مطلب فعلی :

آموزش ۹ روش تار کردن صورت و بخشی از فیلم و ویدیو اندروید

رفتن به بالا

آموزش ۹ روش تار کردن صورت و بخشی از فیلم و ویدیو اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 9 روش تار کردن صورت و بخشی از فیلم و ویدیو اندروید

آموزش ۹ روش تار کردن صورت و بخشی از فیلم و ویدیو اندروید

آیا میخواهید در ویدیو های خود چهره ها را پنهان کنید؟ 🤡 یا اینکه برای زیبایی عکس یا فیلم پس زمینه را تار کنید؟ در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۹ روش تار کردن صورت و بخشی از فیلم و ویدیو اندروید میپردازیم.

دانلود برنامه تار کننده ویدیو اندروید

The Easiest Way to Blur Faces in Videos on Your Android Phone

گاهی تار کردن پس زمینه موجب میشود عکس و یا فیلم شما جذاب تر شود. همچنین ممکن است نخواهید تصویر بعضی از افراد در فیلم شما باشد. در اینجا شما نیاز پیدا میکنید که چهره یک شخص یا قسمتی از فیلم را تار کنید. ابزار های مختلفی برای این کار وجود دارد در ادامه به معرفی ابزار های تار کردن ویدیو میپردازیم. در صورتی که میخواهید از ابزار های آنلاین استفاده کنید میتوانید مطلب آموزش شطرنجی یا تار کردن عکس ها به صورت آنلاین را مطالعه کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس داخلی دانلود و نصب کنید.

تار کردن قسمتی از فیلم با اینشات (InShot)

InShot یکی از قوی ترین برنامه های ادیت ویدیو است که شما میتوانید برای کار های مختلفی از آن استفاده کنید. برای شطرنجی کردن صورت در اینشات ابتدا آن را دانلود و نصب کنید. بعد از آن برنامه را باز کنید و یک فیلم در آن باز کنید. سپس به بخش Effect و تب Style بروید. در این قسمت شما میتوانید افکت هایی که ویدیو شما را تار میکنند را انتخاب کنید. یکی از این افکت ها Mosaic است.

برنامه تار کننده فیلم

بعد از تار کردن ویدیو میتوانید از بالای صفحه روی Save ضربه بزنید تا ذخیره شود.

دانلود برنامه محو صورت در فیلم

همچنین میتوانید بعد از باز کردن فیلم مورد نظر در InShot گزینه PIP را انتخاب کنید.

تار کردن قسمتی از فیلم با اینشات

حالا ویدیویی که تار کردید را انتخاب کنید.

شطرنجی کردن صورت در اینشات

بعد از آن که اندازه ویدیو دوم را تغییر دادید و هم اندازه ویدیو اول کردید روی Mask ضربه بزنید.

شطرنجی کردن صورت در اینشات

در قسمت بعد سایز های مختلف Mask را میتوانید مشاهده کنید. سایز مورد نظر را انتخاب کنید. Mask را طوری بزارید که فقط صورت شخصیت را بپوشاند اینگونه فقط چهره تار میشود و باقی فیلم معمولی میماند.

تار کردن قسمتی از فیلم با اینشات

برای دیدن آموزش های بیشتر برنامه اینشات میتوانید مطلب آموزش کامل برنامه اینشات : ساخت ویدیو ، حذف صدا ، برش فیلم و.. را مطالعه کنید.

PutMask برنامه تار کننده ویدیو

PutMask ابزاری ساده برای تار کردن ویدیو ها در گوشی های اندرویدی است. برای تار کردن فیلم با استفاده از PutMask ابتدا این برنامه را دانلود و پس از نصب آن را باز کنید.

برنامه تار کننده قسمتی از فیلم برای گوشی اندروید

زمانی که برای اولین بار این برنامه را باز میکنید از شما اجازه دسترسی به فیلم های گوشی را میخواهد برای تایید و ادامه Allow را انتخاب کنید. بعد از آن روی Pixelate your video ضربه بزنید و فیلم مورد نظر را انتخاب کنید تا باز شود.

نرم افزار سانسور صورت در فیلم اندروید

یکی از مزیت های خوب این برنامه قابلیت تشخیص چهره آن است که کار شما را راحت تر میکند. برای استفاده از این قابلیت چهره ها را انتخاب کنید و روی Detect Faces ضربه بزنید.

نرم افزار سانسور صورت در فیلم اندروید

با این کار چهره ها را شناسایی و شماره گذاری میکند. روی چهره هایی که میخواهید تار شوند ضربه بزنید. تا مستطیل ها سبز و مشکی شوند.

شطرنجی کردن صورت در فیلم

در آخر وارد بخش Export شوید و پایین تر آن روی Export ضربه بزنید.

تار کننده ویدیو

Blur Video, Censor Face نرم افزار سانسور صورت در فیلم اندروید

Blur Video, Censor Face یکی دیگر از برنامه هایی است که شما میتوانید برای شطرنجی کردن صورت در فیلم از آن استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه وارد آن شوید و روی Select video ضربه بزنید. سپس فیلم خود را انتخاب کنید تا در برنامه باز شود.

دانلود برنامه تار کننده ویدیو اندروید

روی آیکن + ضربه بزنید. در بین گزینه های میتوانید انتخاب کنید که برای تار کردن چگونه اشیا شما ردیابی شود. ردیابی چهره، ردیابی اشیا و ردیابی دستی گزینه های این برنامه هستند. یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

تار کردن فیلم

مستطیل را روی صورت بیندازید.

نرم افزار سانسور صورت در فیلم اندروید

Start Recording را انتخاب کنید. مستطیل را روی چهره مورد نظر نگه دارید. اگر میخواهید در میانه ویدیو آن را متوقف کنید روی Stop Recording ضربه بزنید.

نرم افزار سانسور صورت در فیلم اندروید

Export را انتخاب کنید و شدت تاری را تعیین کنید. در آخر روی Save ضربه بزنید تا ذخیره شود.

شطرنجی کردن صورت در فیلم

برنامه تار کننده قسمتی از فیلم برای اندروید Vita

شما میتوانید برای تار کردن چهره های فیلم از برنامه Vita استفاده کنید. برای تار کردن چهره بعد از دانلود Vita برای اندروید آن را باز کنید. در صفحه اول روی New project ضربه بزنید. فیلم خود را بارگذاری کنید.

تار کردن ویدیو

تب Mosaic را انتخاب کنید.

دانلود برنامه تار کننده ویدیو اندروید

به دلخواه خود وارد یکی از بخش های Pixel یا Blur شوید.

تار کردن فیلم

یک کادر سبز زیر ویدیو نمایش داده میشود. با کشیدن لبه های آن زمان آن را با ویدیو خود یکی کنید.

نرم افزار سانسور صورت در فیلم اندروید

Keyframe را انتخاب کنید. به ابتدای فیلم بروید تاری را با پخش فیلم روی چهره نگه دارید تا فیلم تمام شود.

نرم افزار سانسور صورت در فیلم اندروید

در آخر روی Export ضربه بزنید تا فیلم ذخیره شود.

تار کردن فیلم با استفاده از YouCam

YouCam یکی از برنامه های خوبی است که میتوانید برای تار کردن ویدیو استفاده کنید. این ابزار عکس ها را در فضای ابری خود ذخیره میکند تا در چندین دستگاه بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. در صورتی که در پس زمینه فیلم چیر ناخواسته ای وجود داشته باشد به راحتی میتوانید آن را حذف کنید.

تار کننده ویدیو

Facetune Video برنامه تار کردن ویدیو

برنامه تار کننده قسمتی از فیلم برای اندروید Facetune Video یک ابزار مناسب برای تار کردن ویدیو ها است. در صورتی که میخواهید ویدیو هایی که با دوربین جلو گرفتید تار کنید میتوانید از ابزار Facetune Video استفاده کنید. برای استفاده از Facetune Video به قسمت Portrait سپس Defocus بروید و ظاهر دلخواه را روی ویدیو خود ایجاد کنید.

نرم افزار سانسور صورت در فیلم اندروید

دانلود برنامه محو صورت در فیلم VideoShow

VideoShow ابزاری است که شما میتوانید به وسیله آن عکس های خود را تار کرده و بعد از آن با کیفیت ۴K آن ها را ذخیره کنید. به غیر از اینکه شما میتوانید با برنامه VideoShow عکس های خود را تار کنید میتوانید ادیت های دیگری روی آن اعمال کنید و بعد آن را ذخیره کنید.

تار کردن ویدیو

Blur Video برنامه تار کننده فیلم

Blur Video ابزاری برای تار کردن ویدیو های شما است. شما با استفاده از برنامه Blur Video میتوانید ویدیو هایی با فرمت Mp4، ۳gp و Wmv را برای اینستاگرام، اسنپ چت و یا سایر برنامه های شبکه اجتماعی تار کنید و استفاده کنید. بعد از دانلود و نصب برنامه میتوانید ویدیو خود را آپلود کنید. بعد از آن مشخص کنید که کدام بخش ویدیو را میخواهید تار کنید. سپس ابزار Blur Video قسمت مورد نظر را تار میکند.

برنامه سانسور فیلم برای اندروید

دانلود برنامه تار کننده ویدیو اندروید Blur Video and Photo Editor

Blur Video and Photo Editor به شما امکان میدهد تا افکت های تار را روی عکس و یا فیلم مورد نظر خود اعمال کنید. ابزار Blur Video and Photo Editor میتواند شی را دنبال کند و اگر شی شما در فیلم متحرک باشد با ردیابی آن در همه ثانیه ها تار میماند. همچنین میتوانید با این برنامه پس زمینه را تار کنید.

برنامه شطرنجی کننده فیلم اندروید

اگر میخواهید کیفیت فیلم های خود را بالا ببرید میتوانید مطلب ۲۰ تا از بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت فیلم و ویدیو کامپیوتر و گوشی را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی چند برنامه تار کننده قسمتی از فیلم برای گوشی اندروید پرداختیم. آیا شما با چند برنامه سانسور فیلم برای اندروید که بالاتر معرفی کردیم فیلم های خود را تار کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه برنامه شطرنجی کننده فیلم اندروید در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب