مطلب فعلی :

آموزش صفر تا صد دریافت برچسب Top Voice برای پروفایل لینکدین

رفتن به بالا

آموزش صفر تا صد دریافت برچسب Top Voice برای پروفایل لینکدین

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش صفر تا صد دریافت برچسب Top Voice برای پروفایل لینکدین

آموزش صفر تا صد دریافت برچسب Top Voice برای پروفایل لینکدین

شما در لینکدین به سادگی می توانید محتوای آموزشی را به اشتراک بگذارید، در موضوعات تخصص خود همکاری کنید و با دانش تان فالورهای خود را افزایش دهید و به صدای برتر در حوزه تخصصی خود تبدیل شوید و نشان Top Voice 💡 را دریافت کنید! خب حالا چگونه می توان برچسب Top Voice پروفایل را دریافت کرد؟ در آموزش صفر تا صد دریافت برچسب Top Voice برای پروفایل لینکدین کلاسیک وب نحوه انجام اینکار در چند مرحله یاد می دهیم.

نحوه قرار گرفتن تاپ ویس در لینکدین

How to Become a LinkedIn Top Voice (Tips and Tools)

به طور خلاصه نحوه قرار گرفتن تاپ ویس در لینکدین به این صورت است که:

شما باید به طور منظم پست های خود را در موضوع تخصص خود در بخش Advice لینکدین منتشر کنید و روی مقالات اشتراکی کامنت بگذارید. همچنین باید مقالات دیگران را لایک کنید و به دیدگاه های دیگران واکنش نشان دهند.

لینکدین دارای دو نشان LinkedIn Top Voices و Community Top Voices است که لینکدین تاپ ویس به کارشناسان و مدیران ارشدی اختصاص داده می شود که استانداردهای محتوا را رعایت می کنند و در پلتفرم فعال هستند. Community Top Voices هم به اعضایی که تخصص خود را در فیلدهای مختلف به اشتراک می گذارند و در بخش های اشتراکی فعالیت دارند اختصاص داده می شود.

از مزایای گرفتن Top Voice می توان به افزایش اعتبار، دیده شدن بهتر، فرصت های شبکه سازی بهتر، دریافت درخواست های بیشتر و افزایش شهرت کسب و کار اشاره کرد.

با این وجود شما باید از اشتباهاتی مانند بیش از حد تبلیغاتی بودن محتواها، نادیده گرفتن بازخوردها، ارسال مطالب نامنظم خودداری کنید. همیشه محتواهای ارزشمند و با کیفیت را به طور منظم پست کنید تا شانس موفقیت شما افزایش پیدا کند.

بج یا برچسب Top Voice لینکدین چیست؟

Top Voice پروفایل لینکدین توسط شرکت LinkedIn به افراد حرفه ای که به طور مداوم بینش های خود را به اشتراک می گذارند؛ چت ها را مدیریت می کنند و مخاطبان را در زمینه های مختلف راهنمایی می کنند اختصاص داده می شود. به طور کلی دو تاپ ویس در لینکدین وجود دارد:

  • LinkedIn Top Voices
  • Community Top Voices

Linked Top Voice یک برنامه دعوت محور است که کارشناسان و مدیران ارشد در آن حضور دارند. این افراد حرفه ای به دقت بررسی می شوند تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای محتوا را رعایت می کنند و در پلت فرم فعال هستند.

از طرف دیگر Community Top Voices اعضایی هستند که به دلیل تخصص خود در زمینه های خاص شناخته شده اند و با مشارکت خود در بخش های مشترک به نمایش گذاشته می شوند. برای بدست آوردن این برچسب، ابتدا شروع به اشتراک بینش خود در مقالات اشتراکی لینکدین کنید.

بج یا برچسب Top Voice لینکدین چیست؟

نحوه گرفتن برچسب Top Voice لینکدین

برای برچسب Top Voice لینکدین ابتدا وارد آدرس Linkedin.com/advice می شویم. در اینجا صفحه ای برای شما باز می شود که پر از Collaborative Articles هست.

نحوه گرفتن برچسب Top Voice لینکدین

از سمت راست حوزه کاری خودتان را انتخاب کنید تا برای شما مقاله ها مرتبط فیلتر شود. همچنین میتوانید در صفحه Topics موضوع یا حوزه کاری خود را جستجو کنید.

صفحه Topics

پس از انتخاب حوزه و موضوع دلخواه، حالا در سمت راست لینکدین از شما می خواهد تا دیدگاه تان را در این زمینه وارد کنید. لینکدین می‌خواهد دیدگاه منحصربه‌فرد شما را بشناسد، بنابراین به تجربیات گذشته و افکار شخصی خود مراجعه کنید تا مشارکت خود را متمایز کنید. با زدن دکمه Get started شروع به نوشتن و ارسال دیدگاه خود کنید. دقت کنید که دیدگاه شما باید مرتبط و تاثیر گذار باشد و از نوشتن جملات کوتاه و نامرتبط کاملا خودداری کنید.

نحوه گرفتن برچسب Top Voice لینکدین

همچنین مقالات را لایک کنید و به آنچه سایر مشارکت کنندگان می گویند واکنش نشان دهید.

مقالات را لایک کنید

بعد از اینکه چند بار این کار را تکرار کردید و روی مقاله های مختلف کامنت گذاشتید نشان تاپ ویس را دریافت خواهید کرد.

لازم است توجه داشته باشید برای اینکه نشان تاپ ویس را برای بیش از ۶۰ روز داشته باشید باید مشارکت های خود را ادامه دهید. همچنین به یاد داشته باشید که باید در ۳ مقاله یا بیشتر در یک مهارت خاص همکاری کنید تا واجد شرایط دریافت این نشان شوید.

مزایای صدای برتر در حوزه مختلف لینکدین

چه شما Linked Top Voice باشید یا Community Top Voices فرقی ندارد داشتن این نشان در کنار پروفایل لینکدین تان می تواند برای شما و کسب و کارتان مزایایی داشته باشد. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد:

افزایش اعتبار: با تگ یا برچسب Top Voice اعتبار شما چندین برابر افزایش پیدا می کند.

دیده شدن بهتر: وقتی افرادی که حتی خارج از شبکه شما هستند، موضوعاتی را جستجو می کنند ممکن است پروفایل شما را پیدا کنند.

فرصت های شبکه سازی: این نشان درهایی را به روی فرصت های شبکه سازی با سایر رهبران صنعت باز می کنند که منجر به مشارکت و همکاری تجاری می شود.

دریافت درخواست های بیشتر: افزایش دیده شدن و اعتبار می تواند منجر به درخواست های ارگانیک بیشتری از طرف مشتریان بالقوه یا مشتریانی شود که محتوای مشترکی انتشار می دهند

افزایش شهرت کسب و کار: زمانی که یک مدیر اجرایی یا کارمند به عنوان Top Voice Linkedin شناخته می شود، تاثیر خوبی بر کل سازمان می گذارد و کسب و کار را به عنوانی یک رهبر در صنعت خود تبدیل می کند. قبل از بازدید یا تعامل با یک کسب و کار، ۷۶ درصد از مصرف کنندگان آن را به صورت آنلاین بررسی می کنند؛ یک شهرت آنلاین قوی می تواند باعث ایجاد یک شکست یک کسب و کار شود.

درک الگوریتم لینکدین برای دریافت برچسب Top Voice

در قلب الگوریتم لینکدین، اشتراک گذاری محتوای با کیفیت بالا قرار گرفته است. الگوریتم های پشت صحنه لینکدین پست های شما را بررسی می کنند تا ببینند چقدر محتوا تازه، مرتبط و ارگانیک هستند. این تنها به پست های شما محدود نمی شود بلکه بینش ها، کامنت ها و … شما مورد بررسی قرار می گیرد.

به عنوان مثال، اگر صاحب یک آژانس هستید و می خواهید برند شخصی خود را برای جذب مشتریان جدید تقویت کنید، ممکن است استوری را به اشتراک بگذارید که در آن اشاره کرده اید چگونه اخیرا به مشتریان خود در زمینه موفقیت در شبکه های اجتماعی کمک کرده اید یا اینکه چگونه استراتژی های شما منجر به افزایش بازدید برای آنها شده است. هر چه که هست باید بینش ها و استوری های منحصر به فردی را به اشتراک بگذارید.

به خاطر داشته باشید که بهترین پست های لینکدین باعث می شود که کاربران به نوشته های شما واکنش نشان دهند. بنابراین پست هایی را هدف قرار دهید که می توانند جرقه ای برای ایجاد مکالمات باشند و اهمیت کار شما را نشان می دهند.

چگونه در لینکدین تاپ ویس شویم؟

شاید سوال کنید که نشان Top Voice Linkedin چگونه بدست می آید؟ در ادامه نکاتی را بیان می کنیم که می توانند به شما کمک کنند تا تایپ ویس لینکدین را بدست آورید:

۱- به طور منظم محتوا به اشتراک بگذارید

این بدان معنا نیست که باید هر روز پست بگذارید بلکه به معنای تنظیم و حفظ یک ریتم قابل اعتماد است (چه سه بار در هفته یا حتی یک بار در هفته فرقی ندارد، نظم از اهمیت بالاتری برخوردار است).

ارسال محتوای منظم شما مخاطب را آگاه نگه می دارد و به الگوریتم لینکدین کمک می کند تا متوجه شود چه زمان هایی محتوا به اشتراک می گذارید. به طور مثال اگر در صنعت فناوری فعالیت دارید، بروزرسانی هفتگی در مورد فناوری های نوظهور یا برداشت خود از اخبار فناوری اخیر می تواند کمک کننده باشد.

۲- با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و Top Voice لینکدین را دریافت کنید

تعامل چیزی فراتر از پاسخ دادن به نظراتی است که درباره پست های شما گذاشته شده اند. تعامل شامل شرکت فعال در بحث ها، به اشتراک گذاری محتوای دیگران یا حتی شروع یک گفتگو در گروه های مرتبط لینکدین است.

به عنوان مثال، اگر شخصی مقاله جالبی در مورد ترندهای بازاریابی دیجیتال به اشتراک می گذارد، فقط آن را لایک نکنید، یک کامنت متفکرانه بگذارید یا آن را به اشتراک بگذارید.

۳- به جای کمیت، کیفیت را در اولویت قرار دهید

روی ایجاد پست های کاملا تحقیق شده و متفکرانه تمرکز کنید که به مسائل فعلی صنعت می پردازد، راه حل هایی را ارائه می دهد، یا دیدگاه های منحصر به فردی را به اشتراک می گذارد.

۴- برای دریافت Top Voice لینکدین از عکس، متن و ویدیو با کیفیت استفاده کنید

بحث ما تنها به پست های متنی محدود نمی شود. در واقع رسانه های فاخر مانند عکس ها و فیلم ها به طور قابل توجهی دید و تعامل شما را افزایش می دهند. محتواهای بصری اغلب از نظر تعامل بهتر از پست های متنی هستند.

برای دریافت Top Voice لینکدین از عکس، متن و ویدیو با کیفیت استفاده کنید

۵- برای دریافت Top Voice لینکدین با سایر رهبران صنعتی همکاری کنید

ایجاد روابط حرفه ای می تواند دسترسی شما را تقویت کند. همکاری در زمینه محتوا با سایر رهبران صنعت (یا حتی در زمینه های مکمل) را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر در زمینه برند سازی فعالیت می کنید، می توانید با یک استراتژیست محتوا همکاری کنید یا مقاله ای در مورد تاثیر متقابل برندسازی و محتوا در بازاریابی مدرن منتشر کنید.

ابزارهایی که به شما در گرفتن تاپ ویس لینکدین کمک می کنند

استوری، نکات و بینش منحصر به فرد شما در نهایت شانس تان را برای دریافت نشان Top LinkedIn Voice افزایش می دهند. با این حال این بدان معنا نیست که نمی توانید از برخی از ابزارها برای ساخت استوری های بهتر استفاده کنید:

  • LinkedIn Analytics: برای درک جمعیت شناسی، عملکرد و ترند مخاطبان.
  • Canva: برای ساخت اینفوگرافیک، تصاویر و پست ها.
  • Grammarly: برای اطمینان از اینکه محتوای شما بدون اشتباه و به خوبی بیان شده است (مخصوص زبان انگلیسی).
  • Feedly: برای به روز نگه داشتن خود با اخبار و بینش های صنعت به منظور اشتراک گذاری به موقع محتواها.
  • ChatGPT: برای کمک به ایده گرفتن برای محتواهای جدید.

اشتباهات رایجی که باید از آنها اجتناب کنید

برای گرفتن صدای برتر در حوزه مختلف لینکدین ممکن است وسوسه شوید که از روش های اشتباهی استفاده کنید که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

۱- بیش از حد تبلیغاتی بودن: مخاطب شما به دنبال ارزش است و نه فروش. بنابراین محتوای ارزشمند و آموزشی را به اشتراک بگذارید که مخاطبان شما را درگیر می کند.

۲- نادیده گرفتن بازخورد یا فیدبک: نظرات و بازخوردها می توانند معدن طلایی از بینش باشند. اما نادیده گرفتن آنها می تواند مضر باشد. برای درک بهتر مخاطبان خود و مشکلات آنها به نظرات پاسخ دهید. این کار همچنین به ایجاد گفتگو با مخاطبان تان کمک می کند و به شما در ایجاد اعتماد در پلت فرم کمک می کند.

۳- ناهماهنگی و نامنظمی در ارسال: در حالی که اولویت دادن به کیفیت بر کمیت ضروری است، حفظ ریتم منظم پست گذاشتن نیز بسیار مهم است. پست های پراکنده، حتی اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشند، می توانند میزان تعامل را کاهش دهند. ارسال متناقض می تواند باعث شود مخاطبان شما بینش تان را فراموش کنند یا به دنبال محتوای مورد نظر خود در جای دیگری باشند.

سوالات متداول

چطور در لینکدین نشان Top Voice را دریافت کنیم؟

همه چیز حول انتشار محتواهای با کیفیت بالا و مشارکت در ارسال دیدگاه ها روی مقالات اشتراکی و واکنش به نظرات دیگران می گردد. همیشه کیفیت نسبت به کمیت اولویت دارد. محتواهای خود را به صورت منظم و طبق برنامه انتشار دهید و روی چند مقاله کامنت بگذارید. به یاد داشته باشید که برای داشتن این نشان باید به طور مداوم فعالیت داشته باشید در غیر این صورت بعد از چند ماه نشان ناپدید خواهد شد.

جمع بندی

تلاش برای گرفتن برچسب Top Voice لینکدین یک شبه بدست نمی آید بلکه نیاز به اشتیاق و تعهد برای اشتراک گذاری دانش دارد. شما باید ارزش به اشتراک گذاری محتوا را درک کنید و از آن برای ایجاد فرصت های تجاری استفاده کنید. پست کردن در لینکدین باید به اندازه پست کردن در فیس بوک یا اینستاگرام باید طبیعی باشد، از افراط و تفریط بپرهیزید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم با استفاده از نکاتی که در آموزش صفر تا صد دریافت برچسب Top Voice برای پروفایل لینکدین امروز کلاسیک وب بیان کردیم بتوانید نشان تاپ ویس را دریافت کنید. چنانچه ترفند، راهکار یا نکات دیگری را یاد دارید، نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب