مطلب فعلی :

اضافه کردن عضو و افراد به گروه و کانال تلگرام بدون شماره تلفن و درخواست

رفتن به بالا

اضافه کردن عضو و افراد به گروه و کانال تلگرام بدون شماره تلفن و درخواست

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
اضافه کردن عضو و افراد به گروه و کانال تلگرام بدون شماره تلفن

اضافه کردن عضو و افراد به گروه و کانال تلگرام بدون شماره تلفن و درخواست

همانطور که می دانید در برنامه تلگرام شما در صورتی می توانید افرادی را به گروه و یا کانال های تلگرامی اضافه یا Add کنید که شماره تلفن آنها را داشته باشید و آنها در لیست دوستان شما باشند. امروز در کلاسیک وب قصد داریم نحوه اد کردن افراد در تلگرام بدون شماره تلفن و ارسال درخواست عضویت را به شما آموزش دهیم.

نحوه اد کردن افراد در کانال و گروه تلگرام بدون شماره تلفن و ارسال درخواست

How to add member to channel or group telegram without phone number and request

همانطور که می‌دانید کانال های تلگرام یا کانال های عمومی یا پابلیک (Public Channels) هستند و یا کانال های خصوصی یا پرایوت (Private Channels) هستند. برای درک بهتر تفاوت های مابین این دو دسته از کانال های تلگرام می‌توانید پست قبلی کلاسیک وب که در مورد آموزش ساخت کانال تلگرام ، آشنایی کامل با تمام ویژگی و قابلیت های آن است را مطالعه فرمایید. در این پست ما نحوه  اضافه کردن افراد جدید (ممبر ها) به لیست کانال تلگرام با شماره تلفن را آموزش دادیم، در ادامه آموزش امروز کلاسیک وب ما قصد داریم نحوه اد کردن افراد در تلگرام بدون شماره تلفن و ارسال درخواست عضویت را به شما آموزش دهیم.

نحوه اد کردن در گروه و کانال تلگرام بدون شماره تلفن و آیدی

قبل از اینکه آموزش امروز را شروع کنیم به چند نکته توجه داشته باشید:

  • همانطور که اشاره کردیم تلگرام ویژگی اضافه کردن افراد در کانال و گروه بدون شماره تلفن را ندارد، پس یکی از برنامه های موبوگرام، تلگراف و یا نسخه های دیگر را نصب کنید. ما در اینجا از برنامه موبوگرام استفاده می کنیم.
  • اگر فرد مورد نظر حالت اضافه شدن به گروه را غیر فعال نکرده باشد این روش را انجام دهید در غیر این صورت این روش برای شما کار نمی کند.
  • این قابلیت تنها برای مدیر گروه ها و کانال ها قابل استفاده می باشد.
  • اگر حساب شما ریپورت شده باشد این روش برای شما کار نمی کند.

برنامه موبوگرام را اجرا می کنیم و فرد مورد نظری را که شماره آن را نداریم و می خواهیم به گروه یا کانال اضافه کنیم را انتخاب می کنیم.

select

روی نام فرد مورد نظر که تپ کنیم وارد پروفایلش می شویم. در گوشه راست – بالا روی سه نقطه ضربه می زنیم.

menu

و گزینه اضافه به گروه یا کانال  یا در حالت انگلیسی Add to group or channel را انتخاب می کنیم.

add

با این کار لیست گروه ها و کانال هایی که مدیر آنها هستیم برای ما نمایش داده می شود. روی گروه یا کانالی که می خواهیم فرد را بدون اجازه اد کنیم تپ می کنیم. پیغامی به شما نمایش داده خواهد که فرد مورد نظر به کانال یا گروهی که انتخاب کرده اید اضافه شود یا نه که شما این پیغام را تایید می کنید.

ok

شما با موفقیت این شخص را بدون داشتن شماره یا حتی آیدی به گروه یا کانال اضافه کردید.

با این روش ساده شما می توانید بدون اینکه شماره تلفن فرد مورد نظر را داشته باشید او را به کانال یا گروه تلگرام اضافه کنید. اما از این روش برای اضافه کردن افراد ناشناس استفاده نکنید چون امکان ریپورت شدن شما وجود دارد. شما میتوانید اعضا گروه تلگرام را از ارسال پیام ، استیکر و.. به صورت کامل یا در محدوده ای از زمان محروم کنید ، آخرین فعایت های ادمین و اعضا گروه و کانال را به صورت کامل ببینید، برای ادمین های کانال تلگرام امکان اضافه کردن ادمین جدید ، ارسال پست در کانال و.. فعال و غیر فعال کنید و قابلیت های دیگری که می توانید در پست آموزش کامل محدود کردن اعضا و مدیر گروه تلگرام ، تغییر دسترسی ادمین های کانال و.. مطالعه بفرمایید.

در صورتی که می خواهید به صورت دسته ای مخاطبین را به تلگرام اضافه کنید پیشنهاد می کنیم پست قبلی کلاسیک وب که در مورد آموزش انتقال ، ذخیره ، بازیابی و ورود گروهی شماره های مخاطبین تلگرام است را مطالعه بفرمایید. در آخر اگر تمایل دارید افزایش ممبر داشته باشید پیشنهاد می کنیم از ترفندهایی که در پست ترفند و روش های افزایش ممبر واقعی و اعضای ایرانی کانال تلگرام آموزش داده شده است استفاده کنید.

تجربه و نظر شما ؟

اگر روش های دیگری برای اضافه کردن ممبر یا عضو به گروه و کانال تلگرام بدون شماره می شناسید ، پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب