مطلب فعلی :

آموزش تصویری ساخت عکس با هوش مصنوعی گوگل

رفتن به بالا

آموزش تصویری ساخت عکس با هوش مصنوعی گوگل

نوشته admin

6 ماه قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش تصویری ساخت عکس با هوش مصنوعی گوگل

آموزش تصویری ساخت عکس با هوش مصنوعی گوگل

ابزار های هوش مصنوعی مختلفی وجود دارد که به شما در کار های مختلف کمک میکنند. 🤖 به عنوان مثال این ابزار ها میتوانند متن های شما را به عکس های خلاقانه ای تبدیل کنند. گوگل نیز اخیرا این ابزار را ارائه کرده و به شما اجازه میدهد تصاویر خلاقانه ای ایجاد کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش تصویری ساخت عکس با هوش مصنوعی گوگل میپردازیم.

دستورات ساخت عکس در نتایج جستجو گوگل

?How to Generate AI Images in Google Search With a Text Description

سایت ها و ابزار های مختلفی وجود دارند که با استفاده از هوش مصنوعی متن مورد نظر شما را به تصویر تبدیل میکنند. شما برای موارد مختلفی میتوانید از این عکس ها استفاده کنید. گوگل نیز به تازگی به صورت آزمایشی ابزار Google image creator را ساخته که میتوانید با آن عکس های متنوعی بسازید. این ابزار به صورت پیشفرض روی گوگل قرار دارد و تنها کاری که باید بکنید این است که متن مورد نظر خود را به آن بدهید تا آن را به متن تبدیل کند. در ادامه ساخت انواع تصاویر مانند ساخت لوگو با هوش مصنوعی گوگل را بررسی میکنیم.

ابزار Google image creator به صورت آزمایشی در فعلا تنها در زبان انگلیسی حال فعالیت است و برای برخی مناطق و اکانت ها در دسترس است. در صورتی که برای شما فعال نیست باید صبر کنید تا فعال شود.

نحوه ساخت تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی

برای ساخت عکس در نتایج جستجو گوگل با توضیح ابتدا گوگل را باز کنید. در صفحه جست جو باید با توجه به تصویری که میخواهید یک جمله مرتبط با آن را وارد کنید. این جمله باید تصویر شما را کامل شرح دهد. در صورتی که جزئیات بیشتری را در توضیح خود بیاورید عکس های شما دقیق تر ساخته میشود. به عنوان مثال، ما میخواهیم عکس یک ماشین که پرواز میکند را بسازد. بنابراین باید در قسمت جست جو گوگل عبارت Draw an image of a flying car را بنویسیم. بعد از نوشتن عبارت مورد نظر روی کلید Enter کیبورد ضربه بزنید و یا روی آیکن ذره بین کلیک کنید.

ساخت عکس با AI

در بخش نتیجه ها عکس های ساخته شده را میتوانید مشاهده کنید. این عکس ها، عکس هایی است که گوگل با توجه به جمله شما با توجه به هوش مصنوعی خود ساخته است.

پرامت ساخت عکس نتایج جستجو گوگل

در بین تصاویر ساخته شده بگردید و هر کدام که از نظر خودتان بهتر بود را انتخاب کنید تا جزئیات بیشتری از آن را ببینید. بعد از انتخاب عکس مورد نظر در صورتی که بخواهید میتوانید آن را ویرایش کنید. این یعنی میتوانید به عبارت اولیه خود چند جمله اضافه کنید تا تصویر شما جزئیات بیشتری داشته باشد. برای این کار روی Edit کلیک کنید و تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

ساخت عکس در نتایج جستجو گوگل با توضیح

در آخر میتوانید عکس را برای استفاده های گوناگون از گوگل دانلود کنید. برای این کار ابتدا روی Export کلیک کنید. اکنون دو گزینه به شما نشان میدهد. در صورتی که روی Download کلیک کنید، عکس در ویندوز دانلود میشود و در پوشه Downloads ذخیره میشود. همچنین به جای ذخیره عکس در دسکتاپ میتوانید آن را در اکانت Google Drive ذخیره کنید. برای این کار در منویی که برای شما باز است روی Google Drive کلیک کنید.

دستورات ساخت عکس در نتایج جستجو گوگل

نکته هایی برای استفاده بهتر از این ابزار

همانطور که میدانید این ابزار بسیار مفید است و برای کار های مختلفی میتوان از آن استفاده کرد. با رعایت برخی نکات شما میتوانید نتایج بهتری از ابزار ساخت عکس با AI دریافت کنید. برخی از این نکات عبارتند از:

  • گوگل در درجه اول یک موتور جست و جو است. بنابر این زمانی که شما در صفحه جست جو آن عبارتی را وارد میکنید باعث میشود تا صفحه های وب مرتبط با آن را پیدا کند. بنابراین برای اینکه ابزار هوش مصنوعی آن فعال شود شما باید از افعالی مانند بکش، ساخت و یا… استفاده کنید تا گوگل متوجه شود شما میخواهید ابزار هوش مصنوعی آن را فعال کنید.
  • شما با این ابزار میتوانید تصاویر بسیار مختلفی را ایجاد کنید. بنابراین در طراحی تصاویر خلاق باشید. این ابزار هر عبارتی که در کادر جست جو گوگل بنویسید، عکس های مرتبط با آن را میسازد. شما میتوانید تصویر های جالب، خنده دار و… نیز بسازید. پس حین استفاده از این ابزار تا میتوانید در نوشتن عبارت های خود خلاق باشید تا تصاویر بهتری دریافت کنید.
  • حین استفاده از هوش مصنوعی گوگل از عبارتی که توهین آمیز و… است خودداری کنید. زمانی که گوگل متوجه این موضوع شود نتیجه ای به شما نشان نمیدهد.

سوالات متداول

چرا بعد از جست جو عبارت مورد نظر تصاویر ساخته شده با هوش مصنوعی نشان داده نمیشود؟

همانطور که گفته شد این ابزار فعلا به صورت تست به کار میرود. این یعنی برای همه مناطق و همه اکانت ها فعال نیست و برخی از افراد میتوانند از این ابزار گوگل استفاده کنند. در صورتی که این گزینه برای شما فعال نیست، باید صبر کنید تا فعال شود.

گوگل چند تصویر با استفاده از هوش مصنوعی میسازد؟

هر بار که شما عبارتی را در بخش جست جو گوگل تایپ میکنید و از گوگل میخواهید با هوش مصنوعی برای شما تصویر بسازد، این ابزار حداکثر برای شما چهار عکس میسازد و به دلخواه خود میتوانید یکی را انتخاب کنید.

آیا این ابزار رایگان است؟

در حال حاضر بله اما در آینده مشخص نیست برای نسخه های حرفه ای تر کاربران باید هزینه ای پرداخت کنند یا خیر.

جمع بندی

Google image creator به شما این امکان را میدهد تا بدون نیاز به هیچ ابزار به راحتی با استفاده از هوش مصنوعی عکس های خلاقانه ای بسازید. برای استفاده از این ابزار کافیست متنی مرتبط با عکسی که میخواهید بدهید، سپس گوگل بهترین نتایج را به شما نشان میدهد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز با پرامت ساخت عکس نتایج جستجو گوگل اشنا شدیم. آیا شما توانستید از ابزار تصویرساز گوگل (Google image creator) برای ساخت تصاویر مورد نظر خود استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ساخت عکس در گوگل سرچ در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب