مطلب فعلی :

با ضربه زدن به میز یا دیوار،در اینستاگرام پست بگذارید یا چراغ ها را خاموش کنید!

رفتن به بالا

با ضربه زدن به میز یا دیوار،در اینستاگرام پست بگذارید یا چراغ ها را خاموش کنید!

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

گجت

مجله اینترنتی دانستنی ها
تبدیل اشیا به ریموت کنترلر (Remote Control)

با ضربه زدن به میز یا دیوار،در اینستاگرام پست بگذارید یا چراغ ها را خاموش کنید!

به وسیله Knocki می توانید مثل شعبده باز ها با ضربه به اشیا کارهای خارق العاده در دنیای حقیقی و مجازی انجام دهید،در ادامه این دستگاه بسیار جالب را بیشتر معرفی میکنیماحتمالا با برنامه بسیا کاربردی IFTTT آشنا هستید،نرم افزاریی که بر طبق شرط هایی که شما بر آن تعیین میکنید کارها را انجام میدهد مثل اینکه اگر ساعت ۸ شد در فیس بوک پست بذار و.. ،حالا گجت Knocki به استفاده از این نوع نرم افزار ها مفهوم جدید و کاربردی تری داده است،این دستگاه هوشمند وایرلس با قرار گرفتن بر روی هر سطحی آنرا به یک ریموت کنترل (Remote Control) تبدیل میکند.

گجت Knocki

استفاده های “ناکی” تقریبا بی انتهاست به عنوان مثال با اتصال این دستگاه در نزدیکی درب خانه میتوانید تعیین کرد در صورتی که کسی در زد یک اس ام اس به گوشی با محتوا “در خانه را میزنند” برای شما که در اتاق دیگر یا در خانه همسایه حضور دارید ارسال شود یا در صورتی که دوبار به دیوار ضربه زدید ناکی گوشیتان را که الان گمشده است به صدا در آورد!

با ضربه زدن به میز یا دیوار،در اینستاگرام پست بگذارید یا چراغ ها را خاموش کنید

Knocki به شما اجاز میدهد تا دستورات خود را به آن اضافه کنید و خود نیز دارای مجموعه ای عظیم دستورات از پیش تعیین شده برای استفاده و انتخاب در اپ (App) مخصوص آن برای گوشی های هوشمند میباشد.

در زدن هوشمند

این گجت با پلتفرم و نرم افزارهایی همچون IFTTT, Wemo, Nest, Wink, Insteon و .. قابلیت سازگاری دارد و در آینده میتوان با ترکیب این دستگاه و نرم افزار های هوشمندی نظیر اینها خانه ها را به روشی ساده به خانه های هوشمند تبدیل کرد.

دستگاه و گجت برنامه IFTTT

فناوری در مرحله ثبت اختراع Knocki قادر به تشخیص و تفکیک هوشمندانه ارتشاعات عمدی و غیر عمدی است و علاوه برای قابلیت های فراوان و کاربردی آن،دارای قیمت مناسب ۵۹ دلار میباشد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • گجت

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب