مطلب فعلی :

آموزش ۹ روش پخش همزمان یک ویدیو یا فیلم از چند دستگاه اندروید

رفتن به بالا

آموزش ۹ روش پخش همزمان یک ویدیو یا فیلم از چند دستگاه اندروید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
پخش همزمان یک ویدیو یا فیلم از چند دستگاه اندروید

آموزش ۹ روش پخش همزمان یک ویدیو یا فیلم از چند دستگاه اندروید

امروز در کلاسیک وب قصد داریم نحوه پخش و تماشای ویدیو، فیلم و عکس از چند دستگاه اندروید را به شما آموزش دهیم. شما با استفاده از اپلیکیشن های مختلفی که در گوگل پلی استور هست می توانید خیلی راحت این کار را انجام دهید. اگر نحوه مشاهده همزمان چند فیلم گوشی اندروید در کامپیوتر، تبلت یا دستگاه های اندروید دیگر را بلد نیستید از شما دعوت می کنیم ادامه پست امروز کلاسیک وب را مطالعه بفرمایید و با ۹ برنامه پخش همزمان ویدیو و فیلم از چند گوشی و تبلت اندروید آشنا شوید.

آموزش پخش همزمان فیلم در دو یا چند گوشی اندروید

Apps For Mirroring a Display Across Multiple Android Devices

حتما برای شما پیش آمده که یک فیلم یا کلیپ جالب داشته باشید و بخواهید آن را به چند نفر دیگر نشان دهید. با استفاده از برنامه هایی که به شما اجازه پخش همزمان فیلم در دو یا چند گوشی را می دهند شما می توانید بدون اینکه چند نفر به صورت همزمان روی صفحه گوشی شما تجمع کنند می توانید فیلم یا کلیپ را در گوشی خود پخش کنید و دیگران هم در گوشی ها یا تبلت های اندرویدی خود فیلم یا کلیپ را تماشا کنند.

این نوآوری تنها به گوشی های شما محدود نمی شود و شما می توانید فیلم گوشی خود را در لپ تاپ یا تلویزیون هوشمند خود هم به طور همزمان پخش کنید. برنامه های زیادی وجود دارد که به شما اجازه پخش همزمان فیلم در چند گوشی اندروید را می دهد، ابتدا ما نحوه استفاده از چند مورد از این برنامه ها را به شما آموزش خواهیم داد و در ادامه برنامه های متنوع دیگری که وجود دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

 Software for mirroring a display across multiple Android devices

ScreenShare یک برنامه پخش همزمان فیلم در چند گوشی اندروید

به برنامه هایی که به شما اجازه پخش همزمان فیلم در چند گوشی اندروید را می دهند برنامه های Mirror گفته می شود. برنامه ScreenShare به شما اجازه می دهد تا از طریق بلوتوث، هات اسپوت موبایل یا وای فای فیلم های خود را به طور همزمان در چند گوشی اندروید مشاهده کنید. در واقع شما با استفاده از این برنامه رایگان می تواند صفحه نمایش گوشی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و ویژگی های این برنامه محدود به اشتراک گذاری فیلم گوشی های اندروید با تبلت های اندرویدی می شود.

این برنامه همچنین از مرورگر، سرویس و سازماندهی ScreenShare استفاده می کند تا به شما کمک کند تا اتصال بلوتوث یا وای فای و تبادل اطلاعات خود میان دستگاه های دیگر را مدیریت کنید. برای استفاده از این برنامه به یک تبلت دارای اندروید ۲٫۳ به بالا و یک گوشی هوشمند دارای اندروید ۲٫۳ نیاز داریم.

 

پخش همزمان فیلم در چند گوشی اندروید

برای پخش همزمان فیلم در گوشی و تبلت ابتدا برنامه ScreenShare را در هر دو دستگاه نصب کنید. حالا به مسیر ScreenShare > Menu > ScreenShare Service بروید. در قسمت ScreenShare service شبکه وایرلس خود را به بلوتوث دستگاهی که می خواهید فیلم را در آن به طور همزمان پخش کنید وصل کنید. بعد از انجام این کار صفحه Paired Devices به شما نمایش داده می شود.

پخش همزمان فیلم در چند گوشی اندروید

اگر دستگاهی که می خواهید در آن فیلم پخش کنید تبلت است و می خواهید فیلم آن را با چند گوشی اندروید به اشتراک بگذارید در لیست صفحه Paired Devices نام گوشی خود را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید سپس روی دکمه OK تپ کنید تا اتصال برقرار شود. بعد از ایجاد اتصال ScreenShare آیکن Connected در نوار وضعیت به شما نمایش داده می شود.

پخش همزمان فیلم در چند گوشی اندروید

اگر برای اولین بار است که از این برنامه استفاده می کنید باید حداقل ۱۰ تا ۲۰ ثانیه منتظر بمانید تا اتصال برقرار شود.

اگر قصد دارید از طریق وای فای دو دستگاه را به هم وصل کنید هر دو دستگاه باید از یک شبکه Wi-Fi یکسان استفاده کنند.

پخش همزمان ویدیو چند گوشی در کامپیوتر با برنامه Vysor

Vysor برنامه معروفی است که به کاربران اجازه می دهد تا دستگاه های متعددی را به کامپیوتر شما وصل کنند. این برنامه با ویندوز و آیفون سازگار است و به طور همزمان از کامپیوتر، مک یا لینوکس پشتیبانی می کند. با این برنامه شما می توانید با استفاده از دکمه های کیبورد کامپیوتر خود، دستگاه اندرویدتان را کنترل کنید و فیلم و ویدئو هایی که در چند گوشی پخش می کنید را در کامپیوتر مشاهده کنید.

پخش همزمان فیلم با برنامه Vysor

ابتدا در دستگاه اندرویدی که می خواهید به کامپیوتر وصل کنید برنامه Vysor را نصب کنید. بعد به Settings یا تنظیمات گوشی اندروید خود وارد شوید و در پایین Developer Options گزینه USB Debugging را انتخاب کنید. حالا دستگاه اندروید خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.

Vysor را در گوگل کروم باز کنید و Share all Devices را انتخاب کنید. بعد Find Devices را انتخاب کنیدتا دستگاه شما بتواند به کامپیوترتان وصل شود و فیلمی که در لپ تاپ یا کامپیوتر پخش کرده اید را در گوشی تان ببینید. اگر قصد دارید گوشی های دیگری را به کامپیوتر وصل کنید همین مراحل را تکرار کنید. اگر دوست دارید ویدیو خود را ویرایش کنید می توانید از ۶ تا از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو اندرویدی که قبلا به شما معرفی کرده ایم استفاده کنید.

پخش همزمان فیلم اندروید و کامپیوتر با ApowerMirror

ApowerMirror یک ابزار متن باز است که در اینترنت در دسترس است و به عنوان یک برنامه بازتاب دهنده صفحه نمایش شناخته می شود. در حال حاضر این برنامه برای دستگاه های اندروید و آیفون در دسترس است و با ویندوز و مک سازگار است. تمام چیزی که نیاز دارید داشتن دستگاه اندروید ۵٫۰ یا نسخه های بالاتر برای پخش همزمان فیلم در دستگاه اندروید به کامپیوتر یا مک است.

پخش همزمان فیلم اندروید در کامپیوتر با ApowerMirror

ابتدا برنامه ApowerMirror را در کامپیوتر یا مک دانلود و نصب کنید. حالا از گوگل پلی استور برنامه ApowerMirror را در دستگاه اندروید خود نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که دستگاه اندروید و کامپیوتر شما از اتصال Wi-Fi یکسانی استفاده می کنند. حالا یک صفحه پاپ اپ در صفحه خانگی تلفن شما ظاهر می شود. گزینه Apowersoft را انتخاب کنید و بعد روی Start Now تپ کنید. بعد از اینکه این مرحله کامل شد دستگاه اندروید خود را در کامپیوترتان مشاهده خواهید کرد.

پخش همزمان فیلم اندروید در کامپیوتر با ApowerMirror

اگر فایل ویدیویی که می خواهید به صورت همزمان مشاهده کنید دارای مشکل زیرنویس است می توانید از ۶ روش رفع مشکل زیر نویس فارسی Kmplayer، Mx Player، Vlc Player و.. اندروید و کامپیوتر استفاده کنید.

پخش دو فیلم همزمان در چند گوشی اندروید با MirrorOp

مانند دو برنامه قبلی برنامه MirrorOp به شما اجازه می دهد چند دستگاه اندروید را در کامپیوتر یا مک مشاهده کنید. برنامه MirrorOp را در دستگاه اندروید خود نصب کنید و برنامه MirrorOp Receiver را در کامپیوتر خود نصب کنید. مطمئن شوید دستگاه اندروید و کامپیوتر شما از یک شبکه وای فای یکسان استفاده می کند. برنامه را در دستگاه اندروید و کامپیوتر خود اجرا کنید. بعد از اینکه کامپیوتر گوشی شما را شناخت و بلعکس روی گزینه Mirror در دستگاه اندروید تپ کنید تا دو دستگاه به هم وصل شوند. اگر قصد دارید از دستگاه های اندروید بیشتری استفاده کنید همین مراحل را تکرار کنید.

پخش دو فیلم همزمان اندروید

اگر دوست دارید فیلمی که در گوشی دارید را در تلویزیون مشاهده کنید می توانید از ۳ روش پخش فیلم، آهنگ و عکس گوشی در تلویزیون با کابل و بدون کابل استفاده کنید.

نمایش همزمان دو ویدئو با برنامه PeerDeviceNet

PeerDeviceNet یک اپلیکیشن موبایل است که به شما این امکان را می دهد که به صورت امن عکس ها، ویدیوها و فایل های صوتی تان را با اعضای خانواده تان به اشتراک بگذارید و لینک های وب، اسناد ورد و پی دی اف خود را ارسال کنید. PeerDeviceNet دستگاه های شما را از طریق روتر Wi-Fi ، دایرکت Wi-Fi یا هات اسپات تلفن همراه به صورت نظیر به نظیر به هم وصل می کند. هیچ سرور مرکزی وجود ندارد و به تنظیمات حساب کاربری یا کلمه عبور نیاز ندارید و نگران این مسئله نباشید که سرور یک کپی از اطلاعات خصوصی شما را ذخیره کنید.

نمایش همزمان دو فیلم با برنامه PeerDeviceNet

هیچ دستگاه دیگری نمی تواند بدون اطلاع شما به گوشی تان وصل شود، هیچ کسی نمی تواند داده های شما را تحت نظر بگیری چون هیچ گونه اطلاعاتی در معرض دید مستقیم قرار نمی گیرد. در هر جلسه اشتراک گذاری کافی است فیلم های خود را انتخاب کنید و ارسال کنید تا نظیر ها یا Peer های دیگر آن را مشاهده کنند. تمام اتصالات از پروتکل TLS/SSL استفاده می کند.

پخش همزمان ویدیو در دو گوشی با برنامه Air Playit

Air Playit یک برنامه رایگان جریان سازی ویدیو است که برای پخش فیلم ها، ویدیو ها، موزیک ها از کامپیوتر یا مک به گوشی اپل، آی پد یا دستگاه های موبایلی که سیستم عامل اندروید گوگل دارد طراحی شده است. برنامه Air Playit می تواند از ۳۲۰ فرمت مختلف ویدیویی و صوتی پشتیبانی کند و آن را از طریق وای فای، شبکه های ۳G و ۴G به اشتراک بگذارید. این برنامه به عنوان سرور ابری ویدیو و موزیک عمل می کند و به شما اجازه می دهد فیلم های HD و موسیقی را بدون از دست دادن کیفیت مشاهده و گوش دهید.

پخش همزمان ویدئو در دو گوشی با برنامه Air Playit

برنامه AirPlayit Server را روی کامپیوتر یا مک خود نصب کنید و برای اشتراک گذاری پوشه هایی که حاوی فیلم هستند Add Movie File(s) را انتخاب کنید. بعد AirPlayit Client را در گوشی اندروید یا آیفون خود دانلود و نصب کنید. بعد سرور محلی یا ریموت را پیدا کنید و فیلم هایی که زیر پوشه سرور شما است را انتخاب کنید و روی Play کلیک کنید تا فیلم در iPhone, iPad و غیره شما پخش شود.

پخش دو فیلم همزمان اندروید به کمک برنامه Optia

برنامه Optia اولین برنامه ای بود که قابلیت ریموت شدن کاربران گوشی های هوشمند را ارائه داد. با Optia صاحبان گوشی هوشمند خیلی ساده می توانند صفحه نمایش گوشی خود را با خانواده یا دوستانشان به اشتراک بگذارند. برنامه Optia در حال حاضر برای سری گالگسی شرکت سامسونگ در دسترس است اما اگر گوشی غیر از گالگسی دارید می توانید این برنامه را امتحان کنید. با نصب برنامه Optia روی دو گوشی هوشمند و دنبال کردن دستورالعمل ها می توانید فیلم ها و صفحات خود را به اشتراک بگذارید.

پخش دو فیلم همزمان اندروید به کمک برنامه Optia

برنامه VLC HD Remote برای پخش فیلم به صورت همزمان در چند دستگاه

برنامه VLC HD Remote یک اپلیکیشن رایگان است که دستگاه اندروید شما را به عنوان کنترل ریموت بکار می برد. استفاده از برنامه VLC HD Remote بسیار ساده است و تمام ویژگی هایی که انتظار دارید را شامل می شود. این برنامه را روی چند دستگاه خود نصب کنید و فایل ویدیویی خود را پخش کنید.

معرفی برنامه برنامه VLC HD Remote برای پخش چند فیلم همزمان

معرفی برنامه Gplayer جهت پخش همزمان چند فایل تصویری

برنامه Gplayer به شما اجازه می دهد در یک دستگاه تبلت فیلم پخش کنید و در دستگاه تبلت دیگر آن را مشاهده کنید. بعد از اینکه برنامه را نصب کردید روی فایل ویدیویی که می خواهید پخش کنید تپ کنید و آن را چند دقیقه نگه دارید بعد روی Add Into Share List تپ کنید. حالا برای اشتراک گذاری فیلم دستگاه تبلت دوم را انتخاب کنید. در دستگاه دوم فایل ویدیویی به اشتراک گذاشته شده را انتخاب کنید

معرفی برنامه gplayer جهت پخش همزمان چند فایل تصویری

در آخر پیشنهاد می کنیم ۱۰ تا از بهترین برنامه رادیو اینترنتی و رادیو FM و AM (بدون اینترنت) را در دستگاه اندروید خود نصب کنید و از آنها لذت ببرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

با استفاده از برنامه هایی که امروز خدمت شما کاربران گرامی معرفی کردیم شما می توانید به صورت همزمان موزیک، فیلم و عکس های خود را در دو یا چند دستگاه اندروید پخش کنید و یا از طریق کامپیوترتان فیلم هایی که در چند دستگاه اندروید پخش می شود را مشاهده بفرمایید. چنانچه برنامه دیگری برای پخش همزمان موزیک و فیلم می شناسید آن را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب