مطلب فعلی :

آموزش ۹ روش حل مشکل Unusual Traffic و ترافیک غیرعادی گوگل

رفتن به بالا

آموزش ۹ روش حل مشکل Unusual Traffic و ترافیک غیرعادی گوگل

نوشته admin

9 ماه قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
آموزش 9 روش حل مشکل Unusual Traffic و ترافیک غیرعادی گوگل

آموزش ۹ روش حل مشکل Unusual Traffic و ترافیک غیرعادی گوگل

به دلایل مختلفی ممکن است گاهی حین جست جو در گوگل با ارور Unusual Traffic مواجه شوید 🚫 و دیگر نتوانید به جست جو خود ادامه دهید. در این مطلب از کلاسیک وب به آموزش ۹ روش حل مشکل Unusual Traffic و ترافیک غیرعادی گوگل میپردازیم.

حل مشکل ترافیک غیرعادی گوگل

?What Is a Google “Unusual Traffic” Error and How to Fix It

گوگل به طور مرتب سعی میکند تا از ورود ربات ها جلوگیری کند. زمانی که فعالیت مشکوکی از طرف شما ببیند و یا شما درخواست های زیادی در مدت کمی برای ورود به صفحات مختلف گوگل ارسال کنید، شما را ربات تشخیص میدهد و شما با ارور Our systems have detected unusual traffic from your computer network. Please try your request again later مواجه میشوید. در ادامه روش های مختلف حل مشکل کپچا گوگل را بررسی خواهیم کرد.

حل مشکل ارور Our systems have detected با ریستارت دستگاه

در صورتی که گوشی، کامپیوتر و… به درستی راه اندازی نشود باعث میشود بخش های مختلف دستگاه مانند گوگل با مشکل مواجه شود. بنابراین برای رفع مشکل خود یک بار دستگاه خود را ریستارت کنید. به غیر از دستگاه میتوانید یک بار از مرورگر خود خارج شوید و مجددا وارد آن شوید.

بررسی اینترنت برای رفع مشکل ارور Our systems have detected unusual traffic

اگر شما به همراه تعداد زیادی کاربر به یک شبکه اینترنت متصل هستید و از گوگل استفاده میکنید، به دلیل بالا رفتن تعداد کاربران با ارور Unusual Traffic مواجه میشوید. پس اینترنت خود را تغییر دهید و به یک اینترنت دیگر متصل شوید. همچنین اگر اینترنت شما ضعیف است با افزایش سرعت مودم، سرعت اینترنت خود را افزایش دهید.

حل مشکل ترافیک غیرعادی گوگل

رفع پیغام خطا گوگل با استفاده از برنامه تغییر دهنده آی پی

یکی از دلایل عمده مواجه شدن با این ارور در گوگل، حجم بالای استفاده از این سرویس است. در این صورت یکی از روش هایی که میتوانید مشکل خود را حل کنید استفاده از برنامه تغییر دهنده آی پی است. در صورتی که از ابتدا از این برنامه ها استفاده میکردید اما همچنان با این ارور مواجه میشوید میتوانید سرور یا روش تغییر آی پی خود را تغییر دهید.

حل کردن Captcha برای رفع ارور Unusual traffic from your computer network گوگل

زمانی که شما به اشتباه توسط گوگل ربات شناخته شوید ممکن است با ارور مواجه شوید. در این صورت میتوانید ابتدا روی گزینه I’m not a robot کلیک کنید. با این کار Captcha برای شما باز میشود. با توجه به متن آن عکس های مورد نظر را انتخاب کنید و روی Verify کلیک کنید.

حل مشکل کپچا گوگل

جستجو کردن در گوگل به دفعات زیاد

در صورتی که شما در یک زمان کوتاه موضوعات مختلف و زیادی را جستجو کرده اید، ارور Unusual Traffic میتوانید به دلیل آن باشد. برای همین برای مدتی باید از مرورگر خود خارج شوید و هیچ جست جویی نکنید تا مشکل گوگل رفع شود.

اسکن ویندوز و رفع مشکل ترافیک غیر عادی گوگل

آلوده شدن ویندوز توسط ویروس و بدافزار ها باعث میشود بخش های مختلف آن با مشکل مواجه شود و در برنامه های مختلف با ارور های مختلف مواجه شوید. بنابر این زمانی که با مشکل ارور Our systems have detected در گوگل مواجه شدید توسط Windows Defender ویندوز خود را اسکن کنید. برای اسکن ویندوز از طریق منو Start وارد Settings شوید. سپس مسیر Update & Security> Windows Security> Virus & threat protection را طی کنید.

پیغام خطا

روی Scan options کلیک کنید.

حل مشکل ترافیک غیرعادی گوگل

در آخر گزینه Windows Defender Offline Scan را فعال کرده و روی Scan کلیک کنید تا اسکن شروع شود.

ارور Unusual traffic from your computer network گوگل

همچنین مرورگر کروم ابزاری دارد که با استفاده از آن میتوانید ویندوز را اسکن کنید. این ابزار ویندوز را اسکن میکند و برنامه ای که در کارکرد گوگل مشکل ایجاد کرده را پیدا میکند. برای استفاده از این ابزار مرورگر کروم را باز کنید. روی سه نقطه بالای صفحه سمت راست کلیک کنید. از منو باز شده Settings را انتخاب کنید.

مشکل ارور Our systems have detected unusual traffic

در منو سمت چپ زیر بخش Advanced گزینه Reset and Clean up را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. در آخر در سمت راست صفحه روی Find کلیک کنید تا نرم افزار مشکل ساز را پیدا کند.

حل مشکل ترافیک غیرعادی گوگل

افزونه های نصب شده روی مرورگر علت مشکل ارور Our systems have detected

برای مرورگر ها افزونه های مختلفی وجود دارد. اگر شما این افزونه ها را از منبع معتبر نصب نکنید ممکن است باعث آلوده شدن مرورگر شما شود و شما با ارور ها مختلفی مواجه شوید. بنابراین در صورتی که بعد از نصب افزونه ای در مرورگر با این مشکل مواجه شدید باید افزونه خود را غیر فعال یا حذف کنید. برای این کار روی آیکن افزونه ها کلیک و بعد Manage Extensions را انتخاب کنید.

ارور Unusual traffic from your computer network گوگل

اکنون میتوانید افزونه های مختلف خود را غیر فعال کنید. برای حذف کامل هر افزونه روی Remove کلیک کنید.

ارور Unusual traffic from your computer network گوگل

استفاده از یک مرورگر دیگر برای حل مشکل ترافیک غیر عادی گوگل

یکی دیگر از دلایل مواجه شدن با مشکل ترافیک غیرعادی گوگل، مرورگر شما است. گاهی مرورگر های شما با مشکلات مختلفی مواجه میشود. در این شرایط به راحتی با تغییر مرورگر خود میتوانید مشکل خود را حل کنید. مرورگر های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید از آن ها برای جستجو در گوگل استفاده کنید.

رفع پیغام خطا گوگل با ریست کردن مرورگر

در صورتی که هیچکدام از روش های بالا برای حل مشکل ترافیک غیرعادی گوگل موفقیت آمیز نبودند میتوانید مرورگر خود را ریست کنید. دقت داشته باشید با ریست مرورگر تمام تنظمیات آن به حالت پیشفرض بازمیگردد. برای این کار وارد Settings مرورگر شوید. از طریق منو سمت چپ Reset settings را انتخاب کنید. در سمت راست روی Restore settings to their original defaults کلیک کنید.

Our systems have detected unusual traffic from your computer network. Please try your request again later.

در کادری که برای شما باز خواهد شد روی Reset settings کلیک کنید.

مشکل ارور Our systems have detected unusual traffic from your computer network

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به نحوه حل مشکل ارور Our systems have detected unusual traffic from your computer network صحبت کردیم. آیا شما توانستید از روش های بالا برای رفع این ارور استفاده کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه حل مشکل کپچا گوگل در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب