مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش تغییر ایمیل اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش تغییر ایمیل اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 5 روش تغییر ایمیل اینستاگرام

آموزش ۵ روش تغییر ایمیل اینستاگرام

کاربران اینستاگرام برای ساخت اکانت باید شماره موبایل یا ایمیل خود ✉️ را وارد کنند تا هویت آن ها تایید شود. این کار موجب می شود تا امنیت صفحه هم بالا برود و در صورت بروز مشکل برای اکانت، بتوانید آن را بازیابی کنید. حال ممکن است ایمیل شما تغییر کرده باشد و بخواهید ایمیل سابق را عوض کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۵ روش تغییر ایمیل اینستاگرام میپردازیم.

چگونه ایمیل اینستاگرام را عوض کنیم؟

?How to Change Instagram Account Email Address

ممکن است بخواهید به دلایل مختلف ایمیل اکانت اینستاگرام خود را تغییر بدهید. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. هم از گوشی و هم از کامپیوتر می توانید این کار را انجام دهید. در این مطلب از کلاسیک وب روش های عوض کردن ایمیل اکانت اینستاگرام را آموزش می دهیم. با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

چگونگی تغییر ایمیل اینستاگرام

برای تغییر ایمیل اکانت اینستاگرام وارد این شبکه اجتماعی شوید. سپس وارد اکانت خود شوید. حال روی پروفایل خود در پایین صفحه بزنید. سپس روی Edit Profile بزنید.

چگونگی تغییر ایمیل اینستاگرام

حال روی Personal Information Settings بزنید.

چگونگی تغییر ایمیل اینستاگرام

سپس روی لینک ایمیل موجود در این بخش بزنید.

چگونگی تغییر ایمیل اینستاگرام

ایمیل جدید را وارد کنید و روی آیکون تیک بزنید.

چگونگی تغییر ایمیل اینستاگرام

حال وارد ایمیل جدید خود شوید. ایمیلی از جانب اینستاگرام برای شما ارسال شده است. روی آن کلیک کنید. این ایمیل برای تایید هویت شما ارسال می شود. برای تایید تغییر ایمیل پیج اینستاگرام روی دکمه Confirm Email Address بزنید.

چگونگی تغییر ایمیل اینستاگرام

برای یادگیری نحوه تغییر رمز اینستاگرام، مطلب آموزش تصویری روش های تغییر پسورد اینستاگرام را مطالعه کنید.

عوض کردن ایمیل اینستاگرام به روشی دیگر

برای تغییر دادن ایمیل اینستاگرام وارد این شبکه اجتماعی شوید. سپس وارد اکانت خود شوید. حال روی پروفایل خود در پایین صفحه بزنید. سپس روی Edit Profile بزنید. در بخش Profile Information روی Email Address بزنید. در صفحه باز شده ایمیل جدید را وارد کنید. سپس روی تیک گوشه سمت راست و بالای صفحه بزنید. سپس روی OK بزنید.

عوض کردن ایمیل اینستاگرام

حال وارد ایمیل جدید خود شوید. ایمیلی از اینستاگرام برای شما ارسال شده است. روی آن کلیک کنید. این ایمیل برای تایید هویت شما ارسال می شود. برای تایید تغییر ایمیل پیج اینستاگرام روی دکمه Confirm Email Address بزنید.

روش سوم تغییر ایمیل بازیابی اینستاگرام

برای تغییر ایمیل اینستاگرام در آیفون و اندروید، وارد اکانت خود شوید. سپس روی پروفایل خود در پایین صفحه بزنید. حال روی Edit Profile بزنید. ایمیل شما باید در بخش private information باشد. روی آن بزنید. سپس ایمیل جدید را وارد کنید. در آخر روی Done بزنید. پس از این کار ایمیلی از جانب اینستاگرام دریافت خواهید کرد. آن ایمیل را باز و تایید کنید تا هویت شما هم تایید شود.

عوض کردن ایمیل اینستاگرام

آیا تغییر ایمیل اینستاگرام بدون ورود به اکانت امکان پذیر است؟

شما می توانید بدون وارد شدن به اکانت هم ایمیل خود را تغییر بدهید. برای این کار باید به شماره موبایل یا ایمیل اکانت خود دسترسی داشته باشید. اگر دسترسی نداشته باشید ممکن است اکانت خود را از دست بدهید. به صفحه Login اینستاگرام بروید. سپس روی forgotten password بزنید. حال روی needing more help  بزنید. سپس به صفحه Login بگردید و نام کاربری و شماره یا ایمیل را وارد کنید. صبر کنید تا اینستاگرام صفحه تغییر رمز را باز کند. سپس مراحل را بروید و ایمیل را تغییر بدهید. ایمیل و شماره جدید را وارد و آن را تایید کنید.

تغییر ایمیل اینستاگرام در کامپیوتر و مرورگر وب

برای عوض کردن ایمیل پشتیبان اینستاگرام در کامپیوتر مرورگری را باز کنید. سپس اینستاگرام را جستجو کنید. وارد اکانت خود شوید. سپس روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید.

تغییر ایمیل اینستاگرام

حال روی Profile بزنید.

تغییر ایمیل اینستاگرام

وقتی وارد پروفایل خود شدید روی Edit Profile بزنید.

تغییر ایمیل اینستاگرام

سپس در بخش Email، ایمیل جدید را وارد کنید.

تغییر ایمیل اینستاگرام

در آخر روی Submit بزنید.

تغییر ایمیل اینستاگرام

سپس ایمیل خود را چک کنید. ایمیلی را که از اینستاگرام ارسال شد باز کنید و روی Confirm Email Address بزنید.

اگر از اکانت خود در دستگاه های مختلف استفاده می کنید، باید در تمامی آن ها اطلاعات ورود را تصحیح کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب روش های تغییر ایمیل پشتیبان اینستاگرام را آموزش دادیم. شما از کدام روش برای عوض کردن ایمیل اینستاگرام استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب