مطلب فعلی :

بررسی و دانلود ۱۶ تا از بهترین نرم افزار سانسور فیلم و برش ویدیو کامپیوتر

رفتن به بالا

بررسی و دانلود ۱۶ تا از بهترین نرم افزار سانسور فیلم و برش ویدیو کامپیوتر

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

آموزش

مجله اینترنتی دانستنی ها
بهترین نرم افزار سانسور فیلم و برش ویدیو کامپیوتر

بررسی و دانلود ۱۶ تا از بهترین نرم افزار سانسور فیلم و برش ویدیو کامپیوتر

نرم افزار های بسیاری برای سانسور و ویرایش ویدئو ✂️ وجود دارد. برای انتخاب بهترین نرم افزار با معرفی و دانلود ۱۶ تا از بهترین نرم افزار سانسور فیلم و برش ویدیو برای کامپیوتر و لپ تاپ های ویندوز و مک بوک همراه کلاسیک وب باشید.

دانلود نرم افزار سانسور و برش حرفه ای فیلم به صورت ساده و سریع در کامپیوتر

Download Professional Censorship and Movie Cutting Software For PC

نرم افزار های بسیاری در زمینه ویرایش و سانسور ویدئو وجود دارد که شما می توانید به راحتی آنها را دانلود کنید ولی انتخاب بهترین نرم افزار برش فیلم برای کامپیوتر کمی دشوار است و افراد دچار سردرگمی می شوند. ما در این آموزش به شما خواهیم گفت که از چه نرم افزار تدوین فیلمی استفاده کنید تا بهترین بازده را به شما بدهد. همچنین نرم افزار ویرایش فیلم حرفه ای برای کامپیوتر باید امکاناتی همچون کاربری ساده، سرعت بالا، امکان مشاهده پیش نمایش، ابزار در دسترس و … را دارا باشد.

برای یافتن نسخه حرفه ای و دانلود نرم افزار برش حرفه ای فیلم می توانید از سایت های معتبر ایرانی استفاده کنید.

نرم افزار برش فیلم Adobe After Effects

نرم افزار برش فیلم Adobe After Effects

Adobe After Effects یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو در جهان است که شما می توانید از آن برای مات کردن چهره افراد در فیلم ها استفاده کنید. قطعاً در این لیست بهترین نرم افزار شطرنجی کردن صورت Adobe After Effects است.

با ویژگی ردیابی حرکت این نرم افزار می توانید به راحتی چهره ها، آرم ها و سایر عناصر را سانسور یا شطرنجی کنید. همچنین می توانید از شکلک یا ماسک برای پنهان کردن هویت شخص استفاده کنید. این قابلیت به شما این اجازه را می دهد که بدون اینکه بخواهید در هر فریم دوباره چهره فرد را شطرنجی کنید نرم افزار به صورت خودکار این کار را انجام دهد یعنی نرم افزار به صورت خودکار چهره شخص را دنبال می کند و در هر کجای صفحه که باشد آن را سانسور یا شطرنجی می کند.

روش استفاده از قابلیت تار کردن چهره افراد:

ابتدا باید یک Null Object را وارد کنید تا بتوانید افکت ها را روی آن اعمال کنید. به Insert بروید، و سپس گزینه Add A Null Object را بزنید. صفحه tracking را باز کنید و موقعیت چهره شخص را در نرم افزار مشخص کنید.

برای اعمال جلوه تار یا شطرنجی به Layer بروید و یک لایه Adjustment جدید اضافه کنید.

به Effects & Preset رفته و کلمه “Mosaic” را تایپ کنید. سپس حالت Mosaic را بکشید و در لایه دوم رها کنید.

به منظور اعمال افکت Mosaic فقط بر روی چهره افراد، ابزار قلم را انتخاب و بر روی چهره شخص مورد نظر کلیک کنید تا از افکت Mosaic برای شطرنجی کردن صورت فرد استفاده شود. برای دانلود نرم افزار سانسور ویندوز می توانید از سایت های ایرانی استفاده کنید.

نرم افزار سانسور صورت Movavi Video Editor

نرم افزار سانسور صورت Movavi Video Editor

Movavi یک ویرایشگر ویدئو با رابطه کاربری بسیار ساده است که از ویژگی سانسور چهره افراد نیز برخوردار است. اگر برای مخفی کردن چهره افراد یا پنهان کردن اطلاعات محرمانه به ابزاری نیاز دارید، نرم افزار ساده سانسور فیلم Movavi می تواند برای شما مفید باشد.

استفاده از ویژگی سانسور چهره افراد بسیار آسان و ابتدایی است. برای این کار پس از دانلود و نصب ویرایشگر ویدئو Movavi، آن را باز کرده و با کلیک روی “Add Media Files” ویدئویی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب نمایید.

برای تار کردن چهره افراد، به Filters رفته و Blur را انتخاب کنید. می توانید انتخاب نمایید که کل ویدیو یا فقط بخشی از آن مات شود.

برای اضافه کردن اثر تاری به ویدئو نماد افکت مورد نظر را بکشید و در قسمت Timeline فیلم رها کنید. حتی شما می توانید شدت اثر تاری را از تاری خفیف تا تاری شدید افزایش یا کاهش دهید.

پس از مشاهده پیش نمایش و رضایت از آن می توانید با زدن دکمه Export فایل خروجی ویدئو را تهیه کنید.

دانلود نرم افزار برش و چسباندن فیلم Wondershare Filmora Video Editor

دانلود نرم افزار برش و چسباندن فیلم Wondershare Filmora Video Editor

Wondershare Filmora یک نرم افزار برش فیلم برای کامپیوتر کم حجم است که از سانسور صورت نیز پشتیبانی می کند.

اگر می خواهید یک ویدئو به صورت آنلاین ارسال کنید، اما نمی خواهید دیگران چهره شما را در ویدئو مشاهده کنند، می توانید به سادگی چهره خود را با این نرم افزار تار کنید.

این نرم افزار دارای یک قابلیت برای چهره است که به شما این امکان را می دهد که چهره خود را در کمتر از یک دقیقه تار، محو یا سانسور کنید. این نرم افزار به صورت خودکار چهره شما را ردیابی می کند و نیازی نیست کل فیلم را ویرایش کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این نرم افزار، ویژگی امکان تغییر چهره افراد با ماسک های خنده دار یا ایموجی ها است. امکان دریافت نسخه حرفه ای و دانلود نرم افزار ساده ویرایش فیلم برای کامپیوتر Wondershare Filmora در سایت های ایرانی وجود دارد.

نرم افزار YouTube Blur Faces Tool

نرم افزار YouTube Blur Faces Tool

اگر قصد دارید ویدئوهای خود را در YouTube بارگذاری کنید، باید بدانید که سرویس اشتراک گذاری ویدئو Google شامل ابزاری داخلی برای ویرایش ویدئو است که به شما اجازه می دهد چهره ها را محو کنید.

ابزار Blur Faces YouTube که در یوتیوب استفاده شده اخیرا قابلیت سانسور چهره را به آن اضافه شده است.

الگوریتم Google به صورت خودکار چهره ها را تشخیص می دهد و لیستی از تمام چهره های یافت شده را به شما نمایش می دهد. سپس می توانید یکی از چهره ها را که می خواهید سانسور شود را انتخاب کنید. از طریق این قابلیت یوتیوب می توانید یک یا چند شخص را در سانسور کنید و محدودیتی وجود ندارد.

در اینجا نحوه استفاده از گزینه Blur Faces آورده شده است:

برگه Blurring Effects را انتخاب کنید> به Blur Faces رفته> Edit را انتخاب نمایید. سپس صبر کنید تا YouTube ویدئو شما را پردازش کند. ابزار برای هر یک از چهره هایی که تشخیص داده است، یک عکس کوچک نمایش می دهد. به سادگی می توانید با انتخاب هر کدام از چهره ها آن را سانسور یا شطرنجی کنید. در آخر هم تغییرات را ذخیره کنید.

نرم افزار ویرایش ویدئو VSDC Free Video Editor

نرم افزار ویرایش ویدئو VSDC Free Video Editor

VSDC یک نرم افزار ویرایش ویدیو رایگان است که به شما اجازه می دهد سریع و آسان چهره افراد یا اشیاء را در فیلم ها سانسور یا شطرنجی کنید.

ابزارهای این نرم افزار به شما این امکان را می دهند که ماسک هایی با شکل های مختلف ایجاد کنید. از این ماسک ها می توانید برای مخفی کردن ، محو یا برجسته کردن عناصر خاص در فیلم های خود استفاده کنید. همچنین این قابلیت برای پنهان کردن چهره افراد قابل استفاده است.

برای دانلود نرم افزار برش فیلم با سرعت بالا برای کامپیوتر VSDC از سایت های ایرانی معتبر استفاده کنید.

نرم افزار DaVinci Resolve

نرم افزار DaVinci Resolve

DaVinci Resolve یک نرم افزار ویرایش ویدئو رایگان است که می تواند برای شطرنجی کردن چهره افراد در فیلم مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار برای ویندوز، لینوکس و MacOS در دسترس است. همچنین این نرم افزار با قابلیت ردیابی حرکات صورت یکی از نرم افزار های پیشرفته در این زمینه است.

چگونه می توان چهره را در ویدیو در DaVinci حل کرد:

ابتدا این نرم افزار را دانلود و نصب کنید و برای وارد کردن ویدئو به نرم افزار به گزینه File> Import Media بروید.

پس از آن ، به بخش Editor بروید و فیلم لود شده را از بخش Media به سمت Timeline Editor رها کنید.

اکنون به بخش Color مراجعه کرده و کلیپ ویدئویی ورودی را انتخاب کرده و در قسمت Node Graph کلیک راست کنید.

از منو باز شده توسط کلیک راست، منوی Add Node را انتخاب کرده و گزینه Corrector Node را انتخاب کنید تا آن را در قسمت Node Graph اضافه شود.

حالا پنجره window را باز کنید و شکل Circle را انتخاب کنید تا یک پارامتر دایره ای برای شما ایجاد شود.

پس از آن ، به پنل Tracker بروید و از دکمه Play Inbuilt برای شروع ردیابی حرکات چهره انتخابی استفاده کنید.

در مرحله آخر به صفحه Blur رفته و از ابزار Radius، Scaling و غیره برای مشخص کردن ناحیه و شدت اثر blur استفاده کنید.

پس از اعمال تغییرات در فیلم، از بخش Deliver می توانید برای خروجی فیلم خود را با فرمت دلخواه بگیرید.

نرم افزار شطرنجی کردن ویدئو HITFILM EXPRESS

نرم افزار شطرنجی کردن ویدئو HITFILM EXPRESS

HITFILM EXPRESS یکی دیگر از نرم افزارهای رایگان است که می تواند صوت افراد را در ویندوز و MacOS سانسور کند. این نرم افزار برای شطرنجی کردن چهره های افراد درون ویدئو، ابزارهایی با قابلبت تنظیم شدت و نوع تاری ارائه می دهد که می توانید به راحتی با انتخاب چهره ای که می خواهید آن را تار کنید، تغییرات را بر روی ویدئو اعمال کنید. شما باید موقعیت صورت شخص را در ویدیو به طور دستی تنظیم کنید یعنی این نرم افزار از قابلیت ردیابی چهره پشتیبانی نمی کند.

در کنار تار کردن چهره، این نرم افزار قابلیت های بسیار دیگری مثل برش، Timeline، قراردادن فیلتر و … را داراست.

نرم افزار ویرایش ویدئو Lightworks

نرم افزار ویرایش ویدئو Lightworks

Lightworks یک نرم افزار رایگان است که می تواند چهره افراد را در ویدیو از طریق ویندوز، MacOS و لینوکس تار کند. این نرم افزار بیشتر به دلیل داشتن قابلیت های ویرایش ویدئو کامل خود محبوب شده است که تقریباً تمام ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش فیلم را به همراه ویژگی شطرنجی کردن چهره افراد ارائه می دهد. بعد از ویرایش و تار کردن چهره افراد در یک ویدیو ، می توانید این ویدئو را در فرمت های Vimeo (MP4) و YouTube (MP4) خروجی بگیرید.

نرم افزار VideoPad با قابلیت پشتیبانی فرمت های مختلف

VideoPad یکی دیگر از نرم افزارهای رایگان ویرایش ویدیو است که به شما امکان می دهد چهره افراد را در ویدئو محو یا شطرنجی کنید. این برنامه برای ویندوز، MacOS Android و iOS منتشر شده است. این نرم افزار قابلیت های زیادی برای سانسور و جلوه های مختلف Blur را ارائه می دهد که با استفاده از آنها می توانید به راحتی چهره افراد را در ویدئو ها شطرنجی یا تار کنید.

همچنین این نرم افزار با قابلیت به خصوص خود می تواند ویدئو هایی با فرمت های مختلف، از جمله MP4 ، MOV ، AVI ، FLV ، MKV ، WebM ، WMV و غیره را ویرایش کند.

دانلود برنامه بریدن قسمتی از فیلم برای کامپیوتر Shotcut

Shotcut یک نرم افزار ویرایش فیلم منبع آزاد (Open Source) است که می تواند برای تار شدن چهره افراد در فیلم نیز استفاده شود. این نرم افزار در سیستم عامل های Windows ، MacOS و Linux قابل اجرا است. این نرم افزار دارای رابطه کاربری ساده است که برای مبتدیان می تواند بسیار مفید باشد، زیرا تنها ویژگی های اساسی را برای ویرایش و تار کردن چهره افراد در فیلم ارائه می دهد.

نرم افزار ساده برش فیلم برای کامپیوتر Free Video Cutter

نرم افزار ساده برش فیلم برای کامپیوتر Free Video Cutter

نرم افزار Free Video Cutter برای بریدن صحنه های جذاب و زیبا از یک فیلم گزینه ای بسیار عالی است. Free Video Cutter ویدئو ها را در قالب های مختلف رسانه ای مانند AVI ، WMV ، DivX ، QuickTime MOV و بسیاری دیگر می پذیرد و این امکان را به شما می دهد که فیلم ها را به دلخواه خود به بخش های کوچکتر برش داده و کلیپ از آنها تهیه کنید. این نرم افزار قادر است ویدئو نهایی را در فرمت های مختلف برای شما تولید کند.

برای استفاده از آن ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از سایت های ایرانی بارگیری و نصب کرده. سپس آن را اجرا کنید و یک فایل ویدئویی را برای ویرایش انتخاب نمایید. پس از آن بخش هایی از ویدیو را که می خواهید برش دهید انتخاب کرده و فرمت مورد نظر را انتخاب کنید. سپس ویدئوی خروجی را در فرمت دلخواه در محل دلخواه ذخیره کنید.

نکات مثبت:

  • محیط روان و بدون لگ و اخطار
  • دارای یک رابط کاربری ساده است.

نکات منفی:

  • این نرم افزار هیچ ویژگی ویرایش دیگری ندارد.

نرم افزار تکه تکه کردن فیلم کامپیوتر Gihosoft

نرم افزار تکه تکه کردن فیلم کامپیوتر Gihosoft

نرم افزار رایگان Gihosoft و دارای رابط کاربری زیبا و ساده ای است. این نرم افزار از بسیاری از فرمت های مختلف فایل های ویدئویی پشتیبانی می کند، بنابراین ویرایش و ذخیره فایل خروجی ویدئو شما با فرمت مورد نظر کار آسانی است. Gihosoft از Windows و MacOS پشتیبانی می کند و هر دو فایل صوتی و تصویری را برش می دهد و حجم آنها را با فرمت هایی مانند MP4 ، VOB ، MPEG ، FLV یا موارد دیگر کاهش می دهد.

برای استفاده از Gihosoft، نرم افزار را دریافت کرده و بر روی دکمه ‘Add’ کلیک کنید و ویدئو مورد نظر را انتخاب نمایید. سپس با استفاده از پیش نمایش زمانی که می خواهید ویدئو شروع و تمام شود را انتخاب کنید. در آخر هم آن را به عنوان یک فایل ویدئویی جدید ذخیره کنید. گزینه ذخیره در قسمت پایین صفحه سمت راست قرار دارد. فیلم های خروجی با کیفیت SD یا HD ذخیره می شود تا کیفیت فیلم حفظ شود.

نکات مثبت:

  • پشتیبانی کامل از فرمت های ویدئویی رایج
  • کیفیت فیلم در روند برش کاهش نمی یابد.

نکات منفی:

  • روند برش پرونده های ویدیویی کند است.
  • برش فیلم تنها کاربرد این نرم افزار است.

نرم افزار حذف قسمتی از فیلم Weeny

نرم افزار حذف قسمتی از فیلم Weeny

Weeny Free Video Cutter یک نرم افزار برش و چسباندن فیلم رایگان است. این نرم افزار دارای ویژگی های گسترده ای است زیرا به شما امکان می دهد ویدئوی خود را با تغییر نام در فایل خروجی، تنظیم تنظیمات خروجی مانند کدک ویدیو، نرخ فریم، بیت ریت فیلم و بسیاری از کارکردهای دیگر شخصی سازی کنید. خروجی فیلم ویرایش شده را می توان به فرمت های مختلف فایل مانند ASF ، ۳GP ، FLY ، RM و بسیاری دیگر تبدیل کرد.

نکات مثبت:

  • درای رابطه کاربری ساده
  • امکان تنظیم تنظیمات ویدئو به صورت کامل

نکات منفی:

  • نمی توانید به صورت همزمان چند قسمت فیلم را برش دهید.
  • تنظیم زمان دقیق شروع و پایان کمی دشوار است.
  • دانلود نرم افزار برش فیلم برای کامپیوتر Weeny از سایت های ایرانی امکان پذیر است.

نرم افزار برش فیلم iTech Video Cutter

نرم افزار برش فیلم iTech Video Cutter

iTech Video Cutter یک نرم افزار برش ویدئو رایگان است و برای برش یکپارچه ، تقسیم ویدئو یا پیوستن ویدئویی  به ویدئو دیگر عالی است. به عنوان یک نکته مثبت، حتی به شما امکان می دهد فایل های صوتی را نیز برش دهید. این نرم افزار رایگان از بسیاری از فرمت های ویدئویی از جمله DAT ، MOB ، WMA ، MP3 ، MOB ، MPEG ، AVI و موارد دیگر پشتیبانی می کند. برای استفاده از نرم افزار ابتدا آن را از طریق سایت های ایرانی دانلود کرده و سپس فیلم مورد نظر را را باز کنید. سپس نوار لغزنده را جابجا کنید تا مشخص شود که از کجا باید ویدئو شروع شود و کجا ویدئو قطع شود. فرمت خروجی را برای فیلم خود انتخاب کرده و سپس فایل ویدئو ویرایش شده را ذخیره کنید.

نکات مثبت:

  • این امکان را به شما می دهد تا پیش نمایش فیلم خود را در حالت تمام صفحه مشاهده کنید.
  • ایمن و سبک است.

نکات منفی:

  • از بسیاری از دستگاه پشتیبانی نمی کند و با آنها سازگار نیست.
  • ابزار های زیادی برای ویرایش ویدئو ندارد.

Free Video Cutter Joiner سریعترین نرم افزار برش فیلم

Free Video Cutter Joiner سریعترین نرم افزار برش فیلم

Free Video Cutter Joiner یک برش دهنده رایگان ویدئو است که در برش فایل های ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار رایگان دو گزینه برای برش فیلم دارد و آن دو گزینه برش Direct و Indirect است. Direct Cut ویدئو شما را دوباره رمزگذاری نمی کند به همین دلیل کار شما بسیار سریع انجام می شود، اما از بسیاری از قالب های ویدئویی پشتیبانی نمی کند. از طرف دیگر برش Indirect، بسیاری از قالبهای مختلف فایل را پشتیبانی می کند اما بسیار کند است.

برای استفاده از قابلیت برش Free Video Cutter Joiner، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ویدئوی خود را با استفاده از گزینه “+” اضافه کنید و قسمت هایی را که می خواهید برش دهید تنظیم کنید. سپس آن را ذخیره نمایید و فیلم را به عنوان یک فایل جدید و بهتر برای ذخیره کنید. برای برش فیلم از دکمه Cut کمک بگیرید.

همچنین می توانید از بالای صفحه گزینه Video Joiner را انتخاب کنید تا از ویژگی چسباندن ویدئوها به یکدیگر استفاده کنید.

نکات مثبت:

  • این دو حالت برش وجود داشت که می توانید طبق اولویت خود انتخاب کنید.
  • شما می توانید کیفیت فیلم و صدا و همچنین نرخ فریم را به دلخواه تنظیم کنید.

نکات منفی:

  • این امکان را به شما نمی دهد که پرونده ها را پیش نمایش دهید.
  • ممکن است با برخی از نرم افزارهای ضد ویروس سازگار نباشد.

نرم افزار برش فیلم MediaFreeware

نرم افزار برش فیلم MediaFreeware

Media Freeware یک نرم افزار برش فیلم رایگان و دارای رابط کاربری ساده ای است که به شما امکان می دهد به راحتی فایل های ویدئویی خود را ویرایش کنید. پس از نصب نرم افزار، فایل های ویدیویی خود را وارد نرم افزار کنید و نوار لغزنده را در زمان شروع و پایان تنظیم کنید. پس از آن، می توانید قالب خروجی را انتخاب کرده و فیلم خود را ذخیره کنید. در حالی که ویدئوی خود را برش می دهید، Media Freeware به شما امکان می دهد پیش نمایش کار خود را به صورت لحظه ای مشاهده کنید. این نرم افزار از فرمت های ویدئویی مانند AVI ، MOB ، MP4 پشتیبانی می کند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به اطلاعات خاصی ندارد. برای دانلود برنامه برش فیلم برای کامپیوتر ویندوز  می توانید از سایت های محبوب ایرانی استفاده کنید.

نکات مثبت:

  • امکان مشاهده پیش نمایش هنگام ویرایش ویدئو
  • رابطه کاربری ساده و قابل فهم

نکات منفی:

  • قابلیت های زیادی برای ویرایش ویدئو ندارد.
  • برخی قالب های ویدئویی توسط نرم افزار پشتیبانی نمی شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امیدواریم که از مطلب معرفی و دانلود ۱۶ تا از بهترین نرم افزار سانسور فیلم و برش ویدیو کامپیوتر لذت برده باشید. اگر درباره نرم افزار های نام برده شده نظری دارید یا نرم افزار می شناسید که ارزش قرار گرفتن در لیست را دارد می توانید از قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • آموزش

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب