مطلب فعلی :

آموزش تمام روش های ورود به پابجی موبایل (PUBG Mobile)

رفتن به بالا

آموزش تمام روش های ورود به پابجی موبایل (PUBG Mobile)

نوشته admin

2 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش تمام روش های ورود به پابجی موبایل (PUBG Mobile)

آموزش تمام روش های ورود به پابجی موبایل (PUBG Mobile)

پابجی یکی از بازی‌هایی است که طرفداران زیادی در بین همه سنین دارد. 🔫 گاهی ممکن است بازی را از تلفن همراهتان پاک کرده باشید و یا به دلیل تعویض گوشی، قصد داشته باشید مجددا بازی و نصب و به حساب کاربری قبلی خود بازگردید. به همین خاطر در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش تمام روش های ورود به پابجی موبایل (PUBG Mobile) میپردازیم.

نحوه ورود به پابجی

به طور خلاصه برای شناخت نحوه لاگین به پابجی و وارد شدن به آن، میتوانید روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • لاگین شدن از طریق شماره تلفن و پسورد
  • وارد شدن به حساب با استفاده از آدرس ایمیل و پسورد
  • ورود به پابجی موبایل از طریق اکانت‌های توییتر، فیسبوک و اکانت اپل
  • لاگین کردن از طریق اسکن QR Code توسط دستگاهی که در حال حاضر متصل به اکانت است
  • ورود به پابجی موبایل از طریق اکانت گوگل

توجه داشته باشید که انتخاب روش مناسب برای مراحل ورود به پابجی، باید مطابق با روش ساخته شدن اکانت قبلی تان باشد. به طور مثال اگر قبلا برای ساخت اکانت از طریق فیسبوک اقدام کرده باشید می توانید دوباره از همان روش اکانت تان را برگردانید. یا اگر با استفاده از شماره تلفن یا ایمیل این روند را طی کرده بودید، مجددا بوسیله وارد کردن همان اطلاعات میتوانید به حساب کاربری PUBG Mobile خودتان وارد شوید.

دقت داشته باشید در صورتی که از قبل با چندین اکانت در شبکه های مختلف لینک شده باشید، روند برگرداندن اکانت هک شده پابجی و لاگین کردن، ساده تر خواهد شد.

۱- وارد شدن به پابجی از طریق شماره تلفن یا ایمیل

یکی از روش‌های ساده و سریعی که میتوانید به اکانت قبلی پابجی خودتان برگردید، از طریق شماره تلفن یا ایمیل است. برای اینکار ابتدا بازی پابجی را باز و سپس در صفحه اصلی، روی دکمه Phone/Email بزنید.

ورود به پابجی موبایل از طریق شماره تلفن یا ایمیل

سپس از باکس نمایش داده شده، کشور و شماره تلفن همراهتان را که قبلا از طریق آن ثبت نام کرده بودید را وارد کنید. در باکس Password، رمز عبوری که قبلا برای حساب کاریتان درنظر گرفته بودید را وارد کنید. اگر که رمز عبور را به خاطر ندارید یا ترجیح میدهید از روش دیگری وارد شوید، میتوانید گزینه Login via Email را از پایین صفحه انتخاب کنید.

ورود به پابجی موبایل از طریق آدرس ایمیل

پس از آن باید وارد تب Email login شوید و در باکس اول آدرس ایمیلتان را وارد کنید. حالا باید دکمه Obtain را بزنید و در بخش ایمیل‌هایتان منتظر دریافت کد باشید. کد ارسال شده را در ایمیل کپی پیست کنید و در بخش Verification Code قرار دهید. در نهایت OK را بزنید.

لاگین شدن در پابجی با آدرس ایمیل

در غیر اینصورت با استفاده از پسورد Ok را بزنید و به حساب کاربریتان وارد شود. اگر میخواهید با استفاده از پسورد وارد شوید، تنها کافی است از همین قسمت بهش Password Login را انتخاب کنید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور به سادگی اکانت شما باز میشود.

۲- لاگین کردن در پابجی از طریق حساب توییتر

برای یادگیری نحوه ورود به بازی پابجی از طریق توییتر ابتدا برنامه را باز کنید و سپس از صفحه اصلی بازی، گزینه Twitter را بزنید. در این مرحله باید به بازی اجازه دهید تا به اکانت توییتر شما دسترسی داشته باشد.

ورود به پابجی موبایل از طریق حساب توییتر

سپس صفحه را به پایین اسکرول کنید و روی Authorise app بزنید.

وارد شدن به پابجی از طریق حساب توییتر

برای چند لحظه صبر کنید و به همین سادگی میتوانید از طریق اکانت توییتر به پابجی وارد شوید.

۳- روش ورود به پابجی از طریق فیسبوک

یکی دیگر از روش‌هایی که میتوانید از طریق آن مجددا به حساب کاربری گذشته خودتان برگردید، از طریق فیسبوک است. شاید بتوان این راهکار را یکی از سریع ترین روش‌ها برای اتصال به حساب پابجی معرفی کرد. پیش از هر چیز باید مطمئن باشید که ابتدا در تلفن همراهتان داخل فیس بوک لاگین شده باشد. سپس در صفحه اصلی بازی گزینه Login with Facebook را انتخاب کنید و به سادگی وارد شوید.

روش ورود به پابجی از طریق فیسبوک

۴- لاگین کردن در پابجی با استفاده از QR Code

اگر قصد دارید گوشی خودتان را عوض یا بازی پابجی را بر روی دستگاه دیگری نیز راه اندازی کنید، میتوانید با استفاده از اسکن کد کیو آر، این کار را به سادگی انجام دهید. برای انجام این کار باید ابتدا تنظیمات مربوط به فعالسازی QR Code را در بازی انجام داده باشید. فعالسازی این قابلیت میتواند امنیت اکانت شما را بسیار بالا ببرد و امکان هک شدن اکانت را تا حد زیادی کاهش دهد. بنابراین شما میتوانید برای رفع مشکل ورود به پابجی از اسکن QR Code استفاده کنید.

فعالسازی قابلیت لاگین با QR Code

برای این منظور وارد بازی شوید و پابجی را به شماره تلفن، آدرس ایمیل و هر حساب شبکه اجتماعی که دارید لینک کنید. حالا به صفحه Account settings بروید و آیکون QR code را از پایین صفحه authorized login انتخاب کنید. اطلاعات هشدار خطر مجوز را بخوانید و روی دکمه OK بزنید. پروسه فعال سازی لاگین با QR Code به پایان رسیده است.

اسکن کد QR در پابجی

برای لاگین کردن از این طریق، در صفحه اصلی تنها کافی است Authorize login را از سمت راست صفحه انتخاب کنید تا کد QR نمایش داده شود.

لاگین کردن در پابجی با استفاده از QR Code

سپس دوربین دستگاه قدیمی که قبلا به وسیله آن وارد حساب کاربریتان شده بودید را باز کنید و به سمت کد بگیرید تا اسکن شود. در این روش گوشی قدیمی به نوعی با اسکن کردن کد دستگاه جدید، مسئولیت ورود آن به حساب کاربری را میپذیرد.

وارد شدن به حساب پابجی با استفاده از کیو آر کد

در صورتی که در همین حین با ارور Unknown error Please restart your device مواجه شدید، ضمن اطمینان از اتصال به اینترنت، بازی را یکبار ببندید و مجددا امتحان کنید.

۵- آموزش وارد شدن به پابجی موبایل با اکانت گوگل

برای آنکه بتوانید با استفاده از حساب کاربری گوگل، در پابجی لاگین کنید، ابتدا لازم است که بازی را پیش از خروج حساب کاربری، با اکانت تان لینک کرده باشید برای اینکار ابتدا فلش سمت راست، پایین صفحه را بزنید تا منو برایتان نمایش داده شود. سپس به قسمت Setting بروید.

تنظیمات بازی پابجی

حالا در زبانه Basic و بخش linked شما میتوانید حساب هایی که با آن به پابجی لینک شده اید را ببینید و با زدن علامت مثبت اکانت های دیگری را نیز لینک کنید. در بخش Link email گزینه Link را بزنید تا صفحه جدید برایتان نمایش داده شود.

نحوه لینک کردن پابجی به ایمیل

در ادامه مسیر ورود به پابجی موبایل با ایمیل و اکانت گوگل، اطلاعات خودتان را در کادر ها وارد کنید. پس از آنکه آدرس ایمیلتان را در کارد اول وارد کردید، لازم است دکمه Go را بزنید تا کد احراز هویت برایتان ایمیل شود. سپس از بین پیام های جدید کد را کپی و در بخش Verification code پیست کنید. در بخش Set password باید یک رمز عبور تعریف کنید و در کادر پایین مجددا همان را تکرار نمایید. بهتر است رمز عبور را در جایی نگه دارید یا یادداشت کنید.

ورود به پابجی موبایل با ایمیل و اکانت گوگل

سوالات متداول

برای ورود به پابجی چند روش وجود دارد؟

به طور کلی شما میتوانید با استفاده از اکانت‌های گوگل، فیسبوک، توییتر و اپل به پابجی وارد شوید و آن را با این شبکه ها لینک کنید. در غیر این صورت لاگین کردن به برنامه با استفاده از رمز عبور و آدرس ایمیل و کیو آر کد نیز امکان پذیر است.

برای رفع مشکل لاگین کردن در پابجی چه کار باید کرد؟

اگر برای وارد شدن به حساب پابجی خودتان مشکل داشتید، بهتر است وضعیت اتصال به اینترنت و بروز بودن ورژن برنامه را بررسی نمایید در صورت لزوم میتوانید کش بازی را پاک کنید و مجددا به آن وارد شوید. در صورت نیاز میتوانید فرایند لاگین کردن را با یک VPN نیز امتحان کنید.

جمع بندی

ورود به پابجی موبایل از طریق راه‌های مختلفی همچون فیسبوک، توییتر، اکانت اپل، اکانت گوگل، ایمیل و وارد کردن پسورد امکان پذیر است. به خاطر داشته باشید که پیش از هر چیز بهتر است به بخش Basic تنظیماتتان بروید تا از اکانت‌های متصل شده به بازی پابجی مطمئن شوید. برای جلوگیری از مشکل ورود به پابجی داشتن چند اکانت متصل به بازی میتواند برگرداندن آن را تضمین کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

به نظر شما کدام یک از روش‌های گفته شده در آموزش ورود به پابجی موبایل، ساده و موثرتر است؟ اگر شما روش بهتری برای اینکار میشناسید یا تجربه ای در این زمینه دارید، لطفا نظراتتان را با ما و سایر خوانندگان در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 2 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب