مطلب فعلی :

آموزش ۳ روش ساخت اکانت نتفلیکس (Netflix) در ایران و خارج کشور

رفتن به بالا

آموزش ۳ روش ساخت اکانت نتفلیکس (Netflix) در ایران و خارج کشور

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
ساخت اکانت نتفلیکس (Netflix) در ایران و خارج کشور

آموزش ۳ روش ساخت اکانت نتفلیکس (Netflix) در ایران و خارج کشور

اگر اهل فیلم و سریال های خارجی باشید حتما نام نتفلیکس را شنیده اید یا با مجموعه های آن آشنا هستید. Netflix تولید کننده مجموعه‌ های تلویزیونی آمریکایی است که فعالتیت خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز کردن که تا آغاز سال ۲۰۱۶ بیش از ۷۵ میلیون مشترک توانست به خود جذب کند. امروز در ۲ روش ساخت اکانت نتفلیکس (Netflix) همراه شما هستیم تا اموزش ساخت اکانت Netflix را به در پلتفرم های مختلف به شما شرح دهیم. همراه کلاسیک وب باشید.

نحوه ساخت اکانت Netflix رایگان

How To Create A Free Netflix Account

شما به طرق مختلفی می توانید از نتفلیکس و امکاناتی که برای کاربران مهیا کرده استفاده کنید. خوشبختانه این تولید کننده مجموعه‌ های تلویزیونی برای کاربرانش اپلیکیشن نسخه اندروید و iOS هم تدارک دیده است که نحوه ساخت اکانت نتفلیکس در آنها را هم در ادامه خواهیم گفت. همچنین اگر چگونگی ساخت حساب یوتیوب را هم نمیدانید، می توانید از ساخت اکانت و کانال یوتیوب (YouTube) استفاده کنید.

پیش از شروع این آموزش به این دو نکته توجه داشته باشید که در ایران امکان مستقیم خریداری پلن ها وجود ندارد بنابراین باید از سایت های واسط استفاده کنید و ضمن اینکه برای ساخت اکانت نت فلیکس ابتدا مطمئن شوید که از IP غیر از ایران استفاده می کنید.

نحوه ساخت اکانت نتفلیکس در کامپیوتر

اکانت های پرمیوم نتفلیکس

در اولین مرحله از اموزش ساخت اکانت netflix در کامپیوتر ابتدا صفحه اصلی سایت Netflix را باز کنید و گزینه Join Free for a Month را انتخاب نمایید.

اموزش ساخت اکانت netflix

حالا گزینه See the Plans را انتخاب کنید.

اکانت مجانی نتفلیکس

در این مرحله باید پلن مورد نظر خود برای اشتراک نتفلیکس را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه Continue ضربه بزنید. در نت فلیکس ۳ طرح برای خریداری وجود دارد که در اینحا توضیحاتی پیرامون آنها آورده شده است :

  • طرح Basic یا پایه : با خرید این طرح شما این امکان را دارید که برنامه های تلویزیونی را با فرمت SD و تنها بر روی یک دستگاه ببنید. این طرح به شما اجازه می دهد که بر روی یک رایانه لوحی و یا موبایل برنامه ها را دریافت بکنید.
  • طرح Standard یا استاندارد : طرح استاندارد امکان تماشای برنامه ها را بر روی دو دستگاه به طور همزمان با کیفیت HD برای شما فراهم میکند. امکان دانلود نیز بر روی یک دستگاه فراهم است.
  • طرح Premium یا ویژه : اکانت های پرمیوم نتفلیکس امکان تماشای نت فلیکس بر روی ۴ دستگاه به طور همزمان امکان پذیر است و با خرید آن می توانید با بالاترین کیفیت ویدیو های مورد علاقه خود را مشاهده کنید. امکان دانلود نیز بر روی هر چهار دستگاه فراهم است.

کاربرانی که علاقه به خرید اکانت کرکی ، هکی Netflix یا دانلود نسخه کرک شده Netflix دارند توجه داشته باشند که احتمال مسدود سازی از طرف شبکه نت فلیکس بسیار بالا است و بنابراین بهتر است توسط سایت های واسط اقدام به خریداری رسمی پلن های نت فلیکس بکنید.

نحوه ساخت اکانت Netflix رایگان

پس از عبور از مرحله قبل در اینجا لازم است ایمیل و پسوردی که قصد دارید برای حساب نتفلیکس خود انتخاب کنید را وارد نمایید. پس از تکمیل فرم بر روی Continue کلیک کنید.

ساخت اکانت نتفلیکس (Netflix) در ایران و خارج کشور

حالا زمان آن رسیده که یک روش برای پرداخت مبلغ پنل انتخابی خود انتخاب کنید. بر روی روش مورد نظر خود کلیک کنید. همانطور که در ابتدای پست مطرح شد، در ایران امکان مستقیم خریداری پلن ها وجود ندارد بنابراین باید از سایت های واسط برای اینکار استفاده کنید.

اکانت کرک شده netflix

پس از انتخاب روش مورد نظر برای پرداخت مبلغ، به این صفحه هدایت خواهید شد. در اینجا لازم است اطلاعات پرداخت مانند شماره کارت، زیپ کد و نام و نام خانوادگی خود را درج نمایید.

ساخت اکانت رایگان netflix

پس از عبور از تمام مراحل، در نهایت بر روی Start Membership کلیک کنید. هم اکنون می توانید از نت فلیکس استفاده کنید و لذت ببرید. همچنین در ساخت اکانت اسپاتیفای به صورت رایگان چندین روش برای ساخت حساب اسپاتیفای ذکر شده که می توانید از آن بهره مند شوید.

اموزش ساخت اکانت Netflix در موبایل

نحوه ساخت اکانت نتفلیکس

به گوگل پلی استور رفته و عبارت Netflix را جستجو کنید. سپس بر روی اپلیکیشن نتفلیکس کلیک کنید تا صفحه مربوط به آن باز شود.

اکانت های پرمیوم نتفلیکس

بر روی Install کلیک کنید تا فرایند دانلود نت فلیکس آغاز شود. پس از اتمام، آن را باز کنید.

ساخت اکانت رایگان netflix

پس از باز کردن برنامه بر روی گزینه Join Free for a Month کلیک کنید.

اکانت مجانی نتفلیکس

حالا اشتراک نتفلیکس که قصد خریداری آن را دارید انتخاب نمایید. هر کدام از اشتراک ها دارای امکانات و ویژگی های خاصی است. پس از انتخاب پلن بر روی Continue ضربه بزنید.

 نحوه ساخت اکانت نتفلیکس

حالا برای ثبت نام باید ایمیل و پسوردی برای حسابتان اتخاب نمایید. پس از آن بر روی Register کلیک کنید.

چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم

پس از انتخاب پلن مورد نظر و تکمیل فرم ثبت نام باید روش پرداخت خود را انتخاب نمایید.

آموزش روش ساخت اکانت نتفلیکس (Netflix) در ایران و خارج کشور

حالا باید اطلاعات جزئیات پرداخت از قبیل شماره کارت، زیپ کد و نام و نام خانوادگی را وارد کنید.

دانلود نسخه کرک شده netflix

در پایان بر روی Start membership کلیک کنید. پس از این می توانید از حساب نتفلیکس خود استفاده کنید. همچنین اگر چگونگی ساخت حساب توییچ را نمی دانید، می توانید از آموزش ساخت اکانت توییچ (Twitch) استفاده کنید و از آن بهره مند شوید.

ساخت اکانت رایگان Netflix در تلویزیون

ساخت اکانت رایگان netflix

اگر میخواهید از طریق تلویزیون های خانگی خود به نت فلیکس دسترسی داشته باشید، کافی است از طریق تلویزیون هوشمند خود صفحه Netflix را باز کنید. یا از دسته بندی Movies & TV گزینه Netflix را انتخاب کنید و سپس گزینه Add Channel را بزنید.

خرید اکانت هکی netflix

سپس گزینه Join Free For a Month را انتخاب کرده و سپس روند ثبت نام را مشابه روند ثبت نام در نتلفلیکس با موبایل یا کامپیوتر که پیش تر گفته شد طی کنید.

نحوه ساخت اکانت Netflix رایگان

پس از اتمام ثبت نام، بر روی Sign In کلیک کرده و نام کاربری و رمز خود را وارد کنید. پس از وارد شدن به حساب کاربری، می توانید به صورت نامحدود از نتفلیکس استفاده نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با آموزش ۲ روش ساخت اکانت نتفلیکس (Netflix) در ایران و خارج کشور همراه شما بودیم. آیا تا به امروز از نحوه ساخت اکانت Netflix رایگان اطلاعی داشتید؟ آیا می دانستید که چگونه از Netflix در ایران استفاده کنیم؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون دانلود نسخه کرک شده netflix در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب