مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش تمیز کردن قاب سیلیکونی گوشی

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش تمیز کردن قاب سیلیکونی گوشی

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
تمیز کردن قاب سیلیکونی گوشی

آموزش ۵ روش تمیز کردن قاب سیلیکونی گوشی

تمیز کردن قاب سیلیکونی موبایل ? هر از چند گاهی برای رفع مشکل کثیف شدن قاب گوشی ضروری است. شما می توانید با آموزش ۵ روش تمیز کردن قاب سیلیکونی گوشی همراه کلاسیک وب باشید.

آموزش روش حل مشکل کثیف شدن قاب ژله ای گوشی

Learn How To Solve The Problem Of Getting Your Phone’s Jelly Frame Dirty

قاب های سیلیکونی در ظاهر گوشی شما بسیار تاثیر گذار است و حل مشکل سیاه شدن قاب گوشی سیلیکونی می توانید در زیبایی گوشی شما افزایش دهد. برای تمیز کردن قالب گوشی خود می توانید از روش های متفاوتی استفاده کنید.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

برای از بین بردن لکه های پشت قاب گوشی باید ابتدا آن را از گوشی خود جدا کنید. برای جدا کردن جلد گوشی از گوشی می توانید یک قسمت آن را بگیرید و به جهت مخالف گوشی به آرامی بکشید تا گوشی از جلد خارج شود. زیادی جلد را خم یا نکشید تا پاره یا آسیب نبیند.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

یک الی دو قطره مایع ظرف شویی را به یک لیوان معادل ۲۴۰ میلی لیتر آب گرم اضافه کنید. بهترین راه برای تمیز کردن گوشی استفاده از صابون و آب گرم است. وقتی که آب گرم است به خوبی هم بزنید تا مواد به صورت کامل مخلوط شود. اگر از صابون استفاده می کنید باید کاملا صابون در آب حل شود.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

یک مسواک را بردارید و درون محلولی که از قبل درست کردید بزنید و بر روی جلد گوشی خود بکشید. قسمت هایی که لک هست بیشتر بشویید و هر از چند گاهی مسواک را در محلول بزنید تا تمیز شود.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

نحوه تمیز کردن قاب گوشی ژله ای با جوش شیرین

برای لکه هایی که با محلول پاک نمی شود از جوش شیرین استفاده کنید. مقداری جوش شیرین برداری و بر روی قسمت کثیف بپاشید و با استفاده از مسواک آن را پخش کنید. این روش برای پاک کردن روغن و گرد و غبار روی جلد گوشی بسیار کاربردی است.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

پس از انجام مراحل بالا و شستن کامل گلس گوشی برای پاک کردن جوش شیرین های باقی مانده بر روی گلش آن را زیر شیر آب گرم بگیرید و به آرامی مالش دهید تا مواد شوینده به صورت کامل از روی آن پاک شود.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

صبر کنید تا جلد گوشی کاملا خشک شود. اگر خیس باشد و گوشی خود را در آن قرار دهید، باکتری ها راحت تر می توانند در آن رشد کنند. برای خشک کردن جلد گوشی می توانید از حوله یا دستمال کاغذی استفاده کنید.

پس از خشک شدن کامل گلس می توانید آن را روی گوشی خود قرار دهید.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

حال که دانستید چگونه قاب پلاستیکی گوشی را تمیز کنیم می توانید برای تمیز ماندن همیشگی گلس گوشی، هر ماه این مراحل را دوباره انجام دهید تا باکتری زمان زمان رشد بر روی گلس گوشی شما را نداشته باشند.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

چگونه پشت گوشی را تمیز کنیم؟ با ضد عنونی کردن هفتگی

ابتدا گلس گوشی را از گوشی جدا کنید.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

هر هفته گوشی خود را با استفاده از دستمال موطوب شستشو دهید و پس از اینکه به صورت کامل خشک شد به گوشی خود باز گردانید. این کار می توانید میکروب های رو و زیر گلس شما را از بین ببرد.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

اگر دستمال مرطوب ندارید می توانید تکه پنبه ای را به الکل آغشته کنید و سپس آن را بر روی گلس گوشی بکشید. چند ساعتی بعد از استفاده از الکل گلس را بر روی گوشی خود قرار ندهید و بگذاری بوی الکل به صورت کامل از بین برود. این کار می تواند تمام میکروبها و باکتری های موجود بر روی گلس گوشی شما را از بین ببرد.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

پس از اینکه کاملا گلس خشک شد و اثر الکل یا دستمال مرطوب از بین رفت، گلس را بر روی گوشی خود قرار دهید و هر هفته یکبار دوباره این را تکرار کنید.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

برای پاک کردن گلس گوشی از ضد عفونی کنندگان قوی و خطرناک استفاده نکنید. موارد زیر می تواند به گلس گوشی شما آسیب بزند پس از آنها استفاده نکنید:

  • پاک کننده های خانگی
  • پاک کننده های پنجره
  • پاک کننده های آمونیاک
  • پاک کننده های حاوی هیدروژن پراکسید
  • اسپری آئروسل
  • حلالها

موارد زیر را هم بهتر است بدانید:

  • در مورد سیلیکون از سفید کننده استفاده نکنید. سفید کننده می تواند سیلیکون آسیب بزند یا رنگ آن را از بین ببرد.
  • مقداری از خاک و لکه ها روی سیلیکون را می توان با پاک کن از بین برد. فقط تنها کاری که با بکنید این است که پاک کن را روی ناحیه کثیف بکشید.

چگونه قاب های سیلیکونی را تمیز کنیم؟

آیا استفاده از خمیر دندان تاثیری در تمیزی گلس گوشی دارد؟

خمیر دندان می تواند بسیاری از لک های موجود در وسایل مختلف را از بین ببرد و حتی در مواردی خش های گوشی را نیز می گیرد ولی در باره تمیز کردن لک های زرد روی گوشی نمی توان از آن استفاده کرد بلکه اصلا تاثیری بر روی آن ندارد.

از خمیر دندان می توانید برای از بین بردن لکه های ساده استفاده کنید که کاربرد بسیار خوبی هم خواهد داشت ولی در از بین بردن لکه های زرد گلس گوشی تاثیری ندارد. تنها راه پاک کردن لکه های زرد روی گلس گوشی استفاده از الکل های ۷۵ درصد مورد استفاده در موارد پزشکی است که تا حد زیادی می تواند این لک ها را از بین ببرد. دلیل زرد شدن دوباره گلش های گوشی اکسیداسیون یا ترکیب اکسیژن با اجسام است و نمی توان کاری برای لک نشدن دوباره آنها انجام داد. بهترین روش استفاده از الکل یا تعویض گلش هر از چند گاهی است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ممنون که تا اینجا همراه کلاسیک وب بودید و آموزش ۵ روش تمیز کردن قاب سیلیکونی گوشی مطالعه کردید. اگر نتوانستید گلس خود را با روش های بالا تمیز کنید یا روش جدیدی به ذهن شما رسید می توانید از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب