مطلب فعلی :

آموزش ۲ روش ثابت نگه داشتن آخرین بازدید در واتس اپ

رفتن به بالا

آموزش ۲ روش ثابت نگه داشتن آخرین بازدید در واتس اپ

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
ثابت نگه داشتن آخرین بازدید در واتس اپ

آموزش ۲ روش ثابت نگه داشتن آخرین بازدید در واتس اپ

واتس اپ با همراه داشتن ویژگی‌های جدید برای کاربران خود به روز شده است، اما همیشه این قابلیت ها به نفع همه نیست و ویژگی مانند نمایش آنلاین بودن شما حتی در حالت مخفی کردن زمان بازدید (Last Seen) چندان خوشحال کننده برای همه کاربران نیست. امروز در کلاسیک وب ۲ روش برای حذف این ویژگی و ثابت نگه داشتن آخرین بازدید در واتس اپ را آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

نحوه حذف کردن و ثابت ماندن آخرین بازدید در واتساپ

How to Hide Online Status in WhatsApp

قبلا در کلاسیک وب در مورد روش‌های فهمیدن آنلاین بودن شخص در حالت Last Seen Recently تلگرام و روح موبوگرام صحبت کرده بودیم. در این آموزش با نحوه ثابت ماندن آخرین بازدید در واتس اپ آشنا خواهید شد. این یک ویژگی مهم برای حفظ حریم خصوصی در واتس اپ می‌باشد. برای ثابت ماندن آخرین بازدید در واتس اپ کافیست یکی از دو روش زیر را امتحان کنید.

ثابت ماندن آخرین بازدید واتس اپ در نسخه جی بی

برای مخفی کردن گزینه Online واتس اپ یا ثابت ماندن آخرین بازدید ما از نسخه مود شده محبوب واتس اپ یعنی WhatsApp GB استفاده میکنیم.

پیشنهاد میکنیم قبل از نصب برنامه ثابت نگه داشتن بازدید واتساپ بر روی گوشی خود حتما از داده و چت های خود در واتس اپ بکاپ بگیرید.

با کلیک روی آیکون واتساپ نسخه‌ی GB، برنامه را باز کنید.

پس از باز شدن نرم افزار روی سه دکمه‌ی بالا، سمت راست برنامه کلیک کنید.

در پنجره ی باز شده گزینه ی Privacy را انتخاب کنید.

ثابت ماندن آخرین بازدید در واتس اپ

حال در پنجره‌ی Privacy، گزینه‌ی Hide Online Status را برای ثابت نگه داشتن آخرین بازدید واتس اپ انتخاب کنید. توجه کنید این گزینه همانند یک گزینه توقف برای نمایش آنلاین بودن عمل میکند.

ثابت نگه داشتن آخرین بازدید واتس اپ

از حالا به بعد تمام مخاطبین آخرین بازدید در واتس اپ شما را ثابت می‌بینند. (همان زمانیکه گزینه‌ی Hide Online Status را انتخاب کردید.)

برای تغییر این وضعیت و حذف ثابت ماندن آخرین بازدید در واتس اپ کافیست روی گزینه‌ی Unhide The Online Status مجددا در بخش Privacy برنامه GB WhatsApp کلیک کنید.

اکنون برای تغییر آخرین بازدید، مجددا Hide Online Status را در یک زمان خاص فعال کنید تا آن زمان بعنوان آخرین زمان بازدید شما در GB WhatsApp ثبت شود.

این مراحل را تکرار کنید تا آخرین بازدید شما در واتساپ تغییر کند.

به این ترتیب می‌توانید آخرین بازدید خود را مخفی یا در یک زمان دلخواه ثابت کنید بدون اینکه دیگران از زمان حقیقی آنلاین شدن شما با خبر شوند. شما می‌توانید هر زمان که خواستید بدون دردسر و بدون کار اضافی در GB WhatsApp آنلاین و آفلاین شوید بدون اینکه کسی متوجه شود.

ثابت بودن آخرین بازدید واتس اپ بدون برنامه کمکی

یک راه بسیار ساده تر برای پاسخ دادن به پیام‌ها در واتساپ و ثابت نگه داشتن آخرین بازدید در واتساپ استفاده از نوتیفیکیشن ها است. به این صورت که پس از دریافت پیام بالای صفحه پیام مورد نظر نمایش داده می‌شود که می‌توانید گزینه Reply را انتخاب کنید.

ثابت ماندن آخرین بازدید در واتس اپ

بدون اینکه وارد محیط WhatsApp شوید به پیام پاسخ بدهید.

در اینصورت آخرین بازدید شما در برنامه برای همگان ثابت خواهد ماند و براحتی میتوانید با دوستان خود در قسمت نوت گوشی چت کنید. این ویژگی در تمام نسخه‌های واتس اپ موجود است و مختص نسخه‌ی GB نیست.

حذف آخرین بازدید در واتس اپ

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم که آموزش سه راه ثابت بودن آخرین بازدید واتس اپ برای شما مفید باشد. می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با راه‌های ثابت ماندن آخرین بازدید واتس اپ در قسمت دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب