مطلب فعلی :

آموزش ۱۵ روش رفع مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش ۱۵ روش رفع مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 15 روش رفع مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام

آموزش ۱۵ روش رفع مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام

گاهی ممکن است زمانی که میخواهید در اینستاگرام به شخصی پیام دهید ارور Failed to send را مشاهده کنید و پیام شما ارسال نشود. 💬 در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۱۵ روش رفع مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام میپردازیم.

حل مشکل ارسال پیام در اینستاگرام

?How to Fix Instagram Messages Not Sending Problem

خطا Failed to send به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. زمانی که شما با این ارور حین پیام دادن به مخاطبی مواجه میشوید پیام شما برای او ارسال نمیشود. در حین مواجه شدن با این مشکل باید چند چیز را بررسی کنید تا علت این مشکل را پیدا کنید. در ادامه به دلایل مواجه شدن با مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام میپردازیم و روش های حل آن را نیز بررسی میکنیم.

بررسی اینترنت برای حل مشکل عدم ارسال پیام در اینستاگرام

همانطور که میدانید برای استفاده از اینستاگرام شما نیاز به اینترنت دارید. در صورتی که به اینترنت وای فای یا گوشی متصل نباشید و یا اتصال شما ضعیف باشد باعث میشود که پیام شما برای کسی ارسال نشود. بنابراین زمانی که پیامی ارسال میکنید و ارسال نمیشود اولین موردی که باید بررسی کنید اینترنت است. در صورتی که به اینترنت متصل نیستید با روشن کردن وای فای و یا اینترنت گوشی آن را به یک اینترنت مناسب متصل کنید. در صورتی که متصل هستید ممکن است اینترنت شما ضعیف باشد. بنابر این بعد از تست سرعت اینترنت و مطمئن شدن از اتصال ضعیف خود، میتوانید اینترنت را تغییر دهید. این یعنی اگر از اینترنت وای فای استفاده میکنید آن را خاموش کنید و اینترنت گوشی خود را روشن کنید و بالعکس.

دقت کنید که در داخل کشور برای دسترسی به اینستاگرام نیاز به روش یا برنامه تغییر دهنده آی پی دارید و قبل از بررسی روش های زیر برنامه یا روش خود را تغییر دهید و از کار کرد صحیح آن مطمئن شوید. در صورتی که با استفاده از این روش ها مشکل شما همچنان پا برجا بود راه حل های زیر را تست کنید.

رفع مشکل عدم ارسال پیام در اینستاگرام

به غیر از تعویض اینترنت میتوانید اینترنت خود را یک بار خاموش و روشن کنید. راه اندازی مجدد اینترنت در برخی موارد مشکلات مربوط به آن را رفع میکند و وضعیت آنتن دهی خط را بهتر میکند. اگر با ریستارت هم اینترنت شما درست نشد میتوانید تنظیمات شبکه گوشی را ریست کنید. ریست تنظمیات شبکه گوشی تمام تنظیمات مرتبط با اینترنت گوشی را به حالت پیشفرض بازمیگرداند. این کار میتواند مشکل اینترنت را رفع کند.

رفع مشکل ارسال نشدن ویس در اینستاگرام با استفاده از برنامه تغییر دهنده آی پی

برنامه اینستاگرام به دلایل مختلفی در بعضی از مناطق جغرافیایی به درستی کار نمیکند و شما را با مشکلات مختلفی مواجه میکند. بعد از اینکه از اتصال اینترنت خود مطمئن شدید میتوانید در صورتی که منطقه شما جزو محدودیت های اینستاگرام هستند از برنامه های تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. ابتدا یکی از این برنامه ها را برای گوشی خود دانلود و نصب کنید. پس از نصب برنامه آن را فعال کنید. اکنون میتوانید به راحتی در اینستاگرام پیام دهید.

دنبال نکردن مخاطب مورد نظر دلیل مشکل ارسال ویس در اینستاگرام

اینستاگرام این امکان را دارد تا شما مشخص کنید چه افرادی میتوانند به شما پیام دهند. برای همین ممکن است مخاطب فقط به کسانی اجازه پیام دادن داده باشد که او را دنبال میکنند. بنابر این قبل از ارسال پیام شما باید او را دنبال کنید.

رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

برای رفع مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام برنامه را به طور کامل ببندید

زمانی که وارد برنامه اینستاگرام میشوید گاهی ممکن است برخی از فایل های آن به طور کامل راه اندازی نشده باشند. در این صورت ممکن است با مشکلات مختلفی مانند ارسال نشدن پیام به مخاطبین مواجه شوید. در این صورت باید یک بار به صورت کامل از برنامه خارج شوید و بعد مجددا آن را باز کنید. گوشی های اندرویدی گزینه ای به نام Force Stop دارند. با استفاده از Force Stop برای بستن برنامه ها شما میتوانید برنامه های باز را به طور کامل ببندید. بعد از بستن برنامه اینستاگرام مجددا برنامه را باز کنید تا فایل های این برنامه مجدد راه اندازی شود.

علامت ضربدر قرمز در دایرکت اینستاگرام

در صورتی که از گوشی iOS استفاده میکنید میتوانید مطلب آموزش ۷ روش بستن برنامه های باز در آیفون را بخوانید و اینستاگرام را به طور کامل بندید.

رفع مشکل عدم ارسال پیام در اینستاگرام با راه اندازی مجدد گوشی

گاهی مشکل ارسال نشدن پیام ها به دلیل درست راه اندازی نشدن برنامه نباشد، بلکه سیستم عامل گوشی شما مشکل دارد. این مشکل میتواند زمانی بوجود بیاید که سیستم عامل گوشی به درستی راه اندازی نشده باشد. یکی از سریعترین و راحت ترین روش هایی که میتوانید در این شرایط استفاده کنید ریستارت گوشی است. ریستارت گوشی خیلی از مشکلات گوشی را میتواند حل کند.

راه اندازی گوشی اندرویدی

اگر از گوشی اندرویدی استفاده میکنید برای ریستارت گوشی خود ابتدا دکمه پاور را نگه دارید. بعد از چند ثانیه چند گزینه به شما نمایش داده میشود. روی Restart یا Reboot ضربه بزنید.

راه اندازی گوشی iOS

در صورتی که از گوشی iOS استفاده میکنید برای راه اندازی مجدد آن دکمه پاور را فشار دهید. بعد از چند ثانیه اسلاید Slide to power off به شما نمایش داده میشود. اسلاید Slide to power off را به سمت راست بکشید تا گوشی شما خاموش شود. بعد از خاموش شدن گوشی مجددا آن را روشن کنید.

رفع مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام

بررسی وضعیت سرور اینستاگرام برای حل مشکل ارسال نشدن پیام در لایو اینستاگرام

بعضی اوقات برنامه اینستاگرام با مشکلاتی مواجه میشود. این مشکلات ممکن است به دلیل گوشی شما و برنامه ای که نصب کردید نباشد بلکه مشکلی که با آن مواجه هستید به دلیل سرور های این برنامه باشد. گاهی سرور های برنامه اینستاگرام دچار مشکل میشود و شما نمیتوانید از این برنامه استفاده کنید. برای بررسی این موضوع میتوانید برنامه را در سایر دستگاه ها باز کنید. اگر در سایر گوشی ها نیز این برنامه مشکل داشت یعنی سرور های این برنامه دچار مشکل شده است. در این صورت باید صبر کنید تا سرور های برنامه تعمیر شود.

بلاک شدن از طرف مخاطب خود دلیل مشکل نرسیدن پیام در اینستاگرام

گاهی به دلایل مختلفی برخی افراد ممکن است شما را بلاک کنند. در این شرایط شما نمیتوانید پست ها و استوری های شخص مقابل را ببینید. به غیر از پست و استوری امکان ارسال پیام نیز از بین میرود. به طور کلی در صورتی که کسی شما را بلاک کرده شما نمیتوانید از طریق اینستاگرام با او ارتباط بگیرید. بنابر این باید از مخاطب خود بخواهید تا شما را از لیست افراد بلاک شده خارج کند تا بتوانید مجدد به او پیام دهید.

حل مشکل ارسال نشدن پیام در دایرکت اینستاگرام با آپدیت برنامه اینستاگرام

اینستاگرام به طور مرتب برای برنامه های خود بروز رسانی هایی قرار میدهد. این بروز رسانی ها قابلیت های جدید را به برنامه شما اضافه میکنند. به غیر از این آپدیت برنامه باعث میشود فایل های برنامه جدید شود و برخی از مشکلات و باگ هایی که برنامه با آن مواجه میشود رفع شود. این کار مشکلاتی مانند ارسال نشدن پیام به مخاطبین مورد نظر را میتواند رفع کند. بنابر این در صورتی که با این مشکل مواجه هستید میتوانید با آپدیت برنامه مشکل خود را حل کنید.

مشکل ارسال نشدن پیام در لایو اینستاگرام

گاهی ممکن است شما بعد از آپدیت با مشکل عدم ارسال پیام در اینستاگرام مواجه شوید و برنامه به درستی کار نکند. آپدیت همیشه مشکلات نسخه قبل را برطرف نمیکند بلکه ممکن است خودش باعث ایجاد مشکلاتی شود. در این شرایط شما میتوانید با حذف آپدیت برنامه ها مشکل خود را رفع کنید.

آپدیت گوشی برای رفع مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام

به غیر از برنامه اینستاگرام برای گوشی نیز آپدیت هایی قرار میگیرد که برخی از مشکلات گوشی شما را از بین میبرد. بنابر این باید به طور مرتب بررسی کنید و در صورت در دسترس قرار گرفتن آپدیت جدید، باید گوشی آیفون و اندرویدی خود را به روز نگه دارید تا با مشکلی مواجه نشوید.

حل مشکل ارسال نشدن پیام در دایرکت اینستاگرام با ورود مجدد به حساب کاربری

یکی دیگر از روش هایی که میتوانید برای حل مشکل نرسیدن پیام در اینستاگرام استفاده کنید این است که یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید و سپس مجددا وارد اکانت خود شوید. این ورود مجدد باعث میشود تا برخی از مشکلات شما از بین برود. نحوه خروج از حساب کاربری اینستاگرام در گوشی های اندرویدی و iOS مشابه است و تفاوتی ندارد. برای این کار وارد برنامه اینستاگرام شوید. در پروفایل خود روی سه خط بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید. با این کار یک منو برای شما باز میشود. از منو باز شده روی Settings ضربه بزنید.

رفع مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام

در صفحه اصلی Settings اینستاگرام به دنبال گزینه …Log out of بگردید و آن را انتخاب کنید. در صورتی که میخواهید از سایر حساب ها نیز به صورت همزمان خارج شوید گزینه Log Out of All Accounts را انتخاب کنید.

مشکل نرسیدن پیام در اینستاگرام

از بین بردن علامت ضربدر قرمز در دایرکت اینستاگرام با حذف حافظه کش برنامه

فایل هایی که بعد از هر بار باز کردن برنامه به صورت خودکار در گوشی شما ساخته میشوند، ممکن است بعد از مدتی قدیمی و یا خراب شوند. این فایل های قدیمی برای شما مشکلات بسیاری ممکن است بوجود بیاورد. به همین دلیل شما میتوانید حافظه کش برنامه را در گوشی آیفون و اندروید حذف کنید و مجددا آن را باز کنید.

شخصی نبودن اکانت علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

برخی از کابران اکانت خود را روی اکانت Professional قرار میدهند. گاهی این میتواند باعث ارسال نشدن پیام در اینستاگرام شود. بنابر این در صورتی که شما نیز این کار را انجام دادید اکانت خود را به Personal Account تغییر دهید تا مشکل شما از بین برود. برای این کار وارد برنامه شوید. روی سه خط بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید.

مشکل عدم ارسال پیام در اینستاگرام

سپس از پایین صفحه Settings را انتخاب کنید.

مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام

وارد بخش Account شوید.

حل مشکل ارسال نشدن پیام در دایرکت اینستاگرام

صفحه را به سمت پایین بکشید و Switch to Personal Account را انتخاب کنید.

مشکل ارسال نشدن پیام در دایرکت اینستاگرام

یک کادر مبنی بر اینکه شما در حال برگشت به اکانت خصوصی هستید نمایش داده میشود. برای تایید و ادامه روی Switch Back ضربه بزنید. اکنون مشکل نرفتن پیام در اینستاگرام باید حل شده باشد.

مشکل ارسال نشدن ویس در اینستاگرام

حل مشکل Failed to send اینستاگرام با استفاده از یک دستگاه دیگر

ممکن است مشکل نرفتن پیام در اینستاگرام به دلیل برنامه و گوشی شما باشد. در این شرایط میتوانید با استفاده از یک گوشی دیگر وارد اکانت اینستاگرامی خود شوید و بعد از آن پیام را به مخاطب مورد نظر ارسال کنید.

رفع محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام با استفاده از نسخه وب

در صورتی که دستگاه دیگری ندارید که به وسیله آن وارد برنامه و اکانت اینستاگرامی خود شوید، میتوانید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کنید. نسخه وب اینستاگرام به دلیل اینکه بر بستر وب قرار دارد به طور دائم بروز میشود و مشکلات مختلفی که برای برنامه بوجود میاید را ندارد. برای استفاده از این نسخه وارد نسخه وب اینستاگرام شوید. اکنون باید اطلاعات اکانت خود مانند پسورد و نام کاربری را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات اینستاگرامی خود روی Login کلیک کنید تا وارد اکانت شوید.

مشکل ارسال ویس در اینستاگرام

رفع مشکل دایرکت اینستاگرام در آیفون و اندروید با نصب مجدد آن

زمانی که مشکل برنامه اینستگرام جدی تر باشد با آپدیت برنامه یا توقف اجباری آن نمیتوانید مشکلات برنامه اینستاگرام را رفع کنید. در این شرایط شما باید برنامه را به طور کامل حذف کنید و مجددا آن را نصب کنید. با حذف برنامه ای در گوشی خود فایل های برنامه به طور کامل از بین میرود. زمانی که شما مجددا آن را از ابتدا نصب کنید فایل های جدید جایگزین میشود و برخی از مشکلات شما ممکن است رفع شود. بنابر این این برنامه را از روی گوشی اندرویدی و آیفون خود حذف کنید. بعد از حذف این برنامه وارد سایت Instagram شوید و برنامه آن را برای گوشی خود دانلود کنید. بعد از نصب برنامه بررسی کنید و ببینید مشکل ارسال نشدن پیام در اینستاگرام رفع شده است یا خیر.

حل مشکل ارسال پیام در اینستاگرام

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به این سوال پاسخ دادیم که Failed to send یعنی چه در اینستاگرام و چگونه میتوان این مشکل را رفع کرد. آیا شما توانستید از روش های بالا برای رفع مشکل دایرکت اینستاگرام استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه علت Send نشدن در اینستاگرام در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب