مطلب فعلی :

آموزش حل مشکل Limit Reached محدودیت عضویت در کانال تلگرام

رفتن به بالا

آموزش حل مشکل Limit Reached محدودیت عضویت در کانال تلگرام

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش حل مشکل Limit Reached محدودیت عضویت در کانال تلگرام

آموزش حل مشکل Limit Reached محدودیت عضویت در کانال تلگرام

اگر قصد عضویت در کانال‌های مختلفی را داشته باشید، ممکن است تا به حال با پیام Limit Reached مواجه شده باشید. 👥 این پیغام به شما هشدار میدهد که عضو شدن شما در کانال محدودیت‌هایی دارد و شما نمی‌توانید به کانال جدیدی وارد شوید. اگرچه پیام رسان تلگرام قابلیت‌های مختلف و کاربردی زیادی برای افراد دارد، اما برخی اوقات شامل مشکلات و محدودیت‌هایی از این قبیل نیز هست. به همین خاطر در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش حل مشکل Limit Reached محدودیت عضویت در کانال تلگرام میپردازیم.

رفع مشکل به سقف مجاز رسیدید در عضویت کانال تلگرام

How to Fix Limit Reached Error in Telegram

به طور خلاصه راهکارهایی که برای رفع مشکل تلگرام limit reached وجود دارد، شامل موارد زیر است:

  • نصب ورژن‌ رسمی تلگرام از منابع معتبر
  • ارتقا تلگرام به پریمیوم برای افزایش ظرفیت عضو شدن در کانال‌ها به ۱۰۰۰
  • استفاده از ربات‌هایی مثل junction_bot برای دریافت پیام گروه و کانال‌ها بدون عضو شدن در آنها
  • پاک کردن و خروج از کانال‌های اضافی
  • امتحان کردن نسخه وب یا کامپیوتر تلگرام
  • گزارش مشکل به پشتیبانی تلگرام

بوجود آمدن این حالت شباهت‌های زیادی به ارور Too Many Communities تلگرام دارد. پس شاید بتوانید از برخی راهکارها برای هر دو مورد استفاده کنید.

۱- نصب ورژن رسمی برنامه تلگرام

پیام limit reached جزء خطاهایی است که شاید کمتر کسی با آن مواجه شود. اما اگر در زمان عضویت در کانالی با آن مواجه شدید، یک دلیل مهم برای آن وجود دارد. معمولا برنامه‌های غیر رسمی تلگرام مانند تلگرام طلایی و… افراد را با مشکلات مختلفی رو به رو میکنند. یکی از این مسائل عضویت خودکار و اسپم گونه افراد در کانال‌ها یا گروه‌های مختلف است. این مسئله میتواند تعداد گروه‌های متفرقه را به مرور زمان زیاد کند و دردسرساز شود.

به همین علت بهتر است نسخه رسمی برنامه تلگرام را با آخرین ورژن از منابعی همچون گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

دانلود برنامه تلگرام

۲- حل مشکل Limit Reached با استفاده از Junction_bot

ربات junction_bot یکی از روش‌هایی است که بوسیله آن میتوانید کانال‌های تلگرامی را حتی بدون عضو شدن بررسی کنید. برنامه تلگرام عضویت بیش از ۵۰۰ کانال را محدود کرده است. اگر شما تاکنون در کانال‌های زیادی زیادی عضو شدید و قصد خروج از آن‌ها را نیز ندارید، میتوانید بوسیله این ربات، پست کانال‌هایی موردنظرتان را که موفق به ورود آنها نشدید را نیز بررسی کنید.

ربات تلگرامی junction_bot

junction_bot از سال ۲۰۱۷ به طور مستمر فعالیت دارد و میتواند تمامی محتواهای موردنظر شما را برایتان از منابع مختلف فوروارد کند. بنابراین با وجود این ربات دیگر نگران مشکل عضویت ۵۰۰ کانال تلگرام نخواهید بود.

برای استفاده از آن تنها کافی است گزینه Start یا شروع را بزنید و زبان موردنظرتان را انتخاب کنید. پس از آن با وارد کردن علامت @ و وارد کردن نام گروه یا کانال مورد نظر می توانید پیام‌های آن را دریافت نمایید. این ربات به شما قابلیت‌های متنوعی می دهد که از آنها میتوانید برای مدیریت بهتر پیام‌ها و تاریخچه آنها استفاده کنید. بهتر است بدانید برخی از قابلیت‌های این ربات نیازمند دریافت اشتراک است.

 رفع مشکل تلگرام limit reached با junction_bot

۳- پاک کردن و خروج از کانال‌های اضافی

اگر در کانال‌های زیادی عضو شده‌اید و در حال حاضر برای ورود به کانال‌های جدید با مشکل limit reached در تلگرام مواجه شده‌اید، احتمالا کانال‌های مختلفی وجود دارد که به صورت اتوماتیک در آن‌ها عضو شده‌اید. بسیاری از اوقات افراد به صورت ناخواسته در گروه یا کانال‌های مختلفی عضو میشوند که این مسئله زمان زیادی را از آنها برای رفع این مسئله میگیرد. بنابراین معقول‌ترین راه حل این است که ابتدا با بررسی‌ کانال‌های عضو شده، از موارد غیر ضروری آنها خارج شوید. حذف کانال های مخفی تلگرام به شما کمک میکند تا حجم زیادی از موارد غیر ضروری را کم کنید.

برای خروج از کانال‌ یا گروه ها با وارد شدن به چت موردنظر و زدن علامت سه نقطه، گزینه Leave channel را انتخاب کنید.

خروج از کانال تلگرام

در ادامه می توانید با انجام تنظیماتی از پیوستن به گروه و کانال‌هایی که قصد عضویت در آنها را ندارید، جلوگیری کنید. این روش به شما کمک میکند تا توسط اسپم و یا افراد ناشناس وارد گروه یا کانال‌های متفرقه نشوید. این مورد بین کاربران تلگرام بسیار رایج و در عین حال آزاردهنده است.

روش جلوگیری از عضو شدن ناخواسته در گروه و کانال‌ها

برای انجام اینکار تلگرام را باز کنید و وارد بخش تنظیمات شوید. سپس به قسمت Privacy and Security بروید. از بین قسمت‌های مختلف وارد Groups & Channels شوید. در این بخش سه گزینه به شما نمایش داده میشود. به احتمال تنظیمات پیشفرض تلگرام بر روی گزینه Everybody است. اگر آن را بر روی My contacts قرار دهید، تنها مخاطبان شما میتوانند اکانت شما را در گروه و کانال‌ها عضو کنند. در صورتی که این بخش روی Nobody تنظیم شود، دیگر کسی نمیتواند شما را در جایی اد کند.

جلوگیری از اضافه شدن خودکار به کانال و گروه در تلگرام

۴- ارتقا به تلگرام پریمیوم برای حل مشکل Limit Reached

امروزه یکی از مسائلی که باعث دسترسی بیشتر شما به قابلیت‌های گسترده‌ای از این پیام رسان میشود، ارتقا نسخه معمولی به نسخه پریمیوم تلگرام است. برای رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام ۵۰۰ می توانید از نسخه کامل این برنامه استفاده کنید تا این عدد را به ۱۰۰۰ کانال تبدیل کنید. استفاده از ورژن پریمیوم تلگرام برای مشاغل خاص، شرکت‌ها و یا حتی افرادی که نیازهای گسترده‌ای به امکانات بیشتر دارند، پیشنهاد میشود.

ارتقا به تلگرام پریمیوم

۵- استفاده از پشتیبانی تلگرام

اگر همه موارد را امتحان کردید و همچنان به دلایل نامعلومی پیام محدودیت را دریافت می کنید، برای رفع مشکل limit reached در تلگرام میتوانید از کمک پشتیبانان این برنامه برای بررسی و رفع این موضوع استفاده کنید. در بخش Help تلگرام شما میتوانید از افراد داوطلب کمک بخواهید البته این موضوع ممکن است گاهی کمی زمانبر باشد.

برخی اوقات ممکن است نمایش ارورهای مختلف به دلیل باگ‌های تلگرام باشد. حل مشکل limit reached تلگرام دغدغه بسیاری از کاربران این برنامه است؛ بنابراین گزارش آن شاید برای رفع سریع‌تر موثر باشد. کلاسیک وب برای شما متنی در این زمینه آماده کرده است که میتوانید از آن برای بیان مشکلاتتان در بخش Help استفاده کنید:

Dear Telegram Support,

I hope you’re well. I’m facing a limitation in joining new channels on Telegram. Can you please help me understand why this restriction is in place and how I can overcome it? Your prompt assistance would be greatly appreciated.

Thank you

استفاده از پشتیبانی تلگرام

۶- امتحان کردن نسخه وب یا کامپیوتر تلگرام

اگر دیگر هیچ راهکاری برای حل مشکل به سقف مجاز رسیدید تلگرام اصلی نداشتید، شاید بهتر باشد تلگرام نسخه وب یا نرم افزار کامپیوتر را نیز امتحان کنید. گاهی اوقات ممکن است این مشکل مربوط به برنامه تلفن همراه شما باشد. با لاگین کردن و استفاده از نسخه‌های وب یا کامپیوتر تلگرام میتوانید متوجه شوید، مشکل مربوط به حساب کاربری شما است یا اپلیکیشن!

اگر نسخه وب تلگرام شما مشکل محدودیت عضو شدن در کانال‌ها را نداشت، پس اکانت شما ایرادی ندارد و با پاک کردن و نصب دوباره اپلیکیشن گوشی یا بروزرسانی آن می توانید این مسئله را حل کنید. اما اگر مشکل از اکانت شما بود، شاید بهترین راهکار پاک کردن کامل اکانت و ساختن یک حساب کاربردی دیگر است. این روش میتواند برای رفع ارور Phone Number Flood نیز موثر باشد.

البته به خاطر داشته باشید که پس از دیلیت اکانت کردن حساب کاربری، اطلاعات و پیام‌های آن به طور کامل پاک میشود.

سوالات متداول

محدودیت سقف کانال تلگرام چقدر است؟

محدودیت عضویت در کانال‌های تلگرامی برای اکانت‌های معمولی 500 و برای اکانت‌های پریمیوم 1000 است.

دانلود تلگرام بدون محدودیت عضویت کانال وجود دارد؟

ممکن است چنین ورژن‌هایی از تلگرام وجود داشته باشد اما توصیه ما به شما برای حفظ امنیت و کارایی این برنامه، استفاده از نسخه‌های معتبر و رسمی تلگرام است.

جمع بندی

در دو صورت ممکن است با پیام  Limit Reached در تلگرام مواجه شوید. در صورتی که در ۵۰۰ کانال و گروه عضو شده باشید یا دچار ارورها و باگ‌های این برنامه هستید. به هر حال میتوانید با راهکارهایی همچون استفاده از نسخه رسمی برنامه، گزارش این مشکل از طریق بخش Help، استفاده از ربات Junction و پاک کردن کانا‌های غیر ضروری و متفرقه این خطا را برطرف کنید.

همچنین اگر میخواهید بدانید علت مشکل شما کدام یک از دو مورد گفته شده است، در نسخه وب تلگرام نیز وارد شوید و عضویت در کانال‌ها را بررسی نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

به نظر شما بهترین روش برای رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام ۵۰۰ چیست؟ اگر شما هم تجربه مشابهی در این زمینه دارید یا توانسته‌اید با راهکارهای گفته شده مشکلتان را برطرف کنید، لطفا تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین در صورتی که روش دیگری را میشناسید آن را در بخش دیدگاه به ما و سایر خوانندگان معرفی کنید.

  • نوشته admin
  • 3 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب