مطلب فعلی :

با ۱۰ تا از بهترین ابزارهای جستجوی ویندوز، همه چیز را سریعتر جستجو کنید!

رفتن به بالا

با ۱۰ تا از بهترین ابزارهای جستجوی ویندوز، همه چیز را سریعتر جستجو کنید!

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
با 10 تا از بهترین ابزارهای جستجوی ویندوز، همه چیز را سریعتر جستجو کنید!

با ۱۰ تا از بهترین ابزارهای جستجوی ویندوز، همه چیز را سریعتر جستجو کنید!

جستوجو فایل ها در ویندوز در بعضی از اوقات بسیار کند و زمان گیر است، برای حل این مشکل کلاسیک وب ۱۰ تا از بهترین برنامه های جستجوی رایگان را برای سیستم عامل ویندوز معرفی خواهیم کرد. این نرم افزارهای جستجو فوق العاده سریع و ساده و کم حجم هستند و شما با کمک آنها میتوانید در عرض چند ثانیه فایل ها را در هارد دیسک خود جستجو کنید.

جستجوی سریع فایل در کامپیوتر

The 10 Best Free Search Tools for Windows 10, 8, 7

محتوای این پست بروزرسانی شده است.

اگر قصد دارید در سیستم عامل ویندوز خود فایل ها را به سرعت جستجو کنید باید از بهترین ابزارهای جستجوی فایل در ویندوز استفاده کنید. برخی از نرم افزارهایی که امروز در کلاسیک وب به شما معرفی می کنیم نه تنها فایل را براساس نام بلکه براساس محتوا جستجو می کنند و این باعث می شود که شا نتایج دقیق تری بدست آورید. شما می توانید از کویری های پیچیده برای سرچ فایل ها در کامپیوترتان استفاده کنید. برای مثال می توانید به برنامه بگویید علاوه بر نام فایل، اندازه فایل و محتوا را برای شما در نظر بگیرد. امیدواریم با کمک این برنامه ها بهترین نتیجه را بدست آورید.

جستجوی سریع فایل در کامپیوتر

نرم افزار Everything

Everything نرم افزار فوق العاده سریع است که میتوانید آن را روی فلش مموری بریزید و همه جا این برنامه جستجو را همراه خود داشته باشید. نرم افزار Everything  را دانلود، نصب و اجرا کنید. چیزی حدود ۱۲ ثانیه زمان می برد تا نرم افزار Everything هارد دیسک شما را اسکن کند. پس از Scan، عبارت مورد نظر خود را در کادر بالای نرم افزار تایپ کنید. همانطور که مشاهده می کنید نرم افزار بلافاصله و بدون هیچ تاخیری نتایج را به شما نشان می دهد. برخی از ویژگی های نرم افزار Everything  عبارت است از:

  • پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
  • جستجو سریع
  •  سبک و کم حجم بودن نرم افزار
  • قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها با دیگران

نرم افزار Everything

با ۵ مورد از بهترین برنامه های ویرایش فیلم حرفه ای ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ آشنا شوید.

Lookeen ابزار جستجو در ویندوز

برنامه Lookeen همان چیزی است که از یک برنامه جستجوی فایل در ویندوز انتظار دارید. شما می توانید خیلی سریع و برحسب نام فایل، اسناد خود را پیدا کنید. پنجره جستجو دارای پیش نمایش انواع فایل های خاص است و به شما اجازه می دهد به طور مستقیم فایل های متنی را ویرایش کنید. علاوه بر این برنامه جستجوی فایل Lookeen به شما اجازه می دهد تا هارد اکسترنال خود را جستجو کنید و از فیلترها برای محدود کردن نتایج جستجو استفاده کنید. شاید اگر سایت Lookeen را بررسی کنید به سختی بتوانید نسخه رایگان را پیدا کنید اما می توانید از سایت های ایرانی این برنامه را دانلود کنید.

Lookeen ابزار جستجو در ویندوز

جستجوی سریع فایل در کامپیوتر با برنامه Listary

از بین ابزارهای جستجوی ویندوز که امروز معرفی می کنیم برنامه Listary منحصر به فردتر است. این برنامه نه تنها حداقل طراحی را دارد بلکه بسیار کامل می باشد. وقتی که می خواهید جستجو را شروع کنید فقط کافیست شروع به تایپ کنید و این خیلی ساده است. همانطور که در حال تایپ هستید لیستی از تمام فایل های موجود به شما نمایش داده می شود. شما همچنین می توانید پوشه ها را باز کنید، مسیر پوشه ها را کپی کنید و با تایپ نام پوشه خیلی سریع وارد آن پوشه شوید.

جستجوی سریع فایل در کامپیوتر با برنامه Listary

۵ روش جستجو ساده ، پیشرفته و حرفه ای در اکسل را یاد بگیرید.

با ابزار GrepWin مدت زمان جستجو در ویندوز را کاهش دهید

برنامه GrepWin یکی از بهترین ابزارهای جستجو در ویندوز است. شما می توانید با استفاده از این برنامه دایرکتوری ها را جستجو کنید و محتوای فایل ها را پیدا کنید. اگر شما از لینوکس استفاده کرده باشید می دانید که grep یکی از دستورات لینوکس است اما این برنامه با یک رابط کاربری عالی برای جستجوی فایل ها در ویندوز طراحی شده است.

با ابزار grepWin مدت زمان جستجو در ویندوز را کاهش دهید

جستجوی فایل های PDF, MP3, ZIP, RAR و غیره در کامپیوتر

برنامه AstroGrep یک جایگزین عالی برای برنامه grepWin است که همان کار جستجوی فایل در ویندوز را برای شا انجام می دهد اما کمی پیشرفته تر و راحت تر. شما می توانید فایل ها را جستجو کنید، محتویات فایل ها ر جستجو کنید، نتایج را ذخیره یا چاپ کنید و از فرمت فایل های PDF, MP3, ZIP, RAR و غیره برای جستجو استفاده کنید. برنامه AstroGrep حدود سال ۲۰۰۶ عرضه شد اما از آن زمان به بعد به طور مرتب بروزرسانی می شود.

جستجوی فایل های PDF, MP3, ZIP, RAR و غیره در کامپیوتر

SearchMyFiles نرم افزار جستجوی اسناد، عکس و .. در ویندوز

در نگاه اول شاید برنامه SearchMyFiles ناخوشایند به نظر برسد اما این برنامه یک ابزار جستجوی فایل ویندوز بسیار انعطاف پذیر است. شما می توانید از کویری های جستجوی پیچیده و علائم استفاده کنید. برای مثال شما می توانید فایل هایی که در ۱۵ دقیقه گذشته ایجاد شده اند و بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ بایت حجم دارند و شامل کلمه Error هستند را جستجو کنید. این برنامه جستجوی فایل ویندوز بسیار سبک بوده و قابل حمل می باشد و به عبارت بهتر نیاز به نصب ندارد.

SearchMyFiles نرم افزار جستجوی اسناد، عکس و .. در ویندوز

Copernic قدیمی ترین ابزار جستجو در ویندوز

برنامه Copernic یکی از قدیمی ترین برنامه های جستجو در ویندوز است که در سال ۱۹۹۶ عرضه شد، در ابتدا ایم برنامه یک موتور جستجوی وب بود اما در نهایت به یک برنامه جستجوی ویندوز تبدیل شد. این برنامه دارای دو نسخه رایگان و پولی است که نسخه رایگان آن نمی تواند درایوهای اکسترنال و شبکه، ایمیل ها و یاداشت های لوتوس را جستجو کند اما برای کاربران خانگی گزینه مناسبی است.

Copernic قدیمی ترین ابزار جستجو در ویندوز

دانلود برنامه رایگان Exselo Desktop برای جستجوی فایل در کامپیوتر

برنامه Exselo Desktop مانند سایر برنامه های جستجوی فایل در ویندوزی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم مشهور نیست اما واقعا برنامه خوبی است و از کویری های جستجوی قدرتمند پشتیبانی می کند و دارای یک رابط کاربری ساده، اشتراک گذاری اطلاعات به صورت ایمن است و حتی با Outlook ادغام شده است. این برنلمه نه تنها درایوهای محلی شما را جستجو می کند بلکه با فضاهای ذخیره سازی ابر و شبکه ای کار می کند و از همه مهمتر نسخه رایگان این برنامه تمام قابلیت ها را دارد و تنها تفاوت بین نسخه رایگان و پولی پشتیبانی از تعداد کاربران است.

دانلود برنامه رایگان Exselo Desktop برای جستجوی فایل در کامپیوتر

معرفی برنامه سبک جستجوی فایل برای ویندوز

برنامه Duplicate & Same Files Searcher یک برنامه قابل حمل و کوچک است که دارای حجم کمتر از ۱ مگابایت است و فایل های موجود در ویندوز را براساس محتوا جستجو می کند نه نام فایل. به همین خاطر فرآیند اسکن می تواند کمی کند باشد اما شما می توانید برای سرعت بخشیدن به کارتان ارز فیلترها و تنظیم پارامترها استفاده کنید.

معرفی برنامه سبک جستجوی فایل برای ویندوز

برنامه جستجوی فایل Registry Finder برای ویندوز

و اما آخرین برنامه ای که امروز برای جستحوی فایل در کامپیوتر ویندوز به شما معرفی می کنیم برنامه Registry Finder است که شما را قادر می سازد فایل ها را بر اساس آخرین فایل های ویرایش شده جستجو کند و این ابزار برای پیدا کردن آخرین ویرایش های انجام شده کاربردیست.

برنامه جستجوی فایل Registry Finder برای ویندوز

در آخر از شما دعوت می کنیم از ۹ سایت برتر جستجو در بین سندهای ورد و فایل PDF به صورت آنلاین بازدید کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در کلاسیک وب ما ۱۰ ابزار رایگان جستجوی فایل در کامپیوتر ویندوز را به شما معرفی کردیم، شما ترجیح می دهید از کدام برنامه استفاده کنید و دلیل انتخابتان چیست؟ آیا برنامه جستجوی فایل در ویندوز دیگری می شناسید که در لیست بالا وجود نداشته باشد؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه زیر با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب