مطلب فعلی :

آموزش گوش کردن ، تغییر و فعال سازی آهنگ پیشواز (آوای انتظار) همراه اول

رفتن به بالا

آموزش گوش کردن ، تغییر و فعال سازی آهنگ پیشواز (آوای انتظار) همراه اول

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها

آموزش گوش کردن ، تغییر و فعال سازی آهنگ پیشواز (آوای انتظار) همراه اول

انتخاب آهنگ پیشواز زیباتر و مناسب تر دیگر به عنوان یک سرگرمی و یا حتی یک عرف برای کاربران و دارندگان موبایل تبدیل شده است. آهنگ های پیشواز را میتوان بر روی هر دو سیم کارت ایرانسل و همراه اول فعال کرد اما امروز ما قصد معرفی و آموزش سرویس آوای انتظار همراه اول را داریم. برای فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول بر روی سیم کارت خود با آموزش فعال سازی آهنگ پیشواز (آوای انتظار) همراه اول همگام کلاسیک وب باشید.

آموزش شنیدن آنلاین ، عوض و فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول

Listen, Exchange, And Activate Waiting Call Song (Pishvaz) On Hamrah E Aval

به طور کلی سه روش برای تغییر و فعال سازی آهنگ پیشواز (آوای انتظار) همراه اول وجود دارد. این سه روش پیامک (SMS)، تلفن گویا (IVR) و کد های دستوری (USSD) میباشند که ما در این پست به برسی کامل هر سه روش میپردازیم و در آخر شما با توجه به تمایل خودتان میتوانید از کدام جهت فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول برای سیم کارت خود استفاده کنید.

گوش دادن آهنگ پیشواز همراه اول جدید

تغییر، فعال و غیر فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول با SMS

میتوان روش SMS را آسان ترین راه جهت فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول دانست. شما در این روش فقط کافیست کد آوا (کد آهنگ پیشواز) مورد نظر را به شماره ۸۹۸۹ پیامک کنید. برای مثال کد پیشواز ۲۰۰۶۹ را به شماره ۸۹۸۹ ارسال کنید. جهت تغییر کد آوای انتظار فعلی هم کافیست مجددا کد آهنگ پیشواز جدید را به همین شماره ارسال نمایید. همچنین با ارسال عدد ۵ به ۸۹۸۹ میتوانید به طور کلی از داشتن آهنگ پیشواز بر روی خط همراه اول خود، اجتناب کنید.

البته اگر پیرامون حذف آهنگ پیشواز از سیمکارت خود به مشکل خورده اید باید گفت که راه های مختلف دیگری هم جهت انجام این اقدام وجود دارد که تمامی آنها در ۷ روش حذف یا لغو آهنگ پیشواز همراه اول گفته شده است.

تغییر، فعال و غیر فعال سازی آهنگ پیشواز با کد های دستوری (USSD)

کد های دستوری پر استفاده ترین برای فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول است. این روش در کمال سادگی از سرعت بالایی نیز برخوردار است. شما برای فعال سازی پیشواز از طریق USSD باید #کد آهنگ پیشواز*۲۲۱*۱۰* را در موبایل خود شماره گیری کنید. برای مثال #۳۴۹۵۹*۲۲۱*۱۰* و جهت عوض کردن آهنگ پیشواز همراه اول، #کد آهنگ پیشواز جدید*۲۲۲*۱۰* و جهت حذف هم #۲۲۳*۱۰* را بگیرید. برای دسترسی کدهای آوای انتظار همراه اول در ادامه مطلب یک روش ساده را به شما معرفی خواهیم کرد.

کپی کردن آهنگ پیشواز همراه اول

تغییر، فعال و غیر فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول توسط تلفن گویا (IVR)

استفاده از تلفن گویا جهت فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول روشی است که کمتر مورد استفاده‌ی کاربران قرار میگیرد. اما به هر حال در این روش شما باید ابتدا با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه تماس حاصل کنید که خوشبختانه این تماس رایگان خواهد بود و پس از آن در زمان اعلام اپراتور، کلید ۲ (منوی سرویس های ویژه) را بزنید. و پس از آن این روند را دنبال کنید : سپس ۲، سپس ۲، سپس ۲، سپس ۲، سپس ۲ و در نهایت وارد کردن کد آوای انتظار مورد نظر و کلید مربع (#) را بزنید.

برای تغییر کد آوای انتظار هم باید همانند فعال کردن آن، ابتدا با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و بعد از آن روند کلید ۲، سپس ۲، سپس ۱، سپس ۲، سپس ۱ و در نهایت وارد کردن کد آوای انتظار جدید مورد نظر و کلید مربع را انجام دهید. همچنین برای حذف و اجتناب از داشتن کد آوای انتظار، دوباره با ۹۹۹۰ تماس گرفته و روند کلید ۲، سپس ۲، سپس ۲ و سپس ۲ را دنبال کنید.

همچنین هزینه فعالسازی این سرویس برابر با ۳,۰۰۰ ریال بوده و به مدت ۳۰ روز اعتبار دارد. لازم به ذکر است که هزینه تغییر آوای انتظار تا ۱۵ روز پس از فعالسازی سرویس، رایگان میباشد. در صورت تغییر آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حسابتان ۳,۰۰۰ ریال کسر میشود.

گوش دادن آهنگ پیشواز همراه اول جدید

خوشبختانه سرویسی در قالب سایتی تحت عنوان آوای انتظار در اختیار کاربران همراه اول قرار گرفته است که در آن میتوان به تمامی کدهای آهنگ پیشواز همراه اول گوش داد (پخش آنلاین) و به کد تمامی آنها نیز دسترسی داشت تا پس از گوش دادن و انتخاب آهنگ پیشواز مورد نظر، کد آن را بگیرید (کپی کردن آهنگ پیشواز همراه اول) و به طرقی که پیش تر گفته شد آن را فعال سازی کنند. برای استفاده از این سرویس ابتدا به سایت آوای انتظار بروید.

کدهای آهنگ پیشواز همراه اول

در این سرویس آنلاین انواع کد پیشواز همراه اول عاشقانه ، غمگین، مذهبی و.. وجود دارد. همچنین دسته بندی هایی نیز در سمت راست صفحه قرار گرفته تا بتوانید به طور دقیق تر به پیدا کردن کد آهنگ پیشواز همراه اول خود بپردازید. همچنین میتوانید از بخش آوا های برتر، پرطرفدارترین آوای انتظار همراه اول را نیز پیدا کنید.

شنیدن آوای انتظار همراه اول

همچنین میتوانید با کلیک بر روی علامت هدفون که کنار هر آهنگ پیشواز قرار گرفته است، اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید. حتی امکان شنیدن آوای انتظار همراه اول نیز برای شما فراهم شده است که برای پخش آنلاین آوای انتظار بر روی دکمه پلی باید کلیک کنید. هر کدام از کد هایی که مد نظرتان بود را میتوانید به یکی از سه روش پیامک (SMS)، تلفن گویا (IVR) و یا کد های دستوری (USSD) که در بالا توضیح داده شد شماره گیری کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز با آموزش شنیدن ، عوض و فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول همراه شما بودیم. امیدواریم به صورت کامل با سرویس آوای انتظار همراه اول آشنا شده باشید. آیا شما هم از آواهای انتظار همراه اول استفاده میکنید؟ از نظر شما پرطرفدارترین آوای انتظار همراه اول کدام است؟ همچنین اگر نظر و پیشنهادی در این زمینه دارید، می توانید آن را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب