مطلب فعلی :

آموزش حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست

رفتن به بالا

آموزش حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست

آموزش حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست

پینترست 📍 یک پلتفرم عکس و فیلم است که برای ثبت نام در آن، نیاز است که برخی از اطلاعات خود را در آن وارد کنید. در همان ابتدای کار، پینترست از شما تاریخ تولد و سن شما را می‌خواهد. اگر شما در این بخش سن خود را اشتباه وارد کرده باشید ممکن است با توجه به آپدیت اخیر این شبکه نتوانید وارد پینترست شوید! این مشکل را با مطالعه‌ی آموزش حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست درست کنید.

رفع مشکل تاریخ تولد در پینترست

How to Change My Age on Pinterest

بعد از وارد کردن ایمیل و نام خود، اولین چیزی که پینترست از شما درخواست می‌کند، تاریخ تولد شما است. ممکن است شما در ابتدا تاریخ تولد خود را اشتباه وارد کرده باشید و حال بخواهید آن را درست کنید. برای حل مشکل سن در پینترست ، کافیست به بخش پروفایل رفته و به تنظیمات بروید. در آنجا ابتدا Account management و سپس Personal Information تب کنید. در نهایت روی Birthdate بزنید و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

اما ممکن است شما در ابتدای ورود به برنامه، سن خود را به اشتباه کمتر از ۱۳ وارد کرده باشید. در این حالت به علت محدودیت سنی پینترست، نمی‌توانید وارد برنامه شوید؛ حتی اگر سن خود را تغییر دهید و یا بخواهید با ایمیل دیگری وارد شوید، همچنان پینترست به شما اجازه ورود نخواهد داد. پیشنهاد می‌کنیم برنامه پینترست را پاک کرده و دوباره نصب کنید، کش برنامه را پاک کنید یا سعی کنید از طریق مرورگر وارد برنامه پینترست شوید و از آن طریق مجددا امتحان کنید. حال می‌توانید با وارد کردن سن درست خود، که بیشتر از ۱۳ است، اکانت خود را بسازید و از پینترست استفاده کنید.

در ادامه می‌توانید اموزش رفع مشکل سن در پینترست به صورت تصویری را مطالعه کنید.

۱- نحوه تغییر تاریخ برای پینترست

برای اینکار، ابتدا روی عکس پروفایل خود در پایین سمت راست تب کنید و از آنجا روی آیکون تنظیمات در بالا سمت راست ضربه زده تا وارد Settings شوید.

رفع مشکل تاریخ تولد در پینترست

حال از بخش Accounts، روی گزینه Account management تب کنید.

مشکل سن در پینترست

در این بخش، گزینه Personal Information را انتخاب کنید.

تاریخ برای پینترست

حال می‌توانید از طریق بخش Birthdate، تاریخ تولد خود را تغییر دهید.

اموزش رفع مشکل سن در پینترست

در نهایت روی OK بزنید تا ذخیره شود.

آموزش حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست

۲- حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست با تایید سن

گاهی ممکن است پینترست اکانت شما را به علت نداشتن حداقل سن (۱۳) غیرفعال کند. اگر سن شما بیشتر از ۱۳ باشد، می‌توانید با اثبات سن خود، اکانت را دوباره فعال کنید. برای اینکار، ابتدا ایمیل deactivation و یا age verification را باز کنید. در این ایمیل، یک لینک قرار دارد که باید از طریق آن درخواست تجدید نظر را برای پینترست ارسال کنید. دقت داشته باشید که این لینک بعد از ۷ روز منقضی می‌شود و پس از آن نیاز است تا با تیم پشتیبانی پینترست ارتباط برقرار کنید.

حال نیاز است که عکس مدارکی را آپلود کنید که نشان دهد سن شما بیشتر از ۱۳ است. ممکن است نیاز باشد یک عکس از خودتان هم آپلود کنید تا نشان دهد مدارک از شماست. بعد از ۵ روز کاری، نتیجه تجدید نظر شما برایتان ایمیل می‌شود و اگر موافق باشند، اکانت شما فعال می‌شود. اما اگر درخواست شما رد شود، می‌توانید با ارسال ایمیل به پشتیبانی (privacy-support@pinterest.com)، دوباره درخواست تجدیدنظر داشته باشید.

۳- رفع مشکل تاریخ تولد در پینترست برای ورود به برنامه

اگر از همان بدو ورود، تاریخ تولدی که وارد کردید، نشان دهد سن شما کمتر از ۱۳ است، پینترست به کاربر اجازه ورود به برنامه را نمی‌دهد. حتی اگر تاریخ تولد را تغییر دهید یا ایمیل دیگری وارد کنید، باز هم نمی‌توانید اکانت خود را بسازید و با ارور تصویر زیر مواجه می‌شوید.

علت این اتفاق این است که پینترست برای استفاده از پلتفرم خود محدودیت سنی بالای ۱۳ سال را قرار داده و برای اینکه نوجوانان نتوانند این محدودیت را دور بزنند، بسیار مراقب است.

آموزش حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست

در این حالت، پیشنهاد می‌کنیم برنامه را از روی گوشی خود حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید و این بار، حواستان باشد که سن درست خود را وارد کنید. پس از ساخت اکانت و وارد شدن به برنامه، موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا پینترست بر اساس آنها به شما پست‌هایش را نشان دهد. به علاوه، می‌توانید با جستجو در پینترست، افراد و یا ایده‌های مدنظرتان را پیدا کنید.

سوالات متداول

چگونه سن خود را در پینترست ثبت کنیم؟

برای ثبت سن در پینترست، به تنظیمات رفته و در آنجا ابتدا Account management و سپس Personal Information تب کنید. در نهایت روی Birthdate بزنید و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

تاریخ پینترست چی بزنم؟

در تاریخ پینترست می‌بایست تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید. توجه داشته باشید که پینترست محدودیت سنی داشته و کاربران زیر 13 سال اجازه ورود به برنامه را ندارند. همچنین کاربران 13 تا 16 سال هم تنها می‌توانند اکانت Private (خصوصی) داشته باشند و نه اکانت Public (عمومی).

جمع بندی

در این مطلب به آموزش حل مشکل تاریخ تولد و سن در پینترست پرداختیم. اگر شما اکانت ساختید و قصد دارید تاریخ تولد خود را تغییر دهید، ابتدا تنظیمات بروید. بعد از مسیر Account management، سپس Personal Information و Birthdate آن را تغییر دهید.

اما اگر موقع ساخت اکانت سن وارد شده کمتر از ۱۳ بوده و نتوانستید اکانت بسازید، می‌توانید از طریق مرورگر وارد برنامه پینترست شده و یا اپلیکیشن را حذف و دوباره نصب کنید. با توجه به محدودیت سنی پینترست، افراد زیر ۱۳ سال مجاز به استفاده از این برنامه نیستند. نوجوانان ۱۳ تا ۱۶ ساله هم تنها می‌توانند اکانت Private (خصوصی) داشته باشند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این آموزش سعی کردیم راه حلی برای تغییر تاریخ تولد و سن در پینترست به شما ارائه دهیم. آیا شما توانستید با این روش‌ها مشکل خود را برطرف کنید؟ اگر تجربه و دیدگاه دیگری در این زمینه دارید حتماً آن را از طریق بخش نظرات کلاسیک وب با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب