مطلب فعلی :

آموزش ۴ روش حل مشکل ارور ۴۰۳ در اندروید

رفتن به بالا

آموزش ۴ روش حل مشکل ارور ۴۰۳ در اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 4 روش حل مشکل ارور 403 در اندروید

آموزش ۴ روش حل مشکل ارور ۴۰۳ در اندروید

یکی از خطاهای Google Play Store ارور ۴۰۳ ⚠️ است. این ارور به معنای آن است که درخواست شما از جانب سرور ممنوع اعلام می‌شود. البته این معنای اشتباه بودن کار شما نیست بلکه سرورهای گوگل پلی برای رد آن درخواست برنامه‌ریزی شده‌اند. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۴ روش حل مشکل ارور ۴۰۳ در اندروید می‌پردازیم.

چگونه پیغام خطای ۴۰۳ اندروید را حل کنیم؟

?How to Fix Error 403 on Android Devices

ارور ۴۰۳ خطای رایجی است که در گوگل پلی هم گاهی نمایان می‌شود. این ارور موجب می‌شود تا شما نتوانید برنامه موردنظر خود را دانلود کنید. در این مطلب از کلاسیک وب رفع ارور ۴۰۳ در گوگل اندروید را آموزش می‌دهیم.

رفع ارور ۴۰۳ در گوگل اندروید با پاک کردن Cache

برای رفع ارور ۴۰۳ در گوگل به Settings بروید. سپس به Apps بروید. Google Play Store را بزنید. سپس روی Force Close بزنید. حال روی Clear Cache بزنید. در نهایت OK را بزنید.

مشکل ارور 403 در اندروید

این کار را برای Google Service Framework (در اندروید ۴٫۴) و Google Play Services هم انجام دهید. سپس گوشی را Restart کنید. پس از روشن شدن گوشی دوباره گوگل پلی را امتحان کنید.

علاوه بر این، می‌توانید Google Play را باز کنید. سپس روی منوی سه نقطه ای بزنید. به Settings بروید و گزینه Clear search history را انتخاب کنید.

مشکل ارور 403 در اندروید

اگر چنین اروری را در هنگام جستجوی سایت‌ها می‌بینید، برای حل این مشکل به مطلب آموزش رفع ارور ۴۰۳ Forbidden گوگل و سایر سایت‌ها مراجعه کنید.

رفع خطای ۴۰۳ در اندروید با آنیستال کردن آپدیت Play Store

برای برطرف کردن ارور ۴۰۳ در اندروید به Settings و سپس Apps بروید. Google Play Store را انتخاب کنید. سپس Force close را بزنید. حال Uninstall updates انتخاب کنید. در نهایت OK را بزنید. حال برنامه Play Store را باز کنید. یک نرم‌افزار دانلود کنید و ببینید مشکل همچنان ادامه دارد یا برطرف شده است.

مشکل ارور 403 در اندروید

حل مشکل Error 403 اندروید با راه‌اندازی دوباره Google Account

برای ارور ۴۰۳ گوگل پلی می‌توانید حساب گوگل خود را دوباره راه‌اندازی کنید. از حساب کاربری خود خارج شوید. سپس دوباره وارد حساب کاربری شوید. اگر با کامپیوتر برای دانلود برنامه‌های گوشی استفاده می‌کنید، از حساب کاربری Log out کنید. سپس دوباره Log in شوید. علاوه بر این، می‌توانید با یک Gmail دیگر اکانت گوگل بسازید. شاید مشکل از جیمیل شما باشد.

برای حذف اکانت گوگل به Settings و سپس Cloud and accounts و پس از آن به Accounts بروید. Google account خود را انتخاب کنید. سپس REMOVE ACCOUNT را بزنید. سوالی از شما پرسیده خواهد شد که در جواب آن هم REMOVE ACCOUNT را بزنید.

ارور 403 در اندروید

برای اضافه کردن اکانت، ابتدا گوشی را ری‌استارت کنید. تمامی مراحل پیشین را انجام دهید با این تفاوت که به جای REMOVE ACCOUNT روی Add account بزنید. سپس Google را انتخاب کنید. حال مشخصات اکانت گوگل خود را وارد کنید. گوگل پلی را باز و برنامه موردنظر خود را دانلود کنید.

ارور 403 در اندروید

برای برطرف کردن ارور RH 01 و DF-DFERH-01 به مطلب حل مشکل ارور RH 01 و DF-DFERH-01 گوگل پلی مراجعه کنید.

حل مشکل ارور ۴۰۳ Access Denied با حذف کردن Proxy

برای رفع ارور ۴۰۳ در گوگل اندروید به Settings و سپس Wireless and Networks بروید. حال به Mobile Network و سپس به Access Point Name یا APN بروید. Clear Proxy را انتخاب کنید.

علاوه بر این، ممکن است مشکل از اتصال اینترنت شما باشد. در این حالت Airplane Mode یا همان حالت هواپیما را فعال کنید. صبر کنید تا علامت هواپیما در بالای صفحه گوشی نمایان شود. سپس به همین شیوه که آن را روشن کردید، خاموشش کنید. صبر کنید تا علامت آنتن و اینترنت فعال شود.

مشکل ارور 403 در اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش‌های رفع مشکل ارور ۴۰۳ در اندروید را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای حل این مشکل استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب