مطلب فعلی :

آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون (تکی یا دسته ای)

رفتن به بالا

آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون (تکی یا دسته ای)

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون

آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون (تکی یا دسته ای)

بعضی اوقات کاربران نظرات یا کامنت‌های بی‌معنی زیر پست شما می‌گذارند که ممکن است مایه‌ی ناراحتی و یا حتی دردسر شما شود. 💬 اما نگران نباشید چرا که شما می‌توانید این کامنت‌ها را حذف کنید. در ادامه، آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون به صورت تکی یا دسته ای را توضیح داده‌ایم.

نحوه پاک کردن کامنت در اینستاگرام آیفون (یک یا چند نظر)

How to Delete Comments on Instagram On iPhone

به طور خلاصه، برای حذف نظرات در اینستاگرام در گوشی آیفون، باید پست مدنظر خود را انتخاب کرده و بر روی آیکون کامنت تب کنید. سپس، دست خود را بر روی کامنتی که قصد حذف آن را دارید گذاشته و به سمت چپ بکشید و روی آیکون سطل زباله بزنید. حالا می‌توانید به‌صورت تصویری مراحل حذف کامنت اینستاگرام در آیفون را مشاهده کنید.

در اینستاگرام اگر بخش کامنت‌ها باز باشد، کاربران می‌توانند هر نظری که دوست دارند زیر پست شما بگذارند. حتی متا امکان ارسال گیف در کامنت اینستاگرام را به کاربران داده است.

آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون (یک نظر)

در آیفون، به سراغ پست اینستاگرامی بروید که قصد دارید کامنت زیر آن را حذف کنید. بر روی آیکون کامنت بزنید تا بخش نظرات در زیر پست باز شود.

آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون

انگشت خود را روی کامنت مورد نظر خود گذاشته و به سمت چپ بکشید.

آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون

در آخر، بر روی آیکون سطل زباله زده تا آن را حذف کنید و پیغام .. Comment Deleted. Tap to Undo نمایش داده شود.

آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام آیفون

حال اگر قصد دارید نوتیفیکیشن دریافت کامنت را حذف کنید، کافیست به بخش Notification بروید، انگشت خود را روی اعلان مورد نظر بگذارید و آن را به سمت بکشید تا آیکون سطل زباله به شما نشان داده شود.

نحوه پاک کردن کامنت در اینستاگرام آیفون

 

حذف تمام کامنت ها در اینستاگرام آیفون (دسته ای)

همانطور که کاربر می‌تواند کامنت‌های مهم و کاربردی را پین کند، اینستاگرام به او این اجازه را می‌دهد تا کامنت‌های نامناسب را از زیر پست خود حذف کند.

اگر قصد دارید تمامی کامنت‌های زیر یک پست را حذف کنید، باید ابتدا روی آیکون کامنت بزنید، سپس سه‌نقطه را انتخاب کنید تا منو باز شود. از این منو، روی گزینه Manage comments تب کنید.

حذف تمام کامنت ها در اینستاگرام

حال می‌توانید کامنت‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه Delete را بزنید.

حذف تمام کامنت ها در اینستاگرام

برای حذف، کافیست گزینه Delete comments را انتخاب کنید.

آموزش تصویری حذف کامنت در اینستاگرام

حذف کامنت خودم زیر پست دیگران در آیفون

اگر می‌خواهید کامنت‌های خودتان را از زیر پست‌های مختلف حذف کنید، باید به بخش فعالیت‌ها بروید. برای اینکار، ابتدا بر روی آیکون پروفایل خود در پایین سمت راست تب کنید، سپس در سمت راست بخش بالا بر روی منوی سه خطی بزنید و از منوی آنجا به Your activity بروید.

حذف کامنت خودم زیر پست دیگران در آیفون

 

در زیر بخش Interactions، بر روی آپشن Comments تب کنید.

حذف کامنت خودم زیر پست دیگران در آیفون

در اینجا شما می‌توانید تمامی کامنت‌هایی که گذاشتید را ببینید. با نگه‌داشتن انگشت خود روی کامنت مد نظر، حالت انتخاب چند موردی فعال می‌شود شما می‌توانید کامنت‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت روی Delete تب کنید.

حذف کامنت خودم زیر پست دیگران در آیفون

 

حال کامنت‌های مدنظر را می‌توانید حذف کنید. با این روش می‌توانید کامنت‌های خود را از زیر پست دیگران حذف کنید؛ حتی اگر شما را بلاک کرده باشند.

سوالات متداول

اگر کاربری مرا بلاک کرده بود، چگونه کامنت خود را از زیر پست او پاک کنم؟

ابتدا بر روی آیکون پروفایل خود در پایین سمت راست تب کنید، سپس در همان سمت بخش بالا بر روی منوی سه خطی بزنید و از منوی آنجا به Your activity بروید. در زیر بخش Interactions، بر روی آپشن Comments تب کنید. در اینجا شما می‌توانید تمامی کامنت‌هایی که گذاشتید را ببینید. با نگه داشتن انگشت خود روی کامنت، می‌توانید آن را انتخاب کرده و در نهایت روی Delete تب کنید.

آیا می‌توان کامنت دیگر کاربران اینستاگرام را حذف کرد؟

شما نمی‌توانید کامنت دیگران را زیر پست بقیه افراد حذف کنید؛ مگر اینکه آن کامنت زیر پست و یا ریلز شما گذاشته شده باشد.

آیا می‌توان کامنت خود را ادیت کرد؟

در حال حاضر، قابلیت ویرایش کامنت در دسترس نیست، اما شما می‌توانید کامنت قبلی خود را حذف کرده و یک کامنت جدید بنویسید.

چرا نمی‌توانم کامنت خودم را از زیر پست دیگران حذف کنم؟

دلایلی مختلفی وجود دارد؛ ممکن است کامنت شما از قبل پاک شده باشد و یا پستی که زیر آن کامنت گذاشته‌ بودید، حذف شده باشد ولی در آن لحظه شما در حال دیدن ورژن قدیمی آن پیج که پست در آن پاک نشده باشید.

چه کسانی می‌توانند کامنت من را مشاهده کنند؟

اگر کامنت شما زیر پست کاربری باشد که اکانتش قفل است، تنها فالوورهای وی می‌توانند کامنت شما را ببینند. اما اگر پیج مورد نظر قفل نباشد، همه افراد می‌توانند کامنت و نام کسی که کامنت گذاشته را مشاهده کنند.

جمع بندی

برای حذف کامنت دیگران از زیر پست خود در گوشی آیفون باید پست مدنظر خود را انتخاب کنید، بر روی آیکون کامنت تب کنید، دست خود را بر روی کامنتی که قصد حذف آن را دارید گذاشته و به سمت چپ بکشید و روی آیکون سطل زباله تب کنید.

به‌علاوه، شما می‌توانید با قرار دادن بعضی کلمات در لیست سیاه، تا حدی از گرفتن کامنت‌های منفی جلوگیری کنید. برای اینکار، کافیست به بخش پروفایل رفته، سپس به Settings و Privacy بروید، در بخش Hidden Words می‌توانید لیستی از کلمات و یا عباراتی که نمی‌خواهید به عنوان کامنت گذاشته شوند را وارد کنید تا دیگر آنها را زیر پست خود نبینید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به نحوه پاک کردن کامنت در آیفون پرداختیم. آیا توانستید با این روش‌ها کامنت مدنظر خود را حذف کنید؟ اگر تجربه و دیدگاه دیگری در این زمینه دارید حتماً آن را از طریق بخش نظرات کلاسیک وب با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب