مطلب فعلی :

آموزش ۱۵ روش دیدن لیست تماس های بلاک شده در اندروید

رفتن به بالا

آموزش ۱۵ روش دیدن لیست تماس های بلاک شده در اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 15 روش دیدن لیست تماس های بلاک شده در اندروید

آموزش ۱۵ روش دیدن لیست تماس های بلاک شده در اندروید

زمانی که شما مخاطبی را بلاک میکنید دیگر نمیتواند با شما تماس بگیرد و یا پیام دهد. ⛔ اگر میخواهید بدانید در مدت زمانی که شما شماره فرد را بلاک کردید چندبار تماس گرفته است یا چه پیام هایی به شما داده است در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۱۵ روش دیدن لیست تماس های بلاک شده در اندروید میپردازیم.

چگونه تماس های بلاک شده را ببینیم؟

?How to See Blocked Numbers on Android

گاهی ممکن است شما به دلایل مختلفی افرادی را مسدود کنید. بعد از بلاک کردن مخاطبین خود شما میتوانید لیست افراد مسدود شده را مشاهده کنید و تعدادی از آن ها را در صورت نیاز از لیست افراد مسدود شده خارج کنید. در ادامه نحوه دیدن لیست تماس های بلاک شده در اندروید را بررسی میکنیم.

چگونه تماس های مسدود شده را ببینیم

نحوه بلاک کردن مخاطب در گوشی اندرویدی

پیش از این به بررسی و معرفی چند برنامه بلاک شماره تماس و اس ام اس اندروید پرداختیم. در صورتی که میخواهید برای بلاک شماره از برنامه ای استفاده نکنید میتوانید از طریق خود گوشی شماره را بلاک کنید. برای این کار وارد برنامه شماره گیر خود شوید. مخاطب مورد نظر را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید و نگه دارید. بعد از چند ثانیه یک منو برای شما باز میشود. از منو باز شده گزینه Block/ report spam را انتخاب کنید.

سرنوشت تماس های بلاک شده در شیائومی و…

سپس یک کادر مبنی بر اینکه شما دیگر تماسی از مخاطب مورد نظر دریافت نمیکنید مشاهده میکنید. برای تایید و ادامه روی Block ضربه بزنید. این روش در همه گوشی ها یکسان است اما در مدل های مختلف ممکن است نام یک گزینه کمی متفاوت باشد، اما در کل با همین روش میتوانید مخاطبین را بلاک کنید.

تماس های بلاک شده در اندروید کجا میرود

نحوه دیدن تاریخچه تماس های بلاک شده در سامسونگ و…

بعد از اینکه شماره های مد نظر خود را بلاک کردید میتوانید ببینید که مخاطبین بلاک شده چند بار با شما تماس گرفته اند. برای دیدن تماسهای بلاک شده در اندروید، برنامه تلفن و یا Phone را باز کنید. سپس وارد تب Recents شوید. در اینجا شما با یک علامت ورود ممنوع و تعداد کنار آن و زمان که در عکس زیر Today به معنای امروز متوجه خواهید شد که شماره بلاک شده چند بار امروز با شما تماس گرفته است.

سرنوشت تماس های بلاک شده در شیائومی و…

اگر میخواهید اطلاعات تعداد تماس های و.. فرد بلاک شده در این بخش نمایش داده نشود مراحل زیر را دنبال کنید:

روی سه نقطه بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود. از منو باز شده Hide Blocked Calls را انتخاب کنید. حالا میتوانید مشاهده کنید شماره هایی که بلاک کردید چند بار با شما تماس گرفته اند.

چگونه تماس های بلاک شده را ببینیم

دیدن شماره های بلاک شده از طریق برنامه مخاطبین

همچنین شما میتواند چک کنید کدام یک از مخاطبین خود را بلاک کردید. برای این کار ابتدا وارد برنامه شماره گیر گوشی خود شوید.

چگونه تماس های بلاک شده را ببینیم

سپس روی آیکن تنظیمات در بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید. در برخی از گوشی های اندرویدی باید روی سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید.

دیدن تماسهای بلاک شده در سامسونگ

با انتخاب آیکون گفته شده یک منو برای شما باز میشود. در منو باز شده دنبال گزینه Blocked Numbers بگردید و وارد این بخش شوید.

دیدن لیست سیاه تماس گوشی

حالا پایین گزینه Blacklist میتوانید تعداد نفراتی که بلاک کردید را مشاهده کردید. برای مشاهده افراد بلاک شده روی Blacklist ضربه بزنید.

چگونه تماس های مسدود شده را ببینیم

دیدن لیست پیام های بلاک شده گوشی با استفاده از برنامه Messages

همچنین شما میتوانید مخاطبین بلاک شده خود را از طریق برنامه Messages مشاهده کنید. بنابراین وارد برنامه Messages شوید. در بالای صفحه روی سه نقطه ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود.

سرنوشت تماس های بلاک شده در شیائومی و…

از منو باز شده Spam & Blocked را انتخاب کنید.

چگونه تماس های بلاک شده را ببینیم

اکنون در صفحه باز شده برای دیدن افراد بلاک شده در اندروید روی سه نقطه بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید و از منویی که برای شما باز خواهد شد Blocked Contacts را انتخاب کنید. در صفحه بعد میتوانید افراد بلاک شده را مشاهده کنید.

تماس های بلاک شده در اندروید کجا میرود

دیدن تماس های بلاک شده در شیائومی با استفاده از برنامه مخاطبین

شما از طریق برنامه مخاطبین یا Contacts روی گوشی میتوانید لیست افرادی که بلاک کرده اید را مشاهده کنید. برای این کار وارد برنامه Contacts شوید. از طریق منو پایین صفحه وارد بخش Fix & manage شوید. در صفحه Fix & manage گزینه Blocked numbers را انتخاب کنید.

چگونه تماس های بلاک شده را ببینیم؟

اکنون در صفحه باز شده میتوانید لیست افرادی که مسدود کرده اید را مشاهده کنید. در صورتی که مخاطبین خود را مسدود نکرده باشید این صفحه خالی نشان داده میشود. همچنین برای اضافه کردن شماره ای برای مسدود شدن میتوانید روی Add a number ضربه بزنید.

چگونه در اندروید بفهمیم شماره بلاک شده تماس گرفته است

چگونه تماس های مسدود شده را ببینیم؟ مشاهده افراد بلاک شده در گوشی های سامسونگ

در صورتی که از گوشی های سامسونگ استفاده میکنید، وارد برنامه Phone شوید. روی سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید.

دیدن لیست تماس های بلاک شده در اندروید

در منو باز شده Settings را انتخاب کنید.

دیدن تماس های بلاک شده

روی Block numbers ضربه بزنید.

دیدن تاریخچه تماس های بلاک شده

در صفحه باز شده میتوانید افراد بلاک شده را مشاهده کنید. برای خارج کردن افراد از حالت بلاک کافیست روی آیکن – ضربه بزنید.

دیدن تماس های بلاک شده در شیائومی


به طور کلی در نسخه های جدید اندورید دیدن پیام و تماس های بلاک شده به خوبی و مخفیانه اجرا نمیشود و شما باید برای اینکار از برنامه های جانبی که امکان مشاهده لیست ، تعداد دفعات تماس و پیام ها رو به خوبی ارائه میدهند استفاده کنید که در ادامه ما برترین برنامه ها در این زمینه را به شما معرفی میکنیم.

زمانی که شما میخواهید از سایر برنامه ها برای دیدن تماسهای بلاک شده در اندروید استفاده کنید، برنامه موقع نصب از شما میپرسد که برنامه به عنوان برنامه پیشفرض تماس قرار بگیرد یا خیر. در این زمان شما باید برای دیدن لیست تماس های بلاک شده آن را به عنوان برنامه پیشفرض گوشی خود تنظیم کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

چگونه در اندروید بفهمیم شماره بلاک شده تماس گرفته است؟ با اپلیکیشن Truecaller

برخی از اپلیکیشن ها وجود دارند که شما میتوانید از آن ها برای دیدن تماس های بلاک شده در شیائومی و… استفاده کنید. یکی از این برنامه ها Truecaller است. Truecaller یک برنامه مناسب است که بسیاری از افراد از آن استفاده میکنند. Truecaller رابط کاربری آسانی دارد و باعث میشود شما به راحتی با آن کار کنید. با این برنامه شما میتوانید تماس های ناشناس را شناسایی کنید و آن ها را بلاک کنید.

دیدن تماسهای بلاک شده در سامسونگ

همچنین این برنامه به شما این امکان را میدهد تا از تاریخچه تماس ها، مخاطبین و افراد بلاک شده یک نسخه پشتیبان یا بکاپ در Google Drive تهیه کنید تا دسترسی به این موارد بعد ها آسان تر باشد. به غیر از بلاک کردن افراد شما میتوانید لیست افرادی که بلاک کردید را مشاهده کنید. برای دیدن این لیست وارد Truecaller شوید.

دیدن لیست سیاه تماس گوشی

Manage blocking را انتخاب کنید.

چگونه تماس های مسدود شده را ببینیم

در میانه صفحه برای دیدن تماس های بلاک شده روی Manage block list ضربه بزنید.

چگونه در اندروید بفهمیم شماره بلاک شده تماس گرفته است

دیدن لیست سیاه تماس گوشی با Hiya

Hiya برنامه ای عالی برای استفاده به عنوان برنامه پیشفرض تماس ها است. این برنامه رایگان است و تبلیغاتی به شما نشان نمیدهد. در برنامه Hiya میتوانید شماره های ناشناس را بلاک کنید و افراد بلاک شده را مشاهده کنید. همچنین میتوانید برخی از شماره ها را برای برنامه مشخص کنید و برنامه حین تماس گرفتن این شماره ها به شما هشدار دهد.

روش دیدن تماس های بلاک شده در اندروید

Call Blacklist اپلیکیشن دیدن تماسهای بلاک شده در سامسونگ و…

Call Blacklist یک برنامه قدرتمند است که شما میتوانید از آن استفاده کنید. با استفاده از برنامه Call Blacklist شما میتوانید به راحتی افراد مورد نظر را بلاک کنید تا دیگر از طرف آن ها پیام و یا تماسی دریافت نکنید. بعد از بلاک کردن افراد شما میتوانید در برنامه لیست افراد بلاک شده را باز کنید و مخاطبینی که مسدود کرده اید را مشاهده کنید. این برنامه به شما این امکان را میدهد تا زمانبندی کنید و یک مخاطب به صورت خودکار در زمان خاصی بلاک شود.

دیدن لیست تماس های بلاک شده در اندروید

تماس های بلاک شده در اندروید کجا میرود؟ دیدن لیست تماس های مسدود شده با Mr. Number

Mr. Number یکی از بهترین برنامه هایی است که میتوانید آن را نصب کنید و به عنوان اپلیکیشن پیشفرض تماس خود از آن استفاده کنید. این برنامه به صورت رایگان و بدون تبلیغات در اختیار شما قرار گرفته است. Mr. Number به شما این امکان را میدهد تا تماس های ناخواسته را مسدود کنید و پیام های اسپم را شناسایی و مسدود کنید. همچنین بعد مسدود کردن افراد میتوانید از طریق خود برنامه Mr. Number لیست افرادی که مسدود کردید را مشاهده کنید. به غیر از مسدود کردن تک تک شماره ها شما در این برنامه میتوانید کد منطقه ای را وارد کنید و شماره هایی که حاوی کد منطقه وارد شده باشند، نمیتوانند با شما تماس بگیرند.

دیدن تماس های بلاک شده در شیائومی

دیدن لیست تماس های بلاک شده در Call Control

اپلیکیشن Call Control به شما کمک میکند تا از تماس گرفتن افراد مزاحم جلوگیری کنید و با قابلیت هایی که دارد میتوانید افرادی که مسدود کردید را به راحتی مشاهده کنید. با مشاهده لیست افراد بلاک شده میتوانید در صورت نیاز برخی از مخاطبین خود را از حالت مسدودی خارج کنید تا بتوانند مجددا با شما ارتباط بگیرند. همچنین Call Control قابلیت مزاحم نشوید را نیز دارد. با کمک این قابلیت هیچ تماس یا پیامی دریافت نمیکنید. این قابلیت میتواند حین خواب و یا حین برگزاری جلسه به شما کمک کند.

دیدن تماسهای بلاک شده در اندروید

اگر قابلیت مزاحم نشوید یا DND به صورت خودکار روشن میشود میتوانید برای رفع مشکل خود مطلب ۱۰ روش حل مشکل روشن شدن خودکار حالت مزاحم نشوید را مطالعه کنید.

CallApp برنامه ای برای مشاهده لیست تماس های بلاک شده

اپلیکیشن CallApp تقریبا شبیه به برنامه Truecaller است. شما در این برنامه میتوانید افراد مزاحم را بلاک کنید و بعد از بلاک کردن افراد لیست آن ها را ببینید. در صورت نیاز بعد از دیدن لیست افراد مسدود شده میتوانید هر یک از آن ها را از حالت مسدودی خارج کنید. یکی از قابلیت های جذاب CallApp ضبط تماس است. این برنامه به صورت خودکار تماس های شما را ضبط میکند تا بعدا به محتوای گفت گو های خود دسترسی داشته باشید.

چگونه تماس های بلاک شده را ببینیم؟

چگونه تماس های بلاک شده را ببینیم؟ با استفاده از برنامه Avast Antivirus & Security

برنامه Avast در درجه اول یک آنتی ویروس برای گوشی شما است. به غیر از آنتی ویروس شما با استفاده از برنامه Avast میتوانید تماس های ناشناس را بلاک کنید. همچنین به غیر از مسدود کردن میتوانید افراد بلاک شده را مشاهده کنید. این برنامه به غیر از آنتی ویروس، بلاک مخاطبین و مشاهده تاریخچه تماس و مخاطبین بلاک شده ویژگی های مختلف دیگری مانند قفل برنامه، ردیاب تلفن، پاک کننده فایل های اضافی گوشی و… است. استفاده از این برنامه رایگان است اما ممکن است حاوی تبلیغات باشد.

چگونه در اندروید بفهمیم شماره بلاک شده تماس گرفته است

بلاک کردن مخاطبین و دیدن تماسهای بلاک شده در اندروید با Should I Answer

Should I Answer یکی دیگر از برنامه هایی است که میتوانید به عنوان برنامه پیشفرض گوشی برای پاسخ دادن به تماس ها استفاده کنید. این برنامه حین زنگ خوردن گوشی اطلاعاتی که لازم دارین را به شما نشان میدهد. شما میتوانید با این برنامه برخی از مخاطبین خود را مسدود کنید و یا طوری تنظیم کنید، افرادی که جزو مخاطبین شما نیستند به صورت خودکار مسدود شوند. این برنامه لیستی از افراد مسدود شده و افرادی که نتوانستند با شما تماس بگیرند نشان میدهد. این برنامه به صورت آفلاین کار میکند که این مزیت بزرگی است.

روش دیدن تماس های بلاک شده در اندروید

دیدن تاریخچه تماس های بلاک شده با Call Blocker – Blacklist

Call Blocker – Blacklist یکی از بهترین برنامه ها برای بلاک کردن مخاطبین و دیدن تاریخچه تماس های بلاک شده است. این برنامه اندرویدی تماس های ناخواسته شما را مسدود میکند. افرادی که در این برنامه مسدود شده اند دیگر نمیتوانند با شما تماس بگیرند. همچنین شما میتوانید طوری برنامه را تنظیم کنید که تماس های مسدود شده را به شما اطلاع دهد. Call Blocker گزینه ای دارد که به شما در شناسایی شماره های ناشناس کمک میکند.

دیدن تماس های بلاک شده

دیدن تماس های بلاک شده با Whoscall

اپلیکیشن اندرویدی Whoscall قابلیت های متنوعی دارد. یکی از قابلیت های برنامه این است که شما میتوانید شماره های ناشناس را شناسایی کنید. Whoscall تماس های هرزنامه شما را مسدود میکند. شما در برنامه Whoscall میتوانید لیستی از افرادی که مسدود شده اند و با شما تماس گرفته اند را مشاهده کنید.

چگونه تماس های بلاک شده را ببینیم؟ با اپلیکیشن Call Blocker

Call Blocker اپلیکیشینی است که میتوانید آن را تنظیم کنید تا افرادی که در مخاطبین شما نیستند بلاک شوند. Call Blocker لیستی از افراد مسدود شده به شما نشان میدهد. در صورت دلخواه میتوانید مخاطبینی که میخواهید را از لیست افراد بلاک شده خارج کنید تا بتوانند با شما تماس بگیرند. همچنین تاریخچه تماس ها را به صورت کامل به شما نشان میدهد.

دیدن تماسهای بلاک شده در اندروید

همچنین مطلب آموزش کامل بلاک اس ام اس و تماس در آیفون میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به سرنوشت تماس های بلاک شده در شیائومی و… و انواع روش دیدن پیام های بلاک شده در اندروید صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای دیدن تماس های بلاک شده استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دیدن تاریخچه تماس های بلاک شده در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب