مطلب فعلی :

ارسال و استفاده امن از ایمیل ها

رفتن به بالا

ارسال و استفاده امن از ایمیل ها

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها

ارسال و استفاده امن از ایمیل ها

ایمیل ها یکی از مهم ترین حساب های شخصی در اینترنت میباشند و همیشه هدف خوبی برای هکر ها هستند،ممکن است در ایمیل شما اطلاعاتی بسیار شخصی و مهمی وجود داشته باشد که باعث سواستفاده شوند،در ادامه روش هایی را برای استفاده و ارسال امن ایمیل ها معرفی میکنیم.

کلاسیک وب

ارسال ایمیل هایی که پس از خوانده شدن پاک میشوند

شما میتوانید با استفاده از سرویس Privnote متن ایمیل خود را طوری ارسال کنید که پس از خوانده شدن پاک شود ، علاوه براین میتوانید پیام را طوری بسازید که پس از خوانده شدن،ایمیلی برای شما راسال نماید.

کلاسیک وب

پس از ورود به سایت،در کادر متن ایمیل را تایپ نمایید،اگر میخواهید از خوانده شدن پیام آگاه شوید تیک گزینه Notify me when this note gets read را بزنید و ایمیل خود را وراد نمایید.

کلاسیک وب

کلاسیک وب

در آخر سایت به شما لینک پیام نمایش میدهد که میتوانید آن را به جای متن ایمیل که برای شخص مورد نظر ارسال مینمایید استفاده کنید،همچنین از طریق گزینه destroy it now متن را پاک کنید.

کلاسیک وب

استفاده از سرویس های ناشناس

GMX Mail service یک سرویس ایمیل عالی ،ساده و امن میباشد که شما میتوانید کمتر از چند دقیقه ایمیل آدرس خود را با پسوند “@gmx.com” داشته باشید.

از قابلیت های GMX میتوان ۲GB فضا برای ذخیره فایل ،رابط کاربری آسان،قرار دان دوستان از فیس بوک و امکاناتی دیگری مثل امضا،فیلتر کردن میل ها،تقویم و.. اشاره کرد.

ارسال تصویر به جای متن

با استفاده از  سرویس Hidetext.net میتوانید تا ۱۰۰,۰۰۰ کارکتر را بسادگی به تصویر .gif تبدیل کنید و آن را به صورت لینک ارسال یا دانلود نمایید.

کلاسیک وب

از قابلیت های این سرویس میتوان به تبدیل ایمیل آدرس به عکس و تعیین اندازه فونت برای متن اشاره کرد.

استفاده از ایمیل کلاینت ها

یکی از بهترین راه های برای دسترسی به ایمیل، استفاده از ایمیل کلاینت هاست .شما با ایمیل کلاینت ها میتوانید بدون مراجعه به حساب کاربری خود را در سایت ها ،از طریق برنامه های ایمیل کلاینت به آنها دسترسی داشته باشید.

کلاسیک وب

Microsoft Outlook و Mozilla Thunderbird از جزو معروفترین برنامه ها برای این کار هستند.میتوانید از اینجا نحوه تنظیم اکانت Gmail در Thunderbird را بیابید یا از آموزش قدم به قدم تنظیم POP گوگل استفاده کنید.

همچنین از اینجا Mozilla Thunderbird را رایگان دریافت نمایید.

منبع آموزش:کلاسیک وب

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب