مطلب فعلی :

آموزش مدیریت و کنترل پخش موزیک ویندوز با گوشی اندروید

رفتن به بالا

آموزش مدیریت و کنترل پخش موزیک ویندوز با گوشی اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
مدیریت و کنترل پخش موزیک ویندوز با گوشی اندروید

آموزش مدیریت و کنترل پخش موزیک ویندوز با گوشی اندروید

اکثر ما گوشی های هوشمند داریم و تمام مدت، این گوشی های هوشمند کنارمان هستند. به همین دلیل برنامه نویسان به سراغ این ایده رفته اند تا با استفاده از گوشی، سایر وسایل مانند کامپیوتر، تلویزیون و.. را مدیریت و کنترل کرد. در این مطلب قصد داریم تا آموزش مدیریت و کنترل پخش موزیک ویندوز با گوشی اندروید ? را بررسی کنیم، با کلاسیک وب همراه باشید.

کنترل پخش آهنگ کامپیوتر با گوشی

How to Remote­ly Man­age Music On Win­dows Through Android

برای آن که بتوانید فرآیند کنترل موزیک با گوشی اندروید را انجام بدهید نیاز دارید تا از برنامه های جانبی کمک بگیرید. برنامه های بسیاری هستند که اجازه کنترل پخش آهنگ کامپیوتر با اندروید از طریق وای فای یا کنترل پخش موزیک کامپیوتر با گوشی اندروید با بلوتوث را می دهند و شما با توجه به نیاز خود می توانید از این برنامه ها استفاده کنید.

در ادامه قصد داریم تا دو برنامه بسیار محبوب و پرطرفدار در زمینه کنترل کامپیوتر با گوشی اندروید با وای فای در بخش موسیقی را به شما معرفی کنیم و اطلاعات لازم را به شما آموزش بدهیم. می توانید مطلب تبدیل اندروید به کنترل از راه دور تلویزیون را در سایت کلاسیک وب مطالعه کنید.

کنترل موزیک ویندوز با اندروید از طریق Winamp

شما می توانید با کمک برنامه Winamp کنترل لپ تاپ با گوشی از راه دور را به دست بگیرید و موسیقی را کنترل کنید. برنامه کنترل پخش موزیک کامپیوتر با گوشی اندروید از راه دور Winamp و بعد برنامه کنترل پخش موزیک با اندروید در کامپیوتر را دانلود کنید. و مطمئن شوید که دسترسی فایروال را به درستی تنظیم کرده باشید. در پنجره زیر بر روی Allow Access بزنید.

کنترل موزیک ویندوز با اندروید

در برنامه کامپیوتر ریموت کنترل تنظیمات را مطابق تصویر زیر انجام بدهید و مقدار Port و IP Address را در برنامه اندروید وارد کنید.

کنترل موزیک ویندوز با اندروید

با رفتن به بخش Settings برنامه اندروید می توانید مقدار Port و IP Address را وارد کنید. پس از آن بر روی دکمه Connect بزنید.

کنترل موزیک ویندوز با اندروید

حالا شما می توانید به راحتی آهنگ ها را با کمک گوشی اندروید خود کنترل کنید. برای کنترل یک گوشی اندروید از طریق گوشی دیگر، می توانید مطلبی آموزشی ما را در این رابطه مطالعه کنید.

کنترل موزیک ویندوز با اندروید

کنترل موزیک ویندوز با اندروید از طریق Google Play Music

اگر نسخه دسکتاپ برنامه Google Play Music را داشته باشید، می توانید با کمک گوشی هوشمند اندرویدی خود موزیک را در این برنامه کنترل کنید.

کنترل موزیک ویندوز با اندروید

برای این کار تنها کافیست برنامه Remote for GPMDP را از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید و سپس با وارد کردن IP برنامه موزیک پلیر گوگل دسکتاپ بین گوشی و کامپیوتر ارتباط ایجاد کنید.

کنترل موزیک ویندوز با اندروید

حالا می توانید از انتخاب آهنگ ها و کنترل آن ها لذت ببرید.

کنترل موزیک ویندوز با اندروید

اگر علاقه مند به ساختن موزیک پلیر اکولایزر هستید، می توانید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز آموزش مدیریت و کنترل پخش موزیک ویندوز با گوشی اندروید را به شما معرفی کردیم. از بین این برنامه ها کدام را ترجیح می دهید؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در این زمینه در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب