مطلب فعلی :

اولین اسکیت الکتریکی هوشمند جهان

رفتن به بالا

اولین اسکیت الکتریکی هوشمند جهان

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

گجت

مجله اینترنتی دانستنی ها
اولین اسکیت الکتریکی هوشمند جهان

اولین اسکیت الکتریکی هوشمند جهان

WalkCar را به خاطر دارید؟ همان اسکیت برد الکترونیکی که در کیف شما جا میشد! اما مسائله تولید ابزارهای الکترونیکی هوشمند برای حمل و نقل به همین جا ختم نمیشود و مهندسان بار دیگر ابزار حمل و نقل محبوب دیگری را دستخوش تغییر و تحول قرار دادند و نتیجه آن تولید اولین رول اسکیت (Roller skating) هوشمند الکتریکی در دنیا است که میتوانید خیلی راحت آن را بپوشید و بدون هیچ فعالیتی در شهر با سرعت مناسب حرکت کنید.در ادامه با این محصول بیشتر آشنا میشویم.ACTON R10 RocketSkates رول اسکیت های هوشمند و دارای موتور الکتریکی هستند که میتوانید با یکبار شارژ آن در ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه مسافت ۱۲ کیلومتر را با سرعت تا ۲۰ kph طی کنید.این اسکیت ها دارای حفاظ های مخصوص و اتصالات بندی پا برای امنیت و قابلیت کوچک و بزرگ کردن اندازه محل قرار گیری پا  هستند و میتوانند افرادی با حداکثر وزن ۹۰ کیلوگرم را تحمل کنند.

اولین رول اسکیت الکتریکی هوشمند جهان

یکی از مزیت های خوب طراحی ACTON R10 قرار گیری موتور های الکتیریکی دوقولوی ۵۵ واتی در پشت پا است،اینکار باعث میشود تا آسیب کمتری در حین اسکیت سواری به موتور و دستگاه برسد و شما قدرت مانور بیشتری داشته باشید.

طریقه کار با این اسکیت همانند بسیار از اسکیت های دیگر نیاز به وارد شدن و یاد گرفتن قلق آن میباشد.برای سرعت گرفتن دستگاه مثل WalkCar باید کمی به جلو متمایل شوید و برای کم کردن سرعت مجددا باید به حالت ایستاده برگشت تا اسکیت به صورت اتوماتیک سرعت را متناسب با حالت بدن شما تنظیم کند.

اولین رول اسکیت الکتریکی هوشمند جهان

در صورتی که به پله رسیدید یا از اسکیت سواری خسته شدید میتوانید با استفاده از ترمز پایی که در پشت اسکیت تعبیه شده است اسکیت را متوقف کنید.

این اسکیت هوشمند همچنین دارای یک اپ مخصوص گوشی برای کنترل اسکیت از طریق موبایل و  تعیین حالت های مختلف (حرفه ای،عادی و..) به همراه نمایش موقعیت شما،نقشه راه، سرعت و نمایش کیلومتر و مسیر طی شده توسط اسکیت میباشد.

اپ اولین رول اسکیت الکتریکی هوشمند جهان

قیمت این دستگاه در آمازون ۶۹۹ دلار است.

برای مشاهده طریقه کارکرد و اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکینم ویدیو تست و بررسی این اسکیت را مشاهده کنید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • گجت

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب