مطلب فعلی :

آموزش ۱۲ روش حل مشکل کار نکردن میکروفون ایرپاد (AirPods)

رفتن به بالا

آموزش ۱۲ روش حل مشکل کار نکردن میکروفون ایرپاد (AirPods)

نوشته admin

11 ماه قبل

بدون دیدگاه

گوناگون

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 12 روش حل مشکل کار نکردن میکروفون ایرپاد (AirPods)

آموزش ۱۲ روش حل مشکل کار نکردن میکروفون ایرپاد (AirPods)

گاهی میکروفون ایرپاد 🎧 به درستی کار نمی کند و همین امر موجب می شود تا صدای شما از طریق آن انتقال داده نشود. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می دهد. در این مطلب از کلاسیک وب قصد داریم به آموزش ۱۲ روش حل مشکل کار نکردن میکروفون ایرپاد (Airpods) بپردازیم.

علت کار نکردن میکروفون ایرپاد

?How to Fix AirPods Mic Not Working

ممکن است میکروفون ایرپاد به دلایل مختلفی از کار بیفتد و نتوانید از آن استفاده کنید. این مشکل همیشه به دلیل خراب شدن دستگاه رخ نمی دهد و ممکن است بتوان آن را با روش هایی ساده تر حل کرد. در این مطلب از کلاسیک وب روش های حل مشکل کار نکردن میکروفون ایرپاد را آموزش می دهیم.

کار نکردن میکروفون هندزفری بلوتوث ایرپاد به دلیل عدم اتصال درست

علت کار نکردن میکروفون ایرپاد

ممکن است دلیل کار نکردن میکروفون ایرپاد عدم اتصال درست دو دستگاه به هم باشد. برای این کار یک بار ایرپاد را درون کیس قرار دهید. سپس آنها را خارج کنید. علاوه بر این باتری دستگاه را هم چک کنید. دستگاه باید حداقل سی دقیقه شارژ شود.

کار نکردن میکروفون ایرپاد به دلیل آلودگی و کثیف شدن

علت کار نکردن میکروفون ایرپاد

ممکن است علت عدم کار کردن دستگاه کثیف شدن بخش میکروفون باشد. با دستمالی تمیز و بدون پرز این بخش را تمیز کنید. می توانید از خلال دندان و گوش پاک کن و الکل نیز استفاده کنید. فقط مراقب باشید به دستگاه آسیب وارد نکنید.

حل مشکل کار نکردن میکروفون ایرپاد با خاموش کردن Noise Cancelation

برای حل این مشکل، زمانی که در حال استفاده از ایرپاد هستید، وارد بخش Control Center شوید و روی اسلایدر صدا چند ثانیه نگه دارید. حال روی Noise Control بزنید. سپس آن را روی حالت OFF بگذارید.

علت کار نکردن میکروفون ایرپاد

دلیل کار نکردن میکروفون ایرپاد: خیس شدن دستگاه

ایرپادها در برابر آب و عرق مقاوم هستند اما کاملا ضد آب نیستند. یعنی نباید با آن ها شنا کنید یا از آن ها در سونا و اتاق بخار استفاده کنید. هر زمان که دستگاه خیس شد، فورا آن را با دستمالی تمیز و بدون پرز خشک کنید و مطمئن شوید آبی درون آن نرفته است. به هیچ عنوان از سشوار برای خشک کردن استفاده نکنید.

مشکل میکروفون ایرپاد پرو و ایرپاد به دلیل تنظیم نبودن بخش Active Microphone

بهتر است تنظیمات Active Microphone را چک کنید و ببینید آیا میکروفون ایرپاد در گوشی مجوز فعالیت دارد. وقتی ایرپاد به گوشی وصل است، وارد تنظیمات شوید. سپس ایرپاد خود را انتخاب کنید. حال روی Microphone بزنید. سپس Automatically Switch AirPods را انتخاب کنید. با این کار به صورت خودکار میکروفون گوشی با اتصال ایرپاد تغییر می کند.

کار نکردن میکروفون ایرپاد

حل کار نکردن میکروفون ایرپاد با آپدیت کردن فریمور

راه دیگر برای رفع مشکل کار نکردن میکروفون ایرپاد این است که به تنظیمات بروید. سپس ایرپاد خود را انتخاب کنید. حال روی Version بزنید و ببینید فریمور در چه نسخه ای است. سپس به سایت اپل بروید و آخرین نسخه را چک کنید. اگر نسخه ها فرق داشتند، ایرپاد را رد کیس بگذارید. سپس آن را نزدیک گوشی قرار دهید و اجازه دهید آپدیت شود.

کار نکردن میکروفون ایرپاد

حل کار نکردن میکروفون AirPods با ری استارت کردن گوشی

گاهی این مشکل با روشی بسیار ساده یعنی ری استارت کردن گوشی رفع می شود. گوشی را خاموش کنید. چند دقیقه صبر کنید. سپس دوباره آن را روشن کنید و ایرپاد را تست کنید.

حل کار نکردن میکروفون AirPods با آپدیت کردن گوشی

راه دیگر برای حل کار نکردن میکروفون AirPods این است که گوشی خود را به روزرسانی کنید. برای این کار به Settings > General > Software Update بروید. اگر آپدیتی وجود داشت، گوشی را آپدیت کنید.

کار نکردن میکروفون ایرپاد

حل کار نکردن میکروفون ایرپاد با ریست و Pair کردن مجدد ایرپاد

حل کار نکردن میکروفون AirPods

برای این کار ایرپادها را درون کیس بگذارید. سپس دکمه Status را فشار دهید و نگه دارید. صبر کنید تا چراغ به رنگ زرد درآید. حال درب کیس را باز کنید و آن را کنار گوشی قرار دهید. روی دکمه Connect در گوشی خود بزنید. سپس Continue را انتخاب کنید.

حل کار نکردن میکروفون AirPods

حل مشکل صدای ضعیف میکروفون ایرپاد با ریست کردن تنظیمات شبکه آیفون

در این روش به Settings > General > Transfer or Reset iPhone > Reset > Reset Network Settings بروید.

حل کار نکردن میکروفون AirPods

سپس رمز خود را وارد کنید.

نکته: با این روش تمامی اطلاعات اتصال دستگاه پاک می شود و باید دوباره نام کاربری و رمز و… را وارد کنید.

حل مشکل کار نکردن میکروفون هندزفری بلوتوث ایرپاد با خاموش و روشن کردن Automatic Ear Detection

در این روش باید به Settings → Bluetooth بروید. سپس روی i در کنار ایرپاد خود بزنید. سپس Automatic Ear Detection را خاموش و دوباره روشن کنید.

حل کار نکردن میکروفون AirPods

اگر iOS 16 دارید، می توانید با رفتن به Settings و انتخاب ایرپاد بنر وارد این بخش شوید.

حل مشکل کار نکردن میکروفون Airpodsبا چک کردن تنظیمات میکروفون

شما می توانید مشخص کنید که کدام میکروفون ایرپاد فعال شود. برای این کار به ettings → Bluetooth بروید. سپس روی i در کنار ایرپاد بزنید. حال روی Microphone بزنید. حال یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

Automatically Switch AirPods

Always Left AirPod

Always Right AirPod

حل کار نکردن میکروفون AirPods

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب علت کار نکردن میکروفن ایرپاد را بررسی کردیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 11 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • گوناگون

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب