مطلب فعلی :

آموزش ۵ روش ساخت و ارسال ایمیل به صورت ناشناس

رفتن به بالا

آموزش ۵ روش ساخت و ارسال ایمیل به صورت ناشناس

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها

آموزش ۵ روش ساخت و ارسال ایمیل به صورت ناشناس

آیا تا به حال نیاز به ارسال ایمیل ناشناس به کسی داشته اید؟ دلایل زیادی برای ارسال یک ایمیل بدون شناسایی هویت ارسال کننده وجود دارند. امروز در کلاسیک وب با مطالعه این مطلب، نحوه ساخت و ارسال ایمیل به صورت ناشناس را با ۵ روش مختلف یاد خواهید گرفت.

آموزش نحوه فرستادن و ساخت ایمیل ناشناس

How to Send Completely Anonymous Emails

از ایمیل های مخفی برای ابراز علاقه و عشق گرفته تا برقراری ارتباط مخفی یک خبرنگار با روزنامه نگار ممکن است نیاز به ارسال یک ایمیل بدون اطلاعات هویت فرستنده داشته باشید. به همین منظور خدمات دهنده های آنلاین و رایگانی در این زمینه وجود دارند که با استفاده از یک تغییر دهنده IP و یک حساب ناشناس اقدام به ارسال ایممیل مخفیانه بکنید.

فرستادن ایمیل به صورت ناشناس با حساب های ایمیل معمولی

استفاده از یک حساب ایمیل مانند Gmail گزینه مناسبی به نظر می رسد. شما می توانید بدون ارائه هیچ اطلاعات شناسایی واقعی اقدام به ساخت حساب ایمیل بکنید و با توجه به نحوه ارسال سرویس جیمیل، راه مناسبی برای مخفی کردن آی پی در اختیار دارید.

فرستادن ایمیل به صورت ناشناس با حساب های ایمیل معمولی

اگر کسی آی پی شما که با استفاده از جیمیل اقدام به ارسال نامه الکترونیکی کرده اید را پیگیری کند، فقط به نزدیک ترین سرور گوگل به شما قادر به ردیابی است.

فرستادن ایمیل به صورت ناشناس با حساب های ایمیل معمولی

البته آدرس IP واقعی کامپیوتر شما در سیستم های گوگل ذخیره می شود و گوگل می تواند اطلاعات شما در اختیار سایر سرویس ها قرار دهد. اگر این سطح از حریم خصوصی برای شما کافی نیست می توانید از ابزار های تغییر دهنده آی پی استفاده کنید تا از این طریق جلوی ردیابی آی پی را هم بگیرید. توصیه می شود به جای استفاده از تغییر دهنده های آی پی رایگان، از شرکت های معتبر استفاده نمایید. بعد از اتصال به این سرویس ها می توانید از طریق شبکه مجازی رمز گذاری شده از جیمیل استفاده نمایید.

فرستادن ایمیل به صورت ناشناس با حساب های ایمیل معمولی

با ارسال ایمیل مخفیانه با این راه، با توجه به تغییر آی پی شما گوگل مکانی قطعاً غیر از مکان اصلی شما را نشان می دهد و در صورت درخواست مقامات قضایی گوگل تنها می تواند آدرس آی پی ارائه دهنده شرکت میزبان تغییر دهنده آی پی را ارائه دهد.

ارسال ایمیل ناشناس با کمک سرویس Thunderbird

راه حل دیگر، استفاده از سرویس ایمیل Thunderbird در کامپیوتر شخصی شما است. برای استفاده از این روش کافیست تا یک حساب مانند جیمیل بسازید، سپس برنامه سرویس مدیریت ایمیل Thunderbird یا برنامه های مشابه را باز کنید و ایمیل خود را وارد کنید. سپس از یک تغییر دهنده آی پی که در روش قبلی نیز توضیح داده شده را نصب و فعال نمایید. اولین قدم مطمئن شدن از تغییر یافتن آی پی شما است.

ارسال ایمیل ناشناس با کمک سرویس Thunderbird

سپس با استفاه از برنامه نصب شده اقدام به ارسال ایمیل به صورت معمولی بکنید. با این روش هم در صورت ردیابی آی پی شما، به آدرسی بسیار دور تر از شما (آی پی غیر واقعی ) دست خواهند یافت که با هدف شما یعنی مخفی ماندن هویت ارسال کننده ایمیل یکسان خواهد بود.

برای پیدا کردن آدرس ایمیل افراد،مطلب بهترین روش های جستجو و یافتن آدرس ایمیل دیگران از طریق اینترنت را مطالعه نمایید.

ارسال ایمیل مخفی با AnonEmail

ارسال ایمیل مخفی با AnonEmail

سرویس AnonEmail با ارسال ایمیل شما در زمان های متغیر و از طریق ارسال به گره های تصادفی، به شما امکان ارسال ایمیل ناشناس را می دهد. در AnonEmail شما گیرنده مورد نظر را وارد و متن پیامان را وارد خواهید کرد. برای اقدام امنیتی اضافه، این برنامه قبل از ارسال ایمیل شما، مدت زمان نامعلومی صبر می کند تا این گونه شرایط مناسب تر و زوایای بهتری برای ارسال ایمیل ایجاد می کند تا کاملا ناشناس بمانید.

مطالعه مطلب ۷ سرویس برتر ساخت ایمیل موقت و یکبار مصرف برای مقابله با اسپم هم در این زمینه مفید می باشد.

فرستادن ایمیل ناشناس با Send Anonymous Mail

ایمیل نا شناس با Send Anonymous Mail

همانطور که از نام این سرویس Send Anonymous Mail پیدا است، وظیفه اصلی آن ارسال ایمیل به صورت ناشناس است. از ویژگی های این برنامه، وارد کردن آدرس مبدا دلخواه شما است که در کنار وارد کردن آدرس مقصد می توانید آن را وارد کنید. این برنامه آی پی شما را وارد می کند بنابر این اگر تمایل به مخفی ماندن کامل دارید از سرویس های تغییر دهنده آی پی استفاده نمایید. بر خلاف راه قبلی معرفی شده در این روش دریافت کننده ایمیل ناشناس قادر به جواب داده نخواهد بود. پس فقط در صورتی که نیاز به یک پیام یک طرفه دارید از این ابزار استفاه نمایید.

برای مقابله با اسپم شدن ایمیل پیشنهاد می کنیم مطلب چگونه از اسپم شدن ایمیل ها جلوگیری کنیم؟ علت اسپم شدن ایمیل چیست؟ را بخوانید.

ابزار ارسال و دریافت ایمیل ناشناس ProtonMail

ابزار ارسال و دریافت ایمیل ناشناس ProtonMail

سرویس ProtonMail علاوه بر ارسال پیام ناشناس، قابلیت دریافت پاسخ هم دارد و در این زمینه از روش استفاده از جیمیل بهتر عمل می کند و بستری برای مکالمه ناسناس ایمن را فراهم می سازد. تمامی ارتباطات ProtonMail رمزگذاری شده اند و اگر از سرویس تغییر آی پی هم استفاده بکنید کاملا امن است. تعداد زیادی از خبرنگاران چینی که مشغول ارتباط با روزنامه نگاران بین الملل هستند، از این برنامه و سرویس تغییر آی پی استفاده می کنند که به صورت خارق العاده ای از چشمان دیگران پنهان می مانند.

از ویژگی های برنامه ProtonMail می توان به رمز گذاری End-to-End Encryption اشاره کرد که پیام های شما در زمان ارسال و ذخیره شدن هم کامل امن بوده و هیجکس قادر به مشاهده آن نیست. این برنامه از رمز گذاری ورود به سیستم قوی هم استفاده می کند که حتی مدیران این برنامه هم قادر به ورود به حساب شما نیستند. البته این اتفاق به معنی این هم هست که در صورتی فراموشی رمز عبور راهی برای بازیابی وجود ندارد! از آنجا که ProtonMail از سیستم رمز گذاری منبع باز استفاده می کند، می توانید مطمئن شوید که هیچ درب پشتی و راه های نفوذی وجود نخواهد داشت.

در صورتی که به دنبال امن ترین سرویس های ایمیل هستید، پیشنهاد می کنیم ۳ تا از امن ترین و رمزگذاری شده ترین سرویس دهنگان ایمیل را مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز به معرفی روش هایی برای دریافت و ارسال ایمیل ناشناس پرداختیم که با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید. در دیدگاه های این پست منتظر شنیدن نظرات، تجربیات شما هستیم و همچنین اگر سرویس بهتری را می شناسید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب