مطلب فعلی :

آموزش جدید ندیدن استوری دیگران در واتساپ

رفتن به بالا

آموزش جدید ندیدن استوری دیگران در واتساپ

نوشته admin

2 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش جدید ندیدن استوری دیگران در واتساپ

آموزش جدید ندیدن استوری دیگران در واتساپ

اگرچه استاتوس می تواند روش خوبی برای بررسی وضعیت مخاطبین شما باشند اما گاهی می تواند آزاردهنده هم باشد. ⭕ واتساپ به شما این امکان را می دهد که این ویژگی را در برنامه موقتا غیرفعال یا استاتوس برای بی صدا (Mute) کنید. در آموزش جدید ندیدن استوری دیگران در واتساپ ما به بررسی این راهکار خواهیم پرداخت.

هاید استوری دیگران در واتساپ

How to Mute Someone WhatsApp Status

به طور خلاصه برای ندیدن استوری دیگران در واتساپ به صورت زیر عمل می کنیم:

  • برنامه واتساپ را باز کنید. سربرگ به‌روزرسانی‌های اخیر یا Recent updates را انتخاب کنید. وضعیتی که نمی خواهید مشاهده کنید را انتخاب رو آن را فشار دهید. یک پنجره باز می شود؛ در اینجا Mute را انتخاب کنید.
  • برای مسدود کردن ویژگی WhatsApp Status در اندروید، آیکن برنامه WhatsApp را فشار دهید و نگه دارید. اطلاعات برنامه یا آیکن “i” را انتخاب کنید. روی Permissions کلیک کنید و از لیست مجوزهای مجاز، Contacts را انتخاب کنید. Don’t Allow را انتخاب کنید.
  • در گوشی آیفون، برنامه Settings را باز کنید، به Privacy & Security بروید و Contacts را از لیست مجوزها انتخاب کنید. از لیست برنامه ها، WhatsApp را در لیست پیدا کنید و سوئیچ کنار آن را به حالت فعال درآورید.

عدم نمایش استوری دیگران در واتساپ با بی صدا کردن مخاطب

چگونه برای مخفی کردن استوری دیگران در واتساپ اقدام کنیم؟ اولاً، اگر صرفا به دنبال حفظ وضعیت یک کاربر خاص از فید خود هستید، وضعیت آن شخص را نادیده بگیرید. برای انجام این کار، کافی است به لیست به‌روزرسانی‌های اخیر یا Recent updates بروید و وضعیتی که می‌خواهید نادیده بگیرید را فشار دهید و نگه دارید.

عدم نمایش استوری دیگران در واتساپ با مات کردن

یک پاپ آپ برای تایید تصمیم شما ظاهر می شود. روی Mute کلیک کنید.

عدم نمایش استوری دیگران در واتساپ با مات کردن

این به‌روزرسانی وضعیت این شخص خاص را به بخش Muted Updates می‌برد.

عدم نمایش استوری دیگران در واتساپ با مات کردن

برای خارج کردن مخاطب از حالت هاید شدن می توانید باز هم استوری واتساپ را برای مدت طولانی فشار دهید و Unmute را انتخاب کنید.

عدم نمایش استوری دیگران در واتساپ با مات کردن

روش کار برای گوشی های آیفون هم به همین صورت است.

نحوه مسدود کردن کامل استوری

اما اگر بخواهید این ویژگی را به طور کامل مسدود کنید چه؟ با حذف مجوز تماس از برنامه، می توانید به طور غیر مستقیم به روز رسانی وضعیت را مسدود کنید. با حذف دسترسی مخاطب، واتس‌اپ نمی‌تواند تأیید کند که شماره‌ها را ذخیره کرده‌اید و به‌روزرسانی‌های وضعیت آنها را به شما نشان نمی‌دهد.

برای مسدود کردن ویژگی WhatsApp Status در اندروید، به سادگی آیکن WhatsApp را در صفحه اصلی یا کشوی برنامه فشار دهید و نگه دارید و اطلاعات برنامه یا آیکن “i” را انتخاب کنید.

نحوه مسدود کردن کامل استوری

روی Permissions کلیک کنید.

نحوه مسدود کردن کامل استوری

Contacts را انتخاب کنید.

نحوه مسدود کردن کامل استوری

Don’t Allow را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای اعمال تغییر ممکن است مجبور شوید برنامه را ببندید و باز کنید.

نحوه مسدود کردن کامل استوری

یک فرآیند مشابه اما کمی طولانی تر در iOS وجود دارد. باید برنامه Settings را باز کنید، به Privacy & Security بروید و Contacts را از لیست مجوزها انتخاب کنید. باید لیستی از همه برنامه هایی که به این مجوز دسترسی دارند را مشاهده کنید. WhatsApp را در لیست پیدا کنید و سوئیچ کنار آن را به حالت فعال درآورید.

تا زمانی که دوباره دسترسی به تماس را برای واتساپ فعال نکنید، بروزرسانی وضعیت را مشاهده نخواهید کرد.

معایب مخفی کردن استوری دیگران در واتساپ

در حالی که مسدود کردن وضعیت‌ها می‌تواند شما را از شر بروزرسانی استاتوس مخاطبین رها کند، استفاده از این روش معایبی دارد.

واتساپ دسترسی به لیست مخاطبین شما را از دست می دهد، به این معنی که نمی توانید نام افرادی را که به شما پیام میدهند را مشاهده کنید یا مخاطبان جدید را اضافه کنید. اگر بیش از چند دوست داشته باشید که گاهی اوقات به شما پیام می دهند، این  مسئله می تواند مشکل ساز باشد. با این حال، اگر از عهده این مشکل بر می آیید، این مسئله می تواند یک کار سرگرم کننده برای شما باشد به طور مثال می توانید افراد را از روی عکس پروفایلشان یا شماره تلفن شان شناسایی کند.

همچنین، هنگامی که مجوزهای تماس را غیرفعال می کنید، ویژگی Status به طور کامل از کار می افتد. شما نمی‌توانید به‌روزرسانی‌های وضعیت کسی را مشاهده کنید و این شخص هم نمی تواند وضعیت شما را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید از این امر جلوگیری کنید، توصیه می‌کنیم استوری مخاطبینی را که از این ویژگی استفاده می‌کنند را میوت کنید.

سوالات متداول

آیا دیگران میفهمند که میوت استوری شدند؟

خیر، در حال حاضر هیچ راهی برای کاربران وجود ندارد که بدانند وضعیت آنها توسط شما میوت شده است.

چگونه استوری دیگران را در واتساپ نبینیم؟

برای ندیدن استوری در واتساپ سربرگ به‌روزرسانی‌های اخیر یا Recent updates را انتخاب کنید. وضعیتی که نمی خواهید مشاهده کنید را انتخاب رو آن را فشار دهید. یک پنجره باز می شود؛ در اینجا Mute را انتخاب کنید.

چگونه استوری واتساپ را در ایفون هاید کنیم؟

نحوه انجام این کار مانند اندروید است. به سربرگ Updates یا بروزرسانی ها بروید. روی وضعیت فشار وارد کنید و از پنجره ظاهر شده Mute را انتخاب کنید.

از کجا بفهمیم در واتساپ هاید استوری شدیم؟

تنها زمانی می توانید وضعیت دیگران را مشاهده کنید که آنها شماره شما را ذخیره کرده باشند و شما هم این کار را انجام داده باشد. با این حال در صورتی که شماره فردی را ذخیره داشتید و نتوانستید وضعیت وی را مشاهده کنید به این معناست که فرد هاید استوری کرده است یا شما را مسدود کرده است.

جمع بندی

یکی از رایج ترین دلایلی که افراد از هاید استوری دیگران در واتساپ استفاده می کنند این است که به آنها کمک می کند آرامش بیشتری داشته باشند. این بدان خاطر است که بسیاری از افراد اضطراب اعلان دارند و بی صدا کردن می‌تواند به کاهش اضطراب کمک کند. در نتیجه، کاربران یک تجربه دیجیتال آرام را به دست می آورند. مخفی کردن استوری دیگران در واتساپ می‌تواند به حفظ تعادل بین کار و زندگی شخصی کمک کند، زیرا بی صدا کردن به شما امکان می‌دهد ارتباط خود را با کار قطع کنید.

برای ندیدن استوری در واتساپ سربرگ به‌روزرسانی‌های اخیر یا Recent updates را انتخاب کنید. وضعیتی که نمی خواهید مشاهده کنید را انتخاب رو آن را فشار دهید. یک پنجره باز می شود؛ در اینجا Mute را انتخاب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا موفق به انجام بی‌صدا کردن استوری واتساپ شدید؟ در آیفون و اندروید روند انجام کار تفاوتی داشت؟ امیدواریم آموزش جدید ندیدن استوری دیگران در واتساپ برای شما کاربردی بوده باشد. اگر نظر یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 2 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب