مطلب فعلی :

بررسی و دانلود ۱۲ از بهترین مرورگر برای ویندوز ۱۱ ، ویندوز ۱۰ و…

رفتن به بالا

بررسی و دانلود ۱۲ از بهترین مرورگر برای ویندوز ۱۱ ، ویندوز ۱۰ و…

نوشته admin

9 ماه قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
بررسی و دانلود بهترین مرورگر برای ویندوز 11 ، ویندوز 10 و…

بررسی و دانلود ۱۲ از بهترین مرورگر برای ویندوز ۱۱ ، ویندوز ۱۰ و…

آیا شما به دنبال یک مرورگر مناسب برای ویندوز خود هستید؟ 🌐 مرورگر های متنوعی هستند که شما میتوانید از آن ها در ویندوز خود استفاده کنید. در این مطلب از کلاسیک وب به بررسی و دانلود ۱۲ تا از بهترین مرورگر برای ویندوز ۱۱ ، ویندوز ۱۰ و… میپردازیم.

مقایسه و دانلود بهترین مرورگر ویندوز

The 12 Best Internet Browsers for Windows 11 & 10

مرورگر های مختلفی وجود دارد که برای ویندوز طراحی شده اند. این مرروگر ها هر کدام ویژگی های مختلفی دارند. شما بر اساس نیاز خود میتوانید بهترین مرورگر را انتخاب و در ویندوز خود نصب کنید. در ادامه چند مرورگر سبک برای ویندوز معرفی میکنیم و نقاط قوت و ضعف هر کدام را نیز بررسی میکنیم.

Chrome بهترین مرورگر ویندوز ۲۰۲۳ و..

Chrome از معروفترین و پرکاربرد ترین مرورگر های ویندوز است. شما از این مرورگر در نسخه های مختلف ویندوز میتوانید استفاده کنید. مرورگر کروم برای ویندوز خدماتی که Google ارائه میکند را به سرعت برای شما باز میکند و دسترسی به این خدمات را راحت تر میکند. اگر شما از افزونه های مختلف زیاد استفاده میکنید، این مرورگر میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. به این دلیل که Chrome مجموعه بزرگی از افزونه ها را دارد که در موارد مختلف افزونه های مختلفی دارد. با این حال یکی از نقاط ضعف این افزونه ها در حریم خصوصی میتواند باشد. برخی از افزونه ها اطلاعات شما را جمع آوری میکنند. بنابر این اگر نگران حریم خصوصی خود هستید از هر افزونه ای استفاده نکنید.

بهترین مرورگر ویندوز 2023

Chrome در دستگاه های مختلف بسیاری وجود دارد و این مرورگر را در هر دستگاهی به غیر از ویندوز نیز میتوانید نصب کنید. این مرورگر مانند خیلی از مرورگر ها حالتی به نام Incognito یا ناشناس دارد. حالت Incognito مرورگر کروم نمیتواند به صورت کامل فعالیت های شما را پنهان کند. یکی از قابلیت های کروم این است که میتوانید برای هر سایت یک میانبر ایجاد کنید تا دسترسی شما به سایت ها سریعتر شود.

Firefox بهترین مرورگر برای دیدن فیلم آنلاین و..

مرورگر Firefox یکی از مرورگر های بسیاری محبوبی است که کاربران زیادی در ویندوز خود از آن استفاده میکنند. این مرورگر به صورت مرتب بروزرسانی میشود. این بروز رسانی ها شامل رفع مشکلات و باگ ها، بهبود سرعت، بهبود امنیت و… میشود. این بروز رسانی ها خیلی مفید هستند اما در عین حال به دلیل آن که در زمان باز کردن این مرورگر به صورت مرتب آپدیت میشود و هر بار شما باید صبر کنید تا آپدیت تمام شود ممکن است کمی حوصله سر بر باشد. بعد از چند لحظه صبر و تمام شدن آپدیت مرورگر میتوانید از آن استفاده کنید.

بهترین مرورگر برای دیدن فیلم آنلاین

شما در این مرورگر میتوانید یک اکانت رایگان بسازید. سپس با ساخت اکانت میتوانید به راحتی اطلاعات خود را بین دستگاه های خود جا به جا کنید. همچنین این مرورگر افزونه های مختلفی دارد که میتوانید از آن ها در مرورگر خود استفاده کنید. در مرورگر فایر فاکس مانند کروم شما میتوانید یکسری سایت را در صفحه اصلی فایر فاکس وارد کنید تا دسترسی شما به آن ها راحت تر شود.

DuckDuckGo پر سرعت ترین مرورگر ویندوز

DuckDuckGo مرورگری پر قدرت است که میتوانید از آن برای ویندوز استفاده کنید. این مرورگر برای حفظ حریم خصوصی شما تاریخچه جست جوی شما را روی هیچ سروری ذخیره نمیکند. در صورتی که باز هم میخواهید بیشتر حریم خصوصی خود را در امان نگه دارید، میتوانید روی آیکن شعله در منو اصلی کلیک کنید. با این کار همه اطلاعات خود در مرورگر را به سرعت میتوانید حذف کنید. این مرورگر در دو تم تاریک و روشن وجود دارد که با توجه به سلیقه خود میتوانید یکی از تم ها را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

پر سرعت ترین مرورگر ویندوز

همانطور که گفته شد این سرویس تاریخچه های شما را در هیچ سروری ذخیره نمیکند، بنابر این خودتان هم نمیتوانید تاریخچه جست جوی خود را مشاهده کنید و ذخیره نمیشود. این میتواند برای برخی از کاربران اذیت کننده باشد. صفحه تنظیمات DuckDuckGo بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید.

Brave سبک ترین مرورگر ویندوز

Brave مرورگری با سرعت بالا است. این مرورگر از لحاظ کارایی شباهت بسیاری به مرورگر کروم ویندوز دارد. مرورگر کروم رم بالایی نیاز دارد و مصرف آن نیز بالا است. اگر شما سیستمی دارید که رم بالایی ندارد میتوانید از مرورگر Brave استفاده کنید. با وجود شباهتی که بین مرورگر Brave و کروم وجود دارد، اما با این حال این مرورگر رم زیادی برای استفاده نیاز ندارد. همچنین برخی از افزونه هایی که در مرورگر کروم فعال است شما میتوانید در مرورگر Brave نیز از آن ها استفاده کنید، اما این افزونه ها بسیار محدود هستند.

مرورگر برای ویندوز 10

برای مرورگر Brave گاهی بروز رسانی هایی قرار میگیرد اما روش بروزرسانی این مرورگر مانند سایر مرورگر ها راحت نیست و کمی پیچیدگی دارد. اگر شما جزو افرادی هستید که در زمینه ارز های دیجیتال فعالیت میکنید، این مرورگر میتواند برای شما جذاب باشد. این مرورگر یک کیف پول درون خود و همچنین یک ارز اختصاصی به نام Basic Attention Token یا BAT دارد.

Microsoft Edge کم مصرف ترین مرورگر ویندوز

Microsoft Edge مرورگر پیشفرض ویندوز است. این مرورگر جانشین Internet Explorer است و به جای آن در نسخه های ۱۰ و ۱۱ ویندوز قرار دارد. همانطور که گفته شد این مرورگر، مرورگر پیشفرض ویندوز در زمان نصب است. این مرورگر قابلیتی به نام دیکته صوتی یا Voice dictation دارد. این قابلیت باعث میشود تا مقالات برای شما به صورت صوتی خوانده شود. Microsoft Edge صفحاتی که نشانه گذاری شده اند را در فضای ابری خود ذخیره میکند تا بعدا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. همچنین افزونه های مختلفی برای این مرورگر ساخته شده که میتوانید از آن ها استفاده کنید. از طریق سه نقطه بالای صفحه سمت راست نیز میتوانید به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید و تنظیمات مرورگر را بر اساس دلخواه خود تغییر دهید.

مرورگر تور برای ویندوز

اگر شما زیاد وارد صفحاتی میشوید که تبلیغات زیاد و سنگین دارند این مرورگر برای شما مناسب نیست. این به این دلیل است که مایکروسافت اج حین نشان داده شدن تبلیغات زیاد و سنگین ممکن است هنگ کند. همچنین سرعت بارگیری ویدیو ها پایین است و این میتواند آزار دهنده باشد.

Aloha بهترین مرورگر ویندوز

در صورتی که شما از مرورگر Aloha استفاده کنید نیازی به برنامه های تغییر دهنده آی پی ندارید، زیرا این مرورگر در صورتی که قابلیت مرتبط با تغییر آی پی را فعال کنید به صورت خودکار این کار را برای شما انجام میدهد. البته این قابلیت به صورت خودکار روشن نیست و هر بار بعد از باز کردن این مرورگر باید این قابلیت را فعال کنید. این مرورگر نسبت به سایر مرورگر های معرفی شده از ترافیک کمتری استفاده میکند.

سبک ترین مرورگر ویندوز

اگر تبلیغات برای شما آزار دهنده است این مرورگر نمیتواند برای شما مفید باشد، زیرا مرورگر Aloha به صورت خودکار به شما تبلیغات مختلفی نشان میدهد. Aloha رابط کاربری ساده ای نیز دارد. این یعنی شما حین استفاده از Aloha راحت هستید و تنظیمات آن نیز پیچیدگی خاصی ندارد.

Vivaldi مرورگر ویندوز ۱۰ ،۱۱ و…

مرورگر ویندوز ۱۱، ۱۰ و… Vivaldi بر اساس فناوری مبتنی بر Chromium ساخته شده است. این یعنی شما میتوانید تقریبا بیشتر افزونه هایی که در مرورگر کروم وجود دارد را دانلود و روی این مرورگر نصب کنید. یکی دیگر از مزیت های این مرورگر امکان شخصی سازی آن است. این مرورگر بیشتر از سایر مرورگر ها این امکان را در اختیار شما قرار میدهد و میتوانید با سلیقه خودتان قسمت های مختلفی از این مرورگر را تغییر دهید. این تغییرات میتواند شامل تغییر رنگ، جا به جا کردن نوار ابزار و… باشد. جا به جا کردن نوار ابزار در صورتی که شما عادت دارید تا به جای برنامه از نسخه وب اپلیکیشن های رسانه اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب و.. استفاده کنید میتواند برای شما مفید باشد. شما در این مرورگر میتوانید برای هر سایت یک میانبر ایجاد کنید تا دسترسی شما به سایت ها سریعتر شود.

کم مصرف ترین مرورگر ویندوز

دانلود مرورگر ویندوز Opera

نسخه دسکتاپ مرورگر Opera از طیف وسیعی از افزونه ها پشتیبانی میکند و افزونه های مختلفی را میتوانید روی آن نصب کنید تا کار های شما سریعتر پیش برود. این مرورگر در خود قابلیت اسکرین رکوردر دارد. با این قابلیت شما میتوانید از صفحه خود فیلم بگیرید و برای این کار نیازی به نصب برنامه دیگری ندارید. یکی از ویژگی های مهم این مرورگر ویژگی Opera USB است. این قابلیت به شما اجازه میدهد تا مرورگر را روی یک USB ذخیره کنید و در دستگاه هایی که اجازه نصب برنامه ندارید، با متصل کردن USB به دستگاه از مرورگر Opera استفاده کنید.

مقایسه و دانلود بهترین مرورگر ویندوز

Opera والپیپر های مختلفی دارد که میتوانید حین شخصی سازی مرورگر از آن ها استفاده کنید. یکی از نکات آزار دهنده این مرورگر این است که سرعت بارگزاری آن پایین است و این میتواند باعث شود کار های شما کند پیش برود. Opera قابلیت های مختلف و متنوعی دارد به صورتی که برخی از این قابلیت ها به معنای واقعی ممکن است اضافی باشد و به کار کاربران نیاید و این فقط مرورگر را سنگین تر میکند.

Opera GX مرورگر مخصوص گیمر ها

Opera GX نسخه ویژه ای از مرورگر Opera است. اگر شما گیمر هستید این مرورگر برای شما میتواند فوق العاده باشد، زیرا این مرورگر مخصوص گیمر ها ساخته شده است. شما در این مرورگر میتوانید محدودیت هایی برای استفاده از  CPU، GPU و  RAM قرار دهید. صفحه اصلی مرورگر Opera GX اخبار مرتبط با بازی ها را برای گیمر ها نشان میدهد. همچنین به غیر از اخبار برخی از سایت هایی که میتوانند برای گیمر ها جذاب باشد را نشان میدهد تا کاربران بتوانند از آن ها استفاده کنید.

مرورگر سبک برای ویندوز

Slim مرورگر پر سرعت ویندوز

Slim یکی دیگر از مرورگر هایی است که میتوانید از آن در ویندوز ۱۰، ۱۱ و… استفاده کنید. این مرورگر تبلیغات مزاحم را برای شما مسدود میکند تا راحت تر به کار های خود برسید. مرورگر Slim افزونه های مختلفی دارد که میتوانید از این افزونه ها استفاده کنید. همچنین یکی دیگر از مزیت های Slim برنامه داخلی آن برای دانلود فایل ها است. این باعث میشود شما نیازی به برنامه های مدیریت دانلود نداشته باشید. مرورگر Slim از فرمت های ویدیویی زیادی پشتیبانی میکند.

بهترین مرورگر ویندوز 10

Slim جزو مرورگر هایی است که سرعت بالایی دارند و به کار های شما نیز سرعت میبخشد. همچنین این مرورگر دارای ترجمه خودکار است و هر صفحه را شما با زبانی که برای آن مشخص میکنید میتواند ترجمه کند. این مرورگر رابط کاربری ساده ای دارد و به راحتی میتوانید با آن کار کنید.

Epic بهترین مرورگر ویندوز ۱۰ و سایر نسخه های ویندوز

Epic مرورگری است که به صورت خودکار در حالت Incognito یا حالت ناشناس قرار دارد این باعث میشود به صورت ناشناس صفحات وب مختلف را مشاهده کنید. همچنین صفحات وب نمیتوانند اطلاعات شما را مشاهده کنند و یا برای خودشان بردارند. این باعث میشود به صورت امن در صفحات مختلف بگردید. همچنین در صورتی که نیاز به تغییر آی پی دارید میتوانید از مروگر Epic استفاده کنید، زیرا این مرورگر به صورت خودکار آی پی شما را تغییر میدهد و باعث میشود به راحتی وبسایت های مختلف را باز کنید.

بهترین و سبک ترین مرورگر ویندوز

Tor مرورگر برای ویندوز ۱۰ و…

Tor مرورگر سبک برای ویندوز است که در نسخه های مختلف از آن میتوانید استفاده کنید. این مرورگر رایگان آدرس های آی پی کاربران را پنهان میکند. به غیر از آی پی کاربران، سایر اطلاعات شما نیز از سایت ها پنهان میماند و این باعث میشود شما با خیال راحت در اینترنت جست جو کنید. شما میتوانید مرورگر Tor را در یک فلش USB ذخیره کنید. این به شما اجازه میدهد در سایر دستگاه هایی که این مرورگر نصب نیست Tor را اجرا کنید و از آن استفاده کنید.

بهترین مرورگر ویندوز

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز به معرفی بهترین و سبک ترین مرورگر ویندوز پرداختیم. آیا شما توانستید یک مرورگر مناسب برای ویندوز خود پیدا و دانلود کنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود بهترین و سبک ترین مرورگر ویندوز در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

  • نوشته admin
  • 9 ماه قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب