مطلب فعلی :

باید و نبایدها برای حل مشکل ارسال پیام در لینکدین (راهنما)

رفتن به بالا

باید و نبایدها برای حل مشکل ارسال پیام در لینکدین (راهنما)

نوشته admin

1 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
باید و نبایدها برای حل مشکل ارسال پیام در لینکدین (راهنما)

باید و نبایدها برای حل مشکل ارسال پیام در لینکدین (راهنما)

لینکدین یک پلتفرم ارزشمند برای برقراری ارتباط با کمپانی‌های سراسر جهان است. اما بعضی اوقات ممکن است در برقراری ارتباط با دیگران در این پلتفرم به مشکل بخورید و نتوانید برای کسی پیام ارسال کنید. 💬 اگر شما هم با این محدودیت مواجه شده‌اید، در ادامه باید و نبایدها برای حل مشکل ارسال پیام در لینکدین را مطالعه کنید.

رفع محدودیت ارسال پیام در لینکدین

How to Fix if LinkedIn Won’t Let You Send Messages

اگر متوجه شدید محدودیت ارسال پیام شما مختص به یک اکانت خاص نیست، حال دو احتمال وجود دارد؛ لینکدین شما را محدود کرده باشد و یا مشکل از اکانت شما باشد. در حالت اول، گره شما به‌دست پشتیبانی پلتفرم حل می‌شود و باید با آنها ارتباط برقرار کنید. اما اگر مشکل از اکانت شما باشد، به طور خلاصه بهتر است روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • از اکانت خود خارج شده و دوباره وارد شوید.
  • Cache (کش) و Cookies (کوکی‌) مرورگر خود را پاک کنید.
  • از یک مرورگر دیگر استفاده کنید.
  • Extensions (افزونه‌) مرورگر خود را غیرفعال کنید.
  • برنامه‌های تغییر دهنده آی پی را خاموش کنید.
  • با تیم پشتیبانی لینکدین مشکل را در میان بگذارید.

بعضی اوقات شما به عنوان یک کاربر لینکدین نمی‌توانید برای کمپانی و یا یک کاربر دیگر پیام ارسال کنید و ارتباط برقرار کنید. برای رفع محدودیت لینکدین ، بهتر است ابتدا بررسی کنید که می‌توانید برای کاربران دیگر پیام ارسال کنید یا خیر چرا که ممکن است بلاک شده باشید.

یکی دیگر از علت‌هایی که نمی‌توان برای دیگران پیام ارسال کرد، محدودیت خود لینکدین است. برای دور زدن این محدودیت، می‌توانید برای افرادی که به آنها کانکت نیستید، ایمیل دعوتنامه بفرستید و یا برای درخواست دادن در لینکدین به افراد، با آنها در یک رویداد (event) شرکت کنید و یا گروه مشترک داشته باشید.

در ادامه این روش‌ها را به‌تفصیل توضیح می‌دهیم.

۱- رفع محدودیت لینکدین با یک Sign out و Sign in ساده

بعضی اوقات یک خروج از اکانت و ورود دوباره می‌تواند مشکل ارسال پیام در لینکدین را حل کند. برای این کار، لینکدین را باز کنید و روی عکس پروفایل خود تب کنید. از پایین منو، گزینه Sign Out را انتخاب کنید.

رفع محدودیت ارسال پیام در لینکدین

سپس می‌توانید دوباره با وارد کردن اطلاعات خود در این برنامه log in کنید. حال ببینید آیا محدودیت ارسال پیام برای شما برطرف شده است یا خیر. اگر همچنان این مشکل را داشتید، به سراغ راه‌حل‌های بعدی بروید.

۲-  رفع مشکل ارسال پیام در لینکدین با پاک کردن Cache (کش) و Cookies (کوکی‌) مرورگر

کش و کوکی‌هایی که مرورگر شما ذخیره می‌کنند، ممکن است مانع پیام دادن شما شوند. بنابراین احتمال دارد با پاک کردن کش و کوکی‌های مرورگر مشکل شما حل شود. برای اینکار، کافیست به Settings (تنظیمات) مرورگر خود بروید و از بخش History (تاریخچه) وارد Clear Browsing History (پاک کردن تاریخچه مرورگر) شوید و با انتخاب Clear Data (پاک کردن اطلاعات) کش و کوکی‌ها را حذف کنید.

رفع محدودیت لینکدین

اگر از راه حل بالا نتوانستید کش و کوکی‌های مرورگر خود را بیابید، وارد تنظیمات شده و در باکس جستجو، کلمه Cache را سرچ کنید تا آن را پیدا کنید. پس از حذف کش، از اکانت لینکدین خارج شده و دوباره وارد شوید.

۳- رفع محدودیت لینکدین با استفاده از یک مرورگر دیگر

ممکن است مشکل از مرورگر شما باشد و نه پلتفرم لینکدین. در این حالت پیشنهاد می‌شود از یک مرورگر دیگر استفاده کنید.

۴-  Extensions (افزونه‌‌های) مرورگر خود را غیرفعال کنید

برخی اوقات افزونه‌های اد بلاکر (ad blockers) و یا پاپ‌آپ بلاکر (pop-up blockers) مانع درست کار کردن لینکدین می‌شوند و حتی ممکن است برای ارسال پیام در لینکدین هم مشکل ایجاد کنند. بنابراین، ممکن است با غیرفعال کردن این افزونه‌ها محدودیت ارسال پیام شما حل شود.

برای غیرفعال کردن افزونه‌ها، روی آیکون extension بزنید و وارد بخش Manage extensions شوید.

رفع محدودیت لینکدین

در اینجا، افزونه‌هایی که حس می‌کنید می‌توانند مانع درست کار کردن لینکدین شوند را غیرفعال کنید.

رفع محدودیت ارسال پیام در لینکدین

۵-  رفع محدودیت ارسال پیام در لینکدین با خاموش کردن برنامه‌های تغییر دهنده آی پی

مانند افزونه‌ها، برخی اوقات برنامه‌های تغییر دهنده آی پی هم ممکن است باعث اختلال عملکرد لینکدین شوند. شما می‌توانید موقتا این برنامه‌ها را خاموش کرده و ببینید مشکل برطرف می‌شود یا خیر.

رفع محدودیت ارسال پیام در لینکدین

۶- مشکل را با تیم پشتیبانی لینکدین در میان بگذارید

اگر هیچکدام از روش‌های بالا نتوانست مشکل شما را برطرف کند، حال وقت آن است که برای کمک، به تیم پشتیبانی لینکدین درخواست کمک کنید تا شما را راهنمایی کنند.

۷- دور زدن محدودیت درخواست دادن در لینکدین

هرچند شما می‌توانید برای افرادی که به آنها کانکت هستید، بی‌شمار پیام ارسال کنید؛ اما برای ارسال پیام برای افرادی که به آنها کانکت نیستید، محدودیت‌هایی وجود دارد. اگر شما برای افراد زیادی درخواست ارسال کنید، ممکن است با مشکل وریفای و ورود به لینکدین مواجه شوید.

علاوه بر درخواست کانکت عادی، لینکدین به کاربران این آپشن را داده که با دعوت افراد با ایمیل، به آنها کانکت شوند. در این مورد، هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید بی‌شمار ایمیل دعوت ارسال کنید اما بهتر است بیش از ۲۰۰ دعوت در روز ارسال نکنید و اگر تعداد افرادی که به آنها کانکت هستید کمتر از ۵۰۰ است، با روزانه ۵۰ دعوت‌نامه اکانت خود را رشد دهید.

دور زدن محدودیت درخواست دادن در لینکدین

یک روش دیگر، ارسال درخواست پیام به اعضای گروه و شرکت کنندگان در رویداد است. لینکدین در این مورد هم محدودیتی برای کاربران نگذاشته است و شما می‌توانید برای کاربرانی که می‌خواهید، از این طریق پیام ارسال کنید.

دور زدن محدودیت درخواست دادن در لینکدین

سوالات متداول

چرا در لینکدین بن شده‌ام؟

ارسال درخواست کانکت زیاد، استفاده از ابزارهای اتوماسیون خطرناک لینکدین که باعث می‌شود شما شبیه به ربات به نظر بیایید و یا فعالیت‌های غیرقانونی می‌تواند باعث بن شدن شما شود.

چگونه می‌توان برای افراد پیام InMail ارسال کرد؟

این قابلیت برای کاربران پرمیوم در دسترس است و اگر شما کاربر معمولی هستید، باید اکانت خود را ارتقا دهید تا بتوانید برای افراد پیام InMail ارسال کنید.

چطور متوجه شوم که در لینکدین بلاک شده‌ام؟

برای اینکه ببینید از طرف کاربری بلاک هستید یا نه، به پروفایل وی مراجعه کنید. اگر نتوانستید و ارور داد و یا آن پروفایل غیرفعال به نظر آمد، احتمالا آن کاربر شما را بلاک کرده است.

جمع بندی

اگر شما از طرف خود لینکدین محدود نشده باشید، می‌توانید با انجام راه‌حل‌هایی ساده همچون خارج شدن از اکانت و ورود به آن، غیرفعال کردن برخی افزونه‌های مرورگر و برنامه‌های تغییر آی پی، استفاده از مرورگر دیگر و پاک کردن کش و کوکی‌های مرورگر مشکل خود را برطرف کنید. اما اگر خود لینکدین شما را محدود کرده باشد، می‌بایست با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و مشکل را برطرف کنید.

به علاوه، اگر قصد دارید محدودیت‌ ارسال درخواست لینکدین را دور بزنید، می‌توانید با استفاده از دعوتنامه ایمیل، به دیگران درخواست بدهید و یا به افراد گروه و یا شرکت کنندگان رویدادی که خود در آن حضور داشتید، پیام ارسال کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به راهنما کامل حل مشکل ارسال پیام در لینکدین پرداختیم. آیا شما توانستید با این روش مشکل ارسال پیام خود را برطرف کنید؟ اگر تجربه و دیدگاه دیگری در این زمینه دارید حتماً آن را از طریق بخش نظرات کلاسیک وب با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب