مطلب فعلی :

آموزش ۴ روش سریع سرچ اینستاگرام بدون عضویت

رفتن به بالا

آموزش ۴ روش سریع سرچ اینستاگرام بدون عضویت

نوشته admin

3 هفته قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها

آموزش ۴ روش سریع سرچ اینستاگرام بدون عضویت

آیا میخواهید بدون داشتن اکانت در اینستاگرام جستجو کنید، پست ها، استوری ها، ریلزها و … را مشاهده کنید؟ 🔎 در حالی که بدون عضویت در اینستاگرام نمی توانید به همه ویژگی ها دسترسی پیدا کنید، چند راه حل وجود دارد که در صورت عمومی بدون اکانت اینستاگرام می توانید استفاده کنید. در آموزش ۴ روش سریع سرچ اینستاگرام بدون عضویت امروز کلاسیک وب ما به شما آموزش می دهیم که چگونه بدون داشتن اکانت می توانید پست ها و استوری های یک کاربر را مشاهده کند.

سرچ در اینستاگرام بدون عضویت

How to View and Search on Instagram Without an Account

به طور خلاصه روش سریع سرچ اینستاگرام بدون عضویت به صورت زیر است:

  • ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری: وارد آدرس https://www.instagram.com/username شوید. در سمت راست اعلان ورود روی X ضربه بزنید. برای مشاهده عکس یا فیلم روی آن کلیک راست کنید و Open Image in New Tab را انتخاب کنید.
  • استفاده از Dumpor: وارد سایت Dumpor شوید و نام کاربری، مکان یا هشتگ مورد نظر خود را جستجو کنید. از نتایج نمایش داده شده روی اکانت مورد نظر خود کلیک کنید. پست مورد نظرتان را انتخاب کنید و در سمت راست تصویر روی Download کلیک کنید.
  • استفاده از Instanavigation: استفاده از این سایت هم ساده است و مانند روش های بالا است. وارد سایت Instanavigation شوید، برای نام کاربری سرچ کنید و استوری های اینستاگرام فرد مورد نظرتان را مشاهده کنید.
  • استفاده از سرویس Imginn

در ادامه روش انجام کار در این سرویس ها را به صورت مرحله به مرحله مرور میکنیم.

با ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل چه کارهایی می توانم انجام دهم؟

مشاهده اینستاگرام بدون حساب کاربری امکان پذیر است، اما کاملا محدود است. در اینجا کارهایی که می توانید بدون حساب کاربری در اینستاگرام انجام دهید آورده شده است:

  • مشاهده پروفایل ها: اگر نام پروفایل را می‌دانید، می‌توانید اطلاعات پروفایل کاربر را بررسی کنید و همچنین لینک‌هایی را که ممکن است در بیو دارند مشاهده کنید.
  • دیدن تصاویر و فیلم ها: امکان کلیک روی یک تصویر یا ویدیو برای مشاهده محتوا وجود دارد.
  • بررسی کامنت ها: خواندن نظرات ارسال شده توسط کاربران ثبت نام شده امکان پذیر است.
  • مرور و بررسی به صورت ناشناس: الگوریتم اینستاگرام به این معنی است که می‌تواند حساب‌های مرتبط را بر اساس آنچه شما نگاه کرده‌اید پیشنهاد کند. وقتی وارد سیستم نمی شوید، هیچ راهی برای ردیابی فعالیت شما وجود ندارد.

کارهایی که بدون حساب کاربری نمی توانید در اینستاگرام انجام دهید

بدون اکانت اینستاگرام با محدودیت هایی مواجه خواهید شد. کارهایی که بدون اکانت اینستاگرام نمی توانید انجام دهید به شرح زیر است:

  • ارسال کامنت: امکان گذاشتن کامنت یا حتی لایک روی عکس یا ویدیو وجود ندارد.
  • فالو کردن دیگران: هیچ راهی برای دنبال کردن یک حساب به صورت ناشناس وجود ندارد. برای دنبال کردن یک نفر باید ثبت نام کنید.
  • ارسال پیام شخصی: بدون حساب کاربری، ارسال پیام خصوصی به شخصی غیر ممکن است.
  • جستجوی پروفایل: اگر از یک وب سایت جانبی استفاده نکنید، هیچ راهی برای جستجوی اینستاگرام بدون ورود به سیستم وجود ندارد.

۱- ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری

امکان مشاهده پروفایل ها و عکس های اینستاگرام بدون حساب کاربری وجود دارد. با این حال باید نام پروفایلی که می خواهید مشاهده کنید را بدانید. برای مشاهده پروفایل اینستاگرام بدون داشتن اکانت می توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

در مرورگر گوشی یا سیستم خود، آدرس https://www.instagram.com/anzalweb را تایپ کنید. به جای anzalweb نام پروفایل کاربری که می خواهید مشاهده کنید را وارد کنید.

ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری

روی X در سمت راست اعلان ورود کلیک کنید تا بنر حذف شود.

برای مشاهده عکس یا فیلم، روی آن کلیک راست کنید.

برای نیاز نداشتن به ورود یا ثبت نام، روی Open Image in New Tab کلیک کنید.

حالا می توانید عکس را مشاهده کنید. برای پخش یک ویدیو، روی آن کلیک کنید. همچنین با اسکرول کردن به پایین می توانید تمامی کامنت ها را مطالعه کنید.

نکته: این روش نیازی ورود به اینستاگرام از طریق وب ندارد و اگر قبلا لاگین کرده اید می توانید از اکانت خود خارج شوید و مراحل را دنبال کنید.

۲- استفاده از صفحه سرچ اینستاگرام با Dumpor

Dumpor یکی دیگر از سرویس های رایگان محبوب است که به شما امکان سرچ در اینستاگرام بدون عضویت، مشاهده پروفایل ها، ریلزها، استوری ها، فالورها و پست های تگ شده کاربران اینستاگرام بدون داشتن اکانت را می دهد. استفاده از این ابزار ساده است و نیازی به ثبت نام ندارد. این سایت به شما امکان می دهد تا پروفایل ها را بر اساس موقعیت مکانی و هشتگ ها جستجو کند و پروفایل های اینستاگرام، لایک ها، کامنت ها و فالوورها را مشاهده کنید.

با استفاده از مرورگر دلخواه خود به Dumpor بروید. توجه داشته باشید که آدرس اینترنتی Dumpoir را نشان می دهد که نگران نباشید شما وارد یک سایت فیک نمی شوید.

حالا نام کاربری، مکان یا هشتگ مورد نظر خود را وارد کنید و روی دکمه Search کلیک کنید.

جستجو با Dumpoir

باز هم مانند Imgsed نتایج زیادی را مشاهده خواهید کرد. در صورت امکان اکانت خاصی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.

استفاده از صفحه سرچ اینستاگرام با Dumpor

شما می توانید با استفاده از تگ ها و موقعیت مکانی نتایج را بیشتر فیلتر کنید.

روی پست مورد نظر خود کلیک کنید.

مشاهده پست ها با Dumpor

به سمت راست پایین تصویر بروید و روی Download کلیک کنید. نظرات هم در زیر نمایش داده می شود.

۳- مشاهده استوری های اینستاگرام و سرچ در اینستاگرام با Instanavigation

برای مشاهده استوری های بدون ورود به اینستاگرام به صورت زیر عمل می کنیم:

در مرورگر خود وارد سایت Instanavigation شوید.

نام کاربری را در کادر جستجو تایپ کنید.

روی دکمه Search کلیک کنید.

مشاهده استوری های اینستاگرام با Instanavigation

حالا می توانید به پایین اسکرول کنید و پست ها، هایلایت ها، استوری اینستاگرام شخص مورد نظر خود را مشاهده کنید.

مشاهده استوری های اینستاگرام با Instanavigation

به خاطر داشته باشید که این روش تنها در صورتی کار می کند که کاربر اکانت عمومی داشته باشد. همچنین اگر کاربری استوری نداشته باشد نمی توانید چیزی مشاهده کنید.

اگر می خواهید استوری اینستاگرام را دانلود کنید روی Download کلیک کنید.

۴- سرچ اینستاگرام بدون عضویت توسط Imginn

سرویس Imginn را قبلا در کلاسیک وب معرفی کرده بودیم، کار با با آن بسیار ساده است و کافیست وارد آن شوید.

سرچ اینستاگرام بدون عضویت توسط Imginn

سپس سپس در کادر جستجوی این سرویس آیدی اینستاگرام صفحه مد نظر را وارد کنید.

آیدی اینستاگرام صفحه مد نظر را وارد کنید

پس از انتخاب صفحه از نتایج جستجو، در مرحله بعد می‌توانید تمام پست‌ها، استوری‌ها و مطالبی که پیج مد نظر آن تگ شده است را مشاهده کنید.

تمام پست‌ها، استوری‌ها و مطالبی که پیج مد نظر

سوالات متداول

آیا مشاهده پروفایل های خصوصی اینستاگرام امکان پذیر است؟

تنها راه برای مشاهده پروفایل خصوصی اینستاگرام این است که درخواست فالو را به مالک ارسال کنید و او آن را بپذیرد. فقط فالوورهای پذیرفته شده یا افرادی که قبلاً در هنگام خصوصی شدن یک حساب کاربری را دنبال می کردند می توانند محتویات آن را ببینند.

چگونه یک استوری اینستاگرام را به صورت ناشناس مشاهده کنم؟

برای دیدن استوری اینستاگرام باید وارد اینستاگرام شوید. برخی از سایت‌ها و برنامه‌ها ادعا می‌کنند که به شما اجازه می‌دهند استوری‌های قدیمی را بدون ورود به سیستم دانلود کنید، اما باید نسبت به آن‌ها تردید داشته باشید، به خصوص اگر رمز عبور شما را بخواهند.

جمع بندی

همانطور که در بالا بحث کردیم شما می توانید بدون داشتن اکانت و با کمک https://www.instagram.com/username عکس ها و فیلم های شخص مورد نظرتان را مشاهده کنید. کافیست ID شخص را داشته باشید و در لینک بالا به جای Username این آی دی را قرار دهید. بعد روی عکس یا فیلم مورد نظر کلیک راست کنید و Open Image in New Tab را انتخاب کنید. سرویس های جانبی مانند Imgsed، Dumpor و Instanavigation هم وجود دارند که کافیست وارد این سایت ها شوید، برای آیدی مورد نظرتان سرچ کنید و استوری هاف پست ها و … را مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش ۳ روش سریع سرچ اینستاگرام بدون عضویت امروز کلاسیک وب ما سرویس های رایگانی را مشاهده پست ها، استوری ها، ریلزها و … به شما معرفی کردیم. با این وجود این لیست کامل نیست و مطمئنا سرویس های رایگان دیگری وجود دارد که از آنها می توانید استفاده کنید. چنانچه در مورد مطلب امروز نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب