مطلب فعلی :

بررسی ۱۲ مورد از بهترین برنامه گیتار اندروید مبتدی و حرفه ای

رفتن به بالا

بررسی ۱۲ مورد از بهترین برنامه گیتار اندروید مبتدی و حرفه ای

نوشته admin

1 سال قبل

بدون دیدگاه

موبایل

مجله اینترنتی دانستنی ها
بهترین برنامه گیتار اندروید مبتدی و حرفه ای

بررسی ۱۲ مورد از بهترین برنامه گیتار اندروید مبتدی و حرفه ای

تکنولوژی می تواند در تمامی صنایع و موضوعات زندگی ما وارد شود و قطعاً یکی از همین موضوعات ، صنعت موسیقی و به خصوص موضوع دیجیتالی سازی سازهای موسیقی است. ساخت و نواختن موسیقی به صورت دیجیتالی و کامپیوتری موضوع جدیدی در این صنعت نیست اما وارد شدن دستگاه های اندرویدی و بهره مندی تمامی دوست داران موسیقی از این بخش و همچنین آموزش دیجیتالی این سازها می تواند مبحث جدیدی باشد. امروز در کلاسیک وب به معرفی و دانلود ۱۲ مورد از بهترین برنامه گیتار اندروید مبتدی و حرفه ای خواهیم پرداخت.

دانلود بهترین برنامه آموزش و گیتار زدن اندروید

Best Guitar Learning Apps for Android

در مطالب قبل به معرفی و بررسی بهترین سایت های دانلود موزیک و سرویس ها ساخت موزیک پرداختیم. در این مطلب نیز به معرفی نرم افزارهایی برای گیتار زدن با گوشی اندروید می پردازیم. اگر دوست دارید گیتار زدن را یاد بگیرید و یا به صورت تفریحی به بازی گیتار زدن بپردازید حتما موضوع دانلود اپلیکیشن همراه گیتار به گوشتان خورده است. حتی اگر به صورت حرفه ای به نواختن گیتار می پردازید حتما در اینترنت به برنامه های مختلف از جمله برنامه کوک گیتار اندروید برخورد داشته اید. با پیشرفت های اخیر این برنامه ها می توانند خیلی از مشکلات و موانع ما برای آموزش و یادگیری گیتار زدن را برطرف کنند و گزینه های مناسبی برای شبیه سازی گیتار حرفه ای اندروید باشند.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده گیتار اندروید را میتوانید از مارکت های ایرانی دانلود کنید.

با Guitar Tuna گیتارتان را کوک کنید!

Guitar Tuna

بهترین تنظیم کننده ، لقب برنامه Guitar Tuna است که با بیش از ۵۰ میلیون نصب ، توانست جایزه فن آوری صوتی را از آن خود کند. این برنامه کوک گیتار اندروید با داشتن ویژگی های بسیار زیاد، جای هیچگونه ایرادی را باقی نگذاشته ؛ حذف نویزهای اضافی و پشتیبانی از بسیاری از ساز ها تنها دو ویژگی از ویژگی های بسیار این نرم افزار فوق العاده است. همجنین این برنامه با توسعه محیط برای استفاده مبتدیان توانسته نظر بسیاری از معلمان گیتار را نیز به خود جلب کند و با دارا بودن بیش از ۱۰۰ تنظیم ، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. دانلود برنامه رایگان است اما استفاده از تمامی بخش های آن نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارد.

آموزش برای مبتدیان با Justin Guitar

Justin Guitar

این برنامه به صورت مخصوص برای مبتدیان در زمینه یادگیری گیتار توسعه داده شده. شما آکورد گیتار ، زبانه ، استرومینگ ، مقیاس ، کاپو ، انگشت زدن و نحوه نواختن صدها آهنگ عالی در گیتار را با جاستین سندرکو یاد خواهید گرفت. مسیر یادگیری گیتار با Justin Guitar ، همراه با درس های ویدیویی ، تمرین های خلاقانه و مجموعه ای شگفت انگیز از آهنگ های گیتار خواهد بود. شما برای مشاهده و استفاده از تمامی دروس و آموزش های این نرم افزار نیاز به تهیه اشتراک و پرداخت درون برنامه ای خواهید داشت که با انجام این کار علاوه بر باز شدن تمامی ویدیوهای آموزشی ، مجموعه بزرگی از آموزش آهنگ های مختلف با گیتار نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آموزش صفر تا صد با Fender Tune

Fender Tune

با دانلود برنامه گیتار حرفه ای Fender Tune با یک کیت تمرین مناسب برای تمامی سطوح مبتدی تا پیشرفته همراه است. و از ویژگی های آن می توان به دارا بودن همه موارد آکورد، مقیاس و قابلیت های پیشرفته تنظیم و metronome ، اشاره کرد. نسخه جدید Fender Tune دارای دو نسخه پولی و رایگان است که نسخه پولی آن به صورت پرداخت درون برنامه ای قابل خریداری است، اما درون نسخه رایگان نیز تنظیم آسان و دقیق گیتار، باس و Ukulele و ۲۶ تنظیم متناوب ، قرار داده شده است.

Chromatic Guitar Tuner آموزش گیتار اندروید با تنظیم و پخش

Chromatic Guitar

این برنامه تیونر گیتار اندروید دارای حالت های مختلف تنظیم ، لیستی از گیتارهای استاندارد ، جایگزین تنظیم گیتار و همچنین دارای ابزارهای اضافی برای مبتدیان است. تنظیم کننده گیتار Chromatic Chromatic Guitar به شما کمک می کند تا گیتار برقی یا آکوستیک خود را با سطح بالایی از دقت و سهولت تنظیم کنید. شما به تجهیزات اضافی احتیاج نخواهید داشت زیرا این برنامه تنها با میکروفون دستگاه شما کار می کند.

Robotic Guitarist بهترین شبیه ساز گیتار اندروید

‮‪‮‪‮‪‮‪Robotic Guitarist‏

در اینجا برنامه ای وجود دارد که نه تنها یک شبیه ساز گیتار بلکه راهنمای آکورد ، تنظیم کننده و یک مترونوم است که در یک پکیج مناسب قرار می گیرد. Robotic Guitarist همه چیزهایی است که شما در یک برنامه به آن نیاز دارید ، بنابراین نیازی به جابجایی بین برنامه ها نیست. برای کسانی که حرفه ای به نواختن گیتار می پردازند ، مطمئناً از پشتیبانی چند لمسی گیتاریست روباتیک لذت خواهند برد. این برنامه مانند خیلی از نرم افزارهای دیگر اندرویدی نیاز به پرداخت درون برنامه ای برای استفاده حداکثری دارد.

Songsterr Guitar حس داشتن یک گیتار واقعی

Songsterr

با گیتار اندروید حرفه ای Songsterr می توانید به بیش از ۵۰۰٫۰۰۰ آهنگ گیتار، باس و زبانه درام و آکورد دسترسی داشته باشید و از گیتار مجازی برای اندروید لذت ببرید. از ویژگی ها این نرم افزار می توان به موتور گیتار واقعی ، کم کردن سرعت پخش زبانه برای یادگیری قطعات دشوار و دارا بودن حالت آفلاین برای نمایش و پلی ، اشاره کرد. گرافیک ساده و چشم نواز و سادگی در استفاده از دیگر ویژگی های این نرم افزار است که تاکنون بیش از یک میلیون نصب موفق داشته است.

Ultimate Guitar یک گیتار تمام و کمال

Ultimate Guitar

Ultimate Guitar یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای نواختن گیتار در یک دستگاه اندرویدی است. برنامه انتخابی گوگل پلی در سال ۲۰۱۸ و بیش از ۵ میلیون نصب ، نشان از برنامه ای موفق را می دهد. دانلود برنامه رایگان است اما برای استفاده از تمام ویژگی های آن مثل آکوردها باید پرداخت درون برنامه ای داشته باشید. تقریبا برای هر آهنگی که درون برنامه وجود دارد روشی بسیار آسان و راحت ، قرارداده شده و می توانید به سادگی سیم صحیح را پیدا و به نواختن بپردازید. در این برنامه همچنین ابزارها و ویژگی های مفیدی نیز برای مبتدیان قرارداده شده که می توانید از آن ها استفاده کنید.

Virtual Guitar شبیه سازی به سبک اندروید

Virtual Guitar شبیه سازی به سبک اندروید

گیتار مجازی هم برای مبتدیان و هم برای حرفه ای ها فوق العاده است و با داشتن صدای واقعی و مخصوصا در هنگام استفاده از هدفون یا بلندگو این تجربه بهتر هم می شود. Virtual Guitar علاوه بر گیتار حرفه ای برای اندروید همچنین یک کتابخانه از تارها را ساپورت می کند که به شما امکان استفاده از تمام آکوردهای مهم را می دهد.برای دستگاه های Android با صفحه نمایش های کوچکتر ، کاربران می توانند به تنظیمات برنامه مراجعه کنند تا تعداد پرتوهای نمایش داده شده روی صفحه را کاهش دهند. بین ۶ ، ۹ و ۱۲ را انتخاب کنید.

Solo‏ تنهایی موسیقی بیاموزید ، گیتار الکتریک و آکوستیک اندروید

solo

Solo برنامه ای است که به شما امکان پخش آهنگ مورد علاقه خود در هر مکان و زمانی را می دهد. همچنین می توانید پلی لیست دلخواه خود را نیز درست و پخش کنید. این برنامه دارای گیتار کلاسیک ، گیتار آکوستیک و گیتارهای برقی است که هر یک دارای صدای قابل قبولی هستند. کاربران Galaxy Note سامسونگ مطمئناً از نحوه کار S Pen با نرم افزار سولو لذت خواهند برد.

+ Guitar سحر و جادوی گیتار اندرویدی

+ Guitar

این معلم گیتار یکی از بهترین گیتار مجازی برای اندروید است. آموزش گام به گام گیتار، حالت سحر و جادو گیتار ، صدای گیتار های مختلف ،صداهای آکورد ، احساس واقعی با گزینه لرزش ، تنظیم گیتار برای دست راست یا دست چپ و پشتیبانی از زبان های مختلف تنها بخشی از ویژگی های بسیار + Guitar است.

آموزش موسیقی به روش YOUSICIAN

Yousician

Yousician مدرس موسیقی شخصی شماست! برنامه به شما گوش می دهد و بازخورد فوری در مورد صحت زمان بندی شما را نشان می دهد. این برنامه درسی ، ساخته شده توسط معلمان متخصص موسیقی ، به نوازندگان در تمام سطوح ، از مبتدیان کامل تا حرفه ای ها ، کمک خواهد کرد. راهنماهای ویدیویی مرحله به مرحله در هر درس به شما کمک می کنند و به شما برای تمرین و یادگیری انگیزه می دهد. این برنامه شامل تمام مهارت های مورد نیاز شما از جمله بیش از ۱۵۰۰ ماموریت ، درس و تمرین و صدها نوع فیلم آموزشی است.

معلم خصوصی گیتار با Guitar Tuner

Guitar Tuner

اگر شما تنها نیاز به یک تنظیم کننده برای گیتار خود دارید Guitar Tuner می توانید جزو گزینه های انتخابی شما باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا بفهمید کدام نت ها را باید برای تنظیم سیم های گیتار خود تنظیم کنید. همچنین با نمایش دادن یک گیتار گرافیکی روی صفحه نمایش ، به راحتی می توانید سیم مدنظر خود را برای تنظیم پیدا کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز با بررسی نرم افزارهای مختلف اندرویدی در زمینه نواختن گیتار همراه شما بودیم. آیا این مطلب برایتان مفید بود؟ نظر شما درباره این نرم افزارها و نرم افزارهای دیگر نواختن گیتار در اندروید چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در این زمینه در بخش دیدگاه این پست مطرح کنید.

  • نوشته admin
  • 1 سال قبل
  • بدون دیدگاه
  • موبایل

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب