مطلب فعلی :

آموزش تمام روش های ممکن برای ریکاوری اکانت واتساپ

رفتن به بالا

آموزش تمام روش های ممکن برای ریکاوری اکانت واتساپ

نوشته admin

3 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش تمام روش های ممکن برای ریکاوری اکانت واتساپ

آموزش تمام روش های ممکن برای ریکاوری اکانت واتساپ

اخیرا بسیاری از افراد اکانت و اطلاعات واتس اپ خود را از دست میدهند. 🔄 این ممکن است به دلیل هک یا گاهی اوقات حذف تصادفی حساب شما اتفاق بیافتد. از پریدن اکانت WhatsApp شما می تواند واقعا باعث ناراحتی باشد، مهم نیست که چگونه این اتفاق می افتد. با این حال، نیازی به نگرانی نیست! در این مطلب، ما آموزش تمام روش های ممکن برای آموزش ریکاوری اکانت واتساپ را بررسی میکنیم.

آموزش ریکاوری اطلاعات و پیام های واتساپ

Teaching All Possible Methods For WhatsApp Account Recovery

برای شروع آموزش ریکاوری اکانت واتساپ، تلفن همراه خود بردارید. سیم کارت مرتبط با شماره تلفن قدیمی خود را در گوشی خود قرار دهید، سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

۱- بازیابی حساب WhatsApp با استفاده از شماره تلفن قدیمی

اگر واتس اپ را با یک شماره تلفن قدیمی که هنوز به آن دسترسی دارید ثبت نام کرده اید، بازیابی حساب شما ساده است. نحوه بازیابی در این شرایط به صورت زیر است:

Reinstall WhatsApp (واتس اپ را دوباره نصب کنید): ابتدا مطمئن شوید که سیم کارت شماره قدیمی در تلفن باشد، سپس واتس اپ را دوباره نصب کنید.

شماره تلفن قدیمی خود را وارد کنید: برنامه را باز کنید و شماره تلفن قدیمی خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید که قبل از ضربه زدن روی “Next” کشور و کد کشور را صحیح انتخاب کنید. سپس با انتخاب “YES“ تأیید کنید.

ریکاوری عکس های واتساپ

کد تایید: واتس اپ یک کد شش رقمی به شماره شما ارسال می کند. این کد را در صفحه بعدی وارد کنید تا حساب خود را بازیابی کنید.

ریکاوری عکس های واتساپ

توجه: اگر کد تایید برای شما ارسال نشد، برای ادامه بازیابی، گزینه «Call me (با من تماس بگیرید)» را در صفحه کد تأیید انتخاب کنید.

۲- برای دریافت راهنمایی با پشتیبانی واتساپ ارتباط برقرار کنید

هنگامی که نتوانستید حساب اصلی واتس اپ را بازیابی کنید، می توانید با پشتیبانی واتس اپ ارتباط برقرار کنید. قبل از ارتباط، هر گونه اطلاعات مربوط به مشکل خود را برای تأیید اکانت آماده کنید.

برای کاربران اندروید:

WhatsApp را باز کنید و روی سه نقطه ضربه بزنید، سپس “Support” را انتخاب کنید.

ریکاوری اطلاعات واتساپ

مشکل خود را شرح دهید و اسکرین شات های مربوطه را پیوست کنید.

ریکاوری اطلاعات واتساپ

پس از کلیک بر روی “Next”، راه حل های پیشنهادی را بررسی کنید. اگر کمکی نکردند، روی «This doesn’t answer my question (این به سؤال من پاسخ نمی‌دهد)» کلیک کنید. برنامه ایمیل شما باز می شود قبل از اینکه مشکلات شما با جزئیات بار گذاری شود. قبل از ارسال ایمیل به پشتیبانی واتس اپ، اسکرین شات های خود را دوباره پیوست کنید.

بازیابی اکانت واتساپ با ایمیل

برای کاربران iOS: مراحل برای کاربران iOS تقریباً مشابه است.

اگر در حین تأیید شماره تلفن با خطا مواجه شدید، روی “Support” ضربه بزنید.

مشکل خود را در صفحه بعدی توضیح دهید و در صورت نیاز اسکرین شات اضافه کنید.

پس از کلیک بر روی “Next“، راه حل های ارائه شده را مرور کنید. اگر هیچ کدام جواب سوال شما نبود، “Send my question to WhatsApp Support (ارسال سؤال من به پشتیبانی واتساپ)” را در پایین انتخاب کنید.

این کار ایمیل شما را با جزئیاتی که انتخاب کرده اید باز می کند. قبل از ارسال ایمیل به پشتیبانی واتس اپ، اسکرین شات های خود را دوباره ضمیمه کنید.

به یاد داشته باشید که ایمیل خود را به طور مرتب برای پاسخ از پشتیبانی WhatsApp چک کنید.

۳- بازیابی حساب واتساپ بدون شماره تلفن

حساب واتساپ شما معمولاً به شماره تلفن شما متصل است و اگر شماره تلفن خود را نداشته باشید، بازیابی را تقریباً غیرممکن می کند. با این حال، هنوز مقداری راه حل برای آموزش ریکاوری اکانت واتساپ وجود دارد:

۱- اگر سیم کارت خود را گم کرده اید اما همچنان اطلاعات شماره تلفن خود را دارید، امکان بازیابی حساب شما وجود دارد. به ارائه دهنده مخابرات خود مراجعه کنید، درخواست صدور مجدد سیم کارت خود را برای شماره ثبت شده کنید و سپس روند بازیابی را دنبال کنید.

۲- اگر به دلیل انقضاء یا لغو ثبت نام به طور کامل دسترسی به شماره را از دست دادید، با پشتیبانی ارائه دهنده مخابرات خود تماس بگیرید. بپرسید که آیا می توانند شماره قبلی شما را مجددا فعال کنند. توجه داشته باشید که همه ارائه دهندگان سیم کارت این خدمات را ارائه نمی دهند.

۴- چگونه پیام های حذف شده واتس اپ را Restore (بازیابی) کنیم؟

برای بازیابی پیام‌ها و اطلاعات واتس‌اپ، باید قبلاً Backup (پشتیبان‌گیری) را فعال کرده باشید. بیایید با نحوه ایجاد یک Backup (پشتیبان‌گیری) شروع کنیم:

پشتیبان گیری از چت ها و اطلاعات WhatsApp برای کاربران اندروید:

WhatsApp را باز کنید، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و “Settings” را انتخاب کنید.

بازیابی اکانت واتساپ بدون شماره امکان پذیر نیست

به «Chats» > «Chat Backup» بروید.

بازیابی اکانت واتساپ بدون شماره امکان پذیر نیست

در صفحه بعدی گزینه ” Backup to Google Drive (پشتیبان گیری در Google Drive) ” را انتخاب کنید.

بازیابی اطلاعات واتساپ پس از نصب مجدد

Backup Frequency را انتخاب کنید.

ریکاوری واتساپ اندروید

حساب Google را که می‌خواهید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید، انتخاب کنید، سپس روی “Back up over” ضربه بزنید و نوع شبکه دلخواه خود را انتخاب کنید.

بازیابی اطلاعات واتساپ بدون بکاپ

یادداشت: توصیه می‌شود از طریق Wi-Fi نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از هزینه‌های داده تلفن همراه جلوگیری کنید.

پشتیبان گیری از چت ها و اطلاعات WhatsApp برای کاربران iOS:

کاربران iOS می توانند از چت ها و رسانه ها در iCloud یا iTunes نسخه پشتیبان تهیه کنند. ما برای این مرحله بر روی iCloud تمرکز خواهیم کرد:

برنامه “Settings” را در آیفون خود باز کنید، روی Profile Name (نام کاربری) خود ضربه بزنید و به “iCloud“ بروید.

WhatsApp را در لیست پیدا کنید و مطمئن شوید که سوئیچ جابجایی روشن است.

وارد WhatsApp شوید، به “Settings” > “Chats” > “Chat Backup“ بروید.

در بخش “Auto Backup“ ، گزینه Frequency Of Either Daily, Weekly, Or Monthly را انتخاب کنید.

۵- بازیابی از iCloud

WhatsApp را روی گوشی خود نصب کنید، شماره تلفن خود را تأیید کنید و روی “Done“ کلیک کنید.

هنگامی که یک نسخه پشتیبان پیدا شد، روی “Restore Chat History” ضربه بزنید.

پس از انجام، روی “Next“ ضربه بزنید.

این پروسه را انجام دهید ادامه دهید تا دوباره Profile (نام کاربری) خود را بازیابی کنید.

۶- بازیابی با نرم افزار Using UltData-WhatsApp Recovery

همچنین شما می‌توانید با استفاده از ابزار جانبی به نام UltData-WhatsApp Recovery، داده‌های WhatsApp را مستقیماً از دستگاه خود بازیابی کنید. UltData WhatsApp Recovery نرم افزاری است که برای بازیابی اطلاعات گمشده واتس اپ در دستگاه های اندروید و iOS طراحی شده است. باید توجه داشته باشید که این نرم افزار پولی است و رایگان نمیباشد.

شما میتوانید نسخه کامل این نرم افزار را از سایت های داخلی دانلود و نصب کنید.

از ویژگی های این برنامه میتوان به بازیابی پیام‌های واتس‌اپ بدون نیاز به Backup (پشتیبانی)، بازیابی پیوست‌های مختلف واتس‌اپ، سازگاری در پلتفرم‌های iOS و Android و سهولت استفاده از آن نام برد.

مراحل استفاده از نرم افزار Using UltData-WhatsApp Recovery به شکل زیر است:

UltData-WhatsApp Recovery را دانلود و نصب کنید، سپس گوشی خود را از طریق کابل به رایانه خود متصل کنید، سپس برنامه را اجرا کنید.

بخش “Device” را انتخاب کنید.

ریکاوری پیام های واتساپ بدون وجود بکاپ در ایفون

مطمئن شوید که تلفن صحیح انتخاب کردید، سپس روی “Start Scan“ کلیک کنید.

ریکاوری پیام های واتساپ بدون وجود بکاپ در ایفون

پس از اسکن، داده‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید، مانند چت‌ها، عکس‌ها، ویدیوها، فایل‌های صوتی یا اسناد را انتخاب کنید و روی “Recover“ کلیک کنید.

ریکاوری پیام های واتساپ بدون وجود بکاپ در ایفون

سوالات متداول

آیا میتوان پس از هک شدن، اکانت واتس اپ خود را بازیابی کنیم؟

بله کافیست مراحل مقابل را طی کنید: واتس اپ را دوباره روی گوشی خود نصب کنید. شماره تلفن خود را وارد کنید، شماره ای که میخواهید حساب WhatsApp داشته باشد. درخواست کد تایید از طریق پیامک را بزنید. کد دریافتی را برای تایید شماره تلفن خود وارد کنید. پس از تأیید، مجددا به حساب خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

چگونه می توانیم اکانت واتس اپ خود را دوباره فعال کنیم؟

برای فعال سازی مجدد اکانت واتس اپ مراحل مقابل را طی کنید : WhatsApp را دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید. برنامه را باز کنید و شماره تلفنی را که قبلاً  حساب WhatsApp داشته را وارد کنید. کد تأیید را از طریق پیامک دریافت کنید و آن را در برنامه وارد کنید. پس از تأیید، حساب شما دوباره فعال می شود.

جمع بندی

هنگامی که شما میخواهید اکانت واتس آپ خود را ریکاوری کنید، حتما باید توجه کنید که به شماره تلفنی که با آن اکانت ساختید را داشته باشید. در این صورت میتوانید اکانت خود را بازیابی کنید. برای Backup (پشتیبان گیری) باید از قبل روی اکانت خود فعال کرده باشید تا این کار برای شما انجام شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب به بررسی کامل آموزش ریکاوری اکانت واتساپ پرداختیم. به نظر شما چه راه های دیگری برای ریکاوری اکانت واتساپ وجود دارد؟ در بخش دیدگاه نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 3 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب