مطلب فعلی :

با وینک بهترین پلتفرم گیمینگ مبتنی بر رمز ارز آشنا شوید

رفتن به بالا

با وینک بهترین پلتفرم گیمینگ مبتنی بر رمز ارز آشنا شوید

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

رپرتاژ

مجله اینترنتی دانستنی ها
با وینک بهترین پلتفرم گیمینگ مبتنی بر رمز ارز آشنا شوید

با وینک بهترین پلتفرم گیمینگ مبتنی بر رمز ارز آشنا شوید

شبکه مبتنی بر بلاک چین ترون میزبان پلتفرم‌ها و پروتکل‌های محبوب زیاد است، که یکی از بهترین آن‌ها وینک محسوب می‌شود. WINk در دسته‌بندی اپلیکیشن‌های غیر متمرکز مخصوص سرگرمی قرار می‌گیرد، به همین دلیل تعداد کاربران بیشتری نسبت به دیگر انواع برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین دارد. علاوه بر خود بستر مخصوص بازی که نام بردیم، ارز دیجیتال آن نیز بین کاربران و سرمایه‌گذاران ایرانی پرطرفدار است؛ ارز دیجیتال وینک (WIN) هولدرهای ایرانی متعددی دارد. در این مقاله می‌خواهیم بیشتر با WINk آشنا شویم و ارزش خرید رمز ارز آن را بررسی کنیم.

به عقیده سازنده، وینک نه فقط بستری برای بازی و سرگرمی بلکه یک پلتفرم اجتماعی است. اگرچه هر فردی می‌تواند روی نتورک منبع باز ترون یک اپلیکیشن کاربردی یا بازی غیرمتمرکز سوار کند، اما وینک به دست خود بنیاد ترون ایجاد شده است. وجود بازی‌های متعدد به همراه مکانیزم‌های تشویقی پرشمار، سبب شده‌اند تا کاربرانش بعد از ورود اولیه رفته‌رفته زمان بیشتری به آن اختصاص بدهند. به گفته استفاده‌کنندگان WINk با ورود به وب سایت می‌توانید ساعت‌ها خود را سرگرم کنید.

ترون فاندیشن وینک را اختصاصی نکرده و آن را کاملا منبع باز نگه داشته است. به همین دلیل سایر توسعه‌دهندگان هم می‌توانند با اضافه کردن بازی‌های جذاب، علاوه بر کمک به رشد این بستر غیرمتمرکز، کسب درآمد داشته باشند. پول رسمی در اینجا ارز دیجیتال WINk است. پس بهتر است قبل از ورود و شروع فعالیت، با خرید وینک به مقدار کافی از این ارز دیجیتال داشته باشید.

رشد وینک با تکیه بر ترون

از جمله دلایل رشد زیاد این پلتفرم گیمینگ که یکی از دلایل سرعت‌‌گرفتن روند رشد آن بوده، حمایت‌شدن توسط بنیاد ترون است. از طرفی دیگر، پشت WINk به شبکه بلاک چینی Tron گرم است که در مقایسه با رقبا سرعت به مراتب بالاتر و مخصوصا کارمزدهای پایین‌تری دارد. به این ترتیب کاربران در مقایسه با رقبایی که روی سایر نتورک‌ها ایجاد شده‌اند، کارمزد بسیار کمتری حین انجام انواع تراکنش پرداخت می‌کنند.

رشد وینک با تکیه بر ترون

دو دلیلی که در بالا نام بردیم، سبب شده‌اند تیم‌های توسعه زیادی ترون را به دیگر اکوسیستم‌ها به منظور ساخت اپلیکیشن‌های غیر متمرکز ترجیح بدهند. تصور کنید در بستری که به شدت متکی به انجام تراکنش‌های رمز ارزی است، کاربر چقدر از پرداخت کارمزدهای بالا عصبانی خواهد شد! این مشکل در وینک و سایر پلتفرم‌های ساخته‌شده روی ترون برطرف شده‌اند.

نحوه خرید ارز دیجیتال وینک

رمز ارز WINk در صرافی‌ها با نماد WIN شناخته می‌شود. به منظور خرید آن علاوه بر تهیه کردن یک کیف پول مخصوص رمز ارزها با پشتیبانی از این ارز دیجیتال، باید در یک صرافی نیز ثبت نام کنید. وینک در چند صرافی ایرانی قابل خرید و فروش است که یکی از بهترین آن‌ها بیت ۲۴ محسوب می‌شود. شما در اینجا علاوه بر امکان خرید ترون و وینک به بیش از ۳۷۰ دارایی رمزنگاری‌شده دیگر نیز دسترسی دارید.

از آن جایی که WIN یک رمز ارز مبتنی بر بلاک چین Tron است، کیف پول‌های زیادی امکان ذخیره‌سازی آن را فراهم می‌کنند. به عنوان مثال باید به تراست والت، محبوب‌ترین کیف پول ارز دیجیتال، اشاره کنیم. برای شروع خرید و فروش رمز ارز وینک این نرم افزار کفایت می‌کند، اما در صورت تصمیم به افزایش میزان سرمایه، بهتر است از یک والت سخت افزاری استفاده کنید.

قدم بعدی ثبت نام و سپس احراز هویت در یک صرافی داخلی است؛ پس از ساخت حساب در یک صرافی ارز دیجیتال، از شما خواسته می‌شود تا یک سری مدارک برای آن‌ها ارسال کنید تا از صحت اطلاعات ارائه شده توسط شما اطمینان پیدا کنند. این روند در تمام پلتفرم‌های معتبر مخصوص مبادله رمز ارزها ثابت است، و با هدف مبارزه با پولشویی صورت می‌گیرد. وقتی کار ایجاد کردن حساب کاربری به پایان رسید، نوبت خرید وینک و البته مقداری ترون (برای پرداخت کارمزدها در بستر گیمینگ WINk) است.

رابط کاربری هر وب سایت یا اپلیکیشن با دیگری متفاوت است، اما روند کلی تفاوتی ندارد؛ باید وارد بخش مخصوص مبادله رمز ارزها شوید و ارز دیجیتال مورد نظرتان را (در اینجا WIN) انتخاب کنید. بعد از مشخص کردن مقدار مورد نظر، از شما خواسته می‌شود تا آدرس کیف پولتان را ارائه کنید تا واریز به آن صورت بگیرد. بیشتر صرافی‌ها این امکان را به شما می‌دهند تا ضمن خرید وینک دارایی‌تان را داخل حسابتان در همانجا نگه دارید. در صورت معامله با یک برند معتبر،‌ نه تنها این کار مشکلی ندارد، بلکه دارای مزایایی است که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام معاملات سریع‌تر و بدون کارمزد در مقایسه با زمان ارسال به والت‌های شخصی، اشاره کرد.

اگر دیدگاه شما بلندمدت است و اصطلاحا یک هولدر هستید، نسبت به نوسان‌ها بی‌توجه باشید و ارز دیجیتال وینک را بعد از خرید تا زمان رسیدن به قیمت مورد نظر نگه دارید. در صورتی که دیدگاه شما کوتاه‌مدت است و در عین حال با تحلیل تکنیکال آشنایی کافی دارید، می‌توانید با خرید و فروش‌های مستمر در طول زمان بعد از هر نوسان، به کسب درآمد بپردازید. اما فراموش نکنید روش دوم ریسک بالایی دارد، و حتی حرفه‌ای‌ترین تریدرها نیز گهگاه در معاملاتشان دچار ضررهای سنگین می‌شوند.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و کلاسیک وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • رپرتاژ

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب