مطلب فعلی :

آموزش ۱۰ روش تبدیل اسم شما به زبان های مختلف

رفتن به بالا

آموزش ۱۰ روش تبدیل اسم شما به زبان های مختلف

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 10 روش تبدیل اسم شما به زبان های مختلف

آموزش ۱۰ روش تبدیل اسم شما به زبان های مختلف

در دنیا زبان‌ها 🗣️ و خطوط مختلفی وجود دارد. حتی تصور این که چند زبان و چند نوع نوشتار در جهان وجود دارد، سخت است. از آن جایی که حروف زبان‌های مختلف اشکال گوناگونی دارند، شما می‌توانید نام خود را به خطوط نوشتاری زبان دیگری تبدیل کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۱۰ روش تبدیل اسم شما به زبان های مختلف می‌پردازیم.

تبدیل اسم خود به زبان های چینی ، کره ای ، انگلیسی و.. به صورت آنلاین

?How to Convert Your Name in Other Languages

اگر می خواهید بدانید که نام شما به زبان های مختلف چگونه نوشته می‌شود، می‌توانید از سرویس‌های آنلاینی که برای این کار وجود دارد، استفاده کنید. تبدیل اسم به برخی از خطوط آسان است. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید بدانید که اسم به انگلیسی چه می شود و چگونه نوشته می‌شود، کافی است نام خود را همان گونه که تلفظ می‌کنید، با حروف انگلیسی بنویسید. تقریبا همه ما با زبان انگلیسی آشنا هستیم و الفبای آن را می‌شناسیم اما برای تبدیل اسم به حروف ابجد، ژاپنی، چینی و… کار آسانی نیست. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش روش تبدیل اسم شما به زبان های مختلف می‌پردازیم و این سایت‌ها را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

تبدیل اسم به زبانهای مختلف با Languages of the world

برای تبدیل اسم به خط یونانی وارد سایت Languages of the world شوید.

تبدیل اسم به خط یونانی

سپس از جدول Greek را انتخاب کنید.

تبدیل اسم به خط یونانی

برای تبدیل اسم به سرخپوستی باید گزینه Cherokee را از جدول انتخاب کنید.

برای تبدیل اسم به زبان تایلندی باید گزینه Thai را انتخاب کنید.

برای تبدیل اسم به زبان ناشنوایان باید گزینه ASL fingerspelling را انتخاب کنید.

تبدیل اسم به زبانهای مختلف

برای تبدیل اسم شما به زبان اینوکتیوت، گزینه  Inuktikut را انتخاب کنید.

برای تبدیل اسم به زبان ژاپنی گزینه Japanese را از جدول انتخاب کنید.

برای تبدیل نام به زبان هاوایی روی Hawaiian کلیک کنید.

برای تبدیل کردن نام به زبان آرامی روی Aramaic/syriac کلیک کنید.

برای تبدیل اسم من به عربی روی Arabic کلیک کنید.

پس از انتخاب هر دام از زبان‌ها، نام خود را در کادر Enter a name below وارد کنید و Run را بزنید.

تبدیل اسم به زبانهای مختلف

اگر می خواهید بدانید که نام شما به زبان میخی چگونه نوشته می شود، مطلب روش‌های تبدیل آنلاین اسم و جملات به خط میخی را مطالعه کنید.

تبدیل اسم به انگلیسی و زبان‌های مختلف با LEXILOGOS

برای تبدیل اسم شما به زبان روسی وارد سایت Lexilogos شوید. روی فلش کوچک کادر Select a language کلیک کنید.

تبدیل اسم به زبانهای مختلف

منویی باز می‌شود. از این منوی Russian را پیدا کنید. روی آن کلیک کنید. سپس نام خود را با حروفی که در پایین صفحه قرار دارد، وارد کنید. در بالای حروف روسی، حروف دیگری وجود دارند. از آن‌ها برای نوشتن نام خود به انگلیسی کمک بگیرید.

تبدیل اسم شما به زبان روسی

در ردیف بالایی حروف بزرگ و در ردیف پایینی حروف کوچک هستند. پس برای آغاز نام از حرف بزرگ استفاده کنید و باقی را با حروف کوچک بنویسید.

از بخش Select a language می‌توانید سایر زبان‌ها را نیز انتخاب کنید.

برای این که بتوانید نام خود را تبدیل به لوگو کنید، مطلب ایجاد تایپو گرافی و طراحی لوگو با نام فارسی و انگلیسی را مطالعه کنید.

تبدیل اسم به چینی با Chinese.Gratis

برای تبدیل اسم به چینی با Chinese.Gratis جلوی کادر First name نام خود را با حرفو انگلیسی وارد کنید. سپس برای این که مشخص کنید که نام برای مونث است یا مذکر. برای مونث گزینه Female و برای مذکر گزینه Male را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید اندازه فونت، رنگ متن و نحوه نوشتن آن به صورت عمودی (Vertical) یا افقی (Horizontal) را انتخاب کنید.

علاوه بر این، می‌توانید شکل فونت را هم انتخاب کنید. کافی است روی شکل موردنظر کلیک کنید.

تبدیل اسم به چینی

در نهایت، روی Get my Chinese Name بزنید. سپس نام شما مانند یک تصویر نمایان می‌شود. با زدن روی Zoom می‌توانید تصویر را در صفحه‌ای دیگر به صورت بزرگ شده مشاهده کنید. با راست کلیک روی تصویر، می‌توانید آن را ذخیره کنید.

تبدیل اسم به چینی

نحوه تبدیل اسم به ژاپنی

برای تبدیل اسم به ژاپنی به سایت Japanese Name Converter بروید. سپس در کادر Type your name نام خود را با حروف انگلیسی وارد کنید. روی Go بزنید تا نام تبدیل شود.

تبدیل اسم به ژاپنی

برای ذخیره نام، روی Save بزنید. کمی صبر کنید تا این دکمه تبدیل به Download شود. سپس روی Download بزنید تا تصویر را ذخیره کنید.

تبدیل اسم به ژاپنی

سایت دیگری که برای تبدیل نام خودتان به ژاپنی می‌توانید استفاده کنید، Japanese Name Converter 2 است. در کادر نام خود را با حروف انگلیسی وارد کنید. سپس روی Convert بزنید.

تبدیل اسم شما به زبان های مختلف

در صفحه بعدی نام شما به زبان ژاپنی نمایان خواهد شد.

تبدیل اسم شما به زبان های مختلف

تبدیل اسم فارسی به کره ای

برای تبدیل اسم به کره ای به سایت Chinese tool بروید. از بخش Name in روی زبان Korean کلیک کنید. سپس نام خود را با حروف انگلیسی در کادر Enter your name وارد کنید و روی Search بزنید.

تبدیل اسم فارسی به کره ای

کمی صبر کنید تا نام شما تبدیل شود. سایت فهرستی از نام‌ها مشابه را برایتان نمایان می‌کند. روی نام خود در فهرست کلیک کنید. علاوه بر تبدیل اسم من به کره ای، می‌توانید از این سایت برای تبدیل اسم به تایلندی، ژاپنی و چینی هم استفاده کنید.

سایت دیگر برای تبدیل نام شما به کره ای Korean Name Generator است. در کادر نام خود را وارد کنید و سپس روی Generate korean name بزنید. سپس نامتان به زبان کره ای نمایان خواهد شد.

تبدیل اسم فارسی به کره ای

تبدیل اسم شما به زبان های مختلف و کد مورس

برای تبدیل اسم به کد مورس وارد سایت Qbit شوید. سپس در کادر نام خود را با حروف انگلیسی بنویسید. سپس روی Translate to morse code بزنید. در زیر کادر نام خود را می‌توانید به زبان مورس مشاهده کنید.

تبدیل اسم به کد مورس

تبدیل اسم به هیروگلیف مصری

برای تبدیل اسم به هیروگلیف مصری وارد سایت Discoveringegypt شوید. سپس با استفاده از کیبورد پایین صفحه نام خود را تایپ کنید. در بالای صفحه میتوانید نام را با خط هیروگلیف مشاهده کنید. در مثال زیر ما نام Ali را تایپ کردیم.

تبدیل اسم به هیروگلیف مصری

تبدیل اسم به وایکینگی

برای تبدیل اسم به وایکینگی وارد سایت Vikingrune شوید. سپس نام خود را با حروف انگلیسی در کادر وارد کنید. از جلوی کارد یکی از انواع خطوط وایکینگی را انتخاب کنید. سپس روی Convert کلیک کنید. در پایین دکمه Convert می‌توانید نام خود را با آن خط مشاهده کنید.

تبدیل اسم به وایکینگی

تبدیل اسم به خط کوفی

برای تبدیل اسم به خط کوفی وارد سایت Joaoleitao شوید. سپس به پایین صفحه بروید. از کادر Choose a font گزینه Alpha kufi regular را انتخاب کنید. سپس نام خود را از در کادر دوم وارد کنید. اندازه فونت را در کادر سوم مشخص کنید. در نهایت، روی Go بزنید. در کادر پایین می‌توانید نام خود را با خط کوفی مشاهده کنید.

تبدیل اسم به خط کوفی

اسم شما به زبان هندی چگونه نوشته می‌شود؟

برای نوشتن اسم شما به زبان هندی می‌توانید از Google translate استفاده کنید. در کادر سمت چپ از زبان انگلیسی استفاده کنید. در کارد سمت راست نیز زبان Hindi را از فهرست پیدا و انتخاب کنید. سپس نام خود را با حروف انگلیسی در کادر سمت چپ وارد کنید و صبر کنید تا به زبان هندی تبدیل شود.

اسم شما به زبان هندی

نکته۱: گوگل ترنسلیت برای ترجمه از یک زبان به زبانی دیگر است. در نتیجه، وقتی نام خود را وارد می کنید، این سرویس سعی می‌کند تا ترجمه‌ای برای آن بیابد. گاهی نام شما به شکل آن زبان نوشته می‌شود. اما بهتر است زمانی که از این سرویس استفاده می‌کنید، پیش از چاپ کردن و… آن نام، تحقیقات لازم را انجام دهید و از نوشتار مطمئن شوید.

نکته ۲: از این سرویس برای تبدیل نام به زبان‌های دیگر هم می‌توانید استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش‌های تبدیل اسم به انگلیسی، ژاپنی، روسی و… را آموزش دادیم و سایت‌هایی را برای این کار معرفی کردیم. شما از کدام یک از این سایت‌ها استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب