مطلب فعلی :

بررسی ۶ تا از بهترین ابزار آنلاین و سایت تغییر رنگ مو (رایگان و سریع)

رفتن به بالا

بررسی ۶ تا از بهترین ابزار آنلاین و سایت تغییر رنگ مو (رایگان و سریع)

نوشته admin

2 ماه قبل

بدون دیدگاه

معرفی سرویس

مجله اینترنتی دانستنی ها
بررسی 6 تا از بهترین ابزار آنلاین و سایت تغییر رنگ مو (رایگان و سریع)

بررسی ۶ تا از بهترین ابزار آنلاین و سایت تغییر رنگ مو (رایگان و سریع)

آیا میخواهید رنگ مو خود را تغییر دهید؟ آیا میخواهید بدون هزینه چندین رنگ مو امتحان کنید؟ 👱‍♀️ در مطلب بررسی ۶ تا از بهترین ابزار آنلاین و سایت تغییر رنگ مو رایگان کلاسیک وب به این موضوع می پردازیم.

سایت تغییر رنگ مو آنلاین

Online Virtual Hair Color Changer 

آیا تا به حال خواسته اید رنگ موی جدیدی را بدون یک پرداخت گران قیمت به سالن آرایش امتحان کنید؟ شاید در حال بررسی یک ظاهر جدید باشید یا می خواهید نظر دوست خود در مورد اینکه یک رنگ خاص در موی شما چگونه به نظر می رسد را دریافت کنید اما کاملاً مطمئن نیستید؟ بنابراین بهتر است در این موارد قبل از رفتن به آرایشگاه با استفاده از ابزار های آنلاین رنگ مو های مختلف را تجربه کنید.

با ابزار هایی که در این مطلب معرفی می کنیم رنگ موی مجازی را امتحان کنید! این ابزار های مفید میتواند رنگ موهای شما را به هر رنگی که میخواهید  تغییر دهد. اگر در مورد یک رنگ مو برای مو های خود مطمئن نیستید، نیازی نیست یک بار به صورت ناموفق مو های خود را رنگ کنید!

با نرم افزار تغییر رنگ مو آنلاین چه کاری می توانید انجام دهید؟

تغییر رنگ مو نباید فرآیند زمان بری باشد که ساعت ها در سالن وقت صرف آن کنید. حداقل نه قبل از اینکه آن را آزمایش کرده باشید! چه بخواهید از چندین فیلتر رنگ مو از پیش تعیین شده طبیعی استفاده کنید یا به دنبال ظاهری دراماتیک باشید، ابزار های آنلاین رنگ مو به شما امکان می دهد رنگ مو را به روشی واقع گرایانه روی سوژه خود تغییر دهید. بعضی از کاربران این روش را به تغییر رنگ مو در فتوشاپ ترجیح می دهند. از فتوشاپ برای تغییر رنگ در بسیاری از موارد استفاده می شود.

تغییر رنگ مو با چه اهدافی انجام میشود؟

شما میتوانید با اهداف مختفی رنگ مو خود را با استفاده از یک سایت تغییر رنگ مو آنلاین تغییر دهید. حتی ابزار های آنلاین برای تغییر رنگ لباس شما نیز وجود دارد! در برخی از موارد این به شما کمک می کند تا پیش از رفتن به آرایشگاه چند رنگ مو را برای خود به صورت مجازی تست کنید. با تست رنگ مو روی چهره از رنگ مناسب برای موی خود اطمینان حاصل کنید. شاید هم تنها برای سرگرمی بخواهید چند عکس با رنگ مو متفاوت داشته باشید تا دیگران را شگفت زده کنید.  همچنین شاید فقط بخواهید رنگ مو خود را در تصاویر تقویت کنید تا بهتر به نظر برسد.

بهترین ابزار های آنلاین تغییر رنگ مو

در ادامه به بهترین ابزار های تغییر رنگ مو خواهیم پرداخت:

۱- تغییر رنگ مو با BeFunky

اکنون که تصمیم برای استفاده از این ابزار سرگرم کننده دارید، با دنبال کردن این آموزش کوتاه، خودتان آن را امتحان کنید. قبل از هر چیز باید تصاویر خود را باز یا آپلود کنید. برای وارد کردن تصاویر خود به قسمت ویرایش تصویر BeFunky بروید. سپس می توانید از فایل منیجر برای آپلود عکس استفاده کنید یا آن را مستقیماً روی صفحه بکشید.

تست رنگ مو روی چهره

هنگامی که عکس خود را وارد کردید، روی Hair Color زیر منوی Miscellaneous کلیک کنید. به طور پیش فرض، چند نمونه از پیش تعیین شده طبیعی در پالت رنگ وجود دارد.

فیلتر رنگ مو

اگر می‌خواهید خودتان رنگ را انتخاب کنید، روی اولین کادر در پالت رنگ (Color Palette) کلیک کنید تا به انتخابگر رنگ (Color Picker) دسترسی پیدا کنید. اگر رنگی را پیدا کردید که واقعاً دوست دارید، می توانید برای دسترسی آسان، روی علامت + کلیک کنید تا آن را به کتابخانه خود اضافه کنید.

سپس تنظیمات قلم مو را تنظیم کنید و نقاشی را شروع کنید. هنگامی که رنگ خود را انتخاب کردید، از منوی تنظیمات (Settings) برای تغییر اندازه قلم مو، سختی و قدرتی که می خواهید برای رنگ مورد نظر اعمال شود، استفاده کنید. سپس در جای مناسب کلیک کنید و نگه دارید و آن را روی موهای سوژه خود حرکت دهید تا رنگ اعمال شود.

نرم افزار تغییر رنگ مو آنلاین

استفاده از Erase در BeFunky

با استفاده از ابزار براش چندین بار سوژه خود را رنگ کنید تا به ظاهر دلخواه خود برسید.

اگر کمی از خطوط خارج می شوید، از پاک کننده Erase در گوشه سمت چپ بالای منو استفاده کنید تا هر رنگ اضافی را حذف کنید. این به شما ظاهری فوق العاده ظریف و واقعی تر می دهد. برای تنظیم پاک کن از ابزارهای قدرت (Strength)، اندازه (Size) و سختی (Hardness) استفاده کنید.

بهترین ابزار آنلاین و سایت تغییر رنگ مو (رایگان و سریع)

در نهایت می توانید ظاهر جدید خود را ذخیره کنید. شما تازه شروع کرده اید اما تقریباً آماده شده اید! هنگامی که از نتایج راضی بودید، روی دکمه Apply کلیک کنید، سپس بقیه قسمت های ویرایشگر عکس را بررسی کنید تا ببینید آیا تنظیمات دیگری وجود دارد که بخواهید انجام دهید.

سایت تغییر رنگ مو آنلاین

بعد از اینکه تصویر خود را به همان شکلی که می خواهید داشتید، روی منوی Save در بالای صفحه کلیک کنید تا تصویر ذخیره شود. چندین گزینه مختلف برای نوع ذخیره سازی خود مشاهده خواهید کرد، به دنبال آن یک پیام در مورد نامگذاری فایل و انتخاب فرمت دلخواه خود خواهید دید.

۲- تغییر رنگ مو با Garnier

Garnier یکی دیگر از ابزار های تغییر رنگ مویی است که می توانید از آن برای تغییر رنگ مو استفاده کنید. یکی از قابلیت های جالب این ابزار قابلیت استفاده از این ابزار به صورت زنده است. پس از ورود به وب سایت Garnier کافی است، بر روی گزینه Live Try On کلیک کنید تا بتوانید به صورت زنده رنگ مو خود را تغییر دهید. همچنین می توانید با استفاده از گزینه Upload Photo نیز رنگ موی خود در تصاویر قبلی تان را تغییر دهید.

تغییر رنگ مو آنلاین

۳- تغییر رنگ مو با Cartoonize

Cartoonize وب سایت دیگری است که با استفاده از آن می توانید رنگ موی خود در تصاویری که قبلا گرفته اید را تغییر دهید. البته این وب سایت در حال حاضر از قابلیت تغییر رنگ مو زنده پشتیبانی نمی کند. بنابراین نمی توانید مانند ابزار قبلی به صورت زنده رنگ موی خود را تغییر دهید. برای استفاده از این ابزار ابتدا به بخش تغییر رنگ مو وب سایت Cartoonize بروید. سپس بر روی گزینه Upload photo کلیک کنید. بعد تنها کافی است تصویر خود را آپلود کرده و رنگ مو را تغییر دهید.

تغییر رنگ مو در عکس

۴- تغییر رنگ مو با Fotor

Fotor ابزار دیگری است که برای تغییر رنگ مو آنلاین معرفی میکنیم. برای استفاده از این ابزار باید به وب سایت fotor رفته و مانند ابزار های دیگر ابتدا تصویر خود را آپلود کنید. البته پیش از آپلود میتوانید در همین صفحه گیف آموزشی در حال پخشی را ببینید که مراحل تغییر رنگ مو را به شما نشان میدهد. پس از آپلود تصویر تنها کافی است موهای خود را در تصویر انتخاب کرده و با یک کلیک آن ها را تغییر دهید. این ابزار همچنین برای تغییر یا تقویت مو نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

تغییر رنگ مو با هوش مصنوعی

۵- تست رنگ مو روی چهره با Picsart

Picsart یک ابزار فتوشاپ مشهور است که قابلیت های بسیار زیادی دارد و یکی از این  قابلیت ها تغییر رنگ مو است. پس ورود به بخش تغییر رنگ مو پیکسارت بر روی گزینه Change Hair Color کلیک کنید. تا لینک دانلود این ابزار به شما نمایش داده شود. پس از دانلود هر یک از نسخه های ویندوز، آیفون و اندروید میتوانید تصویر خود را در نرم افزار انتخاب کرده و رنگ موی سوژه خود را به صورت خودکار تغییر دهید.

تست رنگ مو روی چهره

۶- فیلتر رنگ مو با Madison Reed

Madison Reed آخرین ابزاری است که ما معرفی می کنیم. برای استفاده از این ابزار ابتدا وارد وب سایت Madison Reed شوید. سپس تیک قوانین را بزنید و قوانین این وبسایت را قبول کنید. در نهایت تنها کافی است با کلیک بر روی Try It Now مراحل آپلود تصویر و تغییر رنگ مو را مشابه با ابزار های قبلی مرور کنید. البته در این ابزار یک گزینه دیگر هم داریم. گزینه View On Model در این وب سایت به شما اجازه میدهد بدون وارد کردن هیچ تصویری مدل مو های مختلف را بر روی یک مدل مشاهده کنید.

فیلتر رنگ مو

سوالات متداول

تغییر رنگ مو با هوش مصنوعی به چه معنا است؟

هوش مصنوعی از طریق برنامه نویسی پیشرفته این توانایی را دارد تا با استفاده از قابلیت تشخیص چهره و سپس تشخیص مو ها در یک تصویر رنگ مو را تغییر دهید. در این مطلب چند مورد از این ابزار ها را معرفی کردیم.

چگونه بهترین رنگ مو را برای خود انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین رنگ مو میتوانید ابتدا با ابزار های تغییر رنگ مو آنلاین، رنگ مو خود را تغییر دهید. سپس می توانید به مقایسه تصاویر به دست آمده و یا مشورت با دوستان درباره آن ها بهترین رنگ مو را برای خود انتخاب کنیم.

برای تغییر رنگ مو چه رنگ هایی را می توانم انتخاب کنم؟

در بیشتر ابزار های معرفی شده شما محدودیتی از این نظر نخواهید داشت و می توانید رنگ مو خود را به هر طیف رنگی تغییر دهید.

جمع بندی

تغییر رنگ مو آنلاین می تواند بسیار مفید باشد. شما با استفاده از ابزارهایی مانند سرویس آنلاین BeFunky می توانید بدون مراجعه به آرایشگاه مدل مو های مختلف را تجربه کنید. شاید این به شما کمک کند تا قبل از مراجعه به آرایشگاه بهترین رنگ مو برای مو های خود را انتخاب کنید. همچنین ابزار های تغییر رنگ مو در عکس می توانند تنها برای تقویت رنگ مو و یا ایجاد عکس های چشم نواز مورد استفاده قرار گیرند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از کلاسیک وب تغییر رنگ مو آنلاین را مورد بررسی قرار دادیم. امیدوارم این سرویس ها کار شما را در این زمینه کمی راحت تر کرده باشند. از دیدگاه ها و تجربه های شما در این زمینه استقبال می کنیم.

آخرین دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده است.

آخرین مطالب