مطلب فعلی :

آموزش ۳ روش تنظیم و افزایش زمان قفل صفحه اندروید

رفتن به بالا

آموزش ۳ روش تنظیم و افزایش زمان قفل صفحه اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 3 روش تنظیم و افزایش زمان قفل صفحه اندروید

آموزش ۳ روش تنظیم و افزایش زمان قفل صفحه اندروید

شما می توانید مدت زمان قفل صفحه اندروید را تغییر دهید تا بعد از مدت زمان مشخصی به طور خودکار به حالت قفل و خواب برود. ⏱️ به این ترتیب می توانید از داده های خصوصی خود محافظت کنید. در آموزش ۳ روش تنظیم و افزایش زمان قفل صفحه اندروید ما نحوه انجام این کار را به شما یاد خواهیم داد.

چگونه زمان روشن ماندن صفحه گوشی را افزایش دهیم؟

How to Keep Your Android Screen on For Longer

وقتی صفحه اندروید خیلی سریع خاموش می شود می تواند آزاردهنده باشد. ممکن است در وسط خواندن یک پست شبکه اجتماعی یا یک مقاله خبری باشد و صفحه به طور ناگهانی سیاه شود، برای ادامه فعالیت خود در این شرایط باید دوباره قفل دستگاه خود را باز کنید که به نوبه خود استهلاک دکمه های گوشی را به همراه خواهد داشت. خوشبختانه شما می توانید تنظیمات گوشی خود را تغییر دهید و برای مدت زمان طولانی تری صفحه گوشی خود را روشن نگه دارید.

چگونه تایمر خاموش شدن گوشی را زیاد کنیم؟

برای تنظیم زمان قفل صفحه گوشی اندروید خود وارد تنظیمات یا Settings شوید.

تنظیمات صفحه نمایش یا Display را پیدا کنید. در برخی از دستگاه ها ممکن است این گزینه را تحت عنوان Display & brightness پیدا کنید.

چگونه تایمر خاموش شدن گوشی را زیاد کنیم

حالا ویژگی Auto screen off را پیدا کنید. باز هم بسته به مدل گوشی که دارید ممکن است این ویژگی را تحت نام های Screen Time Out یا Sleep یا پیدا کنید.

چگونه تایمر خاموش شدن گوشی را زیاد کنیم

در نهایت این ویژگی را به مدت زمان دلخواه تنظیم کنید. به طور مثال می توانید آن را از ۳۰ ثانیه به ۳۰ دقیقه تغییر دهید.

چگونه تایمر خاموش شدن گوشی را زیاد کنیم

تنظیم زمان روشن ماندن صفحه گوشی هواوی، سامسونگ و غیره با Screen Alive

روش بالا به شما نشان داد که چگونه صفحه اندروید خود را تا ۳۰ دقیقه خاموش نکنید. اما این حداکثر زمانی است که می توانید به صفحه نمایش خود دستور دهید تا در زمان بیکاری بیدار بماند. در صورتی که بخواهید نمایشگر خود را برای مدت زمان بیشتری روشن نگه دارید یا حتی از خاموش شدن کامل آن جلوگیری کنید احتمالا به یک برنامه جانبی نیاز خواهید داشت.

در گوگل پلی استور گزینه های زیادی وجود دارند که می توانند این کار را انجام دهند. به عنوان مثال Screen Alive برنامه ای است که می توانید استفاده کنید. به هر حال، روشن نگه داشتن صفحه اندروید با نمایشگر همیشه روشن یا AOD یا Always On Display فرق دارد. AOD به طور خاص، یک ویژگی است که وقتی دستگاه شما در حال استفاده نیست اطلاعاتی مانند ساعت یا اعلان ها را به شما نشان می دهد. اکثر گوشی های اندرویدی جدید دارای ویژگی AOD هستند که می توانید از طریق تنظیمات قفل گوشی هایی مانند پیکسل ۷ به آن دسترسی داشته باشید.

تنظیم زمان روشن ماندن صفحه گوشی هواوی، سامسونگ و غیره با Screen Alive

روشن ماندن دائمی صفحه گوشی سامسونگ

به غیر از روش افزایش زمان خاموش شدن خودکار صفحه گوشی هواوی که در بالا توضیح دادیم بسته به نسخه سیستم عامل اندروید (از اندروید ۱۲ تا ۹٫۰) خود می توانید تنظیمات زیر را در گوشی های سامسونگ انجام دهید:

به مسیر Settings > Display بروید.

روشن ماندن دائمی صفحه گوشی سامسونگ

Screen timeout را انتخاب کنید.

روشن ماندن دائمی صفحه گوشی سامسونگ

روی یکی از مهلت های زمانی مشخص شده در تصویر زیر تپ کنید.

روشن ماندن دائمی صفحه گوشی سامسونگ

برای دیدن نحوه انجام اینکار در نسخه های قدیمی تر سیستم عامل گوشی های سامسونگ به صفحه Adjusting Screen Timeout مراجعه کنید و نسخه اندروید خود را انتخاب و مراحل را طی کنید، نحوه انجام اینکار با مراحلی که در بالا گفته شد چندان تفاوتی ندارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۳ روش تنظیم و افزایش زمان قفل صفحه اندروید ما راهکارهای مختلفی را برای تنظیم زمان قفل صفحه اندروید توضیح دادیم. شما برای افزایش زمان روشن ماندن صفحه گوشی شیائومی ، هواوی، سامسونگ و.. از چه روشی استفاده می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب