مطلب فعلی :

آموزش کامل رفع مشکل We Can’t Sign Into Your Account ویندوز ۱۱

رفتن به بالا

آموزش کامل رفع مشکل We Can’t Sign Into Your Account ویندوز ۱۱

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش کامل رفع مشکل We Can't Sign Into Your Account ویندوز 11

آموزش کامل رفع مشکل We Can’t Sign Into Your Account ویندوز ۱۱

یکی از مواردی که که میتواند امکانات زیادی را در ویندوز در اختیار شما قرار دهد، اتصال به اکانت مایکروسافت است. ⚠️ اما متاسفانه یکی از گزارشات رایج کاربران در خصوص مشکلات ورود و اتصال به این اکانت‌ها است. افراد ممکن است برای اینکار با ارورهای مختلفی مواجه شوند. در این مطلب از کلاسیک وب ما به آموزش کامل رفع مشکل We Can’t Sign Into Your Account ویندوز ۱۱ میپردازیم.

حل مشکل ورود به اکانت مایکروسافت در ویندوز ۱۱

Fix We Can’t Sign Into Your Account Error in Windows 11

به طور خلاصه برای مشکل We can’t sign into your account ویندوز ۱۱ میتوان از راهکارهای زیر استفاده کرد:

  • ری استارت کامپیوتر و دوباره لاگین کردن
  • بررسی درست بودن وارد کردن نام کاربری و پسورد
  • استفاده از قابلیت احراز هویت دو مرحله ای
  • بررسی اینکه آیا ایراد از سرور مایکروسافت است
  • غیر فعال کردن آنتی ویروس
  • ساخت اکانت جدید مایکروسافت
  • بروز رسانی سیستم عام ویندوز
  • انجام SFC Scan
  • حذف فهرست Credentials
  • تغییر ریجستری

ورود به حساب مایکروسافت در ویندوز ۱۱ میتواند فواید زیادی برای ایجاد تجربه کاربری کامل‌تر برای استفاده کنندگان این سیستم عامل داشته باشد. زیرا برنامه‌هایی همچون نرم افزارهای مرتبط با شرکت مایکروسافت یا Microsoft Store، OneDrive با استفاده از این حساب کاربردی فعال خواهند شد. پس اگر شما هم نمیتوانید یک حساب کاربری مایکروسافت بسازید یا وارد حساب قبلی خودتان شوید، استفاده از مراحل زیر میتواند برای شما کاربردی باشد.

۱- کامپیوتر را یکبار ری استارت و مجدد امتحان کنید

ری استارت کردن کامپیوتر به شما این امکان را میدهد تا با پاک شدن کش سیستم دوباره برنامه ها را باز کنید و یک شانس دیگر برای رفع خطاهای ایجاد شده داشته باشید. اینکار گاهی میتواند مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند.

برای انجام اینکار در ویندوز ۱۱ روی آیکون استارت ویندوز بزنید و سپس بعد از انتخاب گزینه پاور، ری استارت را بزنید.

ری استارت کردن کامپیوتر برای رفع خطای ورود به حساب مایکروسافت

۲- جزئیات حساب مایکروسافت را بررسی کنید

برای اینکه بتوانید وارد حساب مایکروسافت شوید، لازم است که ایمیل یا رمز عبور را دوباره بررسی کنید. مراقب باشید که حتی اگر یک ایراد تایپی در حین وارد کردن رمز عبور یا آدرس ایمیلتان داشته باشید، این مسئله ممکن است باعث نمایش ارور در زمان ورود به حساب شود. در این زمان به شما توصیه میکنیم که زمان تایپ کردن Caps Lock را خاموش کنید و در وارد کردن حروف بزرگ و کوچک دقت کنید.

اگر از یک برنامه مدیریت رمز برای ذخیره رمز عبور حساب های مختلف استفاده کنید، دیگر امکان فراموش کردن جزئیات حسابتان وجود ندارد و بدون هیچ مشکلی میتوانید وارد برنامه های مختلف شوید.

۳- از قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کنید

یکی از امکاناتی که بسیاری از برنامه ها برای ورود و لاگین کردن در حساب‌های کاربری در اختیار افراد قرار میدهند، احراز هویت دو مرحله ای است. با استفاده از این امکان اگر شما نام کاربری یا رمز عبور را فراموش کنید، روش دیگری مثل ارسال ایمیل یا کد احراز هویت از طریق پیامک به شماره تلفن وجود دارد. این روش میتواند برای ورود به اکانت مایکروسافت نجات دهنده شما باشد.

۴- ایرادات سرور را بررسی کنید

برخی اوقات ممکن است ایراد مربوط به خود سرورهای اصلی مایکروسافت باشد. این مسئله میتواند باعث نمایش ارور We Need to Fix Your Account یا ارور User Profile Cannot Be Loaded نیز باشد. بنابراین اگر با این مشکل مواجه شده‌اید، شاید بهتر است ورود به اکانتتان را زمان دیگری نیز امتحان کنید.

همچنین با استفاده از سایت Downdetector میتوانید متوجه ایرادات سرور و وضعیت مایکروسافت و ده‌‌ها سرویس دیگر نیز شوید. اگر مشکل از طرق خود سرورها باشد شما باید منتظر حل این مشکل بمانید.

مشکل We Can't Sign Into Your Account

۵- آنتی ویروس را غیر فعال کنید

نرم افزارهایی مثل آنتی ویروس ممکن است گاهی برای ورود به برنامه ها و لاگین کردن در حساب‌های کاربری دردسرساز شوند. برای اینکه بتوانید ایجاد تغییرات را به درستی انجام دهید، روی آیکون ویندوز کلیک راست کنید و Task Manager را از منوی Power User انتخاب کنید.

باز کردن تسک منیجر در ویندوز 11

سپس لازم است تا از بخش Startup apps برنامه های مربوط به آنتی ویروس را پیدا کنید و با انجام کلیک راست بر روی آنها گزینه Disabled را برای توقف کار آنها بزنید. پس کامپیوتر را یکبار ری استارت کنید و فرایند ورود به اکانت مایکروسافت را بررسی کنید.

رفع مشکل We Can't Sign Into Your Account

البته به شما توصیه میشود که پس از انجام فرایند برای جلوگیری از آسیب به سیستم و رفع تهدیدات مجددا آنتی ویروس را فعال کنید.

۶- SFC Scan را اجرا کنید

به شما کمک می کند مشکلات رایج ویندوز را در کمترین زمان ممکن عیب یابی کنید. با استفاده از برنامه Command Prompt در ویندوز میتوانید به سادگی با ورد کردن چند دستور اسکن SFC را انجام دهید.

ابتدا کلید ویندوز را بزنید تا منوی Start برای شما باز شود. سپس Command Prompt را جستجو و اینتر را بزنید.

باز کردن Command Prompt

برای ادامه فرایند رفع مشکل We Can’t Sign Into Your Account در ویندوز دستور sfc/scannow را مطابق تصویر زیر وارد کنید و اینتر را بزنید. سپس باید منتظر تمام شدن بررسی نمانید. دقت داشته باشید که حتما در حالت ادمین (Administrator) باید وارد Command Prompt شوید.

مشکل We Can't Sign Into Your Account از طریق Command Prompt

۷- یک اکانت مایکروسافت جدید بسازید

اگر به هیچ طریقی هنوز نتوانسته اید وارد حساب کاربری مایکروسافت بشوید، شاید بهتر باشد یک اکانت جدید بسازید. شما میتوانید این کار را با استفاده Command Prompt نیز انجام دهید. مطابق مراحل گفته شده در بخش قبلی وارد Command Prompt شوید و به صورت ادمین فرایند را ادامه دهید.

دستورات زیر را داخل کادر وارد کنید و پس از هر یک از آنها اینتر را بزنید.

net user /add useraccountname mypassword
net localgroup administrators useraccountname /add
net share concfg*C:/grant:useraccountname,full
net user useraccountname

رفع ارور We Can't Sign Into Your Account

در پایان کامپیوتر را یکبار ری استارت و فرایند را مجددا بررسی کنید.

۸- فهرست Credentials را حذف کنید

اگر مشکلی در اعتبارنامه یا اطلاعات حساب کاربری شما وجود داشته باشد ممکن است گوگل اجازه ورود به حساب را ندهد. بنابراین لازم است برای رفع این مشکل دایرکتوری اعتبارنامه ها یا credentials directory را حذف کنید.

ابتدا کلید Windows + R را فشار دهید تا کادر محاوره ای Run باز شود. سپس %localappdata% را تایپ کرده و Enter را بزنید.

باز کردن بخش Run ویندوز

سپس در لوکیشن نمایش داده شده فولدر Microsoft را پیدا و باز کنید.

باز کردن فولدر مایکروسافت

در مرحله آخر فولدر Credentials را پیدا و حذف کنید.

فولدر Credentials

۹- ایجاد تغییرات در رجیستری

اگر در بخش ریجستری تغییراتی اعمال کنید، ممکن است موفق شوید مشکل We Can’t Sign Into Your Account را حل کنید. برای اینکار روی تسک بار پایین صفحه کلیک کنید تا منوی استارت باز شود. سپس Registry Editor را جستجو کنید و آن را با حالت Run as administrator باز نمایید.

باز کردن بخش Registry Editor

سپس وارد میسر زیر شوید:

ComputerHKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftIdentityCRLUserExtendedProperties

در آخر کامپیوتر را ری استارت کنید و مجددا وارد حساب کاربری مایکروسافت شوید.

۱۰- ویندوز را آپدیت کنید

یکی از راهکارهایی که میتواند در موقع نمایش ارورهای ویندوز از آن استفاده کنید، بروزرسانی سیستم عامل است. رفع مشکلات ویندوز ۱۱ پس از انجام آپدیت‌ها بسیار رایج است. پس اگر تا الان همچنان نتوانسته‌اید مشکل We Can’t Sign Into Your Account را حل کنید، بهتر است این روش را امتحان کنید.

برای اینکار از بخش Search ویندوز Windows updates را جستجو کنید. سپس از صفحه نمایش داده شده، گزینه Check for updates را بزنید و منتظر بررسی سیستم بمانید. حتما دقت داشته باشید که به یک اینترنت پایدار متصل باشید.

در نهایت اگر ورژن جدیدتری وجود داشت آن را دانلود و نصب کنید.

بروز رسانی ویندوز برای رفع مشکل We Can't Sign Into Your Account

سوالات متداول

ارور You’ve Been Signed in With a Temporary Profile چیست؟

ارور “You’ve Been Signed in With a Temporary Profile” به معنای این است که سیستم عامل ویندوز، نتوانسته پروفایل کاربری شما را به‌ طور کامل بارگذاری کند و به‌جای آن یک پروفایل موقت ایجاد کرده است. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی از جمله مشکلات فنی یا خرابی‌های سیستمی رخ دهد. برای رفع این مشکل معمولاً نیاز به اقداماتی از جمله راه‌اندازی مجدد سیستم یا اصلاح فایل‌های پروفایل است.

جمع بندی

در این مطلب از کلاسیک وب سعی کردیم تا با ارائه راهکارهای موثری مثل حذف فهرست Credentials، تغییرات بخش رجیستری، غیر فعال کردن آنتی ویروس، ساخت یک اکانت جدید به وسیله Command Prompt یا انجام SFC Scan به شما کمک کنیم تا این مشکل را برطرف کنید.

توصیه میکنیم ابتدا روش‌های ساده و آسان‌تری همچون ری استارت کردن کامپیوتر، بررسی درست بودن رمز و نام کاربری، احراز هویت دو مرحله ای، استفاده از ابزارهای تغییردهنده آی پی یا بروزرسانی ویندوز را امتحان کنید. با استفاده از این روش‌ها ممکن است سریع تر بتوانید به اکانت مایکروسافت متصل شوید و از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

آیا شما هم با مشکل We Can’t Sign Into Your Account مواجه شده‌اید؟ اگر توانستید از روش‌های گفت شده در این مطلب برای رفع این مشکل استفاده کنید، لطفا تجربیاتتان را با ما و سایر خوانندگان در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید. در صورتی که با استفاده از روش دیگری توانستید این مسئله را حل کنید، لطفا راهکارهای خودتان را برای ما بنویسید.

  • نوشته admin
  • 3 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب