مطلب فعلی :

آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage)

رفتن به بالا

آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage)

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage)

آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage)

ویس یا پیام های صوتی 🎙️ به شما این امکان را می دهند که پیام خود را به صورت موثرتر انتقال دهید و در عین حال گیرنده می تواند ویس شما را ذخیره کند. در آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون (iMessage) کلاسیک وب ما در مورد نحوه ارسال، ذخیره، پاسخ دادن به پیام های صوتی صحبت خواهیم کرد و چند تنظیمات مفید را به شما یاد خواهیم داد.

نحوه ارسال ویس در ای مسیج

How to Send a Voice Message on iMessage iPhone

به طور خلاصه نحوه ارسال ویس با آی مسیج به صورت زیر است:

با باز کردن برنامه Messages شروع کنید، سپس روی دکمه + و سپس Voice Message ضربه بزنید تا ضبط شروع شود. برای ارسال پیام خود از فلش آبی رنگ استفاده کنید.

شما می توانید پیام های دریافتی و ارسالی خود را ذخیره کنید، طوری آنها را تنظیم کنید که منقضی نشود و با بالا بردن گوشی به سمت گوش خود، به آنها گوش دهید. برای جلوگیری از پاک شدن پیام ها کافیست وارد تنظیمات آیفون خود شوید. Messages را انتخاب کنید. به بخش Audio Messages بروید و Expire ضربه بزنید و Never را انتخاب کنید.

برای گوش دادن به پیام ها کافیست روی دکمه پلی ضربه بزنید یا ویژگی Raise to Listen را فعال کنید و با نزدیک کردن گوشی به گوش خود، به پیام ها گوش دهید. به Seatings بروید، Message را انتخاب کنید و گزینه Raise to Listen را فعال کنید.

در نهایت برای پاسخ دادن به پیام ها، باید روی پیامی که می‌خواهید به آن پاسخ دهید ضربه بزنید و نگه دارید و از منو Reply را انتخاب کنید.

نحوه ضبط و ارسال ویس در iMessage آیفون

ضبط کردن و ارسال ویس در iMessage آیفون بسیار ساده است اما اگر نمی دانید ویس مسیج آیفون کجاست مراحل زیر را دنبال کنید:

با باز کردن برنامه iMessage شروع کنید. بعد یک مکالمه جدید را شروع کنید یا یکی از مکالمه هایی که دارید را باز کنید.

روی دکمه + در سمت چپ فیلد ورودی ضربه بزنید.

نحوه ضبط و ارسال ویس در iMessage آیفون

 

Audio را انتخاب کنید و بلافاصله شروع به ضبط صدای خود کنید.

نحوه ضبط و ارسال ویس در iMessage آیفون

یا روی دکمه ضبط (آیکن موج صوتی) در گوشه سمت راست فیلد ورودی ضربه بزنید و آن را نگه دارید. وقتی شروع به ضبط کرد آن را رها کنید.

نحوه ضبط و ارسال ویس در iMessage آیفون

شروع به صحبت کردن کنید. اگر می خواهید مکت کنید دکمه Stop (آیکن مربع قرمز) را فشار دهید تا ضبط متوقف شود.

نحوه ضبط و ارسال ویس در iMessage آیفون

برای ادامه ضبط، روی دکمه + ضربه بزنید و شروع به صحبت کردن کنید. در تصویر زیر شما می توانید مدت زمان پیام صوتی خود را مشاهده کنید.

نحوه ضبط و ارسال ویس در iMessage آیفون

بعد از اتمام صحبت هایتان، دوباره دکمه Stop را فشار دهید تا ضبط پایان یابد. در هر زمانی که می خواهید صدای ضبط شده خود را رد کنید دکمه X را فشار دهید.

نحوه ضبط و ارسال ویس در iMessage آیفون

بعد از ضبط پیام خود می توانید آن را مستقیما ارسال کنید و یا آن را بررسی کنید. برای ارسال کافیست که فلش رو به بالایی که در سمت راست فیلد ورودی است را انتخاب کنید.

 

نحوه ضبط و ارسال ویس در iMessage آیفون

اگر می خواهید که قبل از ارسال پیامتان را بررسی کنید، روی آیکن Play مشخص شده در تصویر زیر ضربه بزنید تا صدای ضبط شده تان شروع به پخش کند.

نحوه ضبط و ارسال ویس در iMessage آیفون

جلوگیری از پاک شدن ویس در ای مسیج آیفون با ذخیره آن

به‌طور پیش‌فرض، اپلیکیشن Messages، پیام‌های صوتی را دو دقیقه پس از ارسال به‌طور خودکار حذف می‌کند. خوشبختانه، اگر بعداً به آنها نیاز پیدا کردید، گزینه ای برای ذخیره دریافت می کنید. کافی است پس از ارسال پیام صوتی روی دکمه Keep که در زیر پیام صوتی ظاهر می‌شود ضربه بزنید تا برنامه Messages  پیام را ذخیره کند.

جلوگیری از پاک شدن ویس در ای مسیج آیفون با ذخیره آن

یا اگر یک راه حل دائمی میخواهید، میتوانید تنظیمات انقضا را برای پیام های صوتی تغییر دهید تا از حذف خودکار جلوگیری کنید و به طور خودکار همه پیام های صوتی بعدی تان را ذخیره کنید. برای انجام این کار:

Settings را در آیفون خود باز کنید و Messages را انتخاب کنید.

جلوگیری از پاک شدن ویس در ای مسیج آیفون با ذخیره آن

به پایین اسکرول کنید و در بخش Audio Messages روی Expire ضربه بزنید.

روی Expire ضربه بزنید.

در نهایت، در صفحه بعدی گزینه Never را انتخاب کنید.

گزینه Never را انتخاب کنید.

نحوه گوش دادن به پیام های صوتی آیفون

درست مانند ضبط و ارسال پیام های صوتی، گوش دادن و پاسخ دادن به یک پیام صوتی در آیفون هم بسیار ساده است.

هنگامی که یک پیام صوتی در آیفون خود دریافت می کنید، به مکالمه مربوطه در برنامه Messages بروید و روی آیکن Play ضربه بزنید تا پخش شود.

پلی کردن پیام

هنگامی که پیام صوتی شروع به پخش کرد، می توانید انگشت خود را روی موج صوتی به سمت راست یا چپ بلغزانید تا پیام را رد کنید و یا به عقب برگردانید.

همچنین، می‌توانید برای گوش دادن به پیام صوتی، تلفن را به سمت گوش خود ببرید. البته برای انجام این کار باید ویژگی Raise to Listen را فعال کنید. برای انجام این کار به Seatings بروید، Message را انتخاب کنید و گزینه Raise to Listen را فعال کنید.

ویژگی Raise to Listen را فعال کنید

در نهایت، شما همچنین می توانید محتوای یک پیام صوتی را بدون پلی کردن بررسی کنید. به سادگی به متن زیر پیام صوتی نگاه کنید تا بدانید پیام حاوی چه چیزی است. این زمانی مفید است که در موقعیتی هستید که نمی‌توانید ویس را پخش کنید اما باید به پیام صوتی پاسخ دهید.

بعد از اینکه یک پیام صوتی را بررسی کردید، برنامه پیام‌ها دو دقیقه بعد به طور خودکار آن را حذف می‌کند. روی دکمه Keep در زیر پیام ضربه بزنید تا آن را ذخیره کنید یا همانطور که در بخش قبل نشان داده شد، تنظیمات Expire را به Never تغییر دهید.

نحوه پاسخ دادن به ویس در ای مسیج آیفون

هنگامی که میخواهید به یک پیام صوتی پاسخ دهید، دو راه برای این کار وجود دارد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید پاسخ خود را به عنوان یک پیام جداگانه یا یک پیام درون خطی (In-Line) ارسال کنید.

مراحل ضبط و ارسال پاسخ پیام به هر صورت مانند ضبط و ارسال یک پیام صوتی جدید است که در قسمت قبل به آن پرداختیم. با این حال، دومی شامل یک مرحله اضافی است. باید روی پیامی که می‌خواهید به آن پاسخ دهید ضربه بزنید و نگه دارید و قبل از ضبط یک پیام صوتی، Reply را از منو انتخاب کنید.

نحوه پاسخ دادن به Voice

اگر ویژگی Raise to Listen در تنظیمات ای مسیج ایفون فعال باشد، پاسخ دادن به پیام ها کمی متفاوت است. بعد از اینکه به پیامی گوش دادید، آیفون خود را پایین بیاورید و دوباره آن را روی گوش خود قرار دهید. با شنیدن صدا، شروع به صحبت کنید. پس از اتمام، آیفون را پایین بیاورید تا ضبط متوقف شود.

برای ارسال پیام دکمه فلش را بزنید. در صورت تمایل می توانید پیش نمایش پیام را نیز مشاهده کنید. در نهایت اگر با مشکلاتی مانند باز نشدن ویس در ای مسیج مواجه هستید می توانید مطلب آموزش ۱۳ روش رفع مشکل ای مسیج iMessage در آیفون را دنبال کنید.

سوالات متداول

ویس های ای مسیج کجا سیو میشه؟

اگر از نسخه iOS 12 و قبل تر از آن استفاده می کنید فایل های صوتی شما در برنامه Voice Memos قرار خواهند گرفت. برای دسترسی به آنها، Message را باز کنید. پیام صوتی که می خواهید ذخیره کنید را پیدا کنید و آن را به صورت طولانی فشار دهید. روی Save ضربه بزنید. اکنون پیام های صوتی شما در داخل برنامه Voice Memos قابل مشاهده خواهند بود.

برگرداندن ویس در ای مسیج امکان پذیر است؟

پیام های صوتی در آیفون های دارای iOS 12 به بالا به طور خودکار 2 دقیقه بعد از گوش دادن حذف خواهند شد. این فرایند برای صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و محافظت از حریم خصوصی شما طراحی شده است. با این حال وقتی فراموش می کنید پیامی را ذخیره کنید آن را از دست خواهید داد.

مدت زمان ویس مسیج ها در آیفون چقدر است؟

اپل به صراحت به مدت زمان ارسال پیام صوتی در آیفون اشاره نمی کند. اما بر اساس برخی از پست های موجود در برخی انجمن ها، به نظر می رسد که نمی توانید پیام های صوتی بیش از 30 دقیقه را ارسال کنید.

آیا پیام‌های صوتی از تنظیمات رسید خواندن مانند پیام‌های معمولی استفاده می‌کنند؟

بله، به محض اینکه پیام تحویل داده شد، یک برچسب تحویل شد یا Delivered را در زیر پیام صوتی خود خواهید دید. هنگامی که گیرنده پیام را پخش می کند، برچسب Played یا پخش شده را نشان می دهد. در نهایت، اگر یک پیام صوتی ذخیره شده باشد، برنامه Kept را در زیر پیام نشان می‌دهد تا به طرف مقابل در مکالمه اطلاع دهد که پیام او ذخیره شده است.

ویژگی Transcript از چه زبان هایی پشتیبانی می کند؟

ویژگی Transcript در برنامه Message در بسیاری از مناطق پشتیبانی می‌شود و به زبان‌های مختلف موجود است. می‌توانید صفحه پشتیبانی اپل را بررسی کنید تا دریابید که آیا این صفحه به زبان مادری شما موجود است یا خیر.

آیا می توانید پیام های صوتی را در برنامه Voice Memos ذخیره کنید؟

می توانید پیام های صوتی را در برنامه Voice Memos ذخیره کنید. برای انجام این کار، روی پیام صوتی مورد نظر برای ذخیره ضربه بزنید و نگه دارید و از منو گزینه Save to Voice Memos را انتخاب کنید.

جمع بندی

درک نحوه ارسال و پاسخ به پیام های صوتی در آیفون می تواند مفید باشد، بخصوص در شرایطی که نمی توانید تماس بگیرید و یا پیام متنی ارسال کنید. برای انجام این کار در iMessages  روی دکمه + و سپس Voice Message ضربه بزنید تا ضبط شروع شود و پس از انجام ضبط بر روی فلش ارسال تپ کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم آموزش کامل ارسال ویس در ای مسیج آیفون برای شما کاربردی بوده باشد. چنانچه نکته ای وجود دارد که به کامل شدن این مطلب کمک می کند، نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب