مطلب فعلی :

آموزش حذف سرچ اینستاگرام بدون هیچ اثری! (چند روش سریع)

رفتن به بالا

آموزش حذف سرچ اینستاگرام بدون هیچ اثری! (چند روش سریع)

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش حذف سرچ اینستاگرام بدون هیچ اثری! (چند روش سریع)

آموزش حذف سرچ اینستاگرام بدون هیچ اثری! (چند روش سریع)

دانستن اینکه چگونه پیشنهادات جستجوی اینستاگرام را حذف کنید، ❌ اطمینان می‌دهد که افراد دیگر نمی‌توانند حساب‌هایی را که شما در حال مشاهده آنها بوده‌اید، هنگام جستجو از داخل حساب اینستاگرام شما مشاهده کنند. ما قصد داریم در این مطلب از کلاسیک وب، با آموزش حذف سرچ اینستاگرام بدون هیچ اثری، اطمینان پیدا کنید که استفاده‌ی شما از اینستاگرام خصوصی‌تر شود.

نحوه پاک کردن سرچ اینستاگرام

?How To Delete Instagram Search Suggestions

به طور خلاصه نحوه حذف سرچ اینستاگرام در آیفون و اندروید از طریق مراحل زیر انجام می‌شود:

  • برای حذف جستجوهای اخیر اینستاگرام از صفحه Search، ابتدا روی آیکون Search و سپس فیلد Search تپ کنید. اگر می‌خواهید یک نتیجه جستجوی اخیر را حذف کنید، روی علامت X سمت راست از نام حساب و برای حذف همه جستجوهای اخیر، روی “See All” و سپس “Clear All” ضربه بزنید.
  • در برنامه اینستاگرام برای حذف تاریخچه جستجوها، ابتدا روی آیکون Profile و سپس آیکون منو (سه خط افقی) ضربه بزنید. با انتخاب گزینه “Your Activity”، روی “Recent Searches” تپ کنید. روی آیکون ضربدر کنار کلمه جستجو شده، یا روی Clear All برای حذف سرچ اینستاگرام ضربه بزنید.
  • برای حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام با استفاده از مرورگر، بعد از رفتن به اینستاگرام، وارد حساب کاربری خود شده و روی نوار جستجو تپ کنید. یک لیست از جستجوهای اخیرتان برای شما ظاهر می‌شود. روی علامت ضربدر کنار عبارتی که قبلا آن را سرچ کردید و می‌خواهید آن را حذف کنید، ضربه بزنید یا گزینه “Clear All” را انتخاب کنید.
  • علاوه بر روش‌های ذکر شده، پاک کردن کش و دیتا اینستاگرام نیز یک راهکار دیگر می‌باشد.

بعد از انجام مراحل بالا، می‌توانید با ریست صفحه سرچ اینستا از حذف سرچ اینستاگرام اطمینان حاصل کنید. در ادامه روش های بالا را کامل تر توضیح خواهیم داد.

پیشنهادات اینستاگرام هنگام تایپ چیستند؟

هنگام جستجو در اینستاگرام، فیلد جستجو خالی است. اما زیر نوار جستجو، حساب‌هایی را که به تازگی جستجو کرده‌اید مشاهده خواهید کرد. این برای کمک به شما برای سریع‌تر پیدا کردن آن حساب‌هاست. می‌توانید برای حذف پیشنهادات سرچ اینستاگرام از روش هایی که در ادامه این مطلب به آن می‌پردازیم، استفاده کنید.

هنگامی که شما شروع به تایپ در فیلد جستجو می‌کنید، اینستاگرام سریع حساب‌هایی را که با آن حرف شروع می‌شوند به عنوان Search Suggestions پیشنهاد می‌دهد. دقیقاً مشخص نیست که اینستاگرام چگونه این داده‌ها را پر می‌کند، اما اگر یک حسابی را که بسیار از آن بازدید کرده‌اید، وارد کنید، احتمالاً زمانی که حرف اول نام آن حساب را تایپ می‌کنید، در پیشنهادات جستجو، ظاهر خواهد شد.

با این حال، یک سری راهکار وجود دارد که می‌تواند به شما در پاک کردن سرچ اینستاگرام کمک کند. اگر یک حساب ناخواسته زمانی که شما حرف “A” را تایپ می‌کنید آورده شد، باید حساب‌های دیگری که در پیشنهادات زیر آن آمده است انتخاب کنید. اگر این کار را به اندازه کافی انجام دهید، این حساب‌ها بیشتر در پیشنهادات جستجوی شما ظاهر خواهند شد و حسابی که نمی‌خواستید ببینید را از بین می‌برند. ممکن است بخواهید این کار را برای ترکیب‌های حروف متعدد نیز تکرار کنید. به عنوان مثال، اگر نام حساب با “AB” شروع شود، برخی از پیشنهادات جستجو را برای حساب‌های دیگر زمانی که “AB” را در سرچ اینستاگرام تایپ می‌کنید، انتخاب کنید. در نهایت، شما باید بتوانید از ظاهر شدن حساب‌های ناخواسته جلوگیری کنید.

چگونه می‌توانم جستجوهای اخیر اینستاگرام را از صفحه Search حذف کنم؟

اینستاگرام را باز کرده و بر روی آیکون “Search” کلیک کنید.

روی فیلد “Search” در بالای صفحه ضربه بزنید.

اگر اخیراً جستجو کرده‌اید، اینها را در زیر عنوان “Recent” به صورت لیست شده خواهید دید.

برای حذف یک نتیجه جستجوی اخیر، روی علامت X سمت راست از نام حساب ضربه بزنید.

حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام

جستجوی اخیر حذف شد.

برای حذف هر جستجوی دیگری که می‌خواهید حذف کنید، این عمل را تکرار کنید.

اگر می‌خواهید همه جستجوهای اخیر را همزمان حذف کنید، روی ‘See All” در بالای لیست ضربه بزنید.

در گوشه بالا و سمت راست صفحه، روی گزینه “Clear All” تپ کنید، به این صورت با حذف سرچ اینستاگرام، از نمایش پیشنهادات جلوگیری کنید.

روی گزینه "Clear All" تپ کنید

چگونه تاریخچه سرچ اینستاگرام را در برنامه حذف کنیم؟

اینستاگرام یک سابقه‌ی جستجویی از جستجوهای شما نگه می‌دارد تا بتوانید حساب‌ها یا هشتگ‌هایی که قبلاً جستجو کرده‌اید را پیدا کنید. جستجوهای گذشته همچنین بر حساب‌هایی که اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌دهد، تأثیر می‌گذارد. در هر زمان می‌توانید با انجام مراحل زیر این تاریخچه سرچ اینستاگرام را در برنامه حذف کنید:

بر روی آیکون Profile خود ضربه بزنید.

بر روی آیکون منو (سه خط افقی) ضربه بزنید.

گزینه “Your Activity” انتخاب کنید.

پاک کردن سرچ اینستاگرام از قسمت منو

روی “Recent Searches” تپ کنید.

قسمت سرچ تنظیمات اینستاگرام

روی علامت ضربدر کنار نام حسابی که قبلا سرچ کردید یا Clear All برای حذف سرچ اینستاگرام ضربه بزنید.

پاک کردن سرچ اینستاگرام

دوباره برای تأیید، روی “Clear All” تپ کنید.

چگونه تاریخچه سرچ اینستاگرام را با استفاده از مرورگر حذف کنیم؟

به اینستاگرام بروید، وارد حساب کاربری خود شوید و در نوار جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید. یک لیست از جستجوهای اخیرتان را مشاهده خواهید کرد. با تپ کردن روی X مربوط به حساب مدنظر آن را حذف کنید یا گزینه Clear All را انتخاب کنید. با این روش می‌توانید نسبت به پاک کردن سرچ های اینستا اندروید و آیفون اقدام کنید.

سوالات متداول

چرا سرچ اینستا کار نمیکنه؟

ممکن است مشکلاتی در عملکرد سرچ اینستاگرام وجود داشته باشد که موجب عدم کارکرد آن شود. این مشکلات ممکن است به عوامل مختلفی مثل دسترسی به اینترنت، بروزرسانی نرم‌افزار، مشکلات فنی در سرورهای اینستاگرام و یا مشکلات نرم‌افزار باشد. رعایت این موارد می‌تواند به رفع مشکل سرچ اینستاگرام کمک کند.

چرا سرچ اینستاگرام پاک نمیشه؟

ممکن است نرم‌افزار اینستاگرام شما دچار مشکل فنی شده باشد که باعث عدم پاک شدن تاریخچه جستجو می‌شود. در این صورت، بروزرسانی نرم‌افزار به آخرین نسخه ممکن است مشکل را حل کند. برخی از تنظیمات نیز ممکن است جلوگیری از پاک شدن تاریخچه جستجو را سبب شود. در این صورت، ممکن است نیاز به مرور تنظیمات قسمت سرچ اینستاگرام، حریم خصوصی و تنظیمات دیگر اپلیکیشن داشته باشید تا این مشکل را حل کنید. همچنین مشکلات در اتصال به اینترنت ممکن است باعث عدم امکان پاک شدن تاریخچه جستجو شود.

چگونه سرچ اینستاگرام را ببندیم؟

برای جلوگیری از ظاهر شدن پیشنهادات جستجو در هنگام تایپ در اینستاگرام، بهتر است تاریخچه جستجوهای خود را پاک کنید. این کار را می‌توانید با انجام مراحل زیر انجام دهید:

وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.

به تنظیمات حساب کاربری خود بروید.

در بخش حریم خصوصی، گزینه “Clear Search History” را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

سپس روی گزینه “پاکسازی همه” یا “Clear All” کلیک کنید تا تمامی جستجوهای ذخیره شده حذف شوند.

جمع بندی

دلایل بسیاری وجود دارد که ممکن است نخواهید برخی از پیشنهادات جستجوی اینستاگرام شما ظاهر شود. به عنوان مثال اگر شخص دیگری از گوشی شما استفاده کند، زمانی که آن‌ها در قسمت جستجوی  اینستاگرام کلمه ای را Search می‌کنند، این حساب‌ها ممکن است ظاهر شوند. برای حل این مسئله، چند راهکار وجود دارد. می‌توانید برای حذف جستجوهای اخیر اینستاگرام، روی فیلد Search تپ کنید. با انتخاب علامت X در سمت راست از نام حساب و یا برای حذف همه جستجوهای اخیر، ابتدا روی “See All” و سپس “Clear All” ضربه بزنید.

برای حذف تاریخچه سرچ اینستاگرام در اپلیکیشن نیز، روی آیکون Profile و سپس آیکون منو تپ کنید. گزینه “Your Activity” و سپس “Recent Searches” را انتخاب کنید. حال روی “Clear All” برای پاک کردن تمام حساب‌ها تپ کنید. در مرورگر نیز برای حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام، وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت نوار جستجو ضربه بزنید. لیستی از آخرین جستجوهای اخیر برای شما آورده می‌شود، مشابه مراحل ذکر شده یا گزینه Clear All و یا علامت ضربدر کنار نام حساب را بزنید. پاک کردن کش و دیتا اینستاگرام نیز یک روش کاربردی برای حذف سرچ اینستاگرام جدید می‌باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب برای مدیریت صفحه سرچ اینستاگرام شما، راهکارهایی برای حذف پیشنهادات جستجو ذکر کردیم. اگر در خصوص این زمینه روش دیگری را می‌شناسید، حتما با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 3 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب