مطلب فعلی :

آموزش ۶ روش رفع مشکل عوض نشدن و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

رفتن به بالا

آموزش ۶ روش رفع مشکل عوض نشدن و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
رفع مشکل عوض نشدن و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

آموزش ۶ روش رفع مشکل عوض نشدن و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

ممکن است شما برای تغییر عکس پروفایل خود در اینستاگرام ?️ دچار مشکل شده باشید و این سوالات برای شما مطرح شود که “چرا نمیتونم عکس پروفایل اینستا بزارم” یا “چرا پروفایل اینستا عوض نمیشود” برای آموزش ۶ روش رفع مشکل عوض نشدن و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام با کلاسیک وب همراه باشید.

حل مشکل ارور گذاشتن و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

 How to Fix Instagram Profile Photo not Saving and Updating

اگر قصد داشته باشید تا عکس پروفایل خود را در اینستاگرام عوض کنید ممکن است با مشکل عوض نشدن عکس پروفایل اینستاگرام مواجه شوید و هر چه برای تغییر عکس پروفایل خود تلاش می کند اتفاقی رخ نمی دهد. مشکل گذاشتن عکس پروفایل در اینستاگرام ممکن است علل گوناگونی داشته باشد که به بررسی هر یک از این علت ها و رفع آن ها خواهیم پرداخت.

ویرایش پروفایل برای رفع مشکل عکس پروفایل اینستاگرام

اگر در هنگام ذخیره کردن پروفایل خود دچار مشکل شده باشید ممکن است علت آن به هم ریختگی مجوز سرویس های مجاز باشد. سعی کنید یک بار پروفایل خود را ویرایش کنید و بعد از آن برای ذخیره پروفایل خود اقدام کنید.

حل مشکل تغییر عکس پروفایل اینستاگرام و ارور تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

اگر با مشکل تعویض عکس پروفایل اینستاگرام مواجه هستید یکی از علت های آن درست نبودن فرمت عکس شما است. برای این کار بهتر است تا عکس پروفایل خود را با فرمت JPEG ذخیره کنید و سپس برای تغییر عکس پروفایل خود اقدام کنید. برای تغییر فرمت عکس پروفایل اینستاگرام خود می توانید آموزش ما را در این زمینه مطالعه کنید.

حل مشکل ارور Sorry we couldn’t update your profile picture اینستاگرام

یکی از خطاهایی که کاربران هنگام عوض کردن عکس پروفایل با آن مواجه می شوند ارور اینستاگرام Sorry we couldn’t update your profile picture یا به فارسی متاسفانه نتوانستیم عکس نمایه تان را بروزرسانی کنیم، است. علت ارور دادن عکس پروفایل اینستاگرام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ولی برای حل آن راه حل بسیار ساده ای وجود دارد. توجه داشته باشید که در صورتی که نیاز دارید تا فرمت عکس پروفایل خود را عوض کنید می توانید از ابزارهای آنلاین تغییر فرمت عکس استفاده کنید.

رفع مشکل عکس پروفایل اینستاگرام

برای حل مشکل عکس پروفایل اینستاگرام عوض نمیشود باید وارد سایت اینستاگرام به آدرس www.instagram.com شوید و سپس بر روی گزینه Login کلیک کنید.

رفع مشکل عکس پروفایل اینستاگرام

در صفحه بعد لازم است تا با وارد کردن نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) وارد اکانت خود شوید. پس از ورود بر روی گزینه پروفایل خود که با آیکون آدمک مشخص شده است کلیک کنید.

رفع مشکل عکس پروفایل اینستاگرام

در ادامه گزینه Edit Profile را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه Change Profile Photo عکس پروفایل جدیدی را آپلود کنید. برای دیدن و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه اصلی می توانید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

چرا عکس پروفایل اینستاگرام عوض نمی شود؟ برنامه آپدیت نیست!

برای پاسخ به پرسش چرا نمیشه عکس پروفایل اینستا گذاشت روش دیگری نیز وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد. یکی دیگر از روش ها برای حل این مشکل بروزرسانی نرم افزار اینستاگرام است. با استفاده از فروشگاه گوگل پلی و رفتن به بخش My App & Games برنامه های خود را جستجو کرده و در صورتی که برای اینستاگرام شما نسخه جدیدی عرضه شده است با انتخاب گزینه Update برنامه را بروزرسانی کنید.

رفع مشکل عکس پروفایل اینستاگرام

چرا پروفایل اینستاگرام عوض نمیشود؟ حافظه کش پر است

روش دیگر برای پاسخ دادن به پرسش چرا پروفایل اینستاگرام ادیت نمیشه پاک کردن حافظه کش اینستاگرام است. برای این کار به Settings گوشی خود رفته و بر روی گزینه Apps کلیک کنید. برنامه اینستاگرام خود را پیدا کرده و بعد از باز شدن صفحه آن بر روی گزینه Clear Cache کلیک کنید تا حافظه کش اینستاگرام شما پاک شود.

رفع مشکل عکس پروفایل اینستاگرام

چرا نمیتونم پروفایل اینستا رو عوض کنم؟ دسترسی برنامه درست نیست!

برای حل مشکل عوض نشدن عکس پروفایل به Settings گوشی خود رفته و بر روی گزینه Apps کلیک کنید. برنامه اینستاگرام خود را پیدا کرده و بعد از باز شدن صفحه آن بر روی گزینه Clear Data کلیک کنید.

رفع مشکل عکس پروفایل اینستاگرام

دوباره به صفحه اپلیکیشن اینستاگرام رفته و روی گزینه Permissions کلیک کنید و تمامی دسترسی های برنامه را فعال کنید.

رفع مشکل عکس پروفایل اینستاگرام

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش ۶ روش رفع مشکل عوض نشدن و تغییر عکس پروفایل اینستاگرام را بررسی کردیم و امیدواریم بتوانید از این روش برای جل مشکل عکس پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در رفع مشکل عکس پروفایل اینستاگرام را با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب