مطلب فعلی :

آموزش ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل

رفتن به بالا

آموزش ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ایرانسل رایتل

آموزش ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل

شاید شما به تازگی از یکی از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و ایرانسل استفاده می کنید و نحوه استعلام مانده بسته اینترنت را نمی دانید، اگر اینطور است پیشنهاد می کنیم بسته به اپراتور خود از ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید، امیدواریم برای شما این مطلب کاربردی باشد.

کد دستوری باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل دائمی و اعتباری

 Irancell , MCI And Rightel Internet Package Usage

همانطور که میدانید قبلا برای خرید بسته اینترنتی ما با محدودیت تراکنش بانکی نبودیم، اما امروز ما در طول ۱ روز تنها ۱ بار می توانیم تراکنش انجام دهیم و این موضوع برای افرادی که به بسته های اینترنتی ماهانه یا سه ماهه و حتی بیشتر نیاز دارند مشکل ایجاد کرده و کاربران باید از طریق اپلیکیشن اقدام به خرید بسته اینترنتی کنند. در بین کاربران افراد زیادی هستند که به این اپلیکیشن ها اعتماد ندارند و دوست ندارند از آن استفاده کنند پس تنها راهی که باقی می ماند خرید کارت شارژ از مغازه ها یا دفاتر خدمات پستی است. امکان دارد شما در یک موقعیتی قرار بگیرید که به مغازه یا دفتر خدمات پستی دسترسی نداشته باشید و لازم باشد وارد اینترنت شوید اما با کمال تاسف مشاهده می کنید که اینترنت شما رو به اتمام است و برای دانلود فایلی که لازم دارید کافی نیست.

کد دستوری باقی مانده بسته اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل دائمی و اعتباری

برای جلوگیری از چنین رخدادی یا هر رخداد مشابه دیگر شما باید به طر مرتب مانده بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل خود را استعلام کنید. اکثر اپراتورها قبل از اینکه بسته اینترنتی تمام شود به کاربر پیامک می فرستد و این می تواند زنگ هشداری برای شما باشد تا سریعتر بسته اینترنت خود را تمدید کنید. اگر کاربر اپراتور ایرانسل، همراه اول یا رایتل هستید می توانید با استفاده از روش هایی که در ادامه توضیح خواهیم داد فرآیند استعلام مانده بسته اینترنت خود را انجام دهید. آموزش و کد فعال کردن یا لغو دایورت خط ایرانسل، همراه اول، رایتل و تلفن ثابت را مطالعه بفرمایید.

۴ روش استعلام مانده بسته اینترنت ایرانسل

کاربران ایرانسل به چهار طریق می توانند از وضعیت بسته اینترنت خود اطلاع پیدا کنند:

  • استفاده از کدهای دستوری USSD
  • استفاده از تلفن گویا
  • استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من
  • استفاده از سایت ایرانسل

در ادامه در مورد هر یک از این روش ها صحبت خواهیم کرد.

استفاده از کد USSD برای استعلام مانده حجم اینترنت ایرانسل

اگر شما کاربر اپراتور ایرانسل هستید برای اطلاع از باقیمانده بسته اینترنت همراه و استعلام حساب کلی بسته‌های اینترنت می توانید از کد ستاره ۵۵۵ ستاره ۱ ستاره ۴ مربع استفاده کنید و برای استعلام مانده حساب از کد ستاره ۵۵۵ ستاره ۱ ستاره ۲ مربع استفاده کنید. اما افرادی که از بسته های افزایشی و ترکیبی ایرانسل استفاده می کنند می توانند کد ستاره ۱۴۱ ستاره ۱۰ مربع را برای استعلام مانده اینترنت خود استفاده کنند.

کد مانده اینترنت ایرانسل

استعلام مانده حجم اینترنت ایرانسل از طریق تلفن گویا

اگر مایل به استفاده از کدهای USSD نیستید و کاربر اپراتور ایرانسل هستید می توانید از تلفن گویای ایرانسل استفاده کنید. شما از طریق تلفن گویای ایرانسل می توانید کارهایی همچون استعلام مانده اینترنت، انتقال شارژ، دریافت پیکربندی گوشی، ثبت نام مودم های اینترنت، آهنگ پیشواز، تغییر سیم کارت به ۴G ، پیگری مزاحمت های تلفنی، دریافت لینک دانلود اپلیکیشن ها و غیره را انجام دهید. شما می توانید با شماره‌گیری ۰-۱-۷۰۰ به تلفن گویای ایرانسل دسترسی پیدا کنید.

مانده اینترنت ایرانسل

استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

قبلا نحوه دریافت شارژ رایگان با اپلیکیشن ایرانسل من را به شما آموزش دادیم، علاوه بر دریافت شارژ رایگان شما می توانید مانده بسته اینترنتی خود را استعلام کنید. در برنامه ایرانسل من میزان اینترنت باقی مانده به صورت درصد به شما نمایش داده می شود و این مقدار درصد میزان کل حجم باقی مانده شما برای تمام طرح ها است و اگر بسته اینترنتی هدیه به شما تعلق گرفته باشد به صورت جداگانه نمایش داده می شود.

استعلام اینترنت ایرانسل با اپلیکیشن ایرانسل من

استعلام مانده اینترنت ایرانسل از طریق سامانه اینترنتی ایرانسل من

شما برای استفاده از سایت my.irancell باید در سایت ثبت نام کنید. بعد از ورود به سایت خیلی راحتی می توانید بسته بخرید، از طرح های تشویقی استفاده کنید، جزئیات مانده اینترنت ایرانسل خود را ببینید و غیره.

استعلام مانده اینترنت ایرانسل از طریق سایت my.irancell

با ۵ روش انتقال شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل دائمی و اعتباری: کد دستوری، اینترنت و.. آشنا شوید.


۴ روش استعلام اینترنت همراه اول

کاربران همراه اول به چهار طریق می توانند از وضعیت بسته اینترنت خود اطلاع پیدا کنند:

  • استفاده از کد دستوری USSD
  • استفاده از اس ام اس
  • استفاده از اپلیکیشن همراه من
  • استفاده از سایت همراه اول

در ادامه در مورد هر یک از این روش ها صحبت خواهیم کرد.

کد مانده شارژ اینترنت همراه اول اعتباری و دائمی

اگر برای اطلاع از مانده بسته اینترنت خود روش استفاده از کد USSD را انتخاب کرده اید پس شروع کنید و کد ستاره ۱۰۰ ستاره ۰ مربع یا کد ستاره ۱۰ ستاره ۳۲۰ را شماره گیری فرمایید.

کد مانده اینترنت همراه اول اعتباری و دائمی

نحوه اطلاع از مانده بسته اینترنت همراه اول از طریق اس ام اس

برای اطلاع از مانده بسته اینترنت همراه اول خود عدد ۳۲۰ را به صورت لاتین به سامانه پیامکی ۱۰ ارسال کنید و یا عدد ۰ لاتیل را به سامانه اس ام اسی ۸۰۸۰ ارسال کنید.

نحوه اطلاع از مانده بسته اینترنت همراه اول

مشاهده باقی مانده اینترنت همراه اول در سایت my.mci

برای مشاهده مانده اینترنت همراه اول خود وارد سایت my.mci شوید و شماره تلفن و رمز خود را وارد کنید. اگر قبلا در این سایت ثبت نام نکرده اید باید شماره تلفن خود را وارد کنید تا یک کد چند رقمی به گوشی شما پیامک شود با وارد کردن کد و تعریف رمز عبور خود می توانید وارد سایت شوید و در همان صفحه اصلی مقداری باقی مانده اینترنت همراه اول خود را مشاهده بفرمایید.

باقی مانده اینترنت همراه اول

اطلاع از باقیمانده شارژ اینترنت همراه اول

اپلیکیشن همراه من یکی دیگر از روش هایی است که شما از طریق آن می توانید میزان شارژ اینترنت باقی مانده خود را مشاهده کنید. شما می توانید این برنامه را از سایت همراه اول دانلود کنید و نصب کنید با باز کردن برنامه مانند روش بالا شما میزان اینترنت خود را مشاهده خواهید کرد.

اطلاع از باقیمانده شارژ اینترنت همراه اول

آموزش قطع کردن و سوزاندن سیم کارت ایرانسل با پوکه و بدون پوکه را مطالعه بفرمایید.


۴ روش استعلام اینترنت رایتل

کاربران رایتل به چهار طریق می توانند از وضعیت بسته اینترنت خود اطلاع پیدا کنند:

  • استفاده از کدهای دستوری USSD
  • استفاده از پیامک
  • استفاده از نرم افزار کاربردی رایتل من
  • استفاده از حساب کاربری رایتل

در ادامه در مورد هر یک از این روش ها صحبت خواهیم کرد.

کد مانده اینترنت رایتل

همانطور که شما با شماره گیری ستاره ۱۴۲ مربع می توانید برای سیم کارت دائمی و اعتباری خود درخواست بسته کنید و بسته های فعال خود را مشاهده کنید، می توانید با استفاده از کد ستاره ۱۴۴ مربع صورت حساب خود را مشاهده کنید و یا ستاره ۱۳۰ مربع از باقی مانده بسته اینترنت خود مطلع شوید.

کد مانده اینترنت رایتل

نحوه اطلاع از مانده اینترنت رایتل با اس ام اس

برای اطلاع از مانده اینترنت خود از طریق پیامک، عبارت View Internet را به سامانه پیامکی ۲۰۲۰ ارسال کنید.

اطلاع از مانده اینترنت رایتل با اس ام اس

روش اطلاع از مانده اینترنت از طریق سایت رایتل

برای اطلاع از مانده اینترنت خود وارد سایت رایتل شوید و شماره خود را بدون وارد کردن سه رقم اول در فیلد شماره رایتل وارد کنید. رمز خود را وارد کنید اگر قبلا در سایت ثبت نام نکرده اید مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید تا یک کد به شماره شما پیامک شود. کد امنیتی را وارد کنید و وارد حساب کاربری رایتل خود شوید. روی گزارش مانده بسته ها کلیک کنید  تا میزان باقی مانده بسته اینترنتی شما در رو به روی اینترنت نسل سوم ، چهارم و.. نمایش داده شود.

اطلاع از مانده اینترنت از طریق سایت رایتل

استعلام شارژ اینترنت رایتل

رایتل از رقبای خود عقب نمانده است و نرم افزار کاربردی رایتل من را طراحی کرده است. شما از برنامه رایتل من می توانید برای خرید بسته، شارژ، مشاهده و پرداخت صورت حساب و نواحی تحت پوشش، مشاهده باقی مانده شارژ اینترنت و غیره استفاده کنید.

استعلام شارژ اینترنت رایتل

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم نحوه برداشتن و حذف پین کد سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل در گوشی آیفون، سامسونگ و.. را یاد بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در کلاسیک وب ما برای هریک از سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل ۴ روش استعلام مانده اینترنت را برای سیم کارت های دائمی و اعتباری توضیح دادیم. هدف این پست کمک به افرادی بود که از این موضوع اطلاع چندانی نداشتند. نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب