مطلب فعلی :

انتخاب صرافی ارز دیجیتال خارجی

رفتن به بالا

انتخاب صرافی ارز دیجیتال خارجی

نوشته admin

1 هفته قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها

انتخاب صرافی ارز دیجیتال خارجی

ترید کردن و آغاز فعالیت در دنیای کریپتوکارنسی، چالش‌های مختلفی دارد.

یافتن بهترین صرافی با کمترین کارمزد و البته امنیت عالی، اصلا راحت به نظر نمی‌رسد. هر صرافی ارز دیجیتال، فواید و البته معایب خاص خود را دارد که در طولانی‌مدت، ممکن است برای تریدرها مشکلات متعددی ایجاد کند. اگر شما هم به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال عالی هستید، با ما بمانید تا بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی را به شما معرفی کنیم!

بایننس (Binance)؛ بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا

صرافی ارز دیجیتال بایننس ‌Binance

بایننس (https://binance.com/en) یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا است که کار خود را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرد. این صرافی با عرضه امکانات متنوع و ابزارهای پیشرفته، باعث تسهیل فرآیند ترید کردن برای کاربران خود شد. تریدرها در این صرافی می‌توانند خرید و فروش و معامله‌های خود را با بیت‌کوین، اتریوم و البته توکن اختصاصی این صرافی یعنی بایننس کوین که به‌اختصار BNB نامیده می‌شود، انجام دهند.

بایننس طیف وسیعی از مزایا را در اختیار تریدرها می‌گذارد که پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متعدد، کارمزد نسبتا کم، نقدینگی بسیار بالا و ابزارهای پیشرفته تریدینگ، تنها بخشی از آن‌ها است. با وجود همه این مزایای عالی، استفاده از بایننس یک راه‌حل عالی به نظر می‌رسد. هر چند باید بدانید که بایننس با کاربران ایرانی هیچ معامله‌ای انجام نمی‌دهد. استفاده از این صرافی ممکن است باعث از بین رفتن تمام سرمایه شما شود و به همین دلیل، شما هم باید مثل دیگر کاربران ایرانی به دنبال یک گزینه بهتر برای فعالیت خود باشید.

بای بیت (Bybit)؛ امکانات کامل و کارمزد منطقی

صرافی بای بیت که از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترید کردن به شمار می‌رود. این صرافی ارز دیجیتال با عرضه انواع امکانات و ابزارها به کاربران خود، خیلی زود توانست در میان بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی قرار بگیرد. معاملات اسپات، معاملات فیوچرز، امکان سفارش‌گذاری، معامله NFT و قابلیت ارائه API، تنها بخشی از مزایای فوق‌العاده این صرافی هستند. کارمزد منطقی و معقول این صرافی نیز دیگر دلیل محبوبیت بای بیت است.

هر چند با وجود همه این مزایای نسبتا عالی، بای بیت برای کاربران برخی کشورها از جمله ایران، هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهد.

جیمینی (Gemini)؛ امن‌ترین صرافی ارز دیجیتال

جیمینی یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال محبوب در دنیا است که از سال ۲۰۱۵ کار خود را آغاز کرد. این صرافی با عرضه بیش از ۱۰۰ رمزارز، امکان انجام استیکینگ، پشتیبانی از ارزهای فیات و امنیت بسیار خوب، به یکی از صرافی‌های معتبر در حوزه کریپتوکارنسی تبدیل شده است. جالب است بدانید که این صرافی ارز دیجیتال به دلیل اجرای قوانین‌ سخت‌گیرانه ایالات متحده، برخی از امکانات عادی و معمول صرافی‌های ارز دیجیتال دیگر مثل معاملات مارجین و فیوچرز را ارائه نمی‌دهد.

ناگفته نماند که جیمینی هم به دلیل تحریم‌های اقتصادی، به کاربران ایرانی هیچ خدماتی ارائه نخواهد داد. البته جیمینی این موضوع را در بخش قوانین خود ارائه نکرده است و تنها در زمان ثبت نام و احراز هویت، کاربران ایرانی با عبارت عدم ارائه خدمات در این محدوده جغرافیایی، مواجه می‌شوند.

کراکن (Kraken)؛ پشتیبانی بسیار خوب از تریدرها

یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال محبوب در دنیا، صرافی ارز دیجیتال کراکن است. این صرافی با عرضه امکانات متنوع، امنیت عالی و ابزارهای پیشرفته، توانسته توجه اغلب تریدرهای حرفه‌ای را به خود جلب کند. کراکن از ارزهای دیجیتال متنوعی پشتیبانی می‌کند و به این شکل، ترید کردن با انواع کریپتوکارنسی‌ها را ممکن خواهد کرد. از سوی دیگر، اخذ کارمزد نسبتا کم و ارائه ابزارهای پیشرفته مثل تعیین حد ضرر و استراتژی‌های ترید کردن اتوماتیک، فعالیت در این حوزه را برای معامله‌گرها، تسهیل کرده است. داشتن یک اپلیکیشن امن و سریع، از دیگر مزیت‌های این صرافی ارز دیجیتال است.

البته کراکن به‌عنوان یکی از ۵ صرافی بزرگ دنیا، به کاربران ایرانی هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهد. به همین دلیل تریدرهای ایرانی برای جلوگیری از مسدود شدن سرمایه خود، باید یک صرافی معتبر و پیشرفته داخلی پیدا کنند.

والکس؛ بهترین صرافی ایرانی

هر چند اغلب صرافی‌های معرفی شده، بهترین‌های حوزه خود هستند؛ اما استفاده از آن‌ها برای کاربران ایرانی با ریسک از بین رفتن سرمایه و مسدود شدن حساب کاربری همراه است. در این شرایط، استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال داخلی با امکانات کامل و پشتیبانی دقیق، بهترین و عاقلانه‌ترین انتخاب ممکن خواهد بود. صرافی والکس با عرضه بهترین و کامل‌ترین امکانات، یکی از گزینه‌های اصلی برای تریدرهای ایرانی است.

این صرافی با استفاده از شیوه‌های متنوع مثل احراز هویت دو مرحله‌ای و استفاده از کیف پول سرد، امنیت کاربران خود را در بهترین شرایط ممکن تامین می‌کند. از سوی دیگر، تریدرهای مبتدی به دلیل پلتفرم ساده و قابل درک والکس، به‌راحتی می‌توانند فعالیت خود را در دنیای کریپتوکارنسی آغاز کنند. هم‌زمان با افراد مبتدی، تریدرهای حرفه‌ای با داشتن امکانات و ابزارهای کامل در والکس، می‌توانند با خیال راحت معامله‌های بزرگ خود را در این صرافی انجام دهند.

امکان ساخت بات‌های مختلف، امکان فعالیت در سه بازار تومان، تتر و بیت‌کوین، پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال معتبر در دنیا، امکان استفاده از سکوی معامله و دسترسی به اعتبار معاملاتی، تنها بخشی از مزیت‌های این صرافی ارز دیجیتال است. علاوه بر این باید بدانید که والکس امکان معامله P2P را هم در اختیار کاربران خود قرار داده و یک فضای کامل، امن، معتبر و سریع برای ترید کردن، فراهم کرده است.

والکس؛ صرافی امن داخلی برای تریدرهای حرفه‌ای

صرافی والکس

اغلب صرافی‌های بزرگ خارجی و بین‌المللی، عملکرد مشابهی با یکدیگر دارند. همه آن‌ها با ارائه بهترین امکانات، پیشرفته‌ترین ابزارها و امن‌ترین محیط ممکن، فعالیت در دنیای کریپتوکارنسی را برای مشتریان خود، تسهیل می‌کنند. در مقاله لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی گفته شد،، کاربران ایرانی به دلایل مختلفی از جمله تحریم، نمی‌توانند با این صرافی‌های معتبر کار کنند. به همین خاطر، استفاده از بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی یعنی صرافی ارز دیجیتال والکس (https://wallex.ir) با امکانات متنوع و ابزارهای پیشرفته، بهترین راه‌حل برای همه تریدرهای مبتدی و البته حرفه‌ای است. امنیت، سرعت، پشتیبانی کامل و استفاده از تدابیر امنیتی گوناگون، تنها بخشی از مزیت‌های والکس هستند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 هفته قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب