مطلب فعلی :

آموزش تصویری ریپورت پیج افراد ، پست ، کامنت و استوری در اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش تصویری ریپورت پیج افراد ، پست ، کامنت و استوری در اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش موبایل

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش تصویری ریپورت پیج افراد ، پست ، کامنت و استوری در اینستاگرام

آموزش تصویری ریپورت پیج افراد ، پست ، کامنت و استوری در اینستاگرام

همانطور که می دانید در اینستاگرام یک شخص می تواند با کامنت و فیلم و تصویر برای شما مزاحمت ایجاد کند یا به مقدسات و ارزش های شما توهین کند و موجب آزار و اذیت شما شود. در اینستاگرام خیلی راحت می توانید این شخص را ریپورت یا گزارش کنید. امروز در کلاسیک وب قصد داریم نحوه ریپورت کامنت پیج ، عکس ، ویدیو ، استوری و اکانت یک فرد خاص را به شما آموزش می دهیم.

آموزش تصویری نحوه ریپورت عکس ، ویدیو ، کامنت و اکانت افراد در اینستاگرام

How to Report Someone Post , Profile or Comment on Instagram

هر جایی و هر مکانی یک سری قوانین دارد، شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و قوانین خاص خود را دارد. اینستاگرام قابلیتی به نام ریپورت یا Report را برای شما ایجاد کرده است تا کسانی که مزاحم شما می شوند و یا قوانین اینستاگرام را بر هم می زنند را ریپورت کنید. به طور مثال انتشار تصاویر نژاد پرستانه و یا غیر اخلاقی به عنوان زیر پا گذاشتن قانون اینستاگرام در نظر گرفته می شود.

قبلا در کلاسیک وب در مورد ۵ روش رفع مشکل ریپورت شدن در تلگرام و موبوگرام در چند ثانیه صحبت کردیم، امروز در کلاسیک وب قصد داریم در مورد ریپورت کردن پروفایل شخص، نظرات، تصاویر و ویدیو در اینستاگرام صحبت کنیم.

ریپورت کردن اکانت در اینستاگرام چیست؟

ایستاگرام دارای یک سری قوانین است و شما می توانید هر کسی که از این قوانین سرپیچی کند را به اینستاگرام گزارش دهید. ریپورت یا Report به معنای گزارش دادن است. با ریپورت شدن یک پست، یک نظر، یک پروفایل اینستاگرام اقدام به پاک کردن این کاربران از شبکه اجتماعی اینستاگرام می کند. شما می توانید در صورت برخورد با کسانی که قوانین اینستاگرام را نقض می کنند آنها را ریپورت یا گزارش دهید.

 

instagram15

آموزش ریپورت پروفایل یا اکانت در اینستاگرام

برای ریپورت کردن پروفایل یک شخص در اینستاگرام شما باید برنامه اینستاگرام را باز کنید. آیکن اینستاگرام در گوشی اندرویدی شما به صورت یک آیکن بنفش و نارنجی است. اگر شما آیکن اینستاگرام را در صفحه گوشی خود مشاهده نمی کنید آن را در لیست برنامه ها پیدا کنید.

instagram1

کلمه عبور و نام کاربری خود را وارد کنید.

instagram2

به پروفایل شخصی که می خواهید ریپورت کنید بروید. برای سادگی کار می توانید روی ذره بین پایین صفحه ضربه بزنید و نام شخص مورد نظر را وارد کنید.

instagram3

روی منو یا سه نقطه عمودی تپ کنید.

instagram4

روی Report تپ کنید.

instagram5

دلیل گزارش رپورت خود را انتخاب کنید: it’s spam ( اسپم) یا it’s inappropriate (نامناسب)instagram6

هنگامی که پروفایل ریپورت شد یک صفحه با علامت سبز به شما نمایش داده می شود و پیغام “Thank you for reporting this profile” به شما نمایش داده می شود که به خاطر ریپورت پروفایل از شما تشکر می کند.

اگر اینستاگرام متوجه شود که این شخص قوانین اینستاگرام را نقض می کند فورا این شخص را حذف می کند.

آموزش ریپورت پست عکس یا ویدیو در اینستاگرام

شما می توانید برای ویدیوهایی که در اینستاگرام می گذارید نظر سنجی قرار دهید اما در صورتی که قصد دارید یک پست را در اینستاگرام ریپورت کنید، برنامه اینستاگرام را باز کنید. نام کاربری و روز خود را وارد کنید. به پستی که می خواهید گزارش دهید بروید و روی سه نقطه عمودی تپ کنید. روی Report تپ کنید و دلیل ریپورت تان را انتخاب کنید.

instagram5

آموزش نحوه ریپورت کامنت یا نظرات شخص در اینستاگرام

شما می توانید افراد را برای کامنت گذاشتن در پست اینستاگرام را محدود و انتخاب کنید، اما اگر قصد دارید کامنتی را ریپورت کنید باید برنامه اینستاگرام را باز کنید و کلمه عبور و نام کاربری خود را وارد نید.

به پستی که در آن کامنت مورد نظر شما وجود دارد بروید.

instagram9

علامت کامنت را تپ کنید.

instagram10

انگشت خود را روی آن کامنت نگه‌دارید.

instagram11

از بالای صفحه آیکن شبیه به تابلوی خطر را لمس کنید.

instagram12

اگر کامنت مورد نظر هرز یا اسپم است Spam or Scam را انتخاب کرده و در غیر این‌صورت Abusive Content را انتخاب کنید.

instagram13

آموزش ریپورت کردن عکس یا ویدیو استوری و لایو استوری اینستاگرام

برای ریپورت کردن استوری یا لایو استوری اینستاگرام تنها کافیست در هنگام تماشای استوری بر روی دکمه سه نقطه تپ کنید و سپس گزینه Report را انتخاب کنید.

آموزش ریپورت کردن عکس یا ویدیو استوری اینستاگرام

سپس با توجه به محتوا یکی از گزینه های its spam برای اسپم و its inappropriate برای محتوا نامناسب انتخاب کنید تا گزارش برای اینستاگرام ارسال شود.

آموزش ریپورت کردن عکس یا ویدیو استوری اینستاگرام

برای ریپورت کردن کامنت استوری و آشنایی با سایر قابلیت های آن آموزش و ترفند های قابلیت استوری (Story) و لایو استوری (Live Story) اینستاگرام کلاسیک وب را مشاهده کنید همچنین  می توانید قابلیت کامنت گذاشتن را محدود و یا ببندید اگر نحوه این کار را بلد نیستید پیشنهاد می کنیم پست آموزش حذف و بستن قابلیت کامنت گذاشتن در اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما ؟

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد نحوه ریپورت کامنت، پیج شخص و عکس و ویدیو پست افراد در اینستاگرام را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب