مطلب فعلی :

آموزش کامل گرفتن علامت تیک آبی پروفایل در اینستاگرام به صورت رایگان

رفتن به بالا

آموزش کامل گرفتن علامت تیک آبی پروفایل در اینستاگرام به صورت رایگان

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش کامل گرفتن علامت تیک آبی کنار اسم پروفایل در اینستاگرام

آموزش کامل گرفتن علامت تیک آبی پروفایل در اینستاگرام به صورت رایگان

حتما متوجه وجود علامت تیک آبی اینستاگرام کنار اسامی افراد مشهور مورد علاقه تان شده اید اما تیک آبی اینستاگرام چیست؟ این علامت نشان دهنده ی این است که اکانت متعلق به خود شخص و تایید شده است. گذاشتن تیک آبی در اینستاگرام به کاربران اطمینان خاطر از حقیقی بودن اکانت شما را می دهد. اما چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟ با خواندن این مطلب کلاسیک وب می توانید تیک تایید اینستاگرام را رایگان بگیرید.

نحوه گذاشتن علامت تیک آبی کنار اسم اینستاگرام به صورت رایگان

How to Get Verified Blue Tick on Instagram For Free

گرفتن تیک آبی رنگ کنار اسم در اینستاگرام چیزی است که بیشتر کاربران میخواهند و متاسفانه دریافت آن چندان هم راحت نیست. انتخاب اینکه کدام اکانت ها تیک تایید اینستاگرام را دریافت کنند بر عهده ی خود اینستاگرام است. معمولا تیک تایید اینستاگرام به افراد مشهور و برخی از شرکت ها داده می شود و خرید تیک آبی اینستاگرام هم ممکن است با وجود هزینه ممکن نباشد، اما با کمی تلاش شاید شما هم بتوانید این نشان را بگیرید.

بروزرسانی پست : روش جدید گرفتن تیک آبی اینستاگرام را میتوانید در پست آموزش روش جدید و رسمی گرفتن تیک آبی پروفایل اینستاگرام مشاهده کنید.

قدم اول: فالوور بیشتری برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام جمع کنید.

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام رایگان باید به صورت مداوم با دیگر کاربران تعامل داشه باشید یعنی لایک، فالوور و کامنت های زیادی بگیرید. همچنین می توانید از مطلب چگونه فالوورها ، کامنت و دیگر اطلاعات پیج و پست اینستاگرام را در فایل اکسل جمع آوری کنیم؟ کمک بگیرید.

فالوور بیشتری برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام جمع کنید.

۱- برای دریافت تیک آبی رنگ اینستاگرام از هشتگ های پر طرفدار استفاده کنید. هشتگ ها بهترین راه برای پیدا شدن در اینستاگرام هستند. کسانی که در میان هشتگ ها میچرخند ممکن است عکس شما را بپسندند و لایک کنند. برای اینکار از مطلب انتخاب مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور استفاده کنید.

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام 1- هشتگ های پر طرفدار استفاده کنید

۲- تعامل با دیگر کاربران داشته باشید تا تیک آبی در اینستاگرام بگیرید. لایک گرفتن و زدن، فالو کردن دیگران، دریافت فالوور و کامنت، و در کل ارتباط با کاربران به گرفتن تیک آبی اینستاگرام کمک میکند. تصاویر کاربران را از طریق هشتگ ها پیدا کرده، لایک کنید و برایشان نظرات خوب بگذارید. این کار سایر افراد را تشویق می کند که شما را لایک و یا فالو کنند.قبلا در کلاسیک وب بهترین روش های افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام به صورت رایگان معرفی کردیم.

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام تعامل با دیگر کاربران داشته باشید.

۳- تصاویر و اکانت اینستاگرام خود را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا تیک آبی اینستاگرام رایگان دریافت کنید. اگر تعداد فالوور هایتان در فیسبوک یا توئیتر بالاست لینک عکس هایتان در اینستا را در آن ها هم قرار دهید. برای مثال اگر ویدیو جالبی دارید آن را در آپارات، فیسبوک یا توئیتر منتشر کنید و لایک بگیرید.

۴- برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام بین ساعت های ۲ تا ۵ بعد از ظهر عکس جدید بگذارید. این ها ساعت های طلایی اینستاگرام هستند. و تجربه ثابت کرده که تصاویر پست شده در این ساعات بیشترین لایک و کامنت را دارند.

۵- بیوگرافیی خاصی بنویسید که باعث جذب فالوور شود تا بتوانید تیک آبی کنار اسم در اینستاگرام دریافت کنید. می توانید در بیوگرافی خود هم از هشتگ ها استفاده کنید. مطلب آموزش گذاشتن لینک در استوری ، بیو و پست های اینستاگرام از کلاسیک وب را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

بیوگرافیی خاصی بنویسید که باعث جذب فالوور شود تا بتوانید تیک آبی کنار اسم در اینستاگرام دریافت کنید.

قدم دوم: گرفتن تیک آبی کنار و قرار دادن آن کنار اسم در اینستاگرام

۱- حقیقی بودن خود را به اینستاگرام ثابت کنید تا تیک تایید اینستاگرام بگیرید. اینستاگرام تنها در حالتی به شما تیک آبی میدهد که مطمئن شود پیج شما تنها توسط خودتان مدیریت می شود، به همین دلیل از عکس هایی استفاده کنید که ثابت کند شما صاحب پیج هستید.

۲-برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام اکانت فیسبوک خود را تایید کنید. دریافت تیک آبی برای پیج فیسبوک کاری و یا شخصی تان و معرفی آن به اینستاگرام در گرفتن تیک آبی اینستاگرام تاثیر گذار است.

برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام اکانت فیسبوک خود را وریفای کنید.

۳- در سایر شبکه های اجتماعی برای گذاشتن تیک آبی در اینستاگرام طرفدار جمع کنید. معمولا افرادی که تیک آبی کنار اسم در اینستاگرام دارند در شبکه های اجتماعی مختلف مشهور و پر طرفدارند و افراد مدام به صفحه ی آن ها سر می زنند. مطلب آموزش تصویری ریپورت پیج افراد ، پست ، کامنت و استوری در اینستاگرام در کلاسیک وب را هم از دست ندید.

۴- اینستاگرام کسانی که به نوعی چهره ی اجتماعی نباشند تیک دار نمی کند. علامت تیک آبی اینستاگرام معمولا به افراد عادی و کسب و کارهای کوچک داده نمی شود، پس تا میتوانید طرفدار جمع کنید.

۵- لینک وب سایت خود و یا کسب و کارتان را در اکانت اینستاگرامتان بنویسید.

قدم سوم: از سابقه منفی برای گرفتن تیک تایید اینستاگرام جلوگیری کنید.

۱- فالوور نامطمئن برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام نخرید. سایت های زیادی هستند که فالوور فیک می فروشند و اینستاگرام در زمینه بررسی فالوور ها بسیار دقیق است. تیک آبی در اینستاگرام به افرادی که فالوور واقعی ندارند داده نمی شود.

فالوور نامطمئن برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام نخرید.

۲- نظرات اسپم را برای تیک آبی رنگ اینستاگرام حذف کنید. نظراتی که توسط کاربران فیک و افراد نامشخص برایتان گذاشته می شود را حذف کنید و سعی کنید کسانی را دنبال کنید که شناخته شده و معتبر هستند. آموزش حذف و بستن قابلیت کامنت گذاشتن در اینستاگرام را قبلا به صورت کامل آموزش دادیم.

نظرات اسپم مانند “چه عکسی!”، “عالیه!”، “بی نظیر!” و در کل نظراتی که ممکن است به صورت سیستمی برایتان گذاشته شده باشد را حذف کنید.

۳- راهنما مربط گرفتن تیک آبی اینستاگرام را بخوانید و فالو کنید تا تیک آبی رنگ اینستاگرام را دریافت کنید. تیک آبی کنار اسم در اینستاگرام به افرادی که دستورات و قوانین اینستاگرام را دنبال و پیگیری نمی کنند داده نمی شود.

• فقط عکس هایی را پست کنید که مال خودتان است و یا اجازه پخش آن (کپی رایت) را دارید.
• تصویر و متن های توهین آمیز ، نامناسب و غیر قانونی منتشر نکنید.
• برای عکس های دیگران نظرات مودبانه و مناسب قرار دهید.

 

راهنما گرفتن تیک آبی مربط به اینستاگرام

امیداوریم با خواندن این مطلب و به کمک کلاسیک وب تیک آبی اینستاگرام رایگان و بدون هیچ هزینه اضافی برای اینکار که در بازار سیاه تبلیغ میشود دریافت کنید.

نظر و پیشنهاد شما چیست؟

حتما تجربه ی خود را درباره روش هایی که برای گرفتن تیک تایید آبی کنار اسم در اینستاگرام معرفی کردیم ارسال کنید و اگر روش بهتری برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام سراغ دارید آن را به ما نیز معرفی کنید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب