مطلب فعلی :

آموزش ۳ روش رفع مشکل زیرنویس در VLC اندروید

رفتن به بالا

آموزش ۳ روش رفع مشکل زیرنویس در VLC اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 3 روش رفع مشکل زیرنویس در VLC اندروید

آموزش ۳ روش رفع مشکل زیرنویس در VLC اندروید

گاهی در هنگام پخش ویدئو ▶️ و زیرنویس آن در VLC گوشی متوجه میشوید که زیرنویس جلو یا عقب است و حتی ممکن است حروف آن ناخوانا باشد. این مشکل را می توانید با چند روز حل کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۳ روش رفع مشکل زیرنویس در VLC اندروید میپردازیم.

حل مشکل زیرنویس با فونت عجیب و ناخوانا در VLC اندروید

?How to Fix Subtitles Issues in VLC Player on Android

در برخی موارد زیرنویسی که در هنگام تماشای ویدئو با VLC استفاده می کنید، هماهنگ نیست یا حروف آن ناخوانا و بهم ریخته است. برای رفع این مشکلات راه حل های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش رفع مشکل زیرنویس در VLC اندروید میپردازیم. با ادامه این پست ما را همراهی کنید.

نحوه اضافه کردن زیرنویس به فیلم در VLC اندروید

برای اضافه کردن زیرنویس به فیلم در VLC اندروید فیلم را در VLC باز کنید. سپس روی اسکرین بزنید تا دکمه‌ها نمایتن شوند. روی آیکونی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، بزنید.

مشکل ناخوانا بودن زیرنویس در VLC اندروید

سپس روی فلش کنار Subtitles بزنید. روی Download subtitles بزنید. اینترنت شما باید روشن باشد تا زیرنویس هماهنگ و مناسب به صورت خودکار دانلود شود.

روش دیگر این است که ابتدا خودتان زیرنویسی را دانلود کنید. سپس فیلم را در این برنامه باز کنید. سپس روی آیکون زیرنویس بزنید. روی فلش کنار Subtitles بزنید. حال روی Select subtitle file بزنید. سپس به بخشی بروید که زیرنویس را در آن ذخیره کرده بودید. فایل زیرنویس باید پسوند .srt داشته باشد.

نحوه حل مشکل زیرنویس با فونت عجیب و ناخوانا در VLC گوشی

برای رفع مشکل ناخوانا بودن زیرنویس در VLC اندروید و در نسخه های قدیمی تر این برنامه باید روی منوی سه نقطه ای در صفحه اول VLC بزنید. سپس Preferences را انتخاب کنید. حال روی Subtitle text encoding بزنید.

مشکل ناخوانا بودن زیرنویس در VLC اندروید

حال برای رفع مشکل زیرنویس فارسی VLC در اندروید یکی از گزینه هایی را که دارای واژه Universal هستند، انتخاب کنید.

مشکل ناخوانا بودن زیرنویس در VLC اندروید

در نسخه های جدیدتر برای رفع مشکل زیرنویس فارسی در VLC اندروید روی منوی کشویی سمت چپ بزنید. سپس Settings را انتخاب کنید.

مشکل ناخوانا بودن زیرنویس در VLC اندروید

گزینه های Interface و Subtitle‌ را انتخاب کنید. حال تنظیمات را از این بخش تغییر دهید. می توانید رنگ، اندازه و… را هم تغییر دهید.

مشکل ناخوانا بودن زیرنویس در VLC اندروید

حل مشکل زیرنویس فارسی در VLC اندروید و هماهنگ سازی آن

برای رفع مشکل زیرنویس فارسی VLC در شیائومی و… ویدئویی را پلی کنید. سپس روی صفحه بزنید. حال روی آیکون زیرنویس که در کنار دکمه Play قرار دارد، بزنید.

حل مشکل زیرنویس فارسی در VLC اندروید

حال روی Subtitle Delay بزنید.

حل مشکل زیرنویس فارسی در VLC اندروید

سپس با زدن روی دکمه های + یا – زیرنویس را جلو یا عقب ببرید و با ویدئو هماهنگ کنید.

حل مشکل زیرنویس فارسی در VLC اندروید

با ضربه روی هر هر کدام زیرنویس به اندازه ۵۰ میلی ثانیه جلو یا عقب میرود. یعنی اگر زیرنویس شما حدود ۶ ثانیه عقب باشد، باید به اندازه  ۶۰۰۰ میلی ثانیه آن را تنظیم کنید.

اگر در هنگام مشاهده فیلم با VLC صفحه سبز میشود، مطلب رفع مشکل سبز شدن تصویر فیلم در KMPlayer, Potplayer, VLC و.. را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش های تنظیم زیرنویس در VLC اندروید را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای رفع این مشکل استفاده کردید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب