما، برخی از گزینه ها برای بازیابی پسورد به شما نمایش داده می شوند.

تغییر، بازیابی و تنظیم مجدد رمز ایمیل یاهو حساب های پارتنر

اگر شما یک حساب ایمیل یاهو از طریق یکی از سرویسهای (Verizon، AT & T، Frontier، Rogers، BT، Sky، Spark یا MTS) داشته باشید، از این دستورالعمل های برای تغییر یا تنظیم مجدد رمز عبور ایمیل خود استفاده کنید. رمز عبور یاهو به شما امکان دسترسی به هر سرویس که با یاهو از آن استفاده می کنید را می دهد. اگر شما رمز فعلی خود را بدانید می توانید از این طریق اقدام به تغییر ان کنید در غیر این صورت می توانید از نو دوباره با Reset کردن آن را تنظیم کنید. برای تغییر رمز عبور خود با استفاده از یک مرورگر نیز می توانید به اطلاعات حساب یاهو بروید و منو را انتخاب کنید. سپس به بخش Account Security رفته و گزینه Change Password را بزنید. بعد از وارد کردن رمز عبور جدید روی دکمه  Continue کلیک کنید.

به دست آوردن رمز عبور فراموش شده یاهو

سیستم یاهو با استفاده از عواملی همچون امنیت حساب، دسترسی های مختلف به حساب و.. با روش های متناوب به شما جهت بازیابی پسورد ایمیل Yahoo کمک می کند. بعد از ورود به سیستم بازیابی رمز عبور، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی Continue کلیک نمایید. اگر شما پیام متنی از طرف یاهو در گوشی خود دریافت کردید، گزینه Yes, text me an Account Key را انتخاب کنید . اگر هم به ایمیل پشتیبان دسترسی دارید گزینه Yes, send me an Account Key را بزنید. سپس با استفاده از روشی که انتخاب کرده اید، باید کد امنیتی یاهو را وارد کنید تا هویت شما به عنوان صاحب اکانت تایید شود.

بازیابی پسورد ایمیل با سوال امنیتی

اگر در زمان ساخت اکانت یاهو، سوالات امنیتی را نیز تعیین کرده اید، می توانید از طریق پاسخ صحیح دادن به این سوال ها نیز با روش بازیابی پسورد ایمیل یاهو با سوال امنیتی به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

ریکاوری پسورد ایمیل بدون سوال امنیتی

همانطور که قبلا ذکر شد، اگر سوال امنیتی طراحی نکرده اید، از روش دریافت پیامک یا استفاده از ایمیل های پشتیبان جهت بازیابی اکانت خود استفاده کنید. در بازیابی پسورد ایمیل یاهو با شماره تلفن به طور مثال اگر از طریق سیستم بازیابی رمز عبور یاهو، اقدام به ریست پسورد کرده اید و شماره ای را که در زمان ساخت اکانت وارد کرده و دسترسی به آن ندارید، روی گزینه No, I can’t receive text کلیک کرده و بعد از آن یاهو امکان استفاده از ایمیل پشتیبان را پیشنهاد می دهد که در صورت دسترسی روی Yes, email me کلیک کنید. ایمیلی با موضوع Recover access to your Yahoo account ارسال می شود که بعد از دریافت آن کد تاییدیه را در ایمیل وارد کنید.

نمایش پیام نامعتبر بودن رمز عبور

اگر تلاش شما برای ورود به اکانت با پیام نامعتبر بودن رمز عبور مواجهه شد، چند سناریو وجود دارد. اگر از عدم تغییر رمز عبور اطمینان دارید، ممکن است حروف را اشتباهی بزرگ یا کوچک وارد کرده اید، بعد از چک کردن این نکته مطمئن شوید که مرورگر شما اطلاعات حساب را ذخیره نکرده باشد که در صورت تغییر رمز، مرورگر از رمز قدیمی استفاده می کند. اگر بعد از چک کردن این موارد باز هم مشکل حل نشد، احتمالا اکانت شما هک شده است که از راه های بازیابی پسورد عبور (Password Helper) استفاده کنید.

مشاهده پیام Invalid ID or Password

ارائه دهندگان ایمیل سعی می کنند تا امنیت حسب شما را تایید کنند و فقط به شما اجاز ورود به اکانتتان را بدهند. هنگامی که برای ساخت یک حساب کاربری ثبت نام می کنید، برای اطمینان بیشتر از بازیابی پسورد ایمیل یاهو بصورت تضمینی، از اطلاعات بروز و معتبر برای بازیابی پسورد استفاده کنید. بهترین گزینه ها برای جلوگیری از، از دست دادن اطلاعات حتما یک ایمیل پشتیبانی و یک شماره تلفن را در زمان ساخت وارد کنید. اگر در نهایت نتوانید پسورد عبور خود را به دست بیاورید، با شکست مواجهه شده و باید اکانت جدید بسازید.

بازیابی پسورد یاهو در دسکتاپ

به وبسایت یاهو برای بازیابی اکانت بروید و یک راه برای ریکاوری را انتخاب کنید و دکمه Continue را بزنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید تا در نهایت به نتیجه مطلوب برسید.

همچنین برای بازیابی اکانت مایکروسافت نیز می توانید به مطالعه مطلب آموزش بازیابی پسورد فراموش شده اکانت مایکروسافت (Microsoft Account) بپردازید.

بازیابی پسورد یاهو در موبایل

اگر برنامه ایمیل یاهو را دارید، برای بازیابی رمز عبور ایمیل یاهو (Yahoo Mail) در صفحه ورود به اکانت، روی Trouble signing in? تاچ کنید. همانند روش قبل راه بازیابی را انتخاب و دکمه ادامه را بزنید. بعد از پیروی از دستورالعمل ها به اکانت خود در صورت امکان دسترسی خواهید داشت.

ورود به یاهو روی سایر دستگاه ها

اگر سیم کارت یا گوشی خود را عوض کرده باشید، ممکن است پیامی را دریافت کنید که با تایید آن بتوانید با استفاده از آن تلفن نیز به عنوان ابزاری برای ریکاوری استفاده کنید. می توانید کد تایید را نیز از راه های مختلف مانند تماس یا پیامک یا ایمیل دریافت کنید. بعد از تایید روش روی Submit کلیک کنید.

قفل شدن حساب یاهو

برای محافظت بیشتر از حساب شما، در صورتی که تلاش های ناموفق برای ورود به حساب شما صورت بگیرد، یک قفل موقت فعال می شود که بعد از ۱۲ ساعت به طور خود کار براشته خواهد شد. البته توجه داشته باشید در این صورت هم می توانید با Password Helper و به عنوان بازیابی پسورد فراموش شده یاهو نیز به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

مطالعه مطلب آموزش کامل بازیابی پسورد اپل ایدی (Apple ID) فراموش شده بدون داشتن سوال امنیتی نیز در صورت فراموشی رمز عبور اپل ایدی مفید می باشد.

مشکلات استفاده از Account Key

کلید حساب یاهو در نظر دارد زندگی شما را ساده تر کند. با این ابزار دیگر نیاز به استفاده از رمز عبور نیست و با استفاده از احراز هویت در تلفن همراه کار می کند و اگر نمی توانید از تلفن همراه استفاه کنید می توانید مراحلی را در سایت یاهو اشاره شده است را انجام دهید.

هک شدن حساب یاهو

اگر حساب یاهو شما هک شده است، دستورالعمل های معرفی شده در بخش هک یاهو را پیروی کنید تا مجدد به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

قبلا نیز در کلاسیک وب راه هایی برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام را آموزش داده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

برقراری تماس با پشتیبانی یاهو برای بازیابی اکانت

تاکنون یاهو هیچ راه ارتباط برای ارتباط شخصی برای راهنمای مشتری ها نداشته است. بنابراین باید سعی کنید از طریق روش های ارائه شده در سایت یاهو مشکل خود در زمینه ریست پسورد ایمیل یاهو را حل کنید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو در گوشی اندروید ، آیفون ، کامپیوتر و..

اگر می خواهید مستقیما پسورد فراموش شده خود را عوض کنید، در مرورگر صفحه ورود به یاهو Login.Yahoo.com را باز کنید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

سپس روی Trouble signing in? کلیک کنید. این لینک در گوشه پایین سمت راست موجود است.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

شماره تلفن یا آدرس ایمیل پشتیبانی را وارد کنید. اگر هیچ کدام را ندارید، آدرس همان ایمیل را وارد کنید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

بعد روی دکمه Continue برای ادامه مطلب کلیک کنید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

اگر شماره موبایل وارد کرده اید، باید گزینه Yes, text me an Account Key را بزنید. در صورت وارد کردن ایمیل، دکمه Yes, send me an Account Key قابل دسترس است.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

سپس کد هشت رقمی ارسال شده را به خاطر بسپارید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

حال به وبسایت یاهو برگشته و کد را وارد این قسمت بکنید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

سپس دکمه Verify را برای تایید عملیات بزنید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

عکس اکانت یا اکانت های شما نمایش داده می شود، اکانت خود را انتخاب کنید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

بعد وارد اکانت می شوید. برای تغییر پسورد، روی دکمه Create a New Password کلیک کنید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

پسورد جدید را به همراه تکرار آن را در فیلد ها قرار داده شده، وارد کنید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

اکنون روی Continue کلیک کنید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

بعد از انجام این کار و مشاهده پیغام جدید، روی Looks good کلیک نمایید.

تغییر پسورد فراموش شده یاهو

در پایان برای بازیابی رمز جیمیل فراموش شده نیز پیشنهاد می کنیم مطلب ۹ روش بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن و بدون شماره را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز روش های ریکاوری پسورد فراموش شده ایمیل یاهو را بررسی کردیم. شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب