مطلب فعلی :

آموزش پخش و اجرای همزمان چند پنجره و فایل مدیا پلیر در ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷

رفتن به بالا

آموزش پخش و اجرای همزمان چند پنجره و فایل مدیا پلیر در ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش نحوه اجرای همزمان چند پنجره مدیا پلیر در ویندوز 10 ، 8 و 7

آموزش پخش و اجرای همزمان چند پنجره و فایل مدیا پلیر در ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷

اگر شما یک فایل صوتی را در ویندوز مدیا پلیر (WMP) باز کنید و بخواهید یک نمونه فایل موسیقی دیگر را به طور همزمان اجرا کنید، مدیا پلیر به طور خودکار شروع به پخش فایل جدید در پنجره مدیا پلیری که قبلا باز کردید می کند یعنی همزمانی وجود ندارد. امروز در کلاسیک وب قصد داریم نحوه اجرای چند برنامه مدیا پلیر به صورت همزمان در سیستم عامل ویندوز را به شما آموزش دهیم. با استفاده از این روش شما می توانید چند فایل موسیقی یا فیلم را به طور همزمان باز کنید و به صورت همزمان با آنها کار کنید.

چگونه چند فایل و پنجره مدیا پلیر را در ویندوز اجرا و پخش کنیم؟

How To Run Multiple Instances Of Windows Media Player

برنامه ویندوز مدیا پلیر ( Windows Media Player) یکی از پخش کننده های محبوب است که در سیستم عامل ویندوز قابل دسترس است. برنامه مدیا پلیر ویندوز برخی از ویژگی های پیشرفته موجود در سایر پخش کننده رسانه های محبوب مانند Winamp، VLC و GOM را ندارد اما برای کاربرانی که تنها فایل های موسیقی را پخش می کنند مناسب است و به نصب و کدک نیاز ندارد.

اکثر ما که از برنامه های جانبی برای پخش رسانه های خود استفاده می کنیم به ندرت از ویندوز مدیا پلیر استفاده می کنیم، کاربران زیادی وجود دارند که هنوز از مدیا پلیر ویندوز برای پخش فایل های صوتی خود استفاده می کنند.

اگر شما یک فایل صوتی را در ویندوز مدیا پلیر (WMP) باز کنید و بخواهید یک نمونه فایل موسیقی دیگر را به طور همزمان اجرا کنید، مدیا پلیر به طور خودکار شروع به پخش فایل جدید در پنجره مدیا پلیری که قبلا باز کردید می کند. قبلا در کلاسیک وب ۳ روش باز کردن و اجرا همزمان چند پنجره برنامه اندروید در کنار هم را به شما آموزش دادیم، در ادامه آموزش امروز کلاسیک وب قصد داریم نحوه اجرای همزمان چند برنامه ویندوز مدیا پلیر را به شما آموزش دهیم. اگر تمایل دارید قابلیت چند تب سفارشی را به برنامه هایتان اضافه کنید پیشنهاد می کنیم پست آموزش اضافه کردن قابلیت چند تب سفارشی برای برنامه ها در ویندوز را مطالعه بفرمایید.

آموزش اجرای همزمان دو یا چند برنامه مدیا پلیر در کنار یکدیگر

در ویندوز مدیا پلیر نسخه ۱۲ این امکان وجود دارد که با نصب یک فایل Patch با هر بار کلیک بر روی آیکن مدیا پلیر یک پنجره جدا باز شود. برای اینکه به صورت همزمان چند پنجره از برنامه مدیا پلیر را در کنار هم داشته باشید مراحل زیر را انجام دهید:

شما باید Windows Media Player 12 Patch را نصب داشته باشید. برای این کار فایل فشرده Multiple WMP را دانلود کنید و WMP.exe را از حالت فشرده خارج کنید.

Run-Multiple-WMP

در صورتی که برنامه ویندوز مدیا پلیر باز است آن را ببندید.

روی WMP راست کلیک کنید و Run as administrator را انتخاب کنید. حالا روی yes کلیک کنید. برای پچ کردن فایل روی دکمه patch کنید. وقتی که کار پچ تمام شد، شما پیغام Done را مشاهده خواهید کرد.

حالا ویندوز مدیا پلیر را اجرا کنید. دو دکمه برای شما نمایش داده می شود (Activate و Restore Backup). برای فعال کردن همزمان چند پنجره از برنامه مدیا پلیر Active را فعال کنید و برای غیر فعال کردن این وژگی روی دکمه Restore Backup کلیک کنید.

Run-Multiple-WMP

بعد از این که برنامه فعال شد، شما می توانید به طور همزمان چند پنجره از برنامه مدیا پلیر را در سیستم اجرا کنید. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید ما به طور همزمان ۴ پنجره از برنامه مدیا پلیر را اجرا کرده ایم.

Run Multiple Instances Of Windows Media Player

تنها محدودیت این نرم افزار این است که تنها در Windows Media Player 12 و در ویندوز ۷ به بالا کار می کند.

در آخر اگر تمایل دارید چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر را داشته باشید پیشنهاد می کنیم پست آموزش نصب و اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر مثل تلگرام،اسکایپ و.. را مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات؟

نظرات و پیشنهادات خود را در مورد باز کردن چند ویندوز مدیا پلیر به طور همزمان را در بخش نظرات این پست با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب